wembley hat geschrieben:ich war am cup match letzten mittwoch ( oder donnerstag )... die ersten drei viertel waren miserabel... zudem haben die tessiner praktisch jeden dreier getroffen...
habe aber trotzdem vor wieder öfter an die spiele zu gehen...
Dä Match bin ich au go luege. Und do hän d'Starwings eifach miserabel gspielt. S'Problem vo dere Mannschaft isch eifach, dass alles über d'Starting 5 lauft. Wenns dene nit guet lauft, denn wird zerscht mol viel z'lang mit Einzelaktione versuecht irgendöbbis z'erzwinge und wenn de alles verlore isch, wird erscht gwächslet. So ischs mr an däm Match vorko. Live hani suscht nit viel gseh vo ihne, aber us de Bricht use chunnts mir au so vor.
Wenn sie irgend e Titel wän gwinne, denn müesste sie entweder meh Profispieler ha, oder suscht halt die andere Spieler meh zum isatz bringe. S'Potential wär vorhande
rotoloso hat geschrieben:Also was d'NBA betrifft es het au hütt geili Persönlichkeite. E Kobe Bryant zum Bispil.
Jo dr Zeefii, zu mine Zytte hämmer gege die regelmässig uff d'kappe bekoh.
Dr Kobe isch eine wo ich persönlich gar nit mag lide, dä isch mr eifach unsympatisch.
In mine Juniorezite hän mir bis im Alter vo 14 Cevi meischtens übelscht fertig gmacht. Bis 16 ischs de e knapps Duell ume Regiotitel gsi und ab denn sin si de eifach besser gsi. Die hän sich aber au immer die beschte Spieler us dr ganze Region gholt und bi uns ischs Team immer s'gliche blibe.