Wenn me sich für d Theorie amäldet....

Der Rest...
Antworten
Urlauber
Erfahrener Benutzer

Wenn me sich für d Theorie amäldet....

Beitrag von Urlauber »

.. und alles ischickt (Sehtescht etc.) wielang gots den ca. bis me an d Priefig ka??

Grues
(ich red vo dr Autopriefig natürlich!!)

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Urlauber hat geschrieben:.. und alles ischickt (Sehtescht etc.) wielang gots den ca. bis me an d Priefig ka??

Grues
bi mier wärs keini 3 wuche gange.. de termin hed mer aber ned passt drum hanen chöli nach hindere verschobe
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

laola......
Neuer Benutzer

Beitrag von laola...... »

Urlauber hat geschrieben:.. und alles ischickt (Sehtescht etc.) wielang gots den ca. bis me an d Priefig ka??

Grues
wenn das zügs igschickt hesch bechunnsch öbe nochere wuche e brune zettel wo muesch agä an was füreme wuchedaag und wo du gärn würdisch dini prüfig mache.Wenn das abgschickt hesch, bechunnsch denn bscheid. Normalerwies chasch denn öbe e monet nochhär go d prüfig schriebe.S chunnt notürlich aber immer druf a, wieviel lüt sich amälde.

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

laola...... hat geschrieben:wenn das zügs igschickt hesch bechunnsch öbe nochere wuche e brune zettel wo muesch agä an was füreme wuchedaag und wo du gärn würdisch dini prüfig mache.Wenn das abgschickt hesch, bechunnsch denn bscheid. Normalerwies chasch denn öbe e monet nochhär go d prüfig schriebe.S chunnt notürlich aber immer druf a, wieviel lüt sich amälde.
chum ja zwar us emne andere kanton, aber in zug chammer das verfahre abchürze :p :
wo ich dufforderig mit em zettel wo druf isch wenns mier würd go und so, rasch aglütet und schwups hani de termin gha
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

dasto hat geschrieben:chum ja zwar us emne andere kanton, aber in zug chammer das verfahre abchürze :p :
wo ich dufforderig mit em zettel wo druf isch wenns mier würd go und so, rasch aglütet und schwups hani de termin gha
Tjä du wieder ;)

Pinkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pinkel »

Grues
Wenn Dis Idol dr Harald J. isch, denn würd ich aber kei Fahrprüefig mache. ;)
.

Würfel, Weiber, Wein bringen Lust und Pein.
Friedrich von Logau (1605-1655)

Antworten