polizeistaat allez!

Kasch vergässe. Eso ä Aktion chasch nid schnäll innerhalb vo 5min plane. Das sich vo langer Hand plant gsi.Fritz hat geschrieben:Wie die Zürcher Staatsanwaltschaft mitteilte, hat die Polizei nicht geplant, so viele Personen festzunehmen. Es hätte lediglich eine Kontrolle durchgeführt werden sollen.
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
und die vielen herumstehenden Medienvertreter warteten dort wahrscheinlich auf den Zug zu einem Sennetuntschiwerfen in der Innerschweiz...Fritz hat geschrieben:Wie die Zürcher Staatsanwaltschaft mitteilte, hat die Polizei nicht geplant, so viele Personen festzunehmen.
haha, Schadenersatz und wiederguetmachig bim ne "rächtmässige" Polizeiisatz??? Träum witter!!! Gosch mit em Gäld vo de für e Awalt, s'Verfahre, etc ussgisch besser digg in d ferie, denn hesch wenigstens öppis drvo...Heavy hat geschrieben: Konzentriere mir uns halt uf Schadeersatz- und Wiederguetmachigsforderige.
Wenn man keine Ahnung hat...Mec de Banlieu hat geschrieben:...isch jo nid anders z'erwarte gsi...ACAB!!!
haha, Schadenersatz und wiederguetmachig bim ne "rächtmässige" Polizeiisatz??? Träum witter!!! Gosch mit em Gäld vo de für e Awalt, s'Verfahre, etc ussgisch besser digg in d ferie, denn hesch wenigstens öppis drvo...
wenn e verfaare stroofrächtlig yygstellt wird, haisst daas no lang nid dass de zivilrächtlig kai schaasse hesch.Mec de Banlieu hat geschrieben:...isch jo nid anders z'erwarte gsi...ACAB!!!
haha, Schadenersatz und wiederguetmachig bim ne "rächtmässige" Polizeiisatz??? Träum witter!!! Gosch mit em Gäld vo de für e Awalt, s'Verfahre, etc ussgisch besser digg in d ferie, denn hesch wenigstens öppis drvo...
verlange chasch es scho, wirsch aber nid rächt becho. gege d'bulle hesch nie e chance, die chönne sich alles erlaube. e schweinerei, aber es isch leider so.kopfwee hat geschrieben:.
wenn au d dümmi vo dr gestapo vermuetlig wirgglig nid stroofbaar isch, so kasch duu, wenn du unschuldig verhaftet und yygspeert worde bisch, für daas seer wool e wiiderguetmachig verlange.
.
nadürlig wirsch "rächt" bikoo! und me wird sy dört dräffe wos iinen am maischte wee macht, nämmlig am bortmonee! au wenn daas für uns vermuetlig nummen e glaine drooscht isch.coolio hat geschrieben:verlange chasch es scho, wirsch aber nid rächt becho. gege d'bulle hesch nie e chance, die chönne sich alles erlaube. e schweinerei, aber es isch leider so.
ok, das tönt jo guet...nur wär bestimmt drüber ob du unschuldig verhaftet und igsperrt worde bisch???kopfwee hat geschrieben:wenn e verfaare stroofrächtlig yygstellt wird, haisst daas no lang nid dass de zivilrächtlig kai schaasse hesch.
wenn au d dümmi vo dr gestapo vermuetlig wirgglig nid stroofbaar isch, so kasch duu, wenn du unschuldig verhaftet und yygspeert worde bisch, für daas seer wool e wiiderguetmachig verlange.
und anschtatt 427 verfaare giz denn vermuetlig ai prezedänzfall, wo me wird luege was uusekunnt und drnoo wärde die anderen entsprächend behandlet.
doch erscht rächt, jetzt miemer uns eppis iifalle loh, für dä dagBS-Supporter hat geschrieben:Also da das ganze ja jetzt als nicht Rechtswidrig gilt, frage ich mich:
Wird diese Aktion wiederholt? Sorry, aber Extrazug ans FCZ-spiel vom Ostermontag ohne mich....
Und ich habe in der Nähe des Bahnhofs gearbeitet und es ging einiges früher los...Snowy hat geschrieben:In mir kommen diesselben Gefühle von Ohnmacht und Hass auf wie damals im 2004.
Diese Geschichte stimmt schlicht und einfach nicht!!! Ich war 20 Minuten vor Ankunft des Extrazuges in Altstetten. Ich habe mit eigenen Augen gesehen wie Absperrungen errichtet wurden, dutzende von Kastenwagen mit Robocops sich bereithielten und erste FCB Fans abgeführt wurden!!
Vor Ankunft des Zuges waren mindestens 150* Robocops auf (!!) dem Perron und alle Abgänge waren abgesperrt!!!! Zusätzliche Robocops waren auf dem Hinterplatz und in den Kastenwägen stationiert.
Wer sagt diese Aktion war nicht von langer Hand geplant ist ein Ignorant oder ein Lägner!!!
Ich selbst wurde von einem Polizisten blöd angemacht, als ich ihn darauf ansprach was man mit diesen Absprechungen hier bezwecke.
Seine Antwort: Verpiss Dich Du Scheissbasler sonst packen wir Dich auch gleich ein! ... dies war wohlgemerkt bevor (!) der Extrazug einfuhr!
Seit diesem Tag habe ich vom schweizerischen Rechtsstaat ein anderes Bild.
* Bei normalen Risikospielen sind jeweils 1-2 Kastenwagen zugegen, welche sich aber immer sehr dezent im Hintergrund halten. Backup ist gar nicht sichtbar.
![]()
![]()
![]()
sie händ jo dazumals scho mitgmacht, das längt jo...tanner hat geschrieben:so und jetzt auf los gehts los: basler bulle dörfe das am 22.4. widerhole
e isch jo rechtens![]()
aber 1000%Rankhof hat geschrieben: Gegen die Einstellung gibts Rechtsmittel - ich gehe schwer davon aus, dass diese ergriffen werden, dann kommts erstmals vor ein Gericht, dann schauen wir weiter.
Man darf sich aber trotzdem keine allzu grossen Hoffnungen machen - und eine objektive Betrachtungsweise wird wohl erst vor dem Bundesgericht zu erwarten sein (falls sie einen guten Tag haben)
was sin das fir videobilder? git's kai meegligkait, die z vereffentlige?HKV hat geschrieben:wär bi de frau schiller isch die videos und bricht aluege weiss, dass das eifach nur erstunke und erloge isch!
ACAB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!