.. und alles ischickt (Sehtescht etc.) wielang gots den ca. bis me an d Priefig ka??
Grues
(ich red vo dr Autopriefig natürlich!!)
Wenn me sich für d Theorie amäldet....
-
- Erfahrener Benutzer
bi mier wärs keini 3 wuche gange.. de termin hed mer aber ned passt drum hanen chöli nach hindere verschobeUrlauber hat geschrieben:.. und alles ischickt (Sehtescht etc.) wielang gots den ca. bis me an d Priefig ka??
Grues
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- laola......
- Neuer Benutzer
wenn das zügs igschickt hesch bechunnsch öbe nochere wuche e brune zettel wo muesch agä an was füreme wuchedaag und wo du gärn würdisch dini prüfig mache.Wenn das abgschickt hesch, bechunnsch denn bscheid. Normalerwies chasch denn öbe e monet nochhär go d prüfig schriebe.S chunnt notürlich aber immer druf a, wieviel lüt sich amälde.Urlauber hat geschrieben:.. und alles ischickt (Sehtescht etc.) wielang gots den ca. bis me an d Priefig ka??
Grues
-
- Erfahrener Benutzer
chum ja zwar us emne andere kanton, aber in zug chammer das verfahre abchürzelaola...... hat geschrieben:wenn das zügs igschickt hesch bechunnsch öbe nochere wuche e brune zettel wo muesch agä an was füreme wuchedaag und wo du gärn würdisch dini prüfig mache.Wenn das abgschickt hesch, bechunnsch denn bscheid. Normalerwies chasch denn öbe e monet nochhär go d prüfig schriebe.S chunnt notürlich aber immer druf a, wieviel lüt sich amälde.

wo ich dufforderig mit em zettel wo druf isch wenns mier würd go und so, rasch aglütet und schwups hani de termin gha
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
Wenn Dis Idol dr Harald J. isch, denn würd ich aber kei Fahrprüefig mache.Urlauber hat geschrieben:.. und alles ischickt (Sehtescht etc.) wielang gots den ca. bis me an d Priefig ka??
Grues

.
Würfel, Weiber, Wein bringen Lust und Pein.
Friedrich von Logau (1605-1655)
Würfel, Weiber, Wein bringen Lust und Pein.
Friedrich von Logau (1605-1655)