und so einer spielt sogar noch in der Nati...

so sieht meine vernünftige Seite die Sache auch.Idefix hat geschrieben:Ach Meister Huggel, warum hast Du den Ball nicht einfach versenkt...
aber schlussendlich gab es wie eigentlich jedes genügend genügend Spiele die leichtfertig verschenkt wurden...
Darum Frust? C'est la vie...
S'einte muess jo s'andere nid usschliesse! Me ka immer 100% gä, für d'Mannschaft schreie und Liideschaft entwickle. Trotzdäm ka me doch nach eme Spiel wie gester gfruschtet si...nidganzbache hat geschrieben:mir stöhn immer hinter dir?
erfolg isch nid alles im lääbe?
fc basel mir stöhn zu dir?
zämmestoh, singe & maischter wärde!
BaselStar hat geschrieben: Bin eigentlich nid fürs uspiffe...aber wen en Manschaft sit üm Winter nur no so spiel spielt...den bini defür...und das merke jo z spieler au....
...!
eigentlich erstaunlich dass dir das erst jetzt auffällt. dabei war sion im gegensatz zu früheren spielen gestern gerade noch harmlos. im auswärtsspiel in der sommerrunde haben sie carlitos bis zur verletzung runtergemetzelt.tanner hat geschrieben:wenn der gegner auch mit dem ball und nicht nur mit der gesundheit der fcb spieler
1. Und falls sie nicht gestorben sind haben sich immer noch alle ganz doll lieb...und so gingen sie zusammen dem Abgrund entgegen.Eselinchen hat geschrieben:Ich chas scho verstoh, dass me nach sonere Scheissleischtig diversi Lüt uspfifft, aber trotzdäm chunnt das für mi nit in Frog.
Ich bi FCB-Fan und in guete und in schlächte Zyte stand ich hinter dr Mannschaft. Au wenns eim im Momänt mag schwär falle.... Es isch unsere Verein und ich erwart mängisch au e chli mehr vomene 12. Maa als immer grad motze und nümm klatsche oder singe! Im Cupfinal nachem 1:1 hän mr d Mannschaft unter anderem mit unserem Afüüre unterstützt und es het gnützt!! Wieso cha me das nit öfters mache????
Wär will, cha denn immer no pfiffe, wenn dr Match verby isch und ne zeige, dass es scheisse gsi isch...
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......
Das ist ja gerade das traurige an der Situation...alles basiert nur noch auf dem Prinzig "Hoffnung".1majstorovic1 hat geschrieben:in dr 2. halbzit hani au fascht nüt me usebrocht. Numme no dr kopf gschüttlet. Am obe dänkt me vellicht no an die vergäbene chancene. Aber am nächschte morge widdr guet druf und mit dr grosse hoffnig, dass me s nächschte spiel gwünnt.
Und so kanni bim nächschte match widdr vo afang ah voll mitschreie.
Und nach jedem verpatzten Spiel versprechen Trainer und Spieler artig eine "Reaktion" für den kommenden Match ...Chartking hat geschrieben:Seit Anfang Jahr wird äusserst erfolgreich die Vogel-Strauss-Taktik angewendet und man "hofft" dass es beim nächsten Spiel besser wird...
i bin nid in sion gsi und im sfdrs bringe si settigi s'zene nitChancellor hat geschrieben:eigentlich erstaunlich dass dir das erst jetzt auffällt. dabei war sion im gegensatz zu früheren spielen gestern gerade noch harmlos. im auswärtsspiel in der sommerrunde haben sie carlitos bis zur verletzung runtergemetzelt.
bloss, 2 punkte verloren hat der fcb nicht deswegen.
Im Fussball ist hartes Spiel ein probates Mittel um gegen eine, auf dem Papier, bessere Mannschaft zu bestehen. Man muss halt dann seine Spielweise anpassen und sich nicht den Schneid abkaufen lassen oder sind die Herren FCB-Spieler alles Sissistanner hat geschrieben:i
nei das isch klar, nur wenn ich die ganzi zyt nur eins an scheiche,biire oder sunscht wo aane würdi kriege, wäri glaub scho vorhär ussgraschtet und irgendwenn nümm bereit mini läuf aanezhebe