Neuer SBB Fahrplan
Neuer SBB Fahrplan
Hämmer do es paar Pendler unter uns wo scho händ dörfe Efahrige mache mit dr Bahn 2000?
Ich persönlich fahr 3x in dr Wuche nach Bärn, und muess sage mit däm neue Fahrplan und de schnällere Züg isch das für mi e gueti Sach..
Ha aber scho gläse das es paar wäge dere änderig zum Teil bis 40 min friehner miend uffstoh und so g'spässli...
Ich persönlich fahr 3x in dr Wuche nach Bärn, und muess sage mit däm neue Fahrplan und de schnällere Züg isch das für mi e gueti Sach..
Ha aber scho gläse das es paar wäge dere änderig zum Teil bis 40 min friehner miend uffstoh und so g'spässli...
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
sig froh muesch nid in Altstette umstige ... das hämmer jo scho erlebt was denn passiert ....panda hat geschrieben:und ich cha hüt ab Sissach ohni Umstige in die verboteni Stadt, und was no wichtiger isch: au ohni Umstige wider zrugg![]()
s hett e paar über dr Tag verteilt ... luegsch mol ufem SBB Fahrplan ... wenn ICE stoht isches so eineNaz hat geschrieben:Ab wenn zobe fahre denn die ICE Züg?
I gang immer InterCity.. so um die 4 am nomi..
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave
- pan_mundial
- Erfahrener Benutzer
Muess jede Mo und Do uf Aarau. Vor em Fahrplanwächsel hani 45 minute früener uf ä zug müess, zwar ei mol weniger umstige, aber drfür weniger wartezit.
Ein hoch auf den neuen Fahrplan
Ein hoch auf den neuen Fahrplan
ex. esp
Menschen müssen sich verändern,
um sich selber treu zu sein.
Nur das Wechseln von Gewändern
kann kein wahrer Wandel sein.
Konstantin Wecker
-
Läggerlifreak
- Erfahrener Benutzer
- woodpecker
- Benutzer
eini wo us dr region zyri chunt und mit mir in d'schuel goht muess jetzt immer wenn mir schuel händ 1 stund früener go will die s-bahn wo für si guet wär nümme an ihrem bahnhof haltet
bi mir machts nid so viel, ha höchstens mol 10 min länger schlofe, aber es paar vo mini verbindige z.B. uf basel sind schlächter worde... jetzt hani ca. 10 min länger... aber mit dem loht sich läbe.
bi mir machts nid so viel, ha höchstens mol 10 min länger schlofe, aber es paar vo mini verbindige z.B. uf basel sind schlächter worde... jetzt hani ca. 10 min länger... aber mit dem loht sich läbe.
wäge dir hanich jetz no 4 minute lenger?! ha mi immer gfrogt wer denn dött ufe zug will. d verbindige uf zirü sin jo e biz e witz. 3 züg innert ere viertelstund und denn käin me.... isch jo sehr schlau...panda hat geschrieben:und ich cha hüt ab Sissach ohni Umstige in die verboteni Stadt, und was no wichtiger isch: au ohni Umstige wider zrugg![]()
Zerscht han y dänggt: mit Spott und Hoon
zien y iber das Zircher Stadion.
Do kennt y doch in volle Ziige schaadefraidig schwelge ...
doch iber Dummhait mool y - us Prinzip - nit emool e Helge! (Peperoni)
nö, nur 3. Ei Minute verliert er no zwüsche Aarau und Länzburg (wieso au immer)waldi05 hat geschrieben:wäge dir hanich jetz no 4 minute lenger?! ha mi immer gfrogt wer denn dött ufe zug will. d verbindige uf zirü sin jo e biz e witz. 3 züg innert ere viertelstund und denn käin me.... isch jo sehr schlau...![]()
Wenn scho innert 15 Minute 3 Züg fahre, muesch halt nid grad dä neh wo no im Oberbaselbiet wartet
isch mr hüt nüt me anders übrig bliebe...panda hat geschrieben:nö, nur 3. Ei Minute verliert er no zwüsche Aarau und Länzburg (wieso au immer)![]()
Wenn scho innert 15 Minute 3 Züg fahre, muesch halt nid grad dä neh wo no im Oberbaselbiet wartet![]()
Zerscht han y dänggt: mit Spott und Hoon
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
- Bandita
- Erfahrener Benutzer
also ich find fyr mich heds ä kleine Vorteil. Ich schaff in Rhyfälde und wohn fast bi Sissach und vorher ha ich zum schaffe und hei go nur 1Zug ka pro Stund, jetzt ha ich zwei....aber me muess aifach überall länger warte...und das in dere scheiss Kälti.... 
..................uff dini goal gits ä explosion
MUTTENZERKURVE ai tradition.............
MUTTENZERKURVE ai tradition.............
ein nachbar von mir, wartet jetzt bis 20min um nach waldenburg zu kommen morgens. vor dem wechsel waren es insgesamt ca. 30min reisezeit mit umsteigen, heute sind es fas 50min mit umsteigen.
die tollen verbindungen sind nur auf dem sbbnetz zu finden, im regionalverkehr bist du einfach der verar.....
die tollen verbindungen sind nur auf dem sbbnetz zu finden, im regionalverkehr bist du einfach der verar.....