Bebbionist hat geschrieben:Scho ewigs fascht liisi mit do - nur sälte mäldi mi aktiv ins gscheh mit ii.
ich frog mich was gwüssi lüüt überhaupt FCB Fans sind, es wird jo immer wie schlimmer!!!
Ändligg simmer wieder 6 Pünggt vor em 2. und sogar 9 vorem FCZ, wo uns die letschte beide joore d'Meischtertitel klaut het, und gwüssi lüüt do inne wo sich als FCB Fans gäbe hän nüt bessers z'tue, als uf mehrere Spieler ume z'hacke.
Do platzt eim ächt eifach emol dr Kraage, was soll das??
dass d'Spieler nid so sin wie die vo dr AC Milan, Barcelona oder Arsenal, ManU oder so sich jo logisch, aber was do eins gmotzt wird über die EIGENE spieler isch jo ächt unterschti. Wieso sind ihr no FCB Fans? sinder Fans vom Verein? denn sinder au Fans vo de Spieler, will die bi unserem Verein spiele.
wohrschinlic,h singt e grosse Teil vo dene Dauer-nörgeler jo au immer mit "mir stöhn immer hinter dir....", falle dr denn ihne nur in Rugge oder unterstützed ihr se bis zum bittere ändi?
Finds ächt truurig, dass do inne so vieli Threads über spieler sin wo eifach nur fertig gmacht wärde...
Mir wärde Maischter!
Lieber Bebbionist, so ist nun mal der Fussball!
Fussballer stehen im Rampenlicht. Wenn sie gut sind werden sie vergöttert, wenn sie schlecht sind werden sie gedisst. Ich als regelmässiger Stadionbesucher nehme mir das Recht, das auf dem Rasen dargebotene zu anlaysieren und zu kommentieren.
Klar haben wir Vorsprung auf yb und fcz, trotzdem zeigt uns die Entwicklung der Mannschaft auch negative Punkte. Wir haben etliche Spieler verpflichtet, bei denen man sich fragen kann ob sie es verdient haben beim stolzen FCBasel 1893 unter Vertrag zu sein. (Zanni, Marque, Hodel, Burgmeier)!
Klar früher war alles anders und Spieler wie Andy Meier, Cecca und co. wurden als kult bejubelt!Nach dem Motto umso schlechter desto besser!...
Aber die Zeiten haben sich geändert. Der FCB operiert heute mit dem Abstand grössten Bugdet aller Super League Teams. Folglich darf man auch davon ausgehen, dass zumindest die besten Spieler der Liga nach Basel geholt werden. Genau das Gegenteil ist jedoch momentan der Fall! Und wer halt mal einen Kléber und Murat in rotblau spielen sah, gibt sich halt nicht mehr so schnell mit Zannis und Marques zufrieden...
Ausserdem gehört motzen seit je her zum Fussball, so wie die Bratwurst und das Bier...