Na, wer war's eurer Meinung nach?
Über s'Gegegoal losst sich stritte, aber er het drfür e paar würkli sehr gueti Aktione gha. Ebbe ha jo gseit "gmässe am Resultat", weil wenn er die 1-2 mol nid so guet reagiert hätt, würds düster usgseh fürs RückspielNedim hat geschrieben:Der hat zwar 1-2 mal gut gehalten, aber das Gegentor war meiner Meinung nach nicht unhaltbar...
Nö. Zubi war absolut chancenlos. Ich sass genau dahinter. Gönno konnte Klose auch nicht umnieten. Der Fehler war nach dem Freistoss, weil niemand die Pille aus dem Gefahrenbereich hämmerte.Nedim hat geschrieben:Der hat zwar 1-2 mal gut gehalten, aber das Gegentor war meiner Meinung nach nicht unhaltbar...
Doch,das isch im Quennoz si Fähler. Er het dr Klose zum Schuss ko lo. het aber sunsch guet gspielt.DiabloBasilea hat geschrieben:gänd doch nid am quennoz d schuld, dä hed sunsch gued gspield...
zuedäm glaubi isches eifach invidueli klass gsi vom klose (das hädd er mit mehr spielpraxis besser könne). hädd en murat yakin (oder million-im-johr-müller) gspield, wärs 2:2 bis 2:3 gstande!