"Killed fighting in Berlin"Zemdil hat geschrieben:BERLIN

Ob dies wohl die letzte Propaganda-Grosstat Goebbels war?
Klar, alle in Altstetten verhafteten Basler sind selber Schuld, mit dem Auftritt in ZH beim fcz-spiel wollten sie ZH erobern, gingen allen ausser sich selber auf den Sack und haben diese Reaktion provoziert! Also höred mol uff brüele!rotoloso hat geschrieben:Höret emol uff die fötteli vo de zerstörte Dütschi Städt z'poschte, dass hänn die Dütsche sälber provoziert, hätte sie nid ganzi Wält welle erobere und allne usser sich sälber uff e Sagg gange wär gar nütt passiert... Aktion löse halt emol reaktione uss und die könne denn halt au heftiger si als d'Aktion sälber, dorum wär im nochhinein nid brüele will über d'Reaktion vom Gegner, agiert lieber nid...
Jo, dr Sämi hätt freud.BlueMax hat geschrieben:Je länger ich dä bruuni Drägg in däm Forum lies, wo do einigi Lüt zum Beschte halte, um so mehr han i Luscht, emol bi de entsprächende Stelle wie dere uff das rächtswachsende Gebüsch do inne uffmerksam z'mache...
Liebs Griessli
BlueMax
Welch ein Akt des Mutes und der Drohung...und dafür musste extra ein neuer Nick her?BlueMax hat geschrieben:Je länger ich dä bruuni Drägg in däm Forum lies, wo do einigi Lüt zum Beschte halte, um so mehr han i Luscht, emol bi de entsprächende Stelle wie dere uff das rächtswachsende Gebüsch do inne uffmerksam z'mache...
Liebs Griessli
BlueMax
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!
Na du knecht zions...dann melde das aber auch noch schön brav deinem anderen shylock-freundBlueMax hat geschrieben:Je länger ich dä bruuni Drägg in däm Forum lies, wo do einigi Lüt zum Beschte halte, um so mehr han i Luscht, emol bi de entsprächende Stelle wie dere uff das rächtswachsende Gebüsch do inne uffmerksam z'mache...
Liebs Griessli
BlueMax
Meinsch nid langsam isch gnueg mit em dunkelbrune Mischt. Wenn de die schön brav an licht brune Scheiss haltisch ischs jo luschtig und me ka e bitz ummefigge eim Forum. Aber so Ussage gön eifach e Spur z wit.Dr.Guderian hat geschrieben:Na du knecht zions...dann melde das aber auch noch schön brav deinem anderen shylock-freund
http://www.hans-stutz.ch
Braun angehauchte Posts sind ok, weil man sich so richtig schön drauf einschiessen kann...Baron Zwingstein hat geschrieben:Wieso?![]()