Danke Jimmy!

Diskussionen rund um den FCB.
D1-Balkonhocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D1-Balkonhocker »

modefan83 hat geschrieben:Gimenez wechselt zum letzten der Ligue1!!Er hätte Champions League haben können...Da gibts nur ein Wort:SCHANDE!!!!!!!!!!!
do gits no anderi: dr pallas wär in dr cl gseh und isch in die 2. bundesliga !!

velicht merkts jetzt au dr letscht: gäld regiert im fuessball (guet nit nur im fuessball)!!!!

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

Dr. Nargile hat geschrieben:dini meinig.
mini meinig: hurensohn!

und du söttsch bitz weiniger.. na du weisch scho
:D

mini meinig: e dumme bitch move am schluss ka 3 joor vergässe mache, und trotzdäm ischer eine gsi wo sich immer verrisse het...

aber das interview im sport aktuell hani als garantie ufgfasst das er gg werder spilt....

also PFUI
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

eulenspiegel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eulenspiegel »

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:94 Gool in 123 Spiel - Bilanz vom erfolgrichschte FCB-Spieler wo ich je gseh ha.

Reise mr zrug in's Johr 2001:
Dr FCB isch 21 Johr lang nüm Meischter worde. Sit em ne Johr het meh ändlig wieder (nach 20 Johr) internationali Spiel abgseh vo UIC. Denn isch dr Gimenez cho. Sit denn simmer drei mol Meischter worde, eimol in'd CL-Zwüscherundi und eimol hämmer im UEFA-Cup überwinteret. Dreimol isch dr Gimenez Torschützekönig worde und het au international für wichtigi Goal gsorgt.

4 Johr spöter möcht är wäggsle (was ich cha nochvollzieh) und es wird nüt drus bis zum Saisonstart. Denn zeigt Marseille langsam interässe. Obwohl dr Gimenez sit Johre e Torgarant isch und au in dere junge Saison scho mehrmols troffe het, mues är 90 Min. (!!) uf dr Ersatzbank sitze. Bi eim vo de wichtigschte Mätsch vom Johr. Är isch enttüscht vom Gross und will ändlich wäg. Denn seit Marseille, dass sie ihn kaufe - aber är darf in Breme nid spiele. Do druf goht är ih, do jo dr FCB sowieso scho lang gwüsst het, dass dr Gimenez uf em Absprung isch.

Miner Asicht noch het är sich korräggt vrhalte, worüber sich aber stritte loht. Lohnt sich aber nid. Also saget wenigschtens alli mol danke für das, wo är gleischtet het. Denn ohni ihn, wäremer wahrschinlig gar nie nach Breme cho...
tschöss, droge schade also glich......e figg uf dä hueresohn!! stärbe söll är!

ZeBaH
Benutzer

Beitrag von ZeBaH »

nie mehr jimmygool.

chief
Neuer Benutzer

Beitrag von chief »

bim jimmy düen dir blöd will er gange isch, und was so mit d yakins wächslerei isch gsi seit niemer öbis !
und was ich net tschegg das en teil vo euch d petric wäg ha wänd nur will er vo gc cho isch ? wo isch d gross gsi ? gc. entweder isch me fcb fan odr nur so e chaot wo sich als fcbfan bezeichnet ! wärdet erwachse. :cool:

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

chief hat geschrieben:a)bim jimmy düen dir blöd will er gange isch, und was so mit d yakins wächslerei isch gsi seit niemer öbis !

b)und was ich net tschegg das en teil vo euch d petric wäg ha wänd nur will er vo gc cho isch ?

c)wo isch d gross gsi ? gc.

d)entweder isch me fcb fan odr nur so e chaot wo sich als fcbfan bezeichnet ! wärdet erwachse.
a) :D Guete Witz, gebe mal "Yakin" beim Suchmodus ein, viel Spass beim Lesen der 3'789'642 Beiträgen, mind. die Hälfte davon negativer Natur gegen Yakins...

b) Dasselbe machst du mit dem Namen Petric...Du wirst irgendwann auf eine "Schalgeschichte" stossen..->genau lesen :D , du wirst dir aus 4'567'892'938 Beiträgen sicher etwas reimen können...

c) Ne, Tottenham...........

d) :confused: , jo genau :D !

Graf Dracula
Neuer Benutzer

Beitrag von Graf Dracula »

Mr. Blonde hat geschrieben:DANKE JIMMY!!!

minere Meinig noch hesch du di korräkt verhalte, du hesch e Wechsel verdient, viel Erfolg!
Du solltest den Dealer wechseln,dein stoff ist nicht sauber und schlägt aufs Hirn!!!!!

Danke für den verat,die verarschung,die ewiegen lügen!!!
Oder was `

Er hatt sehr viel verdient,war der könig hier,aber Wir sind Ihm nicht gut Genug!!

Er zieht ein drecksloch wie Marsailles der schönen stadt basel vor! DANKE !

Jetz ist ein unruhe herd weg,es wird wieder aufwärts gehen.

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

chief hat geschrieben:bim jimmy düen dir blöd will er gange isch, und was so mit d yakins wächslerei isch gsi seit niemer öbis !
und was ich net tschegg das en teil vo euch d petric wäg ha wänd nur will er vo gc cho isch ? wo isch d gross gsi ? gc. entweder isch me fcb fan odr nur so e chaot wo sich als fcbfan bezeichnet ! wärdet erwachse. :cool:
Eidütig Putzmittel-Rückständ

FAzit: Dealer wägsle, unbedingt!

stirbelwurm
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stirbelwurm »

chief hat geschrieben:bim jimmy düen dir blöd will er gange isch, und was so mit d yakins wächslerei isch gsi seit niemer öbis !
guten morgen herr edelmann

cheers
ALTE SÄCKE BASEL

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

chief = 1 beitrag geschrieben, 0 gelesen, nix kapiert..

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Bild

Isch jo übel, soviel Stuss in eim Post..... :eek:

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

klein chiefli het sit neustem internet zuegang!

Bild

;)
Basel ai Liebi!!!

Mr. Blonde
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mr. Blonde »

Graf Dracula hat geschrieben:Du solltest den Dealer wechseln,dein stoff ist nicht sauber und schlägt aufs Hirn!!!!!
und das ist auch gut so....
Graf Dracula hat geschrieben:Danke für den verat,die verarschung,die ewiegen lügen!!!
Oder was `
da gibt es noch weitaus schlimmere in Basel, aber lassen wir das.
Graf Dracula hat geschrieben:Er hatt sehr viel verdient,war der könig hier,aber Wir sind Ihm nicht gut Genug!!
Ja er war der König hier aber wenn du Abitionen hast und Ehrgeizig bist kann es nicht dein Ziel sein fussballerisch der König von Basel zu werden. Mal ehrlich, hättest du nicht den ehrgeiz dich in einer europäischen Topliga durchzusetzten?

Ich würde sogar den Job als "Hoffnarr" in England annehmen und mich dann hocharbeiten!

Graf Dracula hat geschrieben:Er zieht ein drecksloch wie Marsailles der schönen stadt basel vor! DANKE !!!
Ja genau und weil Basel so eine schöne Stadt ist zieht es jährlich jenste Topfussballer aus allen herren Länder an den Rhein. :rolleyes:

Wenn du ein Angebot von Barcelona und Basel hast, sagst du:" ich gehe nach Basel weil die Stadt so schön ist!" alles klar....

Graf Dracula hat geschrieben:Jetz ist ein unruhe herd weg,es wird wieder aufwärts gehen.
in dem Punkt sind wir uns einig
PRO STRELLER

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basler_Monarch »

Forza Gay-Ce, oder was :rolleyes: ?! P*ss o*f.

Taylor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taylor »

Trotz däm abgang. Messi Jimmy
"Wenn der letzte Strohhalm, an den man sich klammert, in einem Gin Tonic steckt, geht's eigentlich"

Sixpack
Benutzer

Beitrag von Sixpack »

Du bisch eifach de dümschti Siech do inne ! Wenn de numme mol das ding zwüsche dine ohre benuzte würdisch! Es goht nid um irgend e "wächsel" sondern um d'umständ=S'wichtigschte spiel vom Johr, null Loyalität, numme stutz im Grind

salegh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von salegh »

Sixpack hat geschrieben:S'wichtigschte spiel vom Johr, null Loyalität, numme stutz im Grind
gsehn ich nit so...
für mi isch s'wichtigschte gege GC...!
das mit dr CL quali isch e zückerli...

ka guet pfiffe uf die top verein...!

auf nach bosnia!
assi tour...
Peoples: "Du bist so glatt wie Teflon,... Scheiss Teflon N*****!"
Bild

Wuschi
Neuer Benutzer

Beitrag von Wuschi »

SCAR hat geschrieben:a) :D Guete Witz, gebe mal "Yakin" beim Suchmodus ein, viel Spass beim Lesen der 3'789'642 Beiträgen, mind. die Hälfte davon negativer Natur gegen Yakins...

b) Dasselbe machst du mit dem Namen Petric...Du wirst irgendwann auf eine "Schalgeschichte" stossen..->genau lesen :D , du wirst dir aus 4'567'892'938 Beiträgen sicher etwas reimen können...

c) Ne, Tottenham...........

d) :confused: , jo genau :D !
A: richtig, Yakin isch gange und das ganze Theater liebe dir jo, do ka me schriibe wie wild (aber d'Hintergründ kennt KAI SAU wies dört abgoht !!)

B: Petric, dr Schal verbrennt hett er richtig, sich do derfür entschuldigt hett er au, im momänt e paar wenigi Goal für dr FCB gschosse hett er au, was schutte von ihm betrifft gits nit viel bessers in däm land,

C. Dr Gross hett bi Wil agfange und isch denn au mol bi GC gsi, falls du das vergässe hesch, und bi Tottenham isch er no "unriff" gsi, zu däre Zyt eifach e Pfluume für Internationali Mannschafte ( jetzt wurd's funktioniere)

Ich find eifach, BLIBET REALISTISCH MIT E "BITZ" EMOTIONE uns lönd alles was ihr schriibet überm Gürtel.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Wuschi hat geschrieben: B: Petric, dr Schal verbrennt hett er richtig, sich do derfür entschuldigt hett er au, im momänt e paar wenigi Goal für dr FCB gschosse hett er au, was schutte von ihm betrifft gits nit viel bessers in däm land,
Du bittisch um Realismus und willschmr sage das dr Petric eine vo de beschte Spieler in dr Schwizz isch???

Das sini Aktion mitm Schaal, dir nütt usgmacht het kan i zwar nid verstoh aber i muesses akzeptiere aber dasr wäge däm jetzt zur Top Elite vo de CH-Fuessballer zellt hett ächt nütt me mit Realismus z'tue...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

bigmac1971
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bigmac1971 »

Dr Petric het im Suff e schal verbrennt. Är het sich drfür Entschuldiget. Denn ka me das nach so langer Zyt au mol vergäh. Wie är dr G. zum Teil zu sine Gool agspielt het isch nun mal Wältklass gsi. Und het dr Hakan vergässe gmacht.
Das isch doch miesam ufeme Spieler umhacke wo sich im FCB Dress nonig falsch verhalte het. Dr Captn goht e biz uf Köln go schnuppere und dr "EX"-Topscorer stiehlt sich no schnäll noch Südfrankrich.
S fuessballgschäft isch nunmal eso, das wird sich nit ändere. Darum stöhnt doch zue dene wo für uns do sin und lehret vergäh, wenn si in dr Vergangeheit Fähler gmacht hän.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

bigmac1971 hat geschrieben:Dr Petric het im Suff e schal verbrennt. Är het sich drfür Entschuldiget.
Är het sich erscht e paar Täg nach Vertragsunterzeichnig bim FCB entschuldigt, meh als Johr noch dr Tat... wohl e sehr e spontanti Entschuldigung... :rolleyes:
[/CENTER]

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

muahahaha, bigmac!

dr petric het dr hakan vrgässe gmacht? wo am meischte? dr petric serviert em jimmy schöni bäll?
dr hakan het aber NIT NUR indr Liga schöni Ball serviert, sondern au gg celtic, l`pool etc...! Und er het uns, im vrglich zum petric, ind CL gschosse!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

chinatown hat geschrieben:muahahaha, bigmac!

dr petric het dr hakan vrgässe gmacht? wo am meischte? dr petric serviert em jimmy schöni bäll?
dr hakan het aber NIT NUR indr Liga schöni Ball serviert, sondern au gg celtic, l`pool etc...! Und er het uns, im vrglich zum petric, ind CL gschosse!
Und vorallem hett das dr Haki nid numme in 1-2 Match gmacht...
[/CENTER]

bigmac1971
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bigmac1971 »

Bis kurz noch dr Vertragsunterzeichnig hets au kei Grund gäh, sich z Entschuldige. Wie wurdsch du dänke, wenn dr Muri e GC Schal azündet und sich im FCB Trikot drfür bi de ZH fans entschuldigt?
Dr MP het miesse lehre, dass e FCB Fan sone Aktion nit eifach vergisst. Wenn me sich denn drfür Entschuldigt und au no Leistig bringt sott das ok si.
Oder was söll är dinere Meinig noch no mache? E neue Anti-FCB Schal stricke?

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Wuschi hat geschrieben:A: richtig, Yakin isch gange und das ganze Theater liebe dir jo, do ka me schriibe wie wild (aber d'Hintergründ kennt KAI SAU wies dört abgoht !!)

B: Petric, dr Schal verbrennt hett er richtig, sich do derfür entschuldigt hett er au, im momänt e paar wenigi Goal für dr FCB gschosse hett er au, was schutte von ihm betrifft gits nit viel bessers in däm land,

C. Dr Gross hett bi Wil agfange und isch denn au mol bi GC gsi, falls du das vergässe hesch, und bi Tottenham isch er no "unriff" gsi, zu däre Zyt eifach e Pfluume für Internationali Mannschafte ( jetzt wurd's funktioniere)

Ich find eifach, BLIBET REALISTISCH MIT E "BITZ" EMOTIONE uns lönd alles was ihr schriibet überm Gürtel.
Zu A: Was du meinen mit"liebe dir jo"?Ich habe Murat meist in Schutz genommen, fühle mich also nicht angesprochen...

zu B: Habe ich schon in etwa 1'356'278 Freds Stellung dazu genommen:Sehr guter Fussballer, Würde mir aber nichts ausmachen Ihn nicht beim FCB zu sehen, interessiert mich grundsätzlich nicht mehr!Punkt.

zu C: Danke, mein Freund, das war mehr ein"Haha" Witz, als dass ich DAS nicht gewusst hätte.. :rolleyes: (daher auch die 20 PünktliPünktliPünktli hinter dem Tottenham...)

Emotionen und Realismus unter einen Hut zu bringen ist manchmal nicht einfach und beim Fussball, wie auch im normalen Leben nicht immer angebracht!Lieber man sagt oder zeigt einem Menschen seine Abneigung, als dass man ihm vorne durch ins Gesicht lacht und hintenrum scheisse erzählt...

bigmac1971
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bigmac1971 »

Dr Hakan het uns in CL gschosse?
I weiss jo nit was ihr glaubet! Aber sone Krüzbandriss steckt me nit eifach e so wäg. Dr Petric wird uns sicher au no in wichtige Spiel freud bereite. Isch är denn nit eine vo de beschte Basler gsi im Hispiel gege Werder?

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

Doch ischer. I finden nit schlächt, er het aber no viel zwenig Aktione! Er mues viel mehr mache.

Zum Riss: Egal us was für Gründ. Gigi heten gholt, damit er uns ind Stärne schiesst. Das ischem 2mol NIT glunge. Das isch Fakt.
Über dr ergic redet au keine.

und dass dr hakan massgäbend beteiligt isch am erfolg 02 kasch jo nit bestritte, oder?

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

bigmac1971 hat geschrieben:Dr Hakan het uns in CL gschosse?
I weiss jo nit was ihr glaubet! Aber sone Krüzbandriss steckt me nit eifach e so wäg. Dr Petric wird uns sicher au no in wichtige Spiel freud bereite. Isch är denn nit eine vo de beschte Basler gsi im Hispiel gege Werder?
Hör emol uf träume!

Es isch sowieso nie ei Spieler ellei wo e Match gwünnt, check's nid??
Copyrights @ el presidente!

bigmac1971
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bigmac1971 »

Presidente due zerscht läse bevor du öpis antwortisch. I ha nit gsait är isch dr beschti gsi. Aber ein vo DE BESCHTE IM HISPIEL.
Es gwünnt immer nur s Team aber au s Team verliert.

Und jo dr Hakan isch massgäblich am CL izug 02 beteiligt gsi. Aber beteiligt si und in CL schiesse sin zwei paar Schue. Das sin in mine Auge dr G. und dr Zubi in Glasgow gsi.

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

Lägg bisch du blöd!

Antworten