viellicht het si jo dä wo d zuhnfahne ghört drüber ghängt?Stiffmeister hat geschrieben:was wilsch drmit sage? Länderfahne passe bime Clubmatsch eifach nit.
Aber s isch ä Unterschied öb irgendwo ä Argentinie Flagge mit Jimmygoal drufstoht als wen über dr Zuunfahne vome Fanclub vo genau die scheiss Züri Gansta Ghetto yeah Mentalität symbolisiert ä Landesfahne hängt.
Neue FCB Werbeplakate
Basel ai Liebi!!!
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
Oh mein Gott verstiff di doch jetzt nit uf die Fahne, s got drum öb mä will das dr FCB wo dr Region drait wird oder öb mä will das s Stadion umsverecke voll mues si, au wen mä dodrmit in chauf nimmt das dr Verein weder mit Spieler no mit Fans Basel representiert.maradoo hat geschrieben:viellicht het si jo dä wo d zuhnfahne ghört drüber ghängt?
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!
do sag i jo nüt drgege, luegsch mini posts do inne. abr was isch an landesfahne vo spieler nit suuber? ok, wenns e türkefahne gsi wär, ischs abr nit...Stiffmeister hat geschrieben:Oh mein Gott verstiff di doch jetzt nit uf die Fahne, s got drum öb mä will das dr FCB wo dr Region drait wird oder öb mä will das s Stadion umsverecke voll mues si, au wen mä dodrmit in chauf nimmt das dr Verein weder mit Spieler no mit Fans Basel representiert.
Basel ai Liebi!!!
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
S isch halt mini Meinig das Fahne und DHs em Klub(gegebenefalls Fanclub), dr Stadt, allesfalls em Kantons sötte huldige und nit irgendeme Land vome Spieler. Aber wie gsait, s Argentinie fläggli duet kainem weh.maradoo hat geschrieben:do sag i jo nüt drgege, luegsch mini posts do inne. abr was isch an landesfahne vo spieler nit suuber? ok, wenns e türkefahne gsi wär, ischs abr nit...

Ä guete!
Nein zu Red Bull!
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
D Ussländer wo do wohne sin Lüt us dr Region... si mache e grosse Teil vo dr Basler Bevölkerig us das isch e Tatsach obs dir jetzt passt oder nit...!Stiffmeister hat geschrieben:Oh mein Gott verstiff di doch jetzt nit uf die Fahne, s got drum öb mä will das dr FCB wo dr Region drait wird oder öb mä will das s Stadion umsverecke voll mues si, au wen mä dodrmit in chauf nimmt das dr Verein weder mit Spieler no mit Fans Basel representiert.
Grüsse gehen an alle die es verdienen...
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
WORD.Tee hat geschrieben:Woher willst du wissen, dass der Glarner nicht hier geboren ist?
Und ich möchte mal das Stadion sehen, wenn nur Leute da sind, die in den Kantonen Basel wohnen.
Ich bin in Basel geboren und in jungen Jahren "weggezügelt worden"
Du denkst gar nicht wieviele Leute man auf der Autobahn nach Basel sieht an einem Spieltag, ich seh sogar regelmässig Churer, Liechtensteiner, sehr viele Zürcher, Aaargauer.
Ohne all diese Leute würdest du dich bestimmt fragen wieso nur so wenige Leute im Stadion sind.![]()
Und wer schlau ist geht eh nach Zirü zum arbeiten

- alledoofaussermutti
- Erfahrener Benutzer
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
und dann reklamiert man,wenn nicht alle in der MK mit singen!!...Stiffmeister hat geschrieben:Jedem sini Meinig, aber scho nur wend bedänksch was für Lieder gsunge werde... Lieder im Dialäkt vo Lüt gsunge usem Glarus tönt eifach komisch.

sicherlich tönt es komisch..trotzdem geben sich leute die mühe,einen relativ weiten weg an jedes fcb spiel zu machen!
[ein modefän kommt sicher nicht aus dem glarus nach basel]
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
genau das hanni jo wölle sagä. dr FCB het rein wirtschaftlich gseh uss einere einzige cl saison meh gmacht als gc, thun und im ussland zB. wien. somit gseh isch dr FCB eine vo de weniger clubs wos gschafft het nach eim joor cl d leistig mehr oder weniger hoch z halte (au wenn d aasprüch zt. zgross worde sin) und nid in e loch z keie oder sogar bankrott zmache (wien).Edberg hat geschrieben:Der FCB hat nach der CL alle wichtigen Meisterschaften und somit sein Ziel alle paar Jahre in CL vertreten zu sein (Bsp. Rosenborg) allesamt verpasst, zB. in der Saison 02/03 (bestes Team), oder als nur ein CL-Qualifikant erlaubt war bzw. als er die Chance hatte gesetzt zu sein. Der Grund für die zT. fragwürdigen Vermarktungsmethoden ist v.a. im sportlichen Misserfolg und den damit fehlenden CL-Einnahmen zu suchen. Für die Gurkenliga bzw. den Loser-Cup rechtfertigt sich kein Budget von 40 Mio....
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Du glaubsch jo nid, dass dr FCB wägge einere geile CL Saison bis hüt het chönne überläbe!? Ohni die "Jackpot-Deals" mit unserne Spuertalänt in de letschte drei Johr wär e positivi Bilanz niemols drin gsi! Aber jedi Quelle verdunschtet emol...hanfueli hat geschrieben:genau das hanni jo wölle sagä. dr FCB het rein wirtschaftlich gseh uss einere einzige cl saison meh gmacht als gc, thun und im ussland zB. wien. somit gseh isch dr FCB eine vo de weniger clubs wos gschafft het nach eim joor cl d leistig mehr oder weniger hoch z halte (au wenn d aasprüch zt. zgross worde sin) und nid in e loch z keie oder sogar bankrott zmache (wien).
Copyrights @ el presidente!
ich ha nid gmeint dass dr fcb dänk dr cl überlebt, sondern dasser profitiert het. Die meischte kleine Verein hän nach sonere einzelne saison riese problem. lueg wien oder thun a...el presidente hat geschrieben:Du glaubsch jo nid, dass dr FCB wägge einere geile CL Saison bis hüt het chönne überläbe!? Ohni die "Jackpot-Deals" mit unserne Spuertalänt in de letschte drei Johr wär e positivi Bilanz niemols drin gsi! Aber jedi Quelle verdunschtet emol...
ich bi halt au nach wie vor dr meinig dass gwüssi völlig übertribeni ablösesumme wie bim rakitic ohni d bekanntheit uss dr cl und de Folge witus gringer usgfalle wäre. aber das isch aasichtssach...
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
Das exklusive Package mit drei Postern im A3 Format kann ab sofort für alle die bestellt haben auf der Geschäfsstelle abgeholt werden. Wer noch keine Poster hat, kann diese auf http://www.fcb.ch/winner bestellen.
ex http://www.fcb.ch
na toll, bini gescht go tickets hole... und schowidr ins joggeli...Firefrog hat geschrieben:Das exklusive Package mit drei Postern im A3 Format kann ab sofort für alle die bestellt haben auf der Geschäfsstelle abgeholt werden. Wer noch keine Poster hat, kann diese auf http://www.fcb.ch/winner bestellen.

Basel ai Liebi!!!
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
-
- Benutzer