verzell nid so zügs, die selle alli 4 mätch gwünnelittlesnow hat geschrieben:Spielt im Prinzip kei Rolle, öb Remis oder Niederlag. FCB cha sich jetzt sälber es Remis oder e Niederlag leischte, und chas denn immer no im letschte Spiel richte...
Herzschlagfinale!
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Ich denke, dass YB bisher riesigen Schwung und wenig bis keinen Druck verspürt hat. Je näher man der Vorstellung des Meistertitels kommt, desto "geiler" wird man drauf, desto höher die Erwartungshaltung der Spieler und des Rundherums etc. etc.
Mit der heutigen Heim-Niederlage hat dort oben aber sicher niemand gerechnet, drum ist die Leichtigkeit nun weg und sie kommen jetzt definitiv unter Druck.
Ausserdem hat Sion gegen YB doch noch einiges gutzumachen aus dieser Saison.
Allez-y!
Mit der heutigen Heim-Niederlage hat dort oben aber sicher niemand gerechnet, drum ist die Leichtigkeit nun weg und sie kommen jetzt definitiv unter Druck.
Ausserdem hat Sion gegen YB doch noch einiges gutzumachen aus dieser Saison.

"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
Dinamo isch scho Maischter Alte.. scho langHajdin hat geschrieben:Wenn alles guet lauft könne mr sogar gege FCZ Maischter wärde
wär doch was....aber ebbe..alles isch möglig
Yb könnt scho ine kleini Depression keie jetzt wäg dere Niederlag..
Erlig gsait wär mr das liebersone Finalisssima bruchi jetzt ächt nümm

In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.
Meine worte!!!!!sergipe hat geschrieben:Zuerst mal gegen Aarau gewinnen.
Es isch jo wirklig geil das Bern das Spiel gege d Lutscher verlore het.
Vorallem will der Yakin gester no gross kotz gseithet, sie werde kei Spiel deheime verliere und die Pünkt deheime hole.
Zerst miesse mir aber jetzt mol in Aarau gwinne und denn witer luege...
- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
"Ich liebe den Geruch von Napalm am Morgen!"
Dr FCB het wieder alles in dr eigene Hand!
YB het zwar e regulärs Gool aberkannt beko, aber das Argumänt zieht nit: wie oft isch das em FCB passiert? YB het gnueg Chance gha, zum de Match z kehre, het lang gnueg in Überzahl gspielt und 7 Minute (:eek
Nochspielzyt gschänggt biko...
Tüscht das, oder sehni do flatterndi Närve bi de Junge Buebe!?
FCB, jetzt gib Gas: 4 Spiel, 4 Sieg, scheissegal ob mit 1:0 oder sunschtöppis!!!
GLAUBED NID AN GAISCHTER!!!
Schad hänns dr Costanzo-Grinser nit drinn
Dr FCB het wieder alles in dr eigene Hand!
YB het zwar e regulärs Gool aberkannt beko, aber das Argumänt zieht nit: wie oft isch das em FCB passiert? YB het gnueg Chance gha, zum de Match z kehre, het lang gnueg in Überzahl gspielt und 7 Minute (:eek

Tüscht das, oder sehni do flatterndi Närve bi de Junge Buebe!?

FCB, jetzt gib Gas: 4 Spiel, 4 Sieg, scheissegal ob mit 1:0 oder sunschtöppis!!!
GLAUBED NID AN GAISCHTER!!!
Absolute Schissbricht, aber dr Schöili-Fluug isch immer no geil!Zyniker hat geschrieben:nid neu, aber die letschte 25 sek. vo däm video sinn eini vo dä spassigere erinnerige an yb
die könne bringe wer sie wänn am letschte spieltag, unsere zerberus (costanzo) empfangt jede bim iigang zur höll.
Schad hänns dr Costanzo-Grinser nit drinn

MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
Jo, mag sowyt au stimme, allerdings het YB bis geschter ei Spiel weniger gha...
Jetzt nümm
Bimene YB-Sieg wärs hart kritisch worde, aber wäm sagi das... Dorum: Uff!
Aber was söll me vo Luzärn halte? Gwinnt mit Grottefuessball gege die beide beschte Teams innerhalb vo drei Wuche mit 1:0 und gege anderi lieferi si piinligi Vorstellige. Jedefalls bini froh drumm, dass d Lutscher dr Sieg gege uns mit eme Sieg gege YB wett gmacht hänn...
Jetzt nümm

Bimene YB-Sieg wärs hart kritisch worde, aber wäm sagi das... Dorum: Uff!

Aber was söll me vo Luzärn halte? Gwinnt mit Grottefuessball gege die beide beschte Teams innerhalb vo drei Wuche mit 1:0 und gege anderi lieferi si piinligi Vorstellige. Jedefalls bini froh drumm, dass d Lutscher dr Sieg gege uns mit eme Sieg gege YB wett gmacht hänn...
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
- Dr. Dread
- Erfahrener Benutzer
S´Psychologische Momänt het sich gestert grad gege YB drüllt... jetzt zeige sie närve, in Sion nagt dr Gedanke an jedem Spieler "Wemmer nid gwünne, hämmer´s versiebt!" ...
allez Basel! Jetzt ruhig blut 9 Pünggt us de näggschte 3 Spiel heifahre und denne sind mir meister
ps. bin mir fascht sicher gsi, dass YB kein lauf bis zum schluss chan härelegge... irgendwenn flattere au ihri närve!!!
allez Basel! Jetzt ruhig blut 9 Pünggt us de näggschte 3 Spiel heifahre und denne sind mir meister
ps. bin mir fascht sicher gsi, dass YB kein lauf bis zum schluss chan härelegge... irgendwenn flattere au ihri närve!!!
Klar, so gesehen hat sich nicht viel geändert, auch YB kanns immer noch aus eigener Kraft schaffenRED&BLUE hat geschrieben:yverstande mit viielem. aber dr fcb het scho vor geschter alles in dr eigene hand kaa, resp. uss eigener kraft könne maischter wärde!

Die Wahrscheinlichkeit hat sich aber sehr stark zu unseren Gunsten gedreht

- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
dr hatschi isch im offside gsirhyschiffer1893 hat geschrieben:"
YB het zwar e regulärs Gool aberkannt beko, aber das Argumänt zieht nit: wie oft isch das em FCB passiert? YB het gnueg Chance gha, zum de Match z kehre, het lang gnueg in Überzahl gspielt und 7 Minute (:eekNochspielzyt gschänggt biko...

lueg dr mols ganze gnau ah und lueg wo dä kopf vom hakin bi dr ballabgob isch. s zellt jedes körperteil wo e goal cha schiesse (also alles usert dä ärm) und si kopf isch nöcher am goal als dr fuess vom lutscher...
aber wie schomol imene email and sf sport redaktion gschriebe: die selet däne mol e fuessballregelkurs gäh... s geilste ischd antwort a la: jo mir währdets ihne mol sage, aber ehrlich gsait hän mr kei hoffnig das die das je lernet...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
nicht dass ich es mir so gewünscht hätte, aber nun komm tes definitv zum herzschlagfinale!
ich gehe davon aus, dass yb die nächsten 2 spiele gewinnt (xamax ist zu schwach und gc wird sich aus uefa-gründen nicht gegen ein yb als meister wehren) und somit braucht der fcb 7 punkte aus den letzten spielen und muss das spiel gegen yb gewinnen. dies ist aber immer noch besser, als wenn im letzten spiel ein remis reichen würde.
und trotzdem - wir werden meister und yb erbt von uns den titel "meister der herzen"!
ich gehe davon aus, dass yb die nächsten 2 spiele gewinnt (xamax ist zu schwach und gc wird sich aus uefa-gründen nicht gegen ein yb als meister wehren) und somit braucht der fcb 7 punkte aus den letzten spielen und muss das spiel gegen yb gewinnen. dies ist aber immer noch besser, als wenn im letzten spiel ein remis reichen würde.
und trotzdem - wir werden meister und yb erbt von uns den titel "meister der herzen"!
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
überleg mal, wir schlagen die Stricher, GC schlägt YB, dann sind sie glaube ich noch einen Punkt hinter den Strichern... Also ich würde es lieber selber in die Hand nehmen und punkten, als auf einen anderen Club zu hoffen....udu hat geschrieben:gc wird sich aus uefa-gründen nicht gegen ein yb als meister wehren)
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
Ja schon, aber bei unentschiedenem Spielstand einige Minuten vor Schluss könnte GC versucht sein, den Sieg gegen YB unter Inkaufnahme einer Niederlage anzustreben ...Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:überleg mal, wir schlagen die Stricher, GC schlägt YB, dann sind sie glaube ich noch einen Punkt hinter den Strichern... Also ich würde es lieber selber in die Hand nehmen und punkten, als auf einen anderen Club zu hoffen....

(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten
stimmt alles, aber mir ging es nur darum, aufzuzeigen, dass wir davon ausgehen müssen, dass yb noch 6 punkte holt und wir somit 7 holen und dabei yb schlagen müssen. aber das liegt drin - meistertitel rulez!Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:überleg mal, wir schlagen die Stricher, GC schlägt YB, dann sind sie glaube ich noch einen Punkt hinter den Strichern... Also ich würde es lieber selber in die Hand nehmen und punkten, als auf einen anderen Club zu hoffen....
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Diese Möglichkeit würde es dann leider schon geben, hast du Rechtquasimodo hat geschrieben:Ja schon, aber bei unentschiedenem Spielstand einige Minuten vor Schluss könnte GC versucht sein, den Sieg gegen YB unter Inkaufnahme einer Niederlage anzustreben ...![]()

@udu, 4 Punkte aus den Spielen gegen den FCZ und Xamax und wir sind noch im Rennen am 10.5.
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
genau dasselbe habe ich mit meinem posting gesagt, 7 punkte - 3 gegen yb = 4 punktePro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Diese Möglichkeit würde es dann leider schon geben, hast du Recht
@udu, 4 Punkte aus den Spielen gegen den FCZ und Xamax und wir sind noch im Rennen am 10.5.