Danke Jimmy!
- XxNOSTRADAMUSxX
- Erfahrener Benutzer
94 Gool in 123 Spiel - Bilanz vom erfolgrichschte FCB-Spieler wo ich je gseh ha.
Reise mr zrug in's Johr 2001:
Dr FCB isch 21 Johr lang nüm Meischter worde. Sit em ne Johr het meh ändlig wieder (nach 20 Johr) internationali Spiel abgseh vo UIC. Denn isch dr Gimenez cho. Sit denn simmer drei mol Meischter worde, eimol in'd CL-Zwüscherundi und eimol hämmer im UEFA-Cup überwinteret. Dreimol isch dr Gimenez Torschützekönig worde und het au international für wichtigi Goal gsorgt.
4 Johr spöter möcht är wäggsle (was ich cha nochvollzieh) und es wird nüt drus bis zum Saisonstart. Denn zeigt Marseille langsam interässe. Obwohl dr Gimenez sit Johre e Torgarant isch und au in dere junge Saison scho mehrmols troffe het, mues är 90 Min. (!!) uf dr Ersatzbank sitze. Bi eim vo de wichtigschte Mätsch vom Johr. Är isch enttüscht vom Gross und will ändlich wäg. Denn seit Marseille, dass sie ihn kaufe - aber är darf in Breme nid spiele. Do druf goht är ih, do jo dr FCB sowieso scho lang gwüsst het, dass dr Gimenez uf em Absprung isch.
Miner Asicht noch het är sich korräggt vrhalte, worüber sich aber stritte loht. Lohnt sich aber nid. Also saget wenigschtens alli mol danke für das, wo är gleischtet het. Denn ohni ihn, wäremer wahrschinlig gar nie nach Breme cho...
Dr FCB isch 21 Johr lang nüm Meischter worde. Sit em ne Johr het meh ändlig wieder (nach 20 Johr) internationali Spiel abgseh vo UIC. Denn isch dr Gimenez cho. Sit denn simmer drei mol Meischter worde, eimol in'd CL-Zwüscherundi und eimol hämmer im UEFA-Cup überwinteret. Dreimol isch dr Gimenez Torschützekönig worde und het au international für wichtigi Goal gsorgt.
4 Johr spöter möcht är wäggsle (was ich cha nochvollzieh) und es wird nüt drus bis zum Saisonstart. Denn zeigt Marseille langsam interässe. Obwohl dr Gimenez sit Johre e Torgarant isch und au in dere junge Saison scho mehrmols troffe het, mues är 90 Min. (!!) uf dr Ersatzbank sitze. Bi eim vo de wichtigschte Mätsch vom Johr. Är isch enttüscht vom Gross und will ändlich wäg. Denn seit Marseille, dass sie ihn kaufe - aber är darf in Breme nid spiele. Do druf goht är ih, do jo dr FCB sowieso scho lang gwüsst het, dass dr Gimenez uf em Absprung isch.
Miner Asicht noch het är sich korräggt vrhalte, worüber sich aber stritte loht. Lohnt sich aber nid. Also saget wenigschtens alli mol danke für das, wo är gleischtet het. Denn ohni ihn, wäremer wahrschinlig gar nie nach Breme cho...
Seine Verdienste sind unbestritten, dafür gebührt ihm selbstverständlich Dank und Applaus
Er hätte einen super Abgang hier haben können, mit einem "korrekten" Transfer - den hat er sich mit diesem Theater (bzw schon mit demjenigen letztes Jahr mit Sochaux, für diejenigen die nicht ganz so vergesslich sind) versaut
Er hätte einen super Abgang hier haben können, mit einem "korrekten" Transfer - den hat er sich mit diesem Theater (bzw schon mit demjenigen letztes Jahr mit Sochaux, für diejenigen die nicht ganz so vergesslich sind) versaut
Fick dich ins Knie Jimmy, Vereinsliebe? sieht so aus das er Marseille schon immer liebte...
Daumen hoch und alles ist gut...
Link ist ausserdem http://www.om.net
Daumen hoch und alles ist gut...
Link ist ausserdem http://www.om.net
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
Danke saage?!XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:94 Gool in 123 Spiel - Bilanz vom erfolgrichschte FCB-Spieler wo ich je gseh ha.
...
Hämmer das nid scho gnueg?!
Isch nid jedes Goal vo ihm bejublet worde?! Isch är nid an jedere Maischter/Cupfyyr dr Held gsi und vo allne gfyyrt worde?!
Was sölle mr no, ihm d Stiefel küsse?!?!?

Jä, är het sini Goal gschosse, und jä, är isch e wichtige Spieler und e Goalgetter gsi, und jä, är het uns witr brocht!
Aber DANKE SAAGE, JETZT, noch SOMENE Abgang, nochdäm är dr FCB in somene kapitale Spiel aifach im Stich glo het obwohl är vorhär no mitem FCB ind CL het welle

SICHER NID!!!!!!!!!!
Zupfen uff Marseille und wird dört glücklig, s rotblaue Trikot hesch nümmi verdient, JimmyBoy!

-
- Erfahrener Benutzer
Ich bi ihm für jede Topf dankbar gsi, glaub so wie dr ganzi Räscht vom Stadion. Mir hänn ihn bejublet und behandlet wiene Gott im JOggeli.
Hätt er e andere Abgang gwählt wär er zur lebändige Legende worde in Basel.
Aber eso?!?!?
Nei danggschön. Schön hett er Sie wohrs Gsicht zeigt und sini Teamkollege schmählich im Stich gloh nitt z'rede vo de Fans. So eine isch kei Huuch vo Danggbarkeit wärt!
Bi immer no dr Meinig: Das isch Hochverrat!
Hätt er e andere Abgang gwählt wär er zur lebändige Legende worde in Basel.
Aber eso?!?!?
Nei danggschön. Schön hett er Sie wohrs Gsicht zeigt und sini Teamkollege schmählich im Stich gloh nitt z'rede vo de Fans. So eine isch kei Huuch vo Danggbarkeit wärt!
Bi immer no dr Meinig: Das isch Hochverrat!
Mit em erschte Absatz hesch jo rächt. Aber de darfsch nit vergässe, ass er guets Gäld bykoo het drfür. Mit de Gool het er dorum uns Danggschön gsait für sy hooche Loon.XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:94 Gool in 123 Spiel - Bilanz vom erfolgrichschte FCB-Spieler wo ich je gseh ha.
Und denn isch är s gsi, wo e neue Vertrag bim FCB unterschriibe het - und en nit erfüllt het.
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
- Mr. Blonde
- Erfahrener Benutzer
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
"Igge will mit de FCB in de Chämpion Lig..." Lügner!!
Wir haben Ihm mehr gegeben als er uns!Wir haben ihm Beliebtheit, Anerkennung und Geld gegeben, viele haben ihn vergöttert, er hat uns dafür Tore und Erfolg gebracht..
Grundsätzlich haben WIR Fans, IHM den Lohn bezahlt(einen guten dazu) und er hat uns dafür etwas zurückgegeben, mehr nicht, sozusagen sind wir quitt...
Tönt hart, aber ich bin seit 2 Tagen auf dem besten Weg mich, den leider herrschenden Gepflogenheiten des heutigen Business, anzupassen...
Trozdem sage ich jetzt einmal Danke für das was er für uns bis vor 3 Tagen getan hat, er hat uns viel Freude bereitet..!
Das wars..
Und tschüss du Judas!
Grundsätzlich haben WIR Fans, IHM den Lohn bezahlt(einen guten dazu) und er hat uns dafür etwas zurückgegeben, mehr nicht, sozusagen sind wir quitt...
Tönt hart, aber ich bin seit 2 Tagen auf dem besten Weg mich, den leider herrschenden Gepflogenheiten des heutigen Business, anzupassen...
Trozdem sage ich jetzt einmal Danke für das was er für uns bis vor 3 Tagen getan hat, er hat uns viel Freude bereitet..!
Das wars..
Und tschüss du Judas!
-
- Benutzer
dini meinig.XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:94 Gool in 123 Spiel - Bilanz vom erfolgrichschte FCB-Spieler wo ich je gseh ha.
mini meinig: hurensohn!
und du söttsch bitz weiniger.. na du weisch scho
WORD!!!*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Danke saage?!
Hämmer das nid scho gnueg?!
Isch nid jedes Goal vo ihm bejublet worde?! Isch är nid an jedere Maischter/Cupfyyr dr Held gsi und vo allne gfyyrt worde?!
Was sölle mr no, ihm d Stiefel küsse?!?!?![]()
Jä, är het sini Goal gschosse, und jä, är isch e wichtige Spieler und e Goalgetter gsi, und jä, är het uns witr brocht!
Aber DANKE SAAGE, JETZT, noch SOMENE Abgang, nochdäm är dr FCB in somene kapitale Spiel aifach im Stich glo het obwohl är vorhär no mitem FCB ind CL het welle?!
SICHER NID!!!!!!!!!!
Zupfen uff Marseille und wird dört glücklig, s rotblaue Trikot hesch nümmi verdient, JimmyBoy!![]()
![]()
Nicht zu vergessen das «Happy Birthday» auf dem Barfi.
Gimenez ein Fall fürs Arbeitsgericht!!!
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»
-
- Erfahrener Benutzer
Obwohl Jimmy's Verdienste für den FCB unbestritten sind, denke ich, dass der Verein und die Fans ihm mit dem fürstlichen Lohn und den unzähligen Beweisen der Wertschätzung bereits genug gedankt haben. Ein weiteres Dankeschön hätte sich Jimmy sicher in Form eines gebührenden Abschieds abholen können, wenn er seinen Abgang für uns einigermassen erträglich gestaltet hätte. Aber Jimmy hat einen Abgang durch die Hintertür gewählt, und dies erst noch zu einem denkbar unglücklichen Zeitpunkt. Wieso sollen wir ihm da noch Blumen nach Marseille hinterherschicken? Ich verurteile Jimmy nicht, er muss selber wissen, was er tut, aber die Worte des Dankes bleiben mir im Hals stecken. Was bleibt, ist eine grosse Leere.
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten
-
- Erfahrener Benutzer
isch nit vo mir...
aber dä findi no geil!
Jetzt sehn mer en in Zuekunft nimmi,
dr Gimenez, genannt "dr Jimmy".
D Arbet glatt verweigeret,
dr Määrtwärt so grad gschteigeret.
Das zeigt: Dr "gueti Jimmygoal"
isch raffiniert und gar nit hohl.
Zerscht het mit Goals er uns verwöhnt
und zletscht uns alli glatt verhöhnt,
het ebbis vorgschpiilt während Johre:
Jetzt isch er wäg und s Spiil verlore.
Dr FCB garniert Milliönli
und spart em Gimenez sy "Löhnli".
Dr Klub, er het die Pille gfrässe
und isch so künftig au z erprässe.
Charakter isch hyt nimme gfroggt,
well kaine meh e Gwüsse ploggt.
Und die Moral von der Geschicht':
"Hab nie Moral, es lohnt sich nicht!"
So zuemindescht kennt me maine,
nur an ebbis dänggt fascht kaine,
und i sag's ohni jedi Wuet:
Was schlächt aafoht, wird sälte guet!
Wird Marseille "Jimmy's Paradies",
oder ergoht's em derte mies?
Das isch hyt no unbekannt,
mir verfolge s aber gschpannt:
Mänge Basler wurdi s freue,
miesst är sy Schritt näggscht Johr bereue!
aber dä findi no geil!
Jetzt sehn mer en in Zuekunft nimmi,
dr Gimenez, genannt "dr Jimmy".
D Arbet glatt verweigeret,
dr Määrtwärt so grad gschteigeret.
Das zeigt: Dr "gueti Jimmygoal"
isch raffiniert und gar nit hohl.
Zerscht het mit Goals er uns verwöhnt
und zletscht uns alli glatt verhöhnt,
het ebbis vorgschpiilt während Johre:
Jetzt isch er wäg und s Spiil verlore.
Dr FCB garniert Milliönli
und spart em Gimenez sy "Löhnli".
Dr Klub, er het die Pille gfrässe
und isch so künftig au z erprässe.
Charakter isch hyt nimme gfroggt,
well kaine meh e Gwüsse ploggt.
Und die Moral von der Geschicht':
"Hab nie Moral, es lohnt sich nicht!"
So zuemindescht kennt me maine,
nur an ebbis dänggt fascht kaine,
und i sag's ohni jedi Wuet:
Was schlächt aafoht, wird sälte guet!
Wird Marseille "Jimmy's Paradies",
oder ergoht's em derte mies?
Das isch hyt no unbekannt,
mir verfolge s aber gschpannt:
Mänge Basler wurdi s freue,
miesst är sy Schritt näggscht Johr bereue!
eimol rot-blau - immer rot-blau
Jimmy...
dein Abgang war stillos und eine Frechheit. Du hast alle ge- und bitter enttäuscht, die dir ihre Sympathien zugesprochen und dich als Vorbild gesehen haben.
Dein Wunsch nach einem Wechsel in eine europäische Topliga hat dir sicher niemand übelgenommen, aber die Art und Weise ist unterste Stufe.
Jimmy, MERCI für deine vielen FCB-Tore und deinen stets vorbildlichen Einsatz.
Dass du vielen trotz der exzellenten Leistungen und der Tatsache, dass du neben Ergic der absolute Publikumsliebling warst, als charakterloser Typ in Erinnerung bleibst, dafür bist du selbst verantwortlich.
Aber das kümmert dich wohl nicht....
Dein Wunsch nach einem Wechsel in eine europäische Topliga hat dir sicher niemand übelgenommen, aber die Art und Weise ist unterste Stufe.
Jimmy, MERCI für deine vielen FCB-Tore und deinen stets vorbildlichen Einsatz.
Dass du vielen trotz der exzellenten Leistungen und der Tatsache, dass du neben Ergic der absolute Publikumsliebling warst, als charakterloser Typ in Erinnerung bleibst, dafür bist du selbst verantwortlich.
Aber das kümmert dich wohl nicht....

Ich kann die Aufregung um Jimmy nicht verstehen. Cantaluppi und Atouba sind doch auch mitten in der Saison, von einem Tag auf den andern, abgehauen. Kein Mensch hat dies gestört.
Jimmy hat jahrelang für den FCB wichtige und viele Tore geschossen. Kein Trainer der Welt würde einen solchen Spieler in Frage stellen. Aber Gross brachte es fertig, Jimmy gegen Zürich und Bremen auf der Bank schmoren zu lassen. Ich hätte es noch verstanden, wenn sich ein anderer Stürmer wirklich aufgedrängt hätte. Aber Rossi ist ja so torgefährlich.
Jetzt jammern alle, dass Jimmy in Bremen die Mannschaft im Stich gelassen hat. Was war denn in Basel? Da wollte er spielen, aber er durfte nicht. Man konnte bei den Fernsehaufnahmen sehen, wie weh es ihm tut, in diesem wichtigen Spiel auf der Bank zu sitzen.
Jetzt hat er seine Chance genutzt und einen gut dotierten Vertrag bekommen. Warum soll er nicht tun, was Atouba, Cantaluppi und die beiden Yakins getan haben?
Zur Zeit stelle ich gewisse Zerfallserscheinungen beim FCB fest. Jimmy wird mit Sicherheit nicht der letzte sein, der das sinkende Schiff verlässt.
Ich kann mich nur anschliessen: Danke Jimmy und alles gute.
Jimmy hat jahrelang für den FCB wichtige und viele Tore geschossen. Kein Trainer der Welt würde einen solchen Spieler in Frage stellen. Aber Gross brachte es fertig, Jimmy gegen Zürich und Bremen auf der Bank schmoren zu lassen. Ich hätte es noch verstanden, wenn sich ein anderer Stürmer wirklich aufgedrängt hätte. Aber Rossi ist ja so torgefährlich.
Jetzt jammern alle, dass Jimmy in Bremen die Mannschaft im Stich gelassen hat. Was war denn in Basel? Da wollte er spielen, aber er durfte nicht. Man konnte bei den Fernsehaufnahmen sehen, wie weh es ihm tut, in diesem wichtigen Spiel auf der Bank zu sitzen.
Jetzt hat er seine Chance genutzt und einen gut dotierten Vertrag bekommen. Warum soll er nicht tun, was Atouba, Cantaluppi und die beiden Yakins getan haben?
Zur Zeit stelle ich gewisse Zerfallserscheinungen beim FCB fest. Jimmy wird mit Sicherheit nicht der letzte sein, der das sinkende Schiff verlässt.
Ich kann mich nur anschliessen: Danke Jimmy und alles gute.
- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer
e riese Verglich mit em Lupo und Atouba. die beide händ sich aber nid gweigeret kurz vorem Spiel der Saison unseri Farbe ztrage!!!!
Ich bin menschlich extrem entüscht, all dä Bullshit vo Jimmys "GRINTA" etc. fir uns isch doch schlussändlig blablabla.Egoistisch het är ghandlet und uns verarscht mit sinere Aktion (nochdäm ganze Transfertheater de krönendi Abschluss).
Ich wein am Jimmy kei Träne me noche, well dä Jimmy wo ich gliebt han mit sim Ysatz fir uns gits nüm. Bin immer no fassigslos (nid dass ich ihm de Wächsel nid gönne mag aber das isch amene Jimmy nid würdig!))
Ich bin menschlich extrem entüscht, all dä Bullshit vo Jimmys "GRINTA" etc. fir uns isch doch schlussändlig blablabla.Egoistisch het är ghandlet und uns verarscht mit sinere Aktion (nochdäm ganze Transfertheater de krönendi Abschluss).
Ich wein am Jimmy kei Träne me noche, well dä Jimmy wo ich gliebt han mit sim Ysatz fir uns gits nüm. Bin immer no fassigslos (nid dass ich ihm de Wächsel nid gönne mag aber das isch amene Jimmy nid würdig!))
- BananeBieger
- Erfahrener Benutzer
Mi definitive letschte Post für das Thema:
Mir sind Dir do dankbar, oh so dankbar, soooooo dankbar.
Schliesslich isch es nit selbstverständlich, dass e Stürmer Gool schiesst
. Si Lohn isch so bescheide chlei gsi und er isch nit dank em FCB in Fokus vo grössere, usländische Clüb cho. Nei, nei, nei!
Schlussendlich dörf er au jedem einzelne vo uns in d Frässi schisse, jo das dörf er, isch jo schliesslich UNSERE Jimmy (für die wos au jetzt no nit begriffe hän, dass isch ironisch gmeint
)!
Danggschön viel mol und ich wünsch Dir ewigi Impotenz, DU JUDAS!
Mir sind Dir do dankbar, oh so dankbar, soooooo dankbar.
Schliesslich isch es nit selbstverständlich, dass e Stürmer Gool schiesst

Schlussendlich dörf er au jedem einzelne vo uns in d Frässi schisse, jo das dörf er, isch jo schliesslich UNSERE Jimmy (für die wos au jetzt no nit begriffe hän, dass isch ironisch gmeint

Danggschön viel mol und ich wünsch Dir ewigi Impotenz, DU JUDAS!
Viel Glück Jimmy
Jimmy - Merci für Deine Tore -
Wir sehen Dich im UEFA-Cup als Gegner wieder!
Spieler, Trainer und Vorstandsmitglieder kommen und gehen -
FCB-Fans bleiben!
Wir sehen Dich im UEFA-Cup als Gegner wieder!
Spieler, Trainer und Vorstandsmitglieder kommen und gehen -
FCB-Fans bleiben!
Chaote - Nai Dangge!