Bender's Spiel(er)bewertung: Strasbourg - FC Basel

Diskussionen rund um den FCB.
bicoid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bicoid »

Suffbrueder hat geschrieben:heul doch...

Bild
[offtopic]
find das no e bitters Bild, troeste wott dae Typ keine, aber mind. 3 mache Bilder... :eek:
[/offtopic]
whatever...

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

jetzt grad im tv gseh... i glaub dr ba het bim 1. gägegool rasch e tief und feschts niggerli gmacht. nüt drgliche do wo de carlier hinter ihm durerennt :rolleyes:
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

el presidente
Erfahrener Benutzer
Basler

Beitrag von el presidente »

Basic, isch dr ufgfalle, dr Reporter het vo de "Basler" gredet, und das het är bi jedere Glegeheit igworfe! Ändlich sin mer keini Baseler me!
Copyrights @ el presidente!

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

el presidente hat geschrieben:Basic, isch dr ufgfalle, dr Reporter het vo de "Basler" gredet, und das het är bi jedere Glegeheit igworfe! Ändlich sin mer keini Baseler me!
toll, jetzt kani ändlig beruhigt schlofe...

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

Basic hat geschrieben:toll, jetzt kani ändlig beruhigt schlofe...
...jo, isch guet. Ych drink no eine! :p
Copyrights @ el presidente!

Kimplayer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimplayer »

Bender hat geschrieben: Gross = 4.5
Ist um drei Noten zu hoch bewertet!!!!

Gross erhält von mir eine 1.5

Warum kann er nicht zur Halbzeit die beiden Jungen bringen? Die Partie war für die Strassburger vorbei, die wussten ja selbst dass sie keine 4 Tore mehr erzielen konnten.

Unbegreifflich sowas.

Gross raus
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

lkiss hat geschrieben:... Rechne in zwei Monaten ist die Meisterschaft schon wieder gelaufen ...
Hett öppis ... :rolleyes:
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Grga Meli
Benutzer

Beitrag von Grga Meli »

Kimplayer hat geschrieben:Ist um drei Noten zu hoch bewertet!!!!

Gross erhält von mir eine 1.5

Warum kann er nicht zur Halbzeit die beiden Jungen bringen? Die Partie war für die Strassburger vorbei, die wussten ja selbst dass sie keine 4 Tore mehr erzielen konnten.

Unbegreifflich sowas.

Gross raus
Bin gleicher Meinung wie Du er soll die Jungen rein bringen, aber gestern habe ich CG verstanden das er auf Sicherheit machen wollte.

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Bender hat geschrieben:Berner = 4.5
Seine Auswechslung habe ich nicht richtig verstanden, da hätte ich eher mal dem Zanni ein Päusschen gegönnt. Aber eben, der Chippers wird wieder als Verteidiger eingesetzt, das war zu befürchten.
bin ich der einzige, der Berner leicht humpelnd von Platz laufen sah....?
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

Lou C. Fire hat geschrieben:bin ich der einzige, der Berner leicht humpelnd von Platz laufen sah....?
in dr asl dr nakata, wär nid so tragisch. bis zum näggschte uefacup-schpiil hettr sich sicher wiider erholt.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

the kaiser. hat geschrieben:in dr asl dr nakata, wär nid so tragisch. bis zum näggschte uefacup-schpiil hettr sich sicher wiider erholt.
ich meinte vielmehr, dass ich deshalb den Wechsel Berner/Chippers nachvollziehen konnte...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Lou C. Fire hat geschrieben:ich meinte vielmehr, dass ich deshalb den Wechsel Berner/Chippers nachvollziehen konnte...
ah ok, ha halt scho ans näggschte schpiil dänggt, denn dr z goht mr doch langsam gwaltig uff e sagg.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

falco

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

the kaiser. hat geschrieben:ah ok, ha halt scho ans näggschte schpiil dänggt, denn dr z goht mr doch langsam gwaltig uff e sagg.
mir grundsätzlich auch, jedoch glaube ich bei Zonk einen gewissen Aufwärtstrend festzustellen. Dass er defensiv immer wieder mal schlecht aussieht, liegt aber auch daran, dass er des öfteren gleichzeitig seinen wie auch Degens Gegenspieler zu behändigen hat. Allerdings könnten seine Offensivaktionen schon ein bisschen "kreativer" werden....

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Lou C. Fire hat geschrieben:mir grundsätzlich auch, jedoch glaube ich bei Zonk einen gewissen Aufwärtstrend festzustellen. Dass er defensiv immer wieder mal schlecht aussieht, liegt aber auch daran, dass er des öfteren gleichzeitig seinen wie auch Degens Gegenspieler zu behändigen hat. Allerdings könnten seine Offensivaktionen schon ein bisschen "kreativer" werden....
es schtimmt scho, ganz eso schlimm ischs nid gsi,a bgseh vo de letschte 10 min. do hani 3 sehr unglücklichi szene gseh, und so szene wärde uns gege gegner wie werder erneut s' gnick bräche.
ich bi au nid bereit ihn immer schönzrede, är ghört eifach nid in die erschte 11. dr stereo isch ersatzschpiiler, dr zanni aber gsetzt und do liggt dr grossi unterschiid.

falco

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

toller schiri uebrigens. ein echter portugiesischer haudegen aus Leiria (alpha tier pur), stellte den froeschen ihre unfairen maetzchen schnell ab. hat zudem den elfer richtig erkannt (der ueberforderte herr nobs war sicher vor der glotze und hat gelernt, wo ein ref stehen soll) inkl korrekter roter karte als supplement.

die dreckig spielenden franzacken wurden gegen schluss foermlich mit (zurechten) gelben uebersaet, sie erkannten, dass selbst ein weiterkommen fuer sie game over bedeuted. am besagten donnerstag im joggeli (0:2 havarie) hatten wir kein glueck mit schiris.

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

the kaiser. hat geschrieben: dr stereo isch ersatzschpiiler, dr zanni aber gsetzt und do liggt dr grossi unterschiid.
obwohl dr Zanni weiss Gott nid erschti Sahne isch, find i dr Verglich mit em Anti-Fuesballer Stereo total unfair....

stargate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stargate »

Dr Support isch no nit bewärtet worde....e 5 würd ich do sage. :D

Und den no e gruess an die verdammte elände Wixer Idiote wo 3x Rakete ufs Fäld gschosse händ. Nit ganz bache... :mad: :mad:

Grga Meli
Benutzer

Beitrag von Grga Meli »

stargate hat geschrieben: Und den no e gruess an die verdammte elände Wixer Idiote wo 3x Rakete ufs Fäld gschosse händ. Nit ganz bache... :mad: :mad:
Sorry das wirds leider immer geh. ;)

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

Berner hätte ich ein bisschen höher bewertet! Wieder ein guter Match von ihm! Bravo

Fans = 6
Im TV seid ihr hammermässig rübergekommen :)
England - für mich die Young Boys der Nationalmannschaften. © Mundharmonika 26.05.2016
D4 Reihe 1/353
Niveau sieht nur von unten aus wie Arroganz - Klaus Kinski

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

[quote="Suffbrueder"]heul doch...

na den hämmer wenigschtens scho eine gfunde :mad:

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

bicoid hat geschrieben:[offtopic]
könnt no ein umkoo und du wärsch emotionslos..
[/offtopic]
rächt e dreischti vermuetig gegenüber öpperem wo fasch sini eltere verlore hätt :(

natürlich kasch du das nid wüsse, aber nume wellis nid so schlimm find wenn e fackle umefliegt heisst das nid, dasis nid schlimm find wenn öpper stirbt! mi regts nume uff das alli lüt wäge fackle motze, nume well dr modärni fuessball das verurteilt und nid wäge gfohr (niemer usem forum gmeint)... i finds sehr gschmagglos do parallele z zie (no gschmaggloser als das bild, ischnume hit eis vo google, ich entschuldige mich defür)!..
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

[quote="Suffbrueder"]heul doch...

und wenn de scho fasch so öppis erläbt hesch, wieso machs de so blödi sprüch???

sorry duet mir leid, für das verhalte vo dämm idiot/und dim spruch gits nidemol d'entschuldigung, der alkohol isch schuld :mad:

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

s edith macht dr tanner druf uffmerggsam, daser ufd zitagoob bi mine postings im livefred söll luege...bi nid im waggisland gsi
You ain't got one,
cuz you're a bastard,

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Suffbrueder hat geschrieben:s edith macht dr tanner druf uffmerggsam, daser ufd zitagoob bi mine postings im livefred söll luege...bi nid im waggisland gsi
das het nid numme mit em waggis land ztue
es isch jo bis jetzt (usser in monaco) immer a usswartsspiel e so gsi

aber i has au nid als "wärfer" gmeint sonders scho s'bejoe find ich dernäbe

aber lömmers

Blauderi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blauderi »

Lou C. Fire hat geschrieben:ich meinte vielmehr, dass ich deshalb den Wechsel Berner/Chippers nachvollziehen konnte...
Bärner aagschlaage, Spiilpraxis für e Chippers. S isch jo so oder so dr Stereo zrugg in d Vertaidigung und dr Chippers ins Mittelfäld.
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe

Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

tanner hat geschrieben:
Suffbrueder hat geschrieben:heul doch...

und wenn de scho fasch so öppis erläbt hesch, wieso machs de so blödi sprüch???

sorry duet mir leid, für das verhalte vo dämm idiot/und dim spruch gits nidemol d'entschuldigung, der alkohol isch schuld :mad:
wieso ich dummi sprüch mach, weni fasch so öppis erläbt ha? hmm..ich weiss nid uf was du usewillsch..ich mach dummi sprüch wäg de fackle und nid well lüt stärbe..das isch nid s glichi!

merke dumme spruch = facklewurf

lüt stärbe = kei dumme spruch

ergo dumme spruch ungleich lüt stärbe-..

miner meinig noch hets scho vyyl böseri sprüch ge in däm forum...aber ich ka mit dinere kritik umgo..dangge thema beändet...
You ain't got one,
cuz you're a bastard,

Boris
Benutzer

Beitrag von Boris »

Dieser Zuberbühler hat wieder Ultralustig ausgesehen bei 2. gegentor. super schöne rolle (absolut unnötig!) montiert. Einfach peinlich der Herr der Lüfte. Er ist und bleibt einfach ein 2. klasse torhüter. Ich mach mir starke sorgen für die WM auf dieser Position.

Trotzdem Gratulation. Gute Leistung und support.

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Basic hat geschrieben:jetzt grad im tv gseh... i glaub dr ba het bim 1. gägegool rasch e tief und feschts niggerli gmacht. nüt drgliche do wo de carlier hinter ihm durerennt :rolleyes:
NIGGERLI? rassischt du ;)

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

[quote="RALE BALE"]NIGGERLI? rassischt du ]

fahruswiis und fahrzügpapier bitte...

Dr. Dread
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Dr. Dread »

el presidente hat geschrieben:Basic, isch dr ufgfalle, dr Reporter het vo de "Basler" gredet, und das het är bi jedere Glegeheit igworfe! Ändlich sin mer keini Baseler me!
WORD!

E rieeese Fortschritt! Hoffentligg gits au keine Ziitigsschlaagzyyle meh "Strassbourg hat den Sieg verbaselt"

Weiss nid wie´s zu däm Unwort choo isch?

(woby: falls Schalke zueglost wird und es eso usechunnt channi knapp no drmit läbe!)

5. Dez. 2004 - Polizeigewalt gegen Basler Fans !!!

Antworten