merci!

Hm ich und ein paar Freunde spielen mit eher aussergewöhnlichen Regeln. Ich probiere es einigermassen verständlich zu erklärenJason hat geschrieben:kann mir jemand vo euch sagen wie poker funktioniert (regeln, tipps, tricks bla bla bla....)?
merci!![]()
Genau !none_gool hat geschrieben:Pokern rockt !!!
genau das hani gmaint !soulwind hat geschrieben:s'richtige poker goht eso .. zerscht kriegsch 2i karte .. denn muesch e ihsatz mache odr de hörsch uf .. wende e ihsatz gisch werde zerst 3 karte in d'miti glegt (sozusage hesch denn 5) .. jetzt gohts wiedr ume me cha widr ihsatz mache denn muess dr ander mitgoh odr me "checkt" seit eifach witer ohni isatz ihkeie (goht jedoch nur wenn keine e isatz macht) .. jetzt wird wird e 4ti karte in d'mitti glegt und denn wird wiedr d'rundi gmacht und denn zum schluss no diä 5ti .. us denn 5 karte muessme 3 mit sine eigene kombiniere (ufhöre chame zu jeder zyt jedoch isch denn eifach dr isatz vrlore) .. tjo kurz crash kurs für poker ahfänger hehe
Bringsch so ca. 5000 Frangge bar in chleine unnummerierte Schin mit und denn zeig ichs Dir wie me pokeretJason hat geschrieben:kann mir jemand vo euch sagen wie poker funktioniert (regeln, tipps, tricks bla bla bla....)?
merci!![]()
Es gibt mehrere Arten von Poker, diese nennt man Texas Hold'Em - ist auch die einzige, mit der ich vertraut binsoulwind hat geschrieben:s'richtige poker goht eso .. zerscht kriegsch 2i karte .. denn muesch e ihsatz mache odr de hörsch uf .. wende e ihsatz gisch werde zerst 3 karte in d'miti glegt (sozusage hesch denn 5) .. jetzt gohts wiedr ume me cha widr ihsatz mache denn muess dr ander mitgoh odr me "checkt" seit eifach witer ohni isatz ihkeie (goht jedoch nur wenn keine e isatz macht) .. jetzt wird wird e 4ti karte in d'mitti glegt und denn wird wiedr d'rundi gmacht und denn zum schluss no diä 5ti .. us denn 5 karte muessme 3 mit sine eigene kombiniere (ufhöre chame zu jeder zyt jedoch isch denn eifach dr isatz vrlore) .. tjo kurz crash kurs für poker ahfänger hehe