kei wort über irgendei entscheid vom schiri.. nit mal e widerholig isch cho

wenigschtens nomol zeige hätte sis chöne

das eine Handspiel wurde gezeigt. Ist tatsächlich eine Interpretationsfrage ob man das pfeifen soll. Ich denke man hätte können - gab auch schon Schiris die das als Absicht taxierteninvasione hat geschrieben:isch jo widermol ZF live gsi grad..
kei wort über irgendei entscheid vom schiri.. nit mal e widerholig isch cho![]()
Mag sein, eigentlich wollte ich mir das ganze nochmals im Fernsehen ansehen, aber... ZFDRS ...alteschule hat geschrieben:rot-blaue brille allez!
max. 1 mal hätte er einen elfer geben können. nach einem hands. allerdings ist man selber schuld aus basler sicht, wenn man sicher immer fallen lässt und es dann halt keinen gibt.
ganz nach dem sprichwort "wer einmal lügt dem glaubt man nicht und wen er auch die wahrheit spricht".
hab ich irgendwie nicht mitgekriegt. was war denn?Rule Britannia hat geschrieben:Mag sein, eigentlich wollte ich mir das ganze nochmals im Fernsehen ansehen, aber... ZFDRS ...
Was mich in meiner Meinung aber bestärkt ist der FCB-Newsletter, der eigentlich jeweils nur sehr klare Fehlentscheide kommentiert...
"Ein besonderes Aergernis war am heutigen Abend jedoch die
katastrophale Vorstellung des Schiedsrichter-Trios um René Rogalla. Er
erklärte den 16er der Espen kurzerhand zur straffreien Zone und
weigerte sich hartnäckig, die Fouls (mindestens drei) und Hands
(zweimal) der St. Galler zu ahnden. Ebenso lies er eine Provokation
von Garat an der Muttenzer Kurve ungeahndet. Und auch wenn das nicht
spielentscheidend war, so bleibt ein sehr schaler Nachgeschmack."
Möge der bessere gewinnen!Basic hat geschrieben:dasch dr abartigschti, sozialromantischti spruch wode bringe kasch! bisch e frau wo hüt zum erschtemol fuessball gseh het? unterschti!
fählt nume no dasde seisch "möge der bessere gewinnen"
flutet den osten!
Dass Razzetti sich keinen Stress macht als ob er ne Biene im Hintern hat ist ja logisch. Ja zum Teil gings ein bisschen gar lang, aber teilweise war er auch angesichts der Situation überraschend schnell mit weiterspielen.FCB Forever hat geschrieben:Warum het dä H.... Razzetti kei Karte becho? Dä het sich IMMER vill z vill Ziit gloh!
I dängg das fassts guet zämme.el presidente hat geschrieben:Natürlich isch dr Rogalla e Weiche, aber die drei Gegegol gön absolut nid uf sini Kappe! Bi däm Match isch öppis anderes falsch gloffe.
Chum hau doch ab mit däm schissdräck!!! Chasch mr doch verzelle was de willsch. Was hüt do wider gege uns pfiffe worde isch, isch doch eifach e skandal! Sit Monate wärde mir in praktisch JEDEM Spil ganz klar benochteiligt. Wär das nit seht isch eifach blind. I ha d'schnauze ändgültig voll de dere verdammte Fuessballmafia do. Me will uns eifach nit als Meischter!!!Blutengel hat geschrieben:Jetzt höret doch mol uf hüle. Nachem Züri Match hän mr miese diskutiere öbs ächt nid doch e Offside gsi wäre und jetzt wos keini Penalty gä het wird das diskutiert.
Im Fuessball zählt das wo dr Schiri entscheidet und das isch au guet so! Das macht dä Sport au us. Und höret mol mit dr Paranoia uf "dr SFV will nit, dass Basel Meischter wird" uf.
Letschmol het dr Schri gfunde es isch kei Offside gsi und s Goal het zählt. Jetzt het dr Schiri gfunde es sige keine Penalty und den isches halt eso!
3 Goal het dr FCB sälber beko und nit wägem Schiri....
das kann unterschreiben, was natürlich nicht heisst das die schweizer schiris teilweise echt schwach pfeiffen..Blutengel hat geschrieben:Jetzt höret doch mol uf hüle. Nachem Züri Match hän mr miese diskutiere öbs ächt nid doch e Offside gsi wäre und jetzt wos keini Penalty gä het wird das diskutiert.
Im Fuessball zählt das wo dr Schiri entscheidet und das isch au guet so! Das macht dä Sport au us. Und höret mol mit dr Paranoia uf "dr SFV will nit, dass Basel Meischter wird" uf.
Letschmol het dr Schri gfunde es isch kei Offside gsi und s Goal het zählt. Jetzt het dr Schiri gfunde es sige keine Penalty und den isches halt eso!
wäge däm sinds glich 3 Penaltywürdigi Szene geh, und eine hätt er ganz sicher müeste pfiffe!Blutengel hat geschrieben:Jetzt höret doch mol uf hüle. Nachem Züri Match hän mr miese diskutiere öbs ächt nid doch e Offside gsi wäre und jetzt wos keini Penalty gä het wird das diskutiert.
ich ha schnäll d zämmefassig gluegt um zf. die szene wo si als klar kei penalty gwärtet hän miest miner meinig noch klar e penalty si, oder wie bitte chöme d händ dört ufe??? eso isch kei normale mensch (jo ich bi mir bewusst, dass st.galler keini normale mensche sin).PyroFloyd hat geschrieben:Es gab zwar einige strittigen Elfmeter-Szenen, aber ich konnte, den Match auf Teleclub verfolgend, beim besten Willen nicht einen klaren Elfer sehen.
Da gabs noch ganz andere Szenen als die in "Sport aktuell" gezeigte. (z.b. klares Foul an Chippy von hinten).panda hat geschrieben:nochmal meine Frage: Wo willst DU das gesehen haben? Nachplappern kann jederUnd die eine Szene in "Sport aktuell" war eine relativ strittige Szene, klar ist anders