Off. Birstal Starwings Fred

Der Rest...
Antworten

Sinder interessiert an de Leischtige vo de Birstal Starwings?

Umfrage endete am 22.02.2008, 01:14

Doch, ich verfolg regelmässig du2019Resultate und gang au Spiel Live go luege
4
9%
Doch, ich verfolg regelmässig du2019Resultate gang aber keini Spiel Live go luege
12
26%
Ha gar nid gwüsst das im Ruum Basel Nati A Basketball gspielt wird, wird mi jetzt druff achte
1
2%
Basketball interessiert mi scho aber du2019Starwings nid
6
13%
Basketball interessiert mi nid
23
50%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 46

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Off. Birstal Starwings Fred

Beitrag von rotoloso »

Hey mir hänn dr einzig Nati A Team vo dr Dütsch-CH und mir sinn erscht no im Renne für dr Meischtertitel (Ok i weiss, playoff und so, aber es gseh guet uss) und im Liga-Cup Final (am 23.02.08). Niemerts dra interessiert?

Hütt mitm letschte Wurf no gege dr erschti vo dr NLA gwunne.

P.S.:

Für Nachtschwärmer, gli goht's los mitm All-Star Game in New Orelans. Geschter hett's no e paar geili Dunks z'gseh geh im All-Star Saturday Night, vorallm dä mitm Geburtstagsküechli vom Gerald Green

Bild

und dä mitm Superman Kostüm vom Dwight Howard:

Bild
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Also mit e riise Interässe hani scho nid grächnet ka aber so wenig erstuunt mi doch e bitzeli. Vorallem will sie wirklich nationali Spitzeklass sin und au no einigi Basler debi sin.

Do hetts vill interessanti infos: STARWINGS
[/CENTER]

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

jä gohts in däm fade jetzt um d starwings odr d nba?

und sowieso, ballsportarte spielt me mitem fuess!! :p ;)
Basel ai Liebi!!!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

maradoo hat geschrieben:jä gohts in däm fade jetzt um d starwings odr d nba?

und sowieso, ballsportarte spielt me mitem fuess!! :p ;)
Scho starwings, dä vom All-Star hett eifach grad driipasst willis geschter gluegt ha.
[/CENTER]

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

King Lebron!
Bild

Verfolge hin und wieder NBA und BBL auf Premiere. Bin nie auf die Idee gekommen, in der Schweiz Basketball schauen zu gehen. Ich nehme einfach mal an, dass das Niveau nicht sonderlich hoch ist. Und wenn dies der Fall ist, ist der Sport langweilig. NBA jedoch geht ab!
give me the ball, you motherfucker!

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

NBA interessiert mi nüm, siehe däm Thread

abr i lueg immer wäg dä Resultat vo dä Starwings, sletscht mol woni i live gsi bi, isch das no unter em Name CVJM gsi ;)
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

jay hat geschrieben: Verfolge hin und wieder NBA und BBL auf Premiere. Bin nie auf die Idee gekommen, in der Schweiz Basketball schauen zu gehen. Ich nehme einfach mal an, dass das Niveau nicht sonderlich hoch ist. Und wenn dies der Fall ist, ist der Sport langweilig. NBA jedoch geht ab!
Also i würd jetzt dr Niveau vo de Starwings als gueti D-League Mannschaft iischätze.

Was de halt nie wirsch ha, isch d'Ambiance wie in dr NBA, das wird do nie möglich si. Au wenn sie 10x hinterenand Meischter wärde und 10 x hinterenand d'Euroliga gwünne, defür fählts do am nötige interässe.

Sälbscht e Dream-Team vom '92 würd irgendwie troschtlos ussgseh wenn sie in dene Schisshalle müesste spiele wo in de Schwizz Basketball gspielt wird.
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Domingo hat geschrieben:NBA interessiert mi nüm, siehe däm Thread

abr i lueg immer wäg dä Resultat vo dä Starwings, sletscht mol woni i live gsi bi, isch das no unter em Name CVJM gsi ;)
Also was d'NBA betrifft es het au hütt geili Persönlichkeite. E Kobe Bryant zum Bispil.

Jo dr Zeefii, zu mine Zytte hämmer gege die regelmässig uff d'kappe bekoh. :o
[/CENTER]

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

rotoloso hat geschrieben:Also i würd jetzt dr Niveau vo de Starwings als gueti D-League Mannschaft iischätze.
Ohne Witz? Hätte ich nicht gedacht, da in Detuschland das Ganze professioneller wirkt und mehr Leute anzieht.

Das geile in Deutschland sind halt schon die vollen Arenen. Allstar-Games gehen auch ziemlich ab (Nord vs. Süd).

wembley
Benutzer

Beitrag von wembley »

ich war am cup match letzten mittwoch ( oder donnerstag )... die ersten drei viertel waren miserabel... zudem haben die tessiner praktisch jeden dreier getroffen...

habe aber trotzdem vor wieder öfter an die spiele zu gehen...

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

jay hat geschrieben:Ohne Witz? Hätte ich nicht gedacht, da in Detuschland das Ganze professioneller wirkt und mehr Leute anzieht.

Das geile in Deutschland sind halt schon die vollen Arenen. Allstar-Games gehen auch ziemlich ab (Nord vs. Süd).
I ha das gmeint mit D-League dä niveau kasch in dr Schwizz max. erwarte meh nid.
[/CENTER]

jay
Erfahrener Benutzer

Beitrag von jay »

rotoloso hat geschrieben:I ha das gmeint mit D-League dä niveau kasch in dr Schwizz max. erwarte meh nid.
Sorry :o

Skrotum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Skrotum »

wembley hat geschrieben:ich war am cup match letzten mittwoch ( oder donnerstag )... die ersten drei viertel waren miserabel... zudem haben die tessiner praktisch jeden dreier getroffen...

habe aber trotzdem vor wieder öfter an die spiele zu gehen...
Dä Match bin ich au go luege. Und do hän d'Starwings eifach miserabel gspielt. S'Problem vo dere Mannschaft isch eifach, dass alles über d'Starting 5 lauft. Wenns dene nit guet lauft, denn wird zerscht mol viel z'lang mit Einzelaktione versuecht irgendöbbis z'erzwinge und wenn de alles verlore isch, wird erscht gwächslet. So ischs mr an däm Match vorko. Live hani suscht nit viel gseh vo ihne, aber us de Bricht use chunnts mir au so vor.
Wenn sie irgend e Titel wän gwinne, denn müesste sie entweder meh Profispieler ha, oder suscht halt die andere Spieler meh zum isatz bringe. S'Potential wär vorhande
rotoloso hat geschrieben:Also was d'NBA betrifft es het au hütt geili Persönlichkeite. E Kobe Bryant zum Bispil.

Jo dr Zeefii, zu mine Zytte hämmer gege die regelmässig uff d'kappe bekoh. :o
Dr Kobe isch eine wo ich persönlich gar nit mag lide, dä isch mr eifach unsympatisch.

In mine Juniorezite hän mir bis im Alter vo 14 Cevi meischtens übelscht fertig gmacht. Bis 16 ischs de e knapps Duell ume Regiotitel gsi und ab denn sin si de eifach besser gsi. Die hän sich aber au immer die beschte Spieler us dr ganze Region gholt und bi uns ischs Team immer s'gliche blibe.

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gruusigeSiech »

rotoloso hat geschrieben:Also mit e riise Interässe hani scho nid grächnet ka aber so wenig erstuunt mi doch e bitzeli. Vorallem will sie wirklich nationali Spitzeklass sin und au no einigi Basler debi sin.
Das kommt davon, dass sich die BaZ-Sportredaktion hauptsächlich um folgendes kümmert:
  1. FCB
  2. FCB
  3. FCB
  4. FCB
  5. FCB
  6. EHC
  7. EHC
  8. EHC
  9. Congeli
  10. Regionaler Fussball
  11. Internationaler Fussball
  12. Verschreiber der Journi-Kollegen anderer Zeitungen
  13. Starwings, RTV, SmAeschPfeffingen, Basel Magic
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

[CENTER]
[/CENTER]

Rotblau
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rotblau »

Leider fehlt folgende Antwortmöglichkeit, die für mich zutrifft:
Ich interessiere mich für Birstal Starwings, schau immer die Resultate und lese Matchberichte, kann aber nur selten zuschauen, weil aus unbegreiflichen Gründen oft gleichzeitig wie der FCB gespielt wird.

Gleiches gilt auf für den RTV Basel. Ich gehe hin, wenn ich Zeit habe.

Dennoch, Fussball ist viel geiler als alle anderen Sportarten.

RTV_1879_Basel
Neuer Benutzer

Beitrag von RTV_1879_Basel »

Rotblau hat geschrieben: Gleiches gilt auf für den RTV Basel. Ich gehe hin, wenn ich Zeit habe.
das ist schön. mit den anspielzeiten stimmts allerdings nicht! diese saison hats noch keine heimspiel-heimspiel überkreuzung gegeben. da wird schon darauf geachtet! auch aus eigeninteresse ;)

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

RTV_1879_Basel hat geschrieben:
Rotblau hat geschrieben:Leider fehlt folgende Antwortmöglichkeit, die für mich zutrifft:
Ich interessiere mich für Birstal Starwings, schau immer die Resultate und lese Matchberichte, kann aber nur selten zuschauen, weil aus unbegreiflichen Gründen oft gleichzeitig wie der FCB gespielt wird.

Gleiches gilt auf für den RTV Basel. Ich gehe hin, wenn ich Zeit habe.

Dennoch, Fussball ist viel geiler als alle anderen Sportarten.
das ist schön. mit den anspielzeiten stimmts allerdings nicht! diese saison hats noch keine heimspiel-heimspiel überkreuzung gegeben. da wird schon darauf geachtet! auch aus eigeninteresse ]
er hat nichts von Heimspiel-Heimspiel-Problem geschrieben sondern von zeitgleich, es soll ja noch Leute geben, die auch Auswärtsspiele besuchen ;)

RTV_1879_Basel
Neuer Benutzer

Beitrag von RTV_1879_Basel »

Domingo hat geschrieben:er hat nichts von Heimspiel-Heimspiel-Problem geschrieben sondern von zeitgleich, es soll ja noch Leute geben, die auch Auswärtsspiele besuchen ;)
die vom rtv?? ;) naja, das stimmt, aber auf alles kannman nicht rücksicht nehmen, schliesslich will man auch eine konstante haben, dass sich die leute auch die anspielzeit der heimspiele einprägen können. dies ist nun an den samstagen um 18.00h, wie ich finde eine gute zeit.

wenn nun auch endlich wieder um 1945h fussball gespielt wird ist die welt für mich perfekt... ;)

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Skrotum hat geschrieben: In mine Juniorezite hän mir bis im Alter vo 14 Cevi meischtens übelscht fertig gmacht. Bis 16 ischs de e knapps Duell ume Regiotitel gsi und ab denn sin si de eifach besser gsi. Die hän sich aber au immer die beschte Spieler us dr ganze Region gholt und bi uns ischs Team immer s'gliche blibe.
Wo hesch denn du gspielt? Zu mine Zytte (vor ca. 14 Johr bini aktiv gse) isch's CVJM dr Maas vo alles gse in dr Region, mir sinn immer froh gse wenn sie uns nur "normal" gschlage hän aber es hett immerwieder piinlich Niederlage geh.
[/CENTER]

Domingo
Erfahrener Benutzer
Das Waren Noch Zeiten!!!

Beitrag von Domingo »

Bild
Bild
Bild

Internazionale
Benutzer

Beitrag von Internazionale »

Die Basketball Nati ist gut geworden mit dem NBA Star.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Internazionale hat geschrieben:Die Basketball Nati ist gut geworden mit dem NBA Star.
Dr Tabo ällei macht no käi gueti Nati uss aber er isch sicher e riise bericherig.
[/CENTER]

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

Skrotum hat geschrieben: In mine Juniorezite hän mir bis im Alter vo 14 Cevi meischtens übelscht fertig gmacht. Bis 16 ischs de e knapps Duell ume Regiotitel gsi und ab denn sin si de eifach besser gsi. Die hän sich aber au immer die beschte Spieler us dr ganze Region gholt und bi uns ischs Team immer s'gliche blibe.
isch hüt immer no so... birsfelde holt vo überall die guete spiler. in dr u17 mannschaft spilt kei einzige birsfelder, drfüür massewiis muttenzer, münchesteiner, basler und spiler us arlesheim. und trotzdem spile si nid inter :o

am sunndig griege mr wider mol bös ufe sack vo dene... :D
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

Skrotum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Skrotum »

rotoloso hat geschrieben:Wo hesch denn du gspielt? Zu mine Zytte (vor ca. 14 Johr bini aktiv gse) isch's CVJM dr Maas vo alles gse in dr Region, mir sinn immer froh gse wenn sie uns nur "normal" gschlage hän aber es hett immerwieder piinlich Niederlage geh.
Ich ha mini ganz Juniorezit in Muttenz gspielt. Isch allwäg e chli nach dinere Zit gsi. U16 isch bi mir jetzt 10 Johr här. Wo mir ebbe so um die 14 gsi sin hän mir während 2 Johr regional jede Match mit mind. 100 Punkt Vorsprung gwunne. Gege Prattele sogar mol 260:14 ! Das sin no Zite gsi :D

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

Skrotum hat geschrieben:Ich ha mini ganz Juniorezit in Muttenz gspielt. Isch allwäg e chli nach dinere Zit gsi. U16 isch bi mir jetzt 10 Johr här. Wo mir ebbe so um die 14 gsi sin hän mir während 2 Johr regional jede Match mit mind. 100 Punkt Vorsprung gwunne. Gege Prattele sogar mol 260:14 ! Das sin no Zite gsi :D
jop das sin wirklich no ziite gsi... am sunndig 135-18 gege birsfelde...zwar ohni starting five (wäri au drbii wenn nid bänderriss) aber es wär au in beschtbsetzig nid grandios uusechoo :( alli guete laufe uns drfoo...ich bi eine vo de letschte vom legendäre inter-team 05 :D
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

sergio tacchini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergio tacchini »

Cevi macht eine ganz schlechte Juniorenarbeit! So ziemlich jeder in der Region putzt sie weg bis zur HU17! Dann beginnt das grosse Anwerben. Und die kleineren Vereine können so dicht machen!

Und wenn Ihr so hoch mit Muttenz gewonnen habt dann musste Sener Arslan in eurer Generation sein!
UND WENN MIS HÄRZ GANZ FEST SCHLOOH
DÄNK IIICH NUR AN BLAU ROOOT

OHH FCB GIB ALLES FÜÜÜR
BASÜL BASÜÜL ALE ALE ALEEE ......

Skrotum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Skrotum »

sergio tacchini hat geschrieben:Cevi macht eine ganz schlechte Juniorenarbeit! So ziemlich jeder in der Region putzt sie weg bis zur HU17! Dann beginnt das grosse Anwerben. Und die kleineren Vereine können so dicht machen!

Und wenn Ihr so hoch mit Muttenz gewonnen habt dann musste Sener Arslan in eurer Generation sein!
Sener Arslan isch 2-3 Johr nach minere Generation. Ha denn no mit sim ältere Brueder zäme gspielt. Muttenz bringt ebbe immer wieder gueti Basketballer use :cool:

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Am Samschtig findet in dr Sporthalle Birsfälde e Spitzekampf statt: Starwings (Platz 3) spiele gege Vacallo (Platz 1). Hopp Starwings!
[/CENTER]

Antworten