David Degen zurück in Basel
-
- Erfahrener Benutzer
- C4-Joggeli
- Erfahrener Benutzer
Degen letzte Woche: «Ich komme nur wegen Gross. Er hat sich enorm für mich eingesetzt.» Degen war bei Gladbach (Vertrag bis 2009) in Ungnade gefallen und kann wohl schon am Sonntag gegen Thun für den FCB spielen. Das Leihgeschäft kostet geschätzte 500´000 Franken.
Quelle:blick.ch
-> er kommt nur wegen Gross, nicht wegen uns Fans!!!!
sniiiiiiif heul

sniiiiiiif heul

-
- Erfahrener Benutzer
Het nid emol dr Gross gsait, dass bi dr Erziehig vo de Dege-Brothers was ind Hose gange isch, denn sind die 2 doch recht suure wurde.C4-Joggeli hat geschrieben:Degen letzte Woche: «Ich komme nur wegen Gross. Er hat sich enorm für mich eingesetzt.» Degen war bei Gladbach (Vertrag bis 2009) in Ungnade gefallen und kann wohl schon am Sonntag gegen Thun für den FCB spielen. Das Leihgeschäft kostet geschätzte 500´000 Franken.
sniiiiiiif heul
![]()

... jusqu'ici tout va bien ...
Word. Isch eifach numme muehsam..... drfür chunnt zum x-mol die Retro-Shirt-WärbigLuigi hat geschrieben:fcb.ch sind wieder mol die letzte wo informiere

Ich leide mit dem FCB, ich verliere mit dem FCB, ich gewinne mit dem FCB!!
Ich liebe es einfach ein Teil davon zu sein, koste es was es wolle!
F C BASEL - Forever
Ich liebe es einfach ein Teil davon zu sein, koste es was es wolle!
F C BASEL - Forever
- C4-Joggeli
- Erfahrener Benutzer
stimmt, a das statement mag ich mi au no erinnere....saint john hat geschrieben:Het nid emol dr Gross gsait, dass bi dr Erziehig vo de Dege-Brothers was ind Hose gange isch, denn sind die 2 doch recht suure wurde.![]()
strange, jetz sindsi wohl diggi fründä und alläs nur wäg dr EM

-> guet, eigentlig hät dä gross jo rächt!! do isch sehr viel schief gange...
Verständlich, muess nid ganz eifach si das Zügs los z'wärde.Strizzi hat geschrieben:drfür chunnt zum x-mol die Retro-Shirt-Wärbig![]()
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
Das holt dr Chrigel dänk nooch du Gloon. Und wie alli Schwererziehbare schetzt dr Däge e hart aber gerächti Hand.saint john hat geschrieben:Het nid emol dr Gross gsait, dass bi dr Erziehig vo de Dege-Brothers was ind Hose gange isch, denn sind die 2 doch recht suure wurde.![]()
WE NEVER FORGET MATIAS EMILIO DELGADO 15.08.07.3`.29.08.07.56`.64`
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Kannst ja noch froh sein, dass die beiden Clowns nicht im Doppelpack erscheinen werdensaint john hat geschrieben:Jetzt kunnt no dr 3. Clown, wo meint er könnt do in Basel e lockeri Kugele schiebe![]()

naja, vielleicht nach der Winterpause dann...
Ich persönlich finde die Degen Twins allerdings Hammer

Amüsiere mich köstlich ab den beiden

- C4-Joggeli
- Erfahrener Benutzer
der andere ist doch beim bvb diese saison gesetzt?!Aficionado hat geschrieben:Kannst ja noch froh sein, dass die beiden Clowns nicht im Doppelpack erscheinen werden![]()
naja, vielleicht nach der Winterpause dann...
Ich persönlich finde die Degen Twins allerdings Hammer![]()
Amüsiere mich köstlich ab den beiden![]()
spielte auf jedenfall schon 2 mal durch, soviel ich weiss...
quelle: mein gehirn
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
So uf fcb.ch ischs au druf. Wohrschinlich het er vor paar Minute unterschribe.
Wieso sött er besser in Form sy als unseri beide andere Rückkehrer? Dr DD het sit Ewigkeite nümm gspielt. Dä wird wohrschinlich nit grad in Form sy, aber mir löhn uns mol überrasche.
Dr CG het becho, was er het welle. Jetzt söll er öpis drus mache.
Wieso sött er besser in Form sy als unseri beide andere Rückkehrer? Dr DD het sit Ewigkeite nümm gspielt. Dä wird wohrschinlich nit grad in Form sy, aber mir löhn uns mol überrasche.
Dr CG het becho, was er het welle. Jetzt söll er öpis drus mache.
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
War zwar Philipp (spielt ja auch keine Rolle, sind eh beide gleich), das Interview war aber trotzdem wunderprächtig
http://www.youtube.com/watch?v=MsBfrrVmmM0

-
- Erfahrener Benutzer
cha mi ane baz interview erinnere wo dr chrigel gfrogt worde isch wele spieler er sich zrugg wünscht.......und das isch dr dd gsi. vilicht ligts jo do draC4-Joggeli hat geschrieben:stimmt, a das statement mag ich mi au no erinnere....
strange, jetz sindsi wohl diggi fründä und alläs nur wäg dr EM![]()
-> guet, eigentlig hät dä gross jo rächt!! do isch sehr viel schief gange...

Aficionado hat geschrieben:War zwar Philipp (spielt ja auch keine Rolle, sind eh beide gleich), das Interview war aber trotzdem wunderprächtig![]()
schizophren?Aficionado hat geschrieben:Ist doch nur ne Frage der Zeit, bis der seinen Hänger hat...
Aber z.Zt. läufts glaube ich noch bei ihm.
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
Karl Valentin
glaub nit, dass er das meint. schliesslig het er ambitione an dr EM drbyy z'si und wohl wider ins ussland wäggsle... DAS sötti alles zämme motivation gnueg si. ch-nati interessiert mi nit, aber für dr fcb isch doch das e win-win situation. beidi syte profitiere vo enand. das er denn in sinne no immer junge joor nomol e schritt ins ussland möchti mache isch nochvollziehbar und normals fuessball-business!saint john hat geschrieben:Jetzt kunnt no dr 3. Clown, wo meint er könnt do in Basel e lockeri Kugele schiebe![]()
F.R.B. - Freie Republik Basel
hallo rotoloso / luigirotoloso hat geschrieben:So, nach über 4 Std. ischs jetzt au uff die "seriösi" fcb.ch offiziell
der vertrag wurde heute exakt um 16:45 uhr unterschrieben, dies gemäss aussage von einem direktbeteiligten

- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Weshalb dauerte das 25 Minuten, wenn Ihr den Text doch seit Stunden vorbereiten konntet?udu hat geschrieben:hallo rotoloso / luigi
der vertrag wurde heute exakt um 16:45 uhr unterschrieben, dies gemäss aussage von einem direktbeteiligten. soviel zum thema erst kommunizieren wenn alle unterschriften vorliegen. 25 minuten später war es auf http://www.fcb.ch - noch fragen?

.
.
.
.
.

Karl Valentin
Karl Valentin
Eigentlich nid, mir isches schlussändlig au egal s'hett jo gnueg informationsquelle, ich glaub eifach nid dass die ganzi Wält unseriös isch usser dr FCB.udu hat geschrieben:hallo rotoloso / luigi
der vertrag wurde heute exakt um 16:45 uhr unterschrieben, dies gemäss aussage von einem direktbeteiligten. soviel zum thema erst kommunizieren wenn alle unterschriften vorliegen. 25 minuten später war es auf http://www.fcb.ch - noch fragen?
I bi überzüggt dass Gladbach min. genau eso seriös schafft wie dr FCB und das nid scho vor de 13 hütt komuniziert hätt wenn das nid scho definitv abgsägnet gse wär.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
[quote="Aficionado"]Nö, wäre doch die logische Fortsetzung:
Huggel, Streller, DD, ..........PD
]
und denne?? ...MP

Huggel, Streller, DD, ..........PD
]
und denne?? ...MP