Managerzone.com

Der Rest...
Antworten
tonight
Neuer Benutzer

Managerzone.com

Beitrag von tonight »

ciao zäme han welle wüsse öb unter euch au irgendwelchi MZ freaks git? :D

bi hattrick sind ja no zimlich viil lüüt drbi!

Chris Climax
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chris Climax »

Habe vor Jahren mal mitespielt und war sogar kurzzeitig in der höchsten Liga der Schweiz. Habe das Spiel jedoch nie wirklich begriffen und damit aufgehört nachdem ich Hattrick entdeckt habe.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Chris Climax hat geschrieben:Habe vor Jahren mal mitespielt und war sogar kurzzeitig in der höchsten Liga der Schweiz. Habe das Spiel jedoch nie wirklich begriffen und damit aufgehört nachdem ich Hattrick entdeckt habe.
het me dört nit chönne bschisse? :p :D
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Chris Climax
Erfahrener Benutzer

Sharky hat geschrieben:het me dört nit chönne bschisse? :p :D
chchchch :D

Nö, daran lags ausnahmsweise nicht. Bin einfach mit dem Gameplay nicht zurechtgekommen.

tonight
Neuer Benutzer

Beitrag von tonight »

Chris Climax hat geschrieben:Habe vor Jahren mal mitespielt und war sogar kurzzeitig in der höchsten Liga der Schweiz. Habe das Spiel jedoch nie wirklich begriffen und damit aufgehört nachdem ich Hattrick entdeckt habe.
jo was, in der höchschte liga vo dr schwiiz und ufhöre??? echt schad! ich bi siit über 3joor drbi, bescht leischtig vo mir bis jetzt isch 2.höchschte liga i dr schwiiz!

hoffe finde e paar basler de weg zu MZ kenn leider nur 1basler und 3 usem baselbiet! zürcher front wachst immer wieter :mad:

tonight
Neuer Benutzer

Beitrag von tonight »

@Chris
sind dini spieler au uf dem niveau gsi damals wie min jetztige kader? http://mzplayer.se/?id=1213203389

Chris Climax
Erfahrener Benutzer

tonight hat geschrieben:@Chris
sind dini spieler au uf dem niveau gsi damals wie min jetztige kader? http://mzplayer.se/?id=1213203389
Ist schon verdammt lange her, so genau weis ich das nicht mehr. Aber ich glaube die hatten im Schnitt so 7-8 Bälle in den entsprechenden Fähigkeiten die für die jeweilige Postion massgeblich waren. Gibts sowas wie ein Archiv in MZ ? Falls ja müsste bestimmt noch irgendwo was zu finden sein über mein damaliges Team. Es hiess Lucerne Rangers.

tonight
Neuer Benutzer

Beitrag von tonight »

en archiv git`s keine, ich denke dis team hend sie mittlerwiele komplett vom system glösche! aber sie sind voll am ufrüschte im MZ! damals het wenn me sich neu agmeldet het 3fr zahlt für sis neue team! um spiel 3D chönne azluege het au 3fr koschtet, au abgschaffe, jetzt gratis :D ! neue trainer system, Trainingscamps, neue transfersystem, ligas hend sie au ufgstockt anstatt 8 teams sinds jetzt 12 teams pro liga, neues layout neues 3D simulator usw usw...

au en einsteigerhilfe programm gits wenn en neue sich ameldet! drmit me klar chunnt mit dem game

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Caicedo Junior »

han mich mole agmeldet.
bis jetzt find is sehr guet aber s'schade isch ich dörf erscht in 3wuche uf der transfermarkt :(
FCBASEL

Meischter FCB

tonight
Neuer Benutzer

Beitrag von tonight »

Caicedo Junior hat geschrieben:han mich mole agmeldet.
bis jetzt find is sehr guet aber s'schade isch ich dörf erscht in 3wuche uf der transfermarkt :(
isch au normal die meischte gönge konkurs mit ihri mannschafte well si die priise und wert vo de spieler nid kenne, biete unnötig uf irgendwelchi spieler wos gar nid wert sin!

falls gueti tipps bruchsch oder infos nur melde :D ob über fcb forum oder über mz direkt!
min user name: kamigazzo
team: Rocka Juniors Basel

BaD_DeviL
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaD_DeviL »

tonight hat geschrieben:isch au normal die meischte gönge konkurs mit ihri mannschafte well si die priise und wert vo de spieler nid kenne, biete unnötig uf irgendwelchi spieler wos gar nid wert sin!

falls gueti tipps bruchsch oder infos nur melde :D ob über fcb forum oder über mz direkt!
min user name: kamigazzo
team: Rocka Juniors Basel
ouuuuu....2t letschte...schmeckt schwer nach abstieg :D ;)

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

Heute um 15:45 habe ich mein erstes Spiel, freue mich drauf :)
FCBASEL

Meischter FCB

BaD_DeviL
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaD_DeviL »

wo bist du eingestiegen? 5.liga?

tonight
Neuer Benutzer

Beitrag von tonight »

BaD_DeviL hat geschrieben:ouuuuu....2t letschte...schmeckt schwer nach abstieg :D ;)
isch min absicht! ;) ich will no 1-3saison no an mini jungi spieler verbessere und will denn no paar pokal gwünne i de untere divisone darum abschtiege! :cool: wenn den so wiit isch mach ich en durchmarsch bis in die 1.div!

BaD_DeviL
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaD_DeviL »

tonight hat geschrieben:isch min absicht! ;) ich will no 1-3saison no an mini jungi spieler verbessere und will denn no paar pokal gwünne i de untere divisone darum abschtiege! :cool: wenn den so wiit isch mach ich en durchmarsch bis in die 1.div!
Würde ich auch so mache...ich startete in der div.5 spielte dort glaube ich 2 saison lange mit bis ich in die div 4 aufstieg...dort wurde ich gleich erster und ging in die div.3.dort musste ich mehrheitlich ins harte brot beissen...schaffte immer knapp den Liga erhalt...ausser letzte Saison reichte es nicht ganz,jetzt spiele ich in div.4.weil ich gar keine Zeit hatte um meine Mannschaft richtig aufzubauen...ging alles viel zu schnell ;)

Caicedo Junior
Erfahrener Benutzer

Hab das erste Spiel 2:0 verloren :(
FCBASEL

Meischter FCB

Antworten