[offtopic]Suffbrueder hat geschrieben:heul doch...
find das no e bitters Bild, troeste wott dae Typ keine, aber mind. 3 mache Bilder...

[/offtopic]
Ist um drei Noten zu hoch bewertet!!!!Bender hat geschrieben: Gross = 4.5
Bin gleicher Meinung wie Du er soll die Jungen rein bringen, aber gestern habe ich CG verstanden das er auf Sicherheit machen wollte.Kimplayer hat geschrieben:Ist um drei Noten zu hoch bewertet!!!!
Gross erhält von mir eine 1.5
Warum kann er nicht zur Halbzeit die beiden Jungen bringen? Die Partie war für die Strassburger vorbei, die wussten ja selbst dass sie keine 4 Tore mehr erzielen konnten.
Unbegreifflich sowas.
Gross raus
bin ich der einzige, der Berner leicht humpelnd von Platz laufen sah....?Bender hat geschrieben:Berner = 4.5
Seine Auswechslung habe ich nicht richtig verstanden, da hätte ich eher mal dem Zanni ein Päusschen gegönnt. Aber eben, der Chippers wird wieder als Verteidiger eingesetzt, das war zu befürchten.
in dr asl dr nakata, wär nid so tragisch. bis zum näggschte uefacup-schpiil hettr sich sicher wiider erholt.Lou C. Fire hat geschrieben:bin ich der einzige, der Berner leicht humpelnd von Platz laufen sah....?
ich meinte vielmehr, dass ich deshalb den Wechsel Berner/Chippers nachvollziehen konnte...the kaiser. hat geschrieben:in dr asl dr nakata, wär nid so tragisch. bis zum näggschte uefacup-schpiil hettr sich sicher wiider erholt.
ah ok, ha halt scho ans näggschte schpiil dänggt, denn dr z goht mr doch langsam gwaltig uff e sagg.Lou C. Fire hat geschrieben:ich meinte vielmehr, dass ich deshalb den Wechsel Berner/Chippers nachvollziehen konnte...
mir grundsätzlich auch, jedoch glaube ich bei Zonk einen gewissen Aufwärtstrend festzustellen. Dass er defensiv immer wieder mal schlecht aussieht, liegt aber auch daran, dass er des öfteren gleichzeitig seinen wie auch Degens Gegenspieler zu behändigen hat. Allerdings könnten seine Offensivaktionen schon ein bisschen "kreativer" werden....the kaiser. hat geschrieben:ah ok, ha halt scho ans näggschte schpiil dänggt, denn dr z goht mr doch langsam gwaltig uff e sagg.
es schtimmt scho, ganz eso schlimm ischs nid gsi,a bgseh vo de letschte 10 min. do hani 3 sehr unglücklichi szene gseh, und so szene wärde uns gege gegner wie werder erneut s' gnick bräche.Lou C. Fire hat geschrieben:mir grundsätzlich auch, jedoch glaube ich bei Zonk einen gewissen Aufwärtstrend festzustellen. Dass er defensiv immer wieder mal schlecht aussieht, liegt aber auch daran, dass er des öfteren gleichzeitig seinen wie auch Degens Gegenspieler zu behändigen hat. Allerdings könnten seine Offensivaktionen schon ein bisschen "kreativer" werden....
obwohl dr Zanni weiss Gott nid erschti Sahne isch, find i dr Verglich mit em Anti-Fuesballer Stereo total unfair....the kaiser. hat geschrieben: dr stereo isch ersatzschpiiler, dr zanni aber gsetzt und do liggt dr grossi unterschiid.
rächt e dreischti vermuetig gegenüber öpperem wo fasch sini eltere verlore hättbicoid hat geschrieben:[offtopic]
könnt no ein umkoo und du wärsch emotionslos..
[/offtopic]
das het nid numme mit em waggis land ztueSuffbrueder hat geschrieben:s edith macht dr tanner druf uffmerggsam, daser ufd zitagoob bi mine postings im livefred söll luege...bi nid im waggisland gsi
Bärner aagschlaage, Spiilpraxis für e Chippers. S isch jo so oder so dr Stereo zrugg in d Vertaidigung und dr Chippers ins Mittelfäld.Lou C. Fire hat geschrieben:ich meinte vielmehr, dass ich deshalb den Wechsel Berner/Chippers nachvollziehen konnte...
wieso ich dummi sprüch mach, weni fasch so öppis erläbt ha? hmm..ich weiss nid uf was du usewillsch..ich mach dummi sprüch wäg de fackle und nid well lüt stärbe..das isch nid s glichi!tanner hat geschrieben:Suffbrueder hat geschrieben:heul doch...
na den hämmer wenigschtens scho eine gfunde![]()
und wenn de scho fasch so öppis erläbt hesch, wieso machs de so blödi sprüch???
sorry duet mir leid, für das verhalte vo dämm idiot/und dim spruch gits nidemol d'entschuldigung, der alkohol isch schuld![]()
WORD!el presidente hat geschrieben:Basic, isch dr ufgfalle, dr Reporter het vo de "Basler" gredet, und das het är bi jedere Glegeheit igworfe! Ändlich sin mer keini Baseler me!