Der arisch-zionistische Anti-Semitismus

Der Rest...
Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Zemdil hat geschrieben:BERLIN

Bild
"Killed fighting in Berlin" :confused:
Ob dies wohl die letzte Propaganda-Grosstat Goebbels war?
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Bodesurri
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bodesurri »

also meine Threads schlagen hohe Wellen ;)

BlueMax
Neuer Benutzer

Beitrag von BlueMax »

Je länger ich dä bruuni Drägg in däm Forum lies, wo do einigi Lüt zum Beschte halte, um so mehr han i Luscht, emol bi de entsprächende Stelle wie dere uff das rächtswachsende Gebüsch do inne uffmerksam z'mache...

Liebs Griessli
BlueMax

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Höret emol uff die fötteli vo de zerstörte Dütschi Städt z'poschte, dass hänn die Dütsche sälber provoziert, hätte sie nid ganzi Wält welle erobere und allne usser sich sälber uff e Sagg gange wär gar nütt passiert... Aktion löse halt emol reaktione uss und die könne denn halt au heftiger si als d'Aktion sälber, dorum wär im nochhinein nid brüele will über d'Reaktion vom Gegner, agiert lieber nid... vorallem wenn dr Aafüerer e kleine schwarzhörige Psychopat isch wo die Aarischi Rass duuresetze will, hättr grad bi sich könne aafoh mit vernichte!

Wie kame so blöd si und so eim Folge, das wär jo wie wenn die ganzi MK sich dr Esther Maurer aaschliesst um d'Zürcher Satpo z'bekämpfe... absolutischte blödsinn...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

rotoloso hat geschrieben:Höret emol uff die fötteli vo de zerstörte Dütschi Städt z'poschte, dass hänn die Dütsche sälber provoziert, hätte sie nid ganzi Wält welle erobere und allne usser sich sälber uff e Sagg gange wär gar nütt passiert... Aktion löse halt emol reaktione uss und die könne denn halt au heftiger si als d'Aktion sälber, dorum wär im nochhinein nid brüele will über d'Reaktion vom Gegner, agiert lieber nid...
Klar, alle in Altstetten verhafteten Basler sind selber Schuld, mit dem Auftritt in ZH beim fcz-spiel wollten sie ZH erobern, gingen allen ausser sich selber auf den Sack und haben diese Reaktion provoziert! Also höred mol uff brüele!

:rolleyes:
B6X & Durchschnittsuser 2004

Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!

XxNOSTRADAMUSxX
Erfahrener Benutzer
Beitrag von XxNOSTRADAMUSxX »

BlueMax hat geschrieben:Je länger ich dä bruuni Drägg in däm Forum lies, wo do einigi Lüt zum Beschte halte, um so mehr han i Luscht, emol bi de entsprächende Stelle wie dere uff das rächtswachsende Gebüsch do inne uffmerksam z'mache...

Liebs Griessli
BlueMax
Jo, dr Sämi hätt freud. :rolleyes:
http://www.stadion-landhof.ch

wär's lääbe will, muess s'lääbe gäh!

Baron Zwingstein
Neuer Benutzer

Beitrag von Baron Zwingstein »

BlueMax hat geschrieben:Je länger ich dä bruuni Drägg in däm Forum lies, wo do einigi Lüt zum Beschte halte, um so mehr han i Luscht, emol bi de entsprächende Stelle wie dere uff das rächtswachsende Gebüsch do inne uffmerksam z'mache...

Liebs Griessli
BlueMax
Welch ein Akt des Mutes und der Drohung...und dafür musste extra ein neuer Nick her? :confused:

Tapfer...
Dayre fye, daya fryn-dr, dayre syolw-ra ith sama

Nemo me impune lacessit
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!
:eek: :cool: :p

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:@dr. gudi:
... ich hetze gegen all die fremden - die hierher kommen, von nah und fern. ich hetze gegen all die zecken und ich hetz parolen an die wand ...

hetz dich zu tode

Dr.Guderian
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dr.Guderian »

Liebs Griessli
BlueMax
Na du knecht zions...dann melde das aber auch noch schön brav deinem anderen shylock-freund
http://www.hans-stutz.ch
GLUT UND HITZE
SCHWARZER RAUCH
VON DER WAFFE VIEL GEBRAUCH

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Dr.Guderian hat geschrieben:Na du knecht zions...dann melde das aber auch noch schön brav deinem anderen shylock-freund
http://www.hans-stutz.ch
Meinsch nid langsam isch gnueg mit em dunkelbrune Mischt. Wenn de die schön brav an licht brune Scheiss haltisch ischs jo luschtig und me ka e bitz ummefigge eim Forum. Aber so Ussage gön eifach e Spur z wit.
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Baron Zwingstein
Neuer Benutzer

Beitrag von Baron Zwingstein »

Wieso? :confused:
Dayre fye, daya fryn-dr, dayre syolw-ra ith sama

Nemo me impune lacessit
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!
:eek: :cool: :p

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Baron Zwingstein hat geschrieben:Wieso? :confused:
Braun angehauchte Posts sind ok, weil man sich so richtig schön drauf einschiessen kann...

Aber wenn er mit Sachen wie 'Knecht Zions' und 'Shylock Freund' kommt bei mir einfach der totale Hass hoch.
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Gesperrt