eigeni Spieler z'disse

Diskussionen rund um den FCB.
emgi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von emgi »

Marcelinho hat geschrieben:Ich ha gseit ich würd Lieber die Atmosphäre bimne CL Match gege ManU mitbecho.. als bine paar Tusig Zueschauer gege Skopje.. oder öppe nit?

Miend nit immer öppis falsches useinterpretiere..
Also ich ha gläse, das du lieber gege MANU 4-0 verliersch als gege e mazedonische club 2-0 gwünnsch.
Do stoht nix vo atmosphäre!!!

Marcelinho hat geschrieben: isch glaub sekundär.-.-wie alt das me isch.. oder gits e Mindeschtalter für FCB Fans? :D :D
Jo im prinzip hesch du recht, aber glaub bi teilne würd e Altersgrenze glich guet due.

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

Marcelinho hat geschrieben:Ich ha gseit ich würd Lieber die Atmosphäre bimne CL Match gege ManU mitbecho.. als bine paar Tusig Zueschauer gege Skopje.. oder öppe nit?
E match gege Skopje ect. isch vil geiler!! Es sin nur Fans im Stadion wo au dr FCB im haerz trage. Gege Mattersburg z.B. hets e voll geili Stimmig gha. Das machts us. E Match gege ManU würd mi schön schisse.. zwar wär unser Joggeli voll aber d Helfti vo de "Fans" würd nur ManU intressiere und susch gar nix. Me goht jo wäg em FCB an Match und nit wägem Gegner.. hani mol gmeint.. :( isch aber in dr hütige Zyt leider nimme eso..

Marcelinho
Benutzer

Beitrag von Marcelinho »

teutone hat geschrieben:Nei mi Avatar isch au FCBfan :D
Den isch jo super! :D

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

isch glaub sekundär.-.-wie alt das me isch.. oder gits e Mindeschtalter für FCB Fans? :D :D
NAI!!!!!! du hesch gsait vrliersch lieber 0-4 als 2-0 gwünne
Basel ai Liebi!!!

Marcelinho
Benutzer

Beitrag von Marcelinho »

geforce hat geschrieben:E match gege Skopje ect. isch vil geiler!! Es sin nur Fans im Stadion wo au dr FCB im haerz trage. Gege Mattersburg z.B. hets e voll geili Stimmig gha. Das machts us. E Match gege ManU würd mi schön schisse.. zwar wär unser Joggeli voll aber d Helfti vo de "Fans" würd nur ManU intressiere und susch gar nix. Me goht jo wäg em FCB an Match und nit wägem Gegner.. hani mol gmeint.. :( isch aber in dr hütige Zyt leider nimme eso..
Jo natürlich.. aber ich mein es isch elektrisierender wenn 40000 im Stadion sin als 10000 oder?
Die im C und A sin jo au bi Uefa Cup Spiel dört und das sin au Modefans..

emgi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von emgi »

geforce hat geschrieben:E match gege Skopje ect. isch vil geiler!! Es sin nur Fans im Stadion wo au dr FCB im haerz trage. Gege Mattersburg z.B. hets e voll geili Stimmig gha. Das machts us. E Match gege ManU würd mi schön schisse.. zwar wär unser Joggeli voll aber d Helfti vo de "Fans" würd nur ManU intressiere und susch gar nix. Me goht jo wäg em FCB an Match und nit wägem Gegner.. hani mol gmeint.. :( isch aber in dr hütige Zyt leider nimme eso..
Word!!!

1893 bis in Tod

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

isch glaub sekundär.-.-wie alt das me isch.. oder gits e Mindeschtalter für FCB Fans? :D :D
vo athmo hesch nüt gcshriibe, aber wenn in dr kurve bisch und alles gisch, ischs relativ egal öb ManU odr skopje...
emgi hat geschrieben:Wahrschinlich gits e Art vo Fans wo druff warte gege e grosse gegner ordentlich uf d kappe z becho..... (au das muess spass mache)
s goht also drum e geile gegner z seh, nüm um e FCB...mögligscht renommierte name plus mögligscht hohi niiderlaag = me ka stuunend verzelle, was für e super club me im joggeli gseh hed..?
oder zwanghafte masochismus?
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

Marcelinho hat geschrieben:Jo natürlich.. aber ich mein es isch elektrisierender wenn 40000 im Stadion sin als 10000 oder?
Mi elektrisierts meh wenn 10 000 singe und s haerz für dr fcb uffrise als wenn 40 000 do hogge und dr gegner bewundere...

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

also dozmol isch d stimmig gäge manchester und konsorte scho verdemmt geil gsi, "modefans" hi oder här

usswärts lieber oschte als ängland (mit basel)
CR7 Fanboy

Marcelinho
Benutzer

Beitrag von Marcelinho »

maradoo hat geschrieben:NAI!!!!!! du hesch gsait vrliersch lieber 0-4 als 2-0 gwünne
Jo das isch wohr..

Hesches nit geiler gfunde wommer gege ManU deheime 3 zu 1 verlore hän als wommer gege irgend e Balkan Mannschaft gwunne hend?

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

genau us däm grund bini gege werder nit gange..

@marcelinho: NEI!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Erwartungen an Spieler

Beitrag von Rhyyläx »

Ist alles schön und gut: man kann mal einen schlechten Tag haben, es können viele Stammspieler verletzt sein, es sind viele Junge im Team, der Schiri kann auch mal schlecht pfeifen und man kann Pech haben. Jedoch:
was ich von einem Spieler erwarte, der seinen Traumjob ausüben kann, der gut Geld verdient damit, für den 20-25000 Zuschauer ins Stadion kommen, der den Ganzen Tag nichts anderes macht als Fussball spielen, Fussball spielen, Fussball spielen ist Folgendes:
er soll sich 90 Minuten lang aufopfern, auskotzen, einsetzen. Er soll rennen, er soll zeigen, dass er gewinnen will und besser ist als sein Gegenspieler, er soll sich konzentrieren und sich in den Dienst der Mannschaft stellen.
Das ist das Mindeste, das ich von einem Spieler verlange. Wenn es dann nicht reicht, dann war der Gegner eben besser. Aber wenn man posaunt, welche hohen Ziele man hat und dann übers Feld trabt wie eine schwangere Auster, dann höt der Spass auf.

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Marcelinho hat geschrieben:Jo das isch wohr..

Hesches nit geiler gfunde wommer gege ManU deheime 3 zu 1 verlore hän als wommer gege irgend e Balkan Mannschaft gwunne hend?
schliffts???
CR7 Fanboy

emgi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von emgi »

Marcelinho hat geschrieben:Jo natürlich.. aber ich mein es isch elektrisierender wenn 40000 im Stadion sin als 10000 oder?
Ich glaub im c hets einigi lüt wo mehr emotione bi de Spiel händ als du.
Du Prallsch do im einte Bitrag vo wege Loge und wie toll das isch mit em 5 Gang Menu und was weiss ich und seisch glichzitig dass die im A und C Modefans sind?

Und nei, wie der Geforce gschriebe het, will denn genau au die Fans göhnd wo der FCB im Herze trage. Und das git der STimmig einigi Inpuls mehr.

Aber dass cha me ebe nur verstoh, wenn me au an die Spiel goht!!!!!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

was lallsch du für drägg??? findschs geil dini mannschaft z vrliere z seh??
Basel ai Liebi!!!

emgi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von emgi »

alte sorry und definiv ab jetzt bisch du für mi sowas vo unte dure.

verzell du dini Biträg wem de willsch, aber du hesch definitiv eins an der waffle!!!

untersti

10 Johr Saisonkarte, i glaub au......

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

maradoo hat geschrieben:was lallsch du für drägg??? findschs geil dini mannschaft z vrliere z seh??
Scho möglich, mit däm Looser-Nick... :D

Marcelinho
Benutzer

Beitrag von Marcelinho »

maradoo hat geschrieben:was lallsch du für drägg??? findschs geil dini mannschaft z vrliere z seh??
nei.. sicher nit.. aber ich fieber lieber 90 minute mit wenn mr egeg ManU spiele anstatt gege skopje.. aber jo bi euch chunnt me jo sowiso grad in kritik me me chli mol d schnurre uf macht..

Ich habe fertig.. e schöne sunntig

altjoggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von altjoggeli »

Bebbionist hat geschrieben:Scho ewigs fascht liisi mit do - nur sälte mäldi mi aktiv ins gscheh mit ii.

ich frog mich was gwüssi lüüt überhaupt FCB Fans sind, es wird jo immer wie schlimmer!!!
Ändligg simmer wieder 6 Pünggt vor em 2. und sogar 9 vorem FCZ, wo uns die letschte beide joore d'Meischtertitel klaut het, und gwüssi lüüt do inne wo sich als FCB Fans gäbe hän nüt bessers z'tue, als uf mehrere Spieler ume z'hacke.
Do platzt eim ächt eifach emol dr Kraage, was soll das??

dass d'Spieler nid so sin wie die vo dr AC Milan, Barcelona oder Arsenal, ManU oder so sich jo logisch, aber was do eins gmotzt wird über die EIGENE spieler isch jo ächt unterschti. Wieso sind ihr no FCB Fans? sinder Fans vom Verein? denn sinder au Fans vo de Spieler, will die bi unserem Verein spiele.

wohrschinlic,h singt e grosse Teil vo dene Dauer-nörgeler jo au immer mit "mir stöhn immer hinter dir....", falle dr denn ihne nur in Rugge oder unterstützed ihr se bis zum bittere ändi?

Finds ächt truurig, dass do inne so vieli Threads über spieler sin wo eifach nur fertig gmacht wärde...

Mir wärde Maischter!
Lieber Bebbionist, so ist nun mal der Fussball!
Fussballer stehen im Rampenlicht. Wenn sie gut sind werden sie vergöttert, wenn sie schlecht sind werden sie gedisst. Ich als regelmässiger Stadionbesucher nehme mir das Recht, das auf dem Rasen dargebotene zu anlaysieren und zu kommentieren.
Klar haben wir Vorsprung auf yb und fcz, trotzdem zeigt uns die Entwicklung der Mannschaft auch negative Punkte. Wir haben etliche Spieler verpflichtet, bei denen man sich fragen kann ob sie es verdient haben beim stolzen FCBasel 1893 unter Vertrag zu sein. (Zanni, Marque, Hodel, Burgmeier)!

Klar früher war alles anders und Spieler wie Andy Meier, Cecca und co. wurden als kult bejubelt!Nach dem Motto umso schlechter desto besser!...

Aber die Zeiten haben sich geändert. Der FCB operiert heute mit dem Abstand grössten Bugdet aller Super League Teams. Folglich darf man auch davon ausgehen, dass zumindest die besten Spieler der Liga nach Basel geholt werden. Genau das Gegenteil ist jedoch momentan der Fall! Und wer halt mal einen Kléber und Murat in rotblau spielen sah, gibt sich halt nicht mehr so schnell mit Zannis und Marques zufrieden...

Ausserdem gehört motzen seit je her zum Fussball, so wie die Bratwurst und das Bier...

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

Marcelinho hat geschrieben:nei.. sicher nit.. aber ich fieber lieber 90 minute mit wenn mr egeg ManU spiele anstatt gege skopje.. aber jo bi euch chunnt me jo sowiso grad in kritik me me chli mol d schnurre uf macht..

Ich habe fertig.. e schöne sunntig
es goht nit drumm das me d schnurre uffmacht. es goht drumm was me uselost...
und das wo du gseit hesch do lost eims fcb haerz bluete..! ich freu mi morn uffs spil gege thun. ev. knapp 12 000 Zueschauer abrs wird sicher e geili sach.

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Es ist doch ein grosser Unterschied, einen Spieler sinn- und grundlos zu dissen oder mit Argumenten die Leistung des Spielers zu bewerten...

Wenn Hodel nunmal ein katastrophales Stellungsspiel aufweist und noch 9 von 10 Pässen dem Gegner in die Füsse spielt ist hier glaube ich Kritik durchaus angebracht!
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

Bebbionist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbionist »

Rhyyläx hat geschrieben:Ist alles schön und gut: man kann mal einen schlechten Tag haben, es können viele Stammspieler verletzt sein, es sind viele Junge im Team, der Schiri kann auch mal schlecht pfeifen und man kann Pech haben. Jedoch:
was ich von einem Spieler erwarte, der seinen Traumjob ausüben kann, der gut Geld verdient damit, für den 20-25000 Zuschauer ins Stadion kommen, der den Ganzen Tag nichts anderes macht als Fussball spielen, Fussball spielen, Fussball spielen ist Folgendes:
er soll sich 90 Minuten lang aufopfern, auskotzen, einsetzen. Er soll rennen, er soll zeigen, dass er gewinnen will und besser ist als sein Gegenspieler, er soll sich konzentrieren und sich in den Dienst der Mannschaft stellen.
Das ist das Mindeste, das ich von einem Spieler verlange. Wenn es dann nicht reicht, dann war der Gegner eben besser. Aber wenn man posaunt, welche hohen Ziele man hat und dann übers Feld trabt wie eine schwangere Auster, dann höt der Spass auf.
Dies fordere ich auch, aber wie ist es, wenn man als Spieler hier im Forum liest (könnte mir gut vorstellen, dass der eine oder andere Spieler manchmal vorbeischaut) und er liest und im Stadion mitkriegt wie gegen ihn Stimmung gemacht wird... Auch Fussballer sind Menschen und kriegen soetwas mit, und bei aller Kritik die er ertragen kann, da stinkt es einem wenn man eh nur gedisst wird....
[CENTER]"jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"[/CENTER]

Marcelinho
Benutzer

Beitrag von Marcelinho »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Es ist doch ein grosser Unterschied, einen Spieler sinn- und grundlos zu dissen oder mit Argumenten die Leistung des Spielers zu bewerten...

Wenn Hodel nunmal ein katastrophales Stellungsspiel aufweist und noch 9 von 10 Pässen dem Gegner in die Füsse spielt ist hier glaube ich Kritik durchaus angebracht!
EBBE.. aber das checke wohl e paar nit..

Marcelinho
Benutzer

Beitrag von Marcelinho »

Ich sag jetzt nüt gege di Nick..

emgi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von emgi »

Marcelinho hat geschrieben:EBBE.. aber das checke wohl e paar nit..
Kritik ist angesagt und nicht grundloses Dissen, weil dir die Frisur von Hodel nicht gefällt oder er nach dem Spiel zu seiner grossmutter geht....

Die anderen beispiele findest du auf der ersten Seite wieder, falls du deine beiträge vergessen hast...

Marcelinho
Benutzer

Beitrag von Marcelinho »

emgi hat geschrieben:Kritik ist angesagt und nicht grundloses Dissen, weil dir die Frisur von Hodel nicht gefällt oder er nach dem Spiel zu seiner grossmutter geht....

Die anderen beispiele findest du auf der ersten Seite wieder, falls du deine beiträge vergessen hast...
Ha nie sini Frisur disst.. falls de richtig nochegläse hesch...
Das mit dr grossmuetter.. isch nit ränscht gmeint gsi.. aber schinbar bisch du e sehr ärnschte Mensch.. ;)

König 1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von König 1893 »

Bebbionist hat geschrieben:Dies fordere ich auch, aber wie ist es, wenn man als Spieler hier im Forum liest (könnte mir gut vorstellen, dass der eine oder andere Spieler manchmal vorbeischaut) und er liest und im Stadion mitkriegt wie gegen ihn Stimmung gemacht wird... Auch Fussballer sind Menschen und kriegen soetwas mit, und bei aller Kritik die er ertragen kann, da stinkt es einem wenn man eh nur gedisst wird....
denn sölle sie sich verglemmi emol in arsch chlemme und extra schichte schiebe..Zuedäm sind dr Zonk und dr Hodel eifach riese fählikäuf gsi. Do chönne sie nüd drfür, aber ych glaub dr lohn wo sie bekömme entschädigt manches. Wenn ich do im büro nur scheisse zämebau und durch mi die ganz ziit s system zämebricht, wodurch die andere agstelltet die ganz ziit unter unterbrüch liede müend, muessi au drmit rächne dass es kritik haglet..
Mi Härz isch rot blau

Franco Costanzo 2006 - 2011

z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

jo eigentlich hast du recht! es ist wirklich nicht sehr sinnvoll die eigenen spieler zu dissen!...
muss mich wohl einfach damit abfinden das hodel jetzt einer von uns ist...
[ich weiss ja das er sein bestes gibt-mir sein bestes einfach zu wenig ist]

aber ich denke die disse richten sich nicht gegen den menschen (ausser bei degen). sondern gegen den spieler,der gerade mal versaut hat!
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

Rhyyläx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhyyläx »

ich würde folgende Spieler verkaufen:
Hodel, Zanni, Degen, Huggel

ich würde folgende Spieler kaufen:
Yakin, Bobadilla, einen jungen schnellen rechten Aussenverteidiger (aus einer U-Nationalmannschaft)

und dann wieder junge aus dem eigenen Nachwuchs nachziehen

Dragon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dragon »

geforce hat geschrieben:Mi elektrisierts meh wenn 10 000 singe und s haerz für dr fcb uffrise als wenn 40 000 do hogge und dr gegner bewundere...
Isch so. So s'letschtmol in Hamburg erläbt. Geils Stadion, teilwis witzigi Fans, aber irgendwiä kei Stimmig und das isch jo wohl verschisse. Wenns es spektakel git, isch jo eigentlich egal wiävil Lüt ume sin. Nume wenns fascht mehr Gäste- wiä eigeni Fans im Stadion het, denn findi das irgendwiä es bits beschämend.

PS: Ein z'beschimpfe isch definitiv kei Kritik. Abr das gseht halt glaub jede es bits anderscht.
"..Irgendwann kommt für jeden mal der Tag, an dem man sich entscheiden muss, auf welcher Seite man im Leben ist, auch wenn es noch so sehr weh tut. Und wenn ihr lesen könnt, dann seht euch an, was auf unsern Fahnen steht: "Bis zum bitteren Ende" wollen wir den Weg mitgehn.

Antworten