ha jo gsait i bi mied!!!!!Scott hat geschrieben:guete morge
abr das hani bis jetzt wirglig nit mitbekoh...
kei wunder isch s niveau vo sine posts so dief....

TV Total, hab's auch gesehen. "Tania mit den riesen Möpsen". Riesen Nummer!Seemann hat geschrieben:gestern war sie sogar im TV! SuperRTL!
A O E Chauvinistenschwein sein ist OK!!!Suffbrueder hat geschrieben:Hallo Ladys (oder Type wo meine si verstön öppis drvo):
Ich ha in konversation mit enere (mir üsserscht wichtige) frau e dumme, unbedachte (wirklich nid ärnschtgmeinte) spruch losgloh. Unglücklicherwiis isches us technische Gründ nid möglich si, ihre glaubhaft z versichere, dasi das nid ärnscht mein (und dä spruch isch erscht no in verbindig mit däm teil vo ihrem privatläbe gfalle wo mi nüt agoht). Lüt ihre bini jetzt e (o-ton) phallokratisches chauvinischteschwein mit patriarchischer grundistellig.
hett mer irgendöpper e guete tipp, das wider grad z biege? (bestächtige im sinn vo gschänk funktioniere nid, dass isch bereits us frienere konflikt bekannt).
Danke für euri Hilf..
lies emmol richtig, bevor de so züggs uuselosch! e "sie" isch involviert, di satz somit nichtig!Nur So... hat geschrieben:E gueti fründschaft sött das usshalte...
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Und sonst ist es 'Der Feind in meinem Bett' ?robotnik hat geschrieben:Fründschaft zwüsche Mah und Frau git`s nur in 2 Fäll:
a) ma isch Schwuul
b) ma het scho ne Mool öbbis mitere gha
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!
Fenta hat geschrieben:Die Frau hat keine Ahnung und schätzt(e) dich vollkommen falsch ein, denn wärst du ein phallokratisches Chauvinistenschwein, hättest du sie - und jetzt kommen wir zu deinem fatalen Fehler - sofort auf dem Küchentisch mal richtig drangenommen. Tja, Chance verpasst, aber keine Angst, du wirst schon bald zu einer nächsten Chance kommen. Also nicht lang fasseln, pack sie dann einfach...
Scott hat geschrieben:zewai! es isch e grösseri leischtig wenn e maa e frau abschleppt als umgekehrt. es isch normalerwis e kampf uff engem schlachtfeld mit ca. 100 mitbewerber. wenns mol klappt, darf me ruhig mol uff d schultere klopfe.
e frau, sorry, das spielt jetzt mol absolut kei rolle wie die usgseht, die macht schnipp und irgend e pfiffli erhebt sich. also scho mol e unterschied vo däm här. ganz anderi vorussetzige.
drittens: unser sextrieb isch naturtriebe. sott kei usred si, aber isch doch halt eifach mol eso. instinktiv probiere mir unsere soome sowit wie möglich z verteile. was bi dr frau nid dr fall isch. jetzt händ mir s also scho schwerer e frau zfinde, obwohl unsere trieb und schupft und dir mached e uffstand wenn dir, obwohl eure instinkt das nid verlangt, e betthäsli par excellence sind und denn ebber mit ifersucht e dumme mogge keihe losst.
nid welle d natur go neu schriebe! ts ts!
anyway, es isch guet dass es es paar girls git wo mol schnäll d bei breit mache, sunnscht hätte d herre wo all 2 wuche eini bruchi au kei erfolg. schlampe trifft schlampe dämfall...
Dingo hat geschrieben:Wo schleppt sie die Kerle ab, dann kann ich mich mal dort positionieren. Es muss ja nicht immer "e gruusige" sein.
hab ich gestern schon auf seite 1 erwähnt ... du kommst hinterndrein wie die alte fasnacht ...Starmaster hat geschrieben:den gits dr blowjob award...![]()
dafür kann ich nun wirklich nichts dass du gestern nichts schreiben durftest.Starmaster hat geschrieben:was gestern leider den ganzen tag gesperrt und habe nicht alles durchgelesen, aber danke für den hinweis
die ärmste...Starmaster hat geschrieben:das isch eso, Rekord isch 10sek![]()
Gsehni au so. biz verständnis & ifühligsvermöge zeige kunnt immer guet (s' sött eifach au ehrlig gmeint sy...).tanner hat geschrieben:1. hast du damit wohl ihren wunden punkt getroffen ( findet Sie selber auch nicht soo toll )
2. hat selber angst als dieses angesehen zu werden
somit e schuss ins schwarze ]aber das gefühl hast, dass sie sich selber dabei nicht
wohlfühlt[/b]
( wir frauen lieben es nicht, wenn man unsere strategie durchschaut hat)
tschöss, dr mr. forum himself merggt das efang jetzt... jä guete morge mitenand!!maradoo hat geschrieben:tanner isch e frau????????????????![]()
na toll. für 10 sek fun ein leben lang alimente blechen? junge, muss die heiss gewesen sein, wenn's das wert ist...Lou C. Fire hat geschrieben:wieso? Frauen können auch ohne Orgasmus schwanger werden!
hä? für was gibts denn die Wälder im russischen Hinterland? Gestern kein TV geguckt?PeppermintPatty hat geschrieben:na toll. für 10 sek fun ein leben lang alimente blechen? junge, muss die heiss gewesen sein, wenn's das wert ist...