Zürcher Polizeiaktion gegen Basler Fussballfans Strafuntersuchung eröffnet

Diskussionen rund um den FCB.
Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

himmeltruurig! in was für emene land läbe mr eigentlich? :o :mad: :(
polizeistaat allez! :mad:
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Fritz hat geschrieben:Wie die Zürcher Staatsanwaltschaft mitteilte, hat die Polizei nicht geplant, so viele Personen festzunehmen. Es hätte lediglich eine Kontrolle durchgeführt werden sollen.
Kasch vergässe. Eso ä Aktion chasch nid schnäll innerhalb vo 5min plane. Das sich vo langer Hand plant gsi.

Tonic
Benutzer

Beitrag von Tonic »

Ich frage mich langsam auch wo wir leben und welche Rechte wir noch haben?!?! Aber die ******* können sich alles erlauben und lachen sich jetzt ins Fäustchen! Da kommt mir das kalte kotzen!!!!

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

HASS
HASS
HAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

verdammte dräggs bullestaat!!!!!!!!!!!!!!

mir fähle wyteri wort :mad: :mad: :mad: :mad:
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BS-Supporter »

Es schreit eifach zum Himmel!!!!!!!!!!! Ich könt hüle, schreie und kotze!!!!!!!

fanprojektbasel
Erfahrener Benutzer

Stellungnahme

Beitrag von fanprojektbasel »

Angehängt findet ihr die Medienmitteilung der Staatsanwaltschaft Zürich. Das Fanprojekt Basel erachtet es im Moment nicht als seine Aufgabe, eine Stellungnahme dazu abzugeben bis die betroffenen Fans angehört wurden. So schliessen wir uns dem Schreiben von Manuela Schiller an:

Liebe FCB-Fans

Heute ist die Einstellungsverfügung, insgesamt 101 Seiten, in meinem Büro
eingegangen. Gegen diese Verfügung kann bis am 18. April 2007 ein
Sistierungsrekurs eingereicht werden. Ich werde mit dem Fanprojekt für die
Woche nach Ostern einen Infoabend in Basel organisieren. An diesem Abend
werde ich meine Ueberlegungen präsentieren, Fragen beantworten und gemeinsam
mit den Fans das weitere Vorgehen beschliessen. Sobald Ort und Datum
feststehen, erfolgt eine Einladung.

Manuela Schiller
Rechtsanwältin

Des Weiteren teilen wir mit, dass wir weiterhin an unserer Stellungnahme festhalten, die wir im 2005 abgeben haben. Hier der Link dazu:

http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=5722

Fanprojekt Basel
Thomas und Ornella
POSTADRESSE:
Fanarbeit Basel
Weidengasse 53
4052 Basel

bitte keine pn's (wir lesen zwar das forum, sind aber selten angemeldet und sehen die dinger dann meist erst wenn es schon zu spät ist). kontakt über eine der unten aufgeführten emails funktioniert hingegen schaurig promt:)!

ornella.pessotto@fanarbeit-basel.ch
thomas.gander@fanarbeit-basel.ch

061 683 74 44

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

d'staatsanwaltschaft beantortet froge also nur bis am 11i... denn mache si dr lade zue... hmm :rolleyes:
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

aso i mein wär het do scho öpis andres chöne erwarte ?

Eigendlich hät me chöne vo Afang a druf cho das nix passiert

Es isch immerhin um d Bulle gange und die wärde sicher nit verklagt au in dr tolle demokratische Schwiz nit, me pisst sich doch nit sälber ans Bei

Natürlich is e Frächheit abr ebe wie gseit
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

k@rli o.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von k@rli o. »

Fritz hat geschrieben:Wie die Zürcher Staatsanwaltschaft mitteilte, hat die Polizei nicht geplant, so viele Personen festzunehmen.
und die vielen herumstehenden Medienvertreter warteten dort wahrscheinlich auf den Zug zu einem Sennetuntschiwerfen in der Innerschweiz...
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA

RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON

komposchti
Erfahrener Benutzer

Beitrag von komposchti »

Dasch nun wirgglig z'erwarte gsi. Wär doo gmeint hett, es käm anderscht uuse, läbt inere Fantasiewält. Kei Mitglied vom Polizeikorps, vo de Untersuechigsbehörde oder vo dr Judikative isch so blöd und würd sich als Andersdänkende oute, är wär am glyyche Daag brueflich und gsellschaftlich ERLEDIGT. Warte-mr s'träffe mit dr Frau Schiller ab. Nit nochloh - gwünnt !
Aber sachlig blyybe, au wenn's schwer fallt.

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Hend sies gschafft und sich usegwartet.

Hm mit dem het me müese rechne. D Schillere het jo gseit, dass do höchstwahrschindlig nüt zhole isch gege d Bulle.
Was mi chli entdüscht, isch das praktisch alli Pünkt vo der Begründig bewiesenermasse wiederleit worde sind. Habasche das... :mad:
Konzentriere mir uns halt uf Schadeersatz- und Wiederguetmachigsforderige.

Jäjä Gestapo, mir gön no lang nid hei ;)
Pro öffentliches Vergeltungsstiefeln!!!

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

die wo zyt händ selle den hüt zobe drsaktuell oder telebasel
luege, die händ nämli scho reagiert, und lüt vo domols wider uffbote
um ihre mainig chönne sage :cool:

polderet denn nid grad los :D

Mec de Banlieu
Neuer Benutzer

Beitrag von Mec de Banlieu »

...isch jo nid anders z'erwarte gsi...ACAB!!!
Heavy hat geschrieben: Konzentriere mir uns halt uf Schadeersatz- und Wiederguetmachigsforderige.
haha, Schadenersatz und wiederguetmachig bim ne "rächtmässige" Polizeiisatz??? Träum witter!!! Gosch mit em Gäld vo de für e Awalt, s'Verfahre, etc ussgisch besser digg in d ferie, denn hesch wenigstens öppis drvo...
Walk and Live - Talk and bomboclaat Dead

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

In mir kommen diesselben Gefühle von Ohnmacht und Hass auf wie damals im 2004.

Diese Geschichte stimmt schlicht und einfach nicht!!! Ich war 20 Minuten vor Ankunft des Extrazuges in Altstetten. Ich habe mit eigenen Augen gesehen wie Absperrungen errichtet wurden, dutzende von Kastenwagen mit Robocops sich bereithielten und erste FCB Fans abgeführt wurden!!
Vor Ankunft des Zuges waren mindestens 150* Robocops auf (!!) dem Perron und alle Abgänge waren abgesperrt!!!! Zusätzliche Robocops waren auf dem Hinterplatz und in den Kastenwägen stationiert.

Wer sagt diese Aktion war nicht von langer Hand geplant ist ein Ignorant oder ein Lägner!!!

Ich selbst wurde von einem Polizisten blöd angemacht, als ich ihn darauf ansprach was man mit diesen Absprechungen hier bezwecke.
Seine Antwort: Verpiss Dich Du Scheissbasler sonst packen wir Dich auch gleich ein! ... dies war wohlgemerkt bevor (!) der Extrazug einfuhr!

Seit diesem Tag habe ich vom schweizerischen Rechtsstaat ein anderes Bild.

* Bei normalen Risikospielen sind jeweils 1-2 Kastenwagen zugegen, welche sich aber immer sehr dezent im Hintergrund halten. Backup ist gar nicht sichtbar.

:mad: :mad: :mad:
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Mec de Banlieu hat geschrieben:...isch jo nid anders z'erwarte gsi...ACAB!!!

haha, Schadenersatz und wiederguetmachig bim ne "rächtmässige" Polizeiisatz??? Träum witter!!! Gosch mit em Gäld vo de für e Awalt, s'Verfahre, etc ussgisch besser digg in d ferie, denn hesch wenigstens öppis drvo...
Wenn man keine Ahnung hat...

b1893
Neuer Benutzer

eländ!!!!

Beitrag von b1893 »

das isch doch eifach e riese sauerei!!! simmer denn wirklich e sone bananestaat wo bulle alles könne mache was si grad luscht hän? sone entsdcheid isch eifach nur dumm, är provoziert uffs massivschte. die verdammt kurzsichtigi entscheidigsfindig isch e katastrophe. d bewieslag isch definitiv anders und trotzdäm wird e sone biireweiche entscheid gfasst.

aber ebe, au dr mr. euro und ex chefbähnler dr benedikt weibel het jo imene interview gfunde, dass die verhaftigsaktion vom 5.12. e wägwisendi aktion gsi sig für d' euro 2008. und do hät jo jetzt e andere entscheid nid wirklich ins bild passt. also stoht au d staatsawaltschaft vo zirü hinter däre aktion, wills halt au grad so schön zur allgemeine politische laag passt und die heisst immer no "alli fuessballfans wo nid uff dr lachsbrötli-tribüne sitze sinn holligans". no nie isch soviel scheiss beschlosse worde, wenns um idämmig vo dr gwalt rund ume fuessball goht wie in de letschte 2 joor, und das alles dank dr euro 2008. dank medie sinn alli uff das mega wirtschaftsereignis glich iigstellt worde und d häxejagt nach de "falsche fans" isch losgange. dr kollateralschaade isch unändlich und d fänszene göhn kaputt, egal, hauptsach d euro 2008 isch friedlich... lets george w. bush: mit polizeigewalt alli friedlich mache!!! damit dr franke rollt sinn unsri politiker zu allem bereit! und d' justitz spielt mit! hets nid vor viele viele joor mol so öppis wie e gwaltetrennig gä???!!! aber ebe, wenns um profilierig und gäld goht isch d' demokratie und e rächtsstaat fehl am platz!!! mr wärde no viel so aktione dörfe erläbe und wehre könne mr uns nid, für das isch die häxejagt scho zwit fortgschritte. also setze mr uns lieber grad jetzt scho für e färnseh in dr grosse gfängniszälle vo dr bullekasärne in zirü ii, damit mr d' mätch au künftig könne luege, denn nach dr aakunft wärde mr jo so oder so jetzt jedesmol "konrolliert" :mad:

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

Mec de Banlieu hat geschrieben:...isch jo nid anders z'erwarte gsi...ACAB!!!

wenn e verfaare stroofrächtlig yygstellt wird, haisst daas no lang nid dass de zivilrächtlig kai schaasse hesch.

wenn au d dümmi vo dr gestapo vermuetlig wirgglig nid stroofbaar isch, so kasch duu, wenn du unschuldig verhaftet und yygspeert worde bisch, für daas seer wool e wiiderguetmachig verlange.

und anschtatt 427 verfaare giz denn vermuetlig ai prezedänzfall, wo me wird luege was uusekunnt und drnoo wärde die anderen entsprächend behandlet.
birdy-num-num!

coolio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von coolio »

kopfwee hat geschrieben:.

wenn au d dümmi vo dr gestapo vermuetlig wirgglig nid stroofbaar isch, so kasch duu, wenn du unschuldig verhaftet und yygspeert worde bisch, für daas seer wool e wiiderguetmachig verlange.
.
verlange chasch es scho, wirsch aber nid rächt becho. gege d'bulle hesch nie e chance, die chönne sich alles erlaube. e schweinerei, aber es isch leider so.

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

coolio hat geschrieben:verlange chasch es scho, wirsch aber nid rächt becho. gege d'bulle hesch nie e chance, die chönne sich alles erlaube. e schweinerei, aber es isch leider so.
nadürlig wirsch "rächt" bikoo! und me wird sy dört dräffe wos iinen am maischte wee macht, nämmlig am bortmonee! au wenn daas für uns vermuetlig nummen e glaine drooscht isch.
birdy-num-num!

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Also da das ganze ja jetzt als nicht Rechtswidrig gilt, frage ich mich:

Wird diese Aktion wiederholt? Sorry, aber Extrazug ans FCZ-spiel vom Ostermontag ohne mich....

Mec de Banlieu
Neuer Benutzer

Beitrag von Mec de Banlieu »

kopfwee hat geschrieben:wenn e verfaare stroofrächtlig yygstellt wird, haisst daas no lang nid dass de zivilrächtlig kai schaasse hesch.

und anschtatt 427 verfaare giz denn vermuetlig ai prezedänzfall, wo me wird luege was uusekunnt und drnoo wärde die anderen entsprächend behandlet.
ok, das tönt jo guet...nur wär bestimmt drüber ob du unschuldig verhaftet und igsperrt worde bisch???
Sehnich das richtig, dass bim ne Zivilprozess du muesch bewiese dass de unschuldig gsi bisch (und do drmit d schuld vo de Bulle bewiese)? Wenn das wirklich so isch, denn chaschen grad vergässe...
Walk and Live - Talk and bomboclaat Dead

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

BS-Supporter hat geschrieben:Also da das ganze ja jetzt als nicht Rechtswidrig gilt, frage ich mich:

Wird diese Aktion wiederholt? Sorry, aber Extrazug ans FCZ-spiel vom Ostermontag ohne mich....
doch erscht rächt, jetzt miemer uns eppis iifalle loh, für dä dag
(die wo domols us zuchthüsler a match cho sind händ ihri goschtüm sicher no
do gstreift grad mode isch, holmer sones t'shirt in schwarz/wiss)

so und jetzt auf los gehts los: basler bulle dörfe das am 22.4. widerhole
e isch jo rechtens :cool:

(und mir händ vom stadion uss es bitzli unterhaltig :D )

nai sorry aber wonni jetzt grad der kommentar vo däm staatsanwalt ghört ha
bini froh gis dass i noni gässe ha
:mad:

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

nur nicht die Flinte ins Korn werfen... Es war eh klar (bzw. zu befürchten), dass sich die Zürcher gegenseitig decken und frühestens bei einem Gericht eine Chance besteht (die Stawa ist kein Gericht).

Gegen die Einstellung gibts Rechtsmittel - ich gehe schwer davon aus, dass diese ergriffen werden, dann kommts erstmals vor ein Gericht, dann schauen wir weiter.

Man darf sich aber trotzdem keine allzu grossen Hoffnungen machen - und eine objektive Betrachtungsweise wird wohl erst vor dem Bundesgericht zu erwarten sein (falls sie einen guten Tag haben)
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

SUPPORTERS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SUPPORTERS »

Snowy hat geschrieben:In mir kommen diesselben Gefühle von Ohnmacht und Hass auf wie damals im 2004.

Diese Geschichte stimmt schlicht und einfach nicht!!! Ich war 20 Minuten vor Ankunft des Extrazuges in Altstetten. Ich habe mit eigenen Augen gesehen wie Absperrungen errichtet wurden, dutzende von Kastenwagen mit Robocops sich bereithielten und erste FCB Fans abgeführt wurden!!
Vor Ankunft des Zuges waren mindestens 150* Robocops auf (!!) dem Perron und alle Abgänge waren abgesperrt!!!! Zusätzliche Robocops waren auf dem Hinterplatz und in den Kastenwägen stationiert.

Wer sagt diese Aktion war nicht von langer Hand geplant ist ein Ignorant oder ein Lägner!!!

Ich selbst wurde von einem Polizisten blöd angemacht, als ich ihn darauf ansprach was man mit diesen Absprechungen hier bezwecke.
Seine Antwort: Verpiss Dich Du Scheissbasler sonst packen wir Dich auch gleich ein! ... dies war wohlgemerkt bevor (!) der Extrazug einfuhr!

Seit diesem Tag habe ich vom schweizerischen Rechtsstaat ein anderes Bild.

* Bei normalen Risikospielen sind jeweils 1-2 Kastenwagen zugegen, welche sich aber immer sehr dezent im Hintergrund halten. Backup ist gar nicht sichtbar.

:mad: :mad: :mad:
Und ich habe in der Nähe des Bahnhofs gearbeitet und es ging einiges früher los...

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

tanner hat geschrieben:so und jetzt auf los gehts los: basler bulle dörfe das am 22.4. widerhole
e isch jo rechtens :cool:
sie händ jo dazumals scho mitgmacht, das längt jo...
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Rankhof hat geschrieben: Gegen die Einstellung gibts Rechtsmittel - ich gehe schwer davon aus, dass diese ergriffen werden, dann kommts erstmals vor ein Gericht, dann schauen wir weiter.

Man darf sich aber trotzdem keine allzu grossen Hoffnungen machen - und eine objektive Betrachtungsweise wird wohl erst vor dem Bundesgericht zu erwarten sein (falls sie einen guten Tag haben)
aber 1000%
da bei uns noch körperverletzung angehängt ist, werden wir es nicht ruhen lassen

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

Rankhof hat geschrieben: ... und eine objektive Betrachtungsweise wird wohl erst vor dem Bundesgericht zu erwarten sein (falls sie einen guten Tag haben)
und sunscht könnt mes dängg au no uff stroossburg wyters zie, nimm y moll aa?
birdy-num-num!

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Uf jede Fall mues es witergoh. Jetzt erscht rächt!

I fühl e unbeschriblichi Wuet und Ohmacht....

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

War leider zu erwarten....

Einfach unterste Schublade! :mad:

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

HKV hat geschrieben:wär bi de frau schiller isch die videos und bricht aluege weiss, dass das eifach nur erstunke und erloge isch!

ACAB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
was sin das fir videobilder? git's kai meegligkait, die z vereffentlige?

zem schisse das ganze! eeländs dräggspagg :mad: :mad: :mad:

aber jetz nit uffgää!

WITTERKÄMPFE!!!!!!!!

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

Antworten