Neue FCB Werbeplakate

Diskussionen rund um den FCB.
maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Stiffmeister hat geschrieben:was wilsch drmit sage? Länderfahne passe bime Clubmatsch eifach nit.

Aber s isch ä Unterschied öb irgendwo ä Argentinie Flagge mit Jimmygoal drufstoht als wen über dr Zuunfahne vome Fanclub vo genau die scheiss Züri Gansta Ghetto yeah Mentalität symbolisiert ä Landesfahne hängt.
viellicht het si jo dä wo d zuhnfahne ghört drüber ghängt?
Basel ai Liebi!!!

Stiffmeister
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stiffmeister »

maradoo hat geschrieben:viellicht het si jo dä wo d zuhnfahne ghört drüber ghängt?
Oh mein Gott verstiff di doch jetzt nit uf die Fahne, s got drum öb mä will das dr FCB wo dr Region drait wird oder öb mä will das s Stadion umsverecke voll mues si, au wen mä dodrmit in chauf nimmt das dr Verein weder mit Spieler no mit Fans Basel representiert.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Stiffmeister hat geschrieben:Oh mein Gott verstiff di doch jetzt nit uf die Fahne, s got drum öb mä will das dr FCB wo dr Region drait wird oder öb mä will das s Stadion umsverecke voll mues si, au wen mä dodrmit in chauf nimmt das dr Verein weder mit Spieler no mit Fans Basel representiert.
do sag i jo nüt drgege, luegsch mini posts do inne. abr was isch an landesfahne vo spieler nit suuber? ok, wenns e türkefahne gsi wär, ischs abr nit...
Basel ai Liebi!!!

Stiffmeister
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stiffmeister »

maradoo hat geschrieben:do sag i jo nüt drgege, luegsch mini posts do inne. abr was isch an landesfahne vo spieler nit suuber? ok, wenns e türkefahne gsi wär, ischs abr nit...
S isch halt mini Meinig das Fahne und DHs em Klub(gegebenefalls Fanclub), dr Stadt, allesfalls em Kantons sötte huldige und nit irgendeme Land vome Spieler. Aber wie gsait, s Argentinie fläggli duet kainem weh. :)

Ä guete!
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Stiffmeister hat geschrieben:Oh mein Gott verstiff di doch jetzt nit uf die Fahne, s got drum öb mä will das dr FCB wo dr Region drait wird oder öb mä will das s Stadion umsverecke voll mues si, au wen mä dodrmit in chauf nimmt das dr Verein weder mit Spieler no mit Fans Basel representiert.
D Ussländer wo do wohne sin Lüt us dr Region... si mache e grosse Teil vo dr Basler Bevölkerig us das isch e Tatsach obs dir jetzt passt oder nit...!
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

Goofy hat geschrieben:Dr bekanntischt (für mi) FCB-Fan mit Ziircher Schnuure isch im Frauespittel z Basel uff d Wält ko....
Ich glaube mir meine dr Gliich! :)
ZANNI RAUS

Prahalad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Prahalad »

repplyfire hat geschrieben:Het BS nur no 100'000 Iwohner? Krasse Schwund!
Kein Wunder bei den Steuern.

Prahalad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Prahalad »

Tee hat geschrieben:Woher willst du wissen, dass der Glarner nicht hier geboren ist?

Und ich möchte mal das Stadion sehen, wenn nur Leute da sind, die in den Kantonen Basel wohnen.

Ich bin in Basel geboren und in jungen Jahren "weggezügelt worden" :D

Du denkst gar nicht wieviele Leute man auf der Autobahn nach Basel sieht an einem Spieltag, ich seh sogar regelmässig Churer, Liechtensteiner, sehr viele Zürcher, Aaargauer.
Ohne all diese Leute würdest du dich bestimmt fragen wieso nur so wenige Leute im Stadion sind. ;)
WORD.

Und wer schlau ist geht eh nach Zirü zum arbeiten :p :p

alledoofaussermutti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alledoofaussermutti »

ich werde mich auch hüten, ein liedchen mitzusingen, weil ich den dialekt nicht beherrsch. :p

(noch nicht. bin eifrig am lernen mit der cd)
٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶
andreas hat geschrieben:Wir wollen euch kämpfen sehen, nicht die Haare schön!

z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

Stiffmeister hat geschrieben:Jedem sini Meinig, aber scho nur wend bedänksch was für Lieder gsunge werde... Lieder im Dialäkt vo Lüt gsunge usem Glarus tönt eifach komisch.
und dann reklamiert man,wenn nicht alle in der MK mit singen!!... :rolleyes:

sicherlich tönt es komisch..trotzdem geben sich leute die mühe,einen relativ weiten weg an jedes fcb spiel zu machen!
[ein modefän kommt sicher nicht aus dem glarus nach basel]
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

Edberg hat geschrieben:Der FCB hat nach der CL alle wichtigen Meisterschaften und somit sein Ziel alle paar Jahre in CL vertreten zu sein (Bsp. Rosenborg) allesamt verpasst, zB. in der Saison 02/03 (bestes Team), oder als nur ein CL-Qualifikant erlaubt war bzw. als er die Chance hatte gesetzt zu sein. Der Grund für die zT. fragwürdigen Vermarktungsmethoden ist v.a. im sportlichen Misserfolg und den damit fehlenden CL-Einnahmen zu suchen. Für die Gurkenliga bzw. den Loser-Cup rechtfertigt sich kein Budget von 40 Mio....
genau das hanni jo wölle sagä. dr FCB het rein wirtschaftlich gseh uss einere einzige cl saison meh gmacht als gc, thun und im ussland zB. wien. somit gseh isch dr FCB eine vo de weniger clubs wos gschafft het nach eim joor cl d leistig mehr oder weniger hoch z halte (au wenn d aasprüch zt. zgross worde sin) und nid in e loch z keie oder sogar bankrott zmache (wien).
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

Juha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Juha »

Noch hat der Fcb 5950 Jaherskarten zu verkaufen.Ich denke das sie vielleicht auf 4500 runterkommen werden können!

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

hanfueli hat geschrieben:genau das hanni jo wölle sagä. dr FCB het rein wirtschaftlich gseh uss einere einzige cl saison meh gmacht als gc, thun und im ussland zB. wien. somit gseh isch dr FCB eine vo de weniger clubs wos gschafft het nach eim joor cl d leistig mehr oder weniger hoch z halte (au wenn d aasprüch zt. zgross worde sin) und nid in e loch z keie oder sogar bankrott zmache (wien).
Du glaubsch jo nid, dass dr FCB wägge einere geile CL Saison bis hüt het chönne überläbe!? Ohni die "Jackpot-Deals" mit unserne Spuertalänt in de letschte drei Johr wär e positivi Bilanz niemols drin gsi! Aber jedi Quelle verdunschtet emol...
Copyrights @ el presidente!

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

el presidente hat geschrieben:Du glaubsch jo nid, dass dr FCB wägge einere geile CL Saison bis hüt het chönne überläbe!? Ohni die "Jackpot-Deals" mit unserne Spuertalänt in de letschte drei Johr wär e positivi Bilanz niemols drin gsi! Aber jedi Quelle verdunschtet emol...
ich ha nid gmeint dass dr fcb dänk dr cl überlebt, sondern dasser profitiert het. Die meischte kleine Verein hän nach sonere einzelne saison riese problem. lueg wien oder thun a...
ich bi halt au nach wie vor dr meinig dass gwüssi völlig übertribeni ablösesumme wie bim rakitic ohni d bekanntheit uss dr cl und de Folge witus gringer usgfalle wäre. aber das isch aasichtssach...
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

Firefrog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Firefrog »

Das exklusive Package mit drei Postern im A3 Format kann ab sofort für alle die bestellt haben auf der Geschäfsstelle abgeholt werden. Wer noch keine Poster hat, kann diese auf http://www.fcb.ch/winner bestellen.

ex http://www.fcb.ch

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Firefrog hat geschrieben:Das exklusive Package mit drei Postern im A3 Format kann ab sofort für alle die bestellt haben auf der Geschäfsstelle abgeholt werden. Wer noch keine Poster hat, kann diese auf http://www.fcb.ch/winner bestellen.

ex http://www.fcb.ch
na toll, bini gescht go tickets hole... und schowidr ins joggeli... :D
Basel ai Liebi!!!

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

maradoo hat geschrieben:na toll, bini gescht go tickets hole... und schowidr ins joggeli... :D
Dito :D :D :D
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

Joggeligool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeligool »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Dito :D :D :D
goht mir glich :p

hetz sie öpert scho ? wie gseht sie us ?

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Statt JK-Werbung zu machen, würde man lieber mal Werbung für die Specials wie zB. Uefacup machen. Es muss dort angesetzt werden, wo die Leute zu weing kommen.

örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

was sind d effnigszyte vo dr gschäftsstell?
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)

[CENTER] :mad: FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]

black_panther
Benutzer

Beitrag von black_panther »

9-12 / 14-17

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

black_panther hat geschrieben:9-12 / 14-17
na toll... samstig?
Basel ai Liebi!!!

black_panther
Benutzer

usserhalb vo de Öffnigszite vo dr Gschäftsstell cha me d Poster am Ticketingschalter go hole :) also übere Mittag, ab de 5i und am Samstig..

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

aber Fanshop ist schon durchgehend bis 18.30?
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

black_panther
Benutzer

jaaaa, siehe obigen Beitrag ;)

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

black_panther hat geschrieben:usserhalb vo de Öffnigszite vo dr Gschäftsstell cha me d Poster am Ticketingschalter go hole :) also übere Mittag, ab de 5i und am Samstig..
hallelujah! i sag jo, poschtelauf... ;)
Basel ai Liebi!!!

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

black_panther hat geschrieben:jaaaa, siehe obigen Beitrag ;)
ich hab geschrieben während du geschrieben hast ;)
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

black_panther
Benutzer

maradoo hat geschrieben:hallelujah! i sag jo, poschtelauf... ;)
fuule sack :p

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

black_panther hat geschrieben:fuule sack :p
wär jo liebend gärn zue dir uff d gschäftsstell kho, abr i schaff den leider... ;)
Basel ai Liebi!!!

black_panther
Benutzer

tssss.. frei ne :D

Antworten