Neuer SBB Fahrplan

Der Rest...
Antworten
Naz
Neuer Benutzer

Neuer SBB Fahrplan

Beitrag von Naz »

Hämmer do es paar Pendler unter uns wo scho händ dörfe Efahrige mache mit dr Bahn 2000?

Ich persönlich fahr 3x in dr Wuche nach Bärn, und muess sage mit däm neue Fahrplan und de schnällere Züg isch das für mi e gueti Sach..

Ha aber scho gläse das es paar wäge dere änderig zum Teil bis 40 min friehner miend uffstoh und so g'spässli...

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Fahre jede Tag uf Bärn und ha somit 14 Minute (glaub) weniger lang und am Obe e geile ICE Zug vo dr Dütsche Bahn ... ich finds super .. all halb stund vo basel direkt uf Bern ...!
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

Naz
Neuer Benutzer

Beitrag von Naz »

BloodMagic hat geschrieben:Fahre jede Tag uf Bärn und ha somit 14 Minute (glaub) weniger lang und am Obe e geile ICE Zug vo dr Dütsche Bahn ... ich finds super .. all halb stund vo basel direkt uf Bern ...!
Ab wenn zobe fahre denn die ICE Züg?
I gang immer InterCity.. so um die 4 am nomi..

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

und ich cha hüt ab Sissach ohni Umstige in die verboteni Stadt, und was no wichtiger isch: au ohni Umstige wider zrugg :D

nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

panda hat geschrieben:und ich cha hüt ab Sissach ohni Umstige in die verboteni Stadt, und was no wichtiger isch: au ohni Umstige wider zrugg :D
das chasch scho sidem sunntig ...
;)

aber s'töllschte isch, dass myni züg im oberbaselbiet nümme halte. :cool: :cool:

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

panda hat geschrieben:und ich cha hüt ab Sissach ohni Umstige in die verboteni Stadt, und was no wichtiger isch: au ohni Umstige wider zrugg :D
sig froh muesch nid in Altstette umstige ... das hämmer jo scho erlebt was denn passiert ....
Naz hat geschrieben:Ab wenn zobe fahre denn die ICE Züg?
I gang immer InterCity.. so um die 4 am nomi..
s hett e paar über dr Tag verteilt ... luegsch mol ufem SBB Fahrplan ... wenn ICE stoht isches so eine
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

pan_mundial
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pan_mundial »

Muess jede Mo und Do uf Aarau. Vor em Fahrplanwächsel hani 45 minute früener uf ä zug müess, zwar ei mol weniger umstige, aber drfür weniger wartezit.

Ein hoch auf den neuen Fahrplan :D
ex. esp
Menschen müssen sich verändern,
um sich selber treu zu sein.
Nur das Wechseln von Gewändern
kann kein wahrer Wandel sein.

Konstantin Wecker

Läggerlifreak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Läggerlifreak »

chum jede morge e viertel stund z'spot und durch aschluss verschiebig verlieri pro obe e std... e Grössere Scheiss het's fir mi nit kènne gäh...

Ps : Ich pändle Nenzlingen - Laufen - Basel

woodpecker
Benutzer

Beitrag von woodpecker »

eini wo us dr region zyri chunt und mit mir in d'schuel goht muess jetzt immer wenn mir schuel händ 1 stund früener go will die s-bahn wo für si guet wär nümme an ihrem bahnhof haltet :D :D :D :D

bi mir machts nid so viel, ha höchstens mol 10 min länger schlofe, aber es paar vo mini verbindige z.B. uf basel sind schlächter worde... jetzt hani ca. 10 min länger... aber mit dem loht sich läbe.

waldi05
Erfahrener Benutzer

Beitrag von waldi05 »

wäge dir hanich jetz no 4 minute lenger?! ha mi immer gfrogt wer denn dött ufe zug will. d verbindige uf zirü sin jo e biz e witz. 3 züg innert ere viertelstund und denn käin me.... isch jo sehr schlau... :rolleyes:
Zerscht han y dänggt: mit Spott und Hoon
zien y iber das Zircher Stadion.
Do kennt y doch in volle Ziige schaadefraidig schwelge ...
doch iber Dummhait mool y - us Prinzip - nit emool e Helge! (Peperoni)

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

waldi05 hat geschrieben:wäge dir hanich jetz no 4 minute lenger?! ha mi immer gfrogt wer denn dött ufe zug will. d verbindige uf zirü sin jo e biz e witz. 3 züg innert ere viertelstund und denn käin me.... isch jo sehr schlau... :rolleyes:
nö, nur 3. Ei Minute verliert er no zwüsche Aarau und Länzburg (wieso au immer) :D

Wenn scho innert 15 Minute 3 Züg fahre, muesch halt nid grad dä neh wo no im Oberbaselbiet wartet :p

waldi05
Erfahrener Benutzer

Beitrag von waldi05 »

panda hat geschrieben:nö, nur 3. Ei Minute verliert er no zwüsche Aarau und Länzburg (wieso au immer) :D

Wenn scho innert 15 Minute 3 Züg fahre, muesch halt nid grad dä neh wo no im Oberbaselbiet wartet :p
isch mr hüt nüt me anders übrig bliebe... ;)
Zerscht han y dänggt: mit Spott und Hoon
zien y iber das Zircher Stadion.
Do kennt y doch in volle Ziige schaadefraidig schwelge ...
doch iber Dummhait mool y - us Prinzip - nit emool e Helge! (Peperoni)

örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

sie hätte gscheiter alles bim alte gloh...

Bandita
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bandita »

also ich find fyr mich heds ä kleine Vorteil. Ich schaff in Rhyfälde und wohn fast bi Sissach und vorher ha ich zum schaffe und hei go nur 1Zug ka pro Stund, jetzt ha ich zwei....aber me muess aifach überall länger warte...und das in dere scheiss Kälti.... :(
..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............

marcello
Neuer Benutzer

Beitrag von marcello »

ein nachbar von mir, wartet jetzt bis 20min um nach waldenburg zu kommen morgens. vor dem wechsel waren es insgesamt ca. 30min reisezeit mit umsteigen, heute sind es fas 50min mit umsteigen.
die tollen verbindungen sind nur auf dem sbbnetz zu finden, im regionalverkehr bist du einfach der verar.....

forza_basilea

Beitrag von forza_basilea »

scheiss fahrplan isches yoooooo!!!!!!!!¨¨

Antworten