Wuschi hat geschrieben:A: richtig, Yakin isch gange und das ganze Theater liebe dir jo, do ka me schriibe wie wild (aber d'Hintergründ kennt KAI SAU wies dört abgoht !!)
B: Petric, dr Schal verbrennt hett er richtig, sich do derfür entschuldigt hett er au, im momänt e paar wenigi Goal für dr FCB gschosse hett er au, was schutte von ihm betrifft gits nit viel bessers in däm land,
C. Dr Gross hett bi Wil agfange und isch denn au mol bi GC gsi, falls du das vergässe hesch, und bi Tottenham isch er no "unriff" gsi, zu däre Zyt eifach e Pfluume für Internationali Mannschafte ( jetzt wurd's funktioniere)
Ich find eifach, BLIBET REALISTISCH MIT E "BITZ" EMOTIONE uns lönd alles was ihr schriibet überm Gürtel.
Zu A: Was du meinen mit"liebe
dir jo"?Ich habe Murat meist in Schutz genommen, fühle mich also nicht angesprochen...
zu B: Habe ich schon in etwa 1'356'278 Freds Stellung dazu genommen:Sehr guter Fussballer, Würde mir aber nichts ausmachen Ihn nicht beim FCB zu sehen, interessiert mich grundsätzlich nicht mehr!Punkt.
zu C: Danke, mein Freund, das war mehr ein"Haha" Witz, als dass ich DAS nicht gewusst hätte..

(daher auch die 20 PünktliPünktliPünktli hinter dem Tottenham...)
Emotionen und Realismus unter einen Hut zu bringen ist manchmal nicht einfach und beim Fussball, wie auch im normalen Leben nicht immer angebracht!Lieber man sagt oder zeigt einem Menschen seine Abneigung, als dass man ihm vorne durch ins Gesicht lacht und hintenrum scheisse erzählt...