26.März Länderspiel CH - BRD
-
- Erfahrener Benutzer
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
also soo schlecht spielen die schweizer ja gar nicht!... hätte es schlimmer erwartet...
hopp schwiiiz
hopp schwiiiz
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
dr schweinsteiger isch, wie au dr gomez und dr ballack, definitiv es arschloch.
dä fakt tüscht aber nid über d'tatsach hinwäg, dass d'leischtig vodr schwizer eimol meh e zuemuetig isch. völlig idee- und motivationslos, absolut uninspiriert. ALLI bäll wärde hoch ind mitti gschlage, d'abwehr leischtet sich unglaublichi schnitzer und s'zämmespiel über d'flanke funktioniert nid im geringschte. scho fascht peinlich die vorstellig, und au in dr zweite hälfti wird sich nüt ändere, im gegeteil, schliesslich chöme denn so fuessballgrösse wie e gygax zum zug
dr kobi kühn (o-ton schwoobe) söll sini bubis mol zünftig zämmestuuche, aber dä senil alt sack schloft uf sim gwärmte sitz jo bald ii.
i blieb bi minere behauptig: d'ösis wärde an dr EM meh risse als d'eidgenosse, lueged eu bloss mol dä match ufm orf1 a - das sind leideschaft und isatz, das sind emotione, das isch fuessball!
dä fakt tüscht aber nid über d'tatsach hinwäg, dass d'leischtig vodr schwizer eimol meh e zuemuetig isch. völlig idee- und motivationslos, absolut uninspiriert. ALLI bäll wärde hoch ind mitti gschlage, d'abwehr leischtet sich unglaublichi schnitzer und s'zämmespiel über d'flanke funktioniert nid im geringschte. scho fascht peinlich die vorstellig, und au in dr zweite hälfti wird sich nüt ändere, im gegeteil, schliesslich chöme denn so fuessballgrösse wie e gygax zum zug

dr kobi kühn (o-ton schwoobe) söll sini bubis mol zünftig zämmestuuche, aber dä senil alt sack schloft uf sim gwärmte sitz jo bald ii.
i blieb bi minere behauptig: d'ösis wärde an dr EM meh risse als d'eidgenosse, lueged eu bloss mol dä match ufm orf1 a - das sind leideschaft und isatz, das sind emotione, das isch fuessball!
[CENTER]PRO Zoua
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
- Metallica79
- Erfahrener Benutzer
Jakob Kuhn raus. Und das noch vor der EM.
Übernehme keine Garantie über meine Schreibfehler
u201EDu sitzt da und liest in der Bibel, du sagst Gebete auf... und es bringt dich nicht weiter! Rede über Psalme, sprich über Psalm 3,16 im Johannes Evangelium ... Das Austin Evangelium Psalm 3,16 sagt: Ich habe dir den Arsch aufgerissen!u201C
u201EDu sitzt da und liest in der Bibel, du sagst Gebete auf... und es bringt dich nicht weiter! Rede über Psalme, sprich über Psalm 3,16 im Johannes Evangelium ... Das Austin Evangelium Psalm 3,16 sagt: Ich habe dir den Arsch aufgerissen!u201C
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer
- Metallica79
- Erfahrener Benutzer
An der EM habt ihr keine Chance. So hab ich es VerstandenPibe d'oro hat geschrieben:Musste auch lachen
Apropos: Was wird da immer gesungen? "Ohne ..... seid ihr arbeitslos?"![]()
Übernehme keine Garantie über meine Schreibfehler
- alledoofaussermutti
- Erfahrener Benutzer
jetzt weiss ich, warum ich die ösis nicht ernst nehmen kann

zum glück rauscht köbi nach der euro ab. ich will auch mal wieder mein land toll finden im fussball.

zum glück rauscht köbi nach der euro ab. ich will auch mal wieder mein land toll finden im fussball.
٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶
andreas hat geschrieben:Wir wollen euch kämpfen sehen, nicht die Haare schön!
- alledoofaussermutti
- Erfahrener Benutzer
- alledoofaussermutti
- Erfahrener Benutzer
- Pibe d'oro
- Erfahrener Benutzer