bi hattrick sind ja no zimlich viil lüüt drbi!
het me dört nit chönne bschisse?Chris Climax hat geschrieben:Habe vor Jahren mal mitespielt und war sogar kurzzeitig in der höchsten Liga der Schweiz. Habe das Spiel jedoch nie wirklich begriffen und damit aufgehört nachdem ich Hattrick entdeckt habe.
jo was, in der höchschte liga vo dr schwiiz und ufhöre??? echt schad! ich bi siit über 3joor drbi, bescht leischtig vo mir bis jetzt isch 2.höchschte liga i dr schwiiz!Chris Climax hat geschrieben:Habe vor Jahren mal mitespielt und war sogar kurzzeitig in der höchsten Liga der Schweiz. Habe das Spiel jedoch nie wirklich begriffen und damit aufgehört nachdem ich Hattrick entdeckt habe.
Ist schon verdammt lange her, so genau weis ich das nicht mehr. Aber ich glaube die hatten im Schnitt so 7-8 Bälle in den entsprechenden Fähigkeiten die für die jeweilige Postion massgeblich waren. Gibts sowas wie ein Archiv in MZ ? Falls ja müsste bestimmt noch irgendwo was zu finden sein über mein damaliges Team. Es hiess Lucerne Rangers.tonight hat geschrieben:@Chris
sind dini spieler au uf dem niveau gsi damals wie min jetztige kader? http://mzplayer.se/?id=1213203389
isch au normal die meischte gönge konkurs mit ihri mannschafte well si die priise und wert vo de spieler nid kenne, biete unnötig uf irgendwelchi spieler wos gar nid wert sin!Caicedo Junior hat geschrieben:han mich mole agmeldet.
bis jetzt find is sehr guet aber s'schade isch ich dörf erscht in 3wuche uf der transfermarkt![]()
ouuuuu....2t letschte...schmeckt schwer nach abstiegtonight hat geschrieben:isch au normal die meischte gönge konkurs mit ihri mannschafte well si die priise und wert vo de spieler nid kenne, biete unnötig uf irgendwelchi spieler wos gar nid wert sin!
falls gueti tipps bruchsch oder infos nur meldeob über fcb forum oder über mz direkt!
min user name: kamigazzo
team: Rocka Juniors Basel
Würde ich auch so mache...ich startete in der div.5 spielte dort glaube ich 2 saison lange mit bis ich in die div 4 aufstieg...dort wurde ich gleich erster und ging in die div.3.dort musste ich mehrheitlich ins harte brot beissen...schaffte immer knapp den Liga erhalt...ausser letzte Saison reichte es nicht ganz,jetzt spiele ich in div.4.weil ich gar keine Zeit hatte um meine Mannschaft richtig aufzubauen...ging alles viel zu schnelltonight hat geschrieben:isch min absicht!ich will no 1-3saison no an mini jungi spieler verbessere und will denn no paar pokal gwünne i de untere divisone darum abschtiege!
wenn den so wiit isch mach ich en durchmarsch bis in die 1.div!