Nachbarn/Nachbarstreit

Der Rest...
Antworten
Bigmac
Neuer Benutzer

Nachbarn/Nachbarstreit

Beitrag von Bigmac »

Wer findet seine Nachbarn auch zum kotzen?
Wer het au scho laempe kha miten Nochber? ;)

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *BEBBI*4ever!!! »

D Froog isch eher wär NID?! :rolleyes:

Aso mini Noochbere sin zum kotze, so abgfuckti Kontroll-Läster-und Motz-Bünzli :eek: :cool:

k@rli o.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von k@rli o. »

also mini Nochbere sin zum Kotze, hängge öbbis übers Schlüsselloch, dass me nit ynegseht... :D

nai, im Ärnscht: do han i au so mini Erfahrige gmacht. Zem Bischpil eine het immer sini Wöschpulvertrummle in dr Wöschkuchi entsorgt, obwohl me das lut Huusornig nit dörf. Wil ich nach ihm dra chumm, het är im Abwart verzellt, ich sig dr Ybeltäter. Dr Abwart het mi denn e paar Mol aagurkt wäge däm, kei Ahnig, wieso är däm andere glaubt het und nit mir. Dr Abwart hets erscht denn gschnallt, won ich ihn am Arm in myni Wohnig zerrt und ihm zeigt ha, dass ich sit eh und je grundsätzlich nur mit Flüssigwöschmittel Kleider wäsch. Hiesöhn gits!

Könnt no meh verzelle...
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA

RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON

Wasserflasche
Neuer Benutzer

Beitrag von Wasserflasche »

Mir hän au ganz tolli Nochbere....

Wohn jo immene Eifamiliehuus und d'Wänd zwüsche de Hüüser sin wirklich dick. Aber näbedra wohnt e Ehepaar wo keini Kinder hän und wenn me im Summer molle e bitz länger im Garte isch motz d'Frau immer über dass es scho viel zspoot isch. Amene Samschtig am 23.00. Ich bi überzügt, dass die eifach kai guete Sex het. Darum lost sie ihr Fruscht an mir ab.
Ich hass sie. Wohn sit verdammi no molle 22 Joor im eigene Huus und sie sin sit knapp 3 Joor im Nochberhuus ihgmietet und meint weiss nit was was sie sigge. :mad: :mad:

Hank Hoover
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hank Hoover »

Muess sage ha keini Problem mit de Nochbere... :cool:
GO CANUCKS GO

Schwellemer
Neuer Benutzer
Beitrag von Schwellemer »

Hank Hoover hat geschrieben:Muess sage ha keini Problem mit de Nochbere... :cool:
ich au nit..

mi nochber loost zwar ab und zue so lut klassischi musig, ass ich ohni problem ka mitloose, aber drfür dreih ich au ab und zue uff, wenn ich e guete film tue yynezieh.. ;)

fcbgooner
Benutzer

Beitrag von fcbgooner »

ych ha au kaini problem

Leeloo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Leeloo »

fcbgooner hat geschrieben:ych ha au kaini problem
ich au nit!

....bi aber au erscht am letschte Samstig izoge. :p

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Ich hatte nur Probleme als diese ganze Music Star scheisse auf SF1 anfing. Meine Nachbarin hat sich qualifiziert und nur noch Gesungen. Den ganzen lieben langen Tag. Die Ständige Wiederholungen der gleichen Phrasen ging mir auf den Sack. Vor allem hört sich die Stimme gedämpft durch die Wand echt scheisse an.

Aber seit dies Vorbei ist kann ich mich nicht beklagen.
Absolut null probleme mehr mit den Nachbarn.

Wasserflasche
Neuer Benutzer

Beitrag von Wasserflasche »

Delgado hat geschrieben:Ich hatte nur Probleme als diese ganze Music Star scheisse auf SF1 anfing. Meine Nachbarin hat sich qualifiziert und nur noch Gesungen. Den ganzen lieben langen Tag. Die Ständige Wiederholungen der gleichen Phrasen ging mir auf den Sack. Vor allem hört sich die Stimme gedämpft durch die Wand echt scheisse an.

bisch öbe nit de Nochber vo de Valentina Preite oder wie die heisst...

Isch doch no e Schüssli..... schön unschuldig wie sie driluegt...
:cool:

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

mit den nachbarn habe ich keine probleme (hab auch nichts mit denen zu tun), aber mit ihren katzen. elende scheissviecher...

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gruusigeSiech »

Mein jetziger Nachbar ist cool. Wir haben auch schon manche Party zusammen gefeiert.
Doch kürzlich hat er mir mitgeteilt, dass er eventuell nach Zürich ziehen werde. Wenn ich da an die möglichen Nachmieter denke, wird mir mulmig. Denn die Wohnung ist zwar gross, aber auch entsprechend teuer (CHF 2'100.00). Die Möglichkeit, dass wieder ein geiler Siech einzieht, ist entsprechend gering.
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

[CENTER]
[/CENTER]

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

gruusigeSiech hat geschrieben:Mein jetziger Nachbar ist cool. Wir haben auch schon manche Party zusammen gefeiert.
Doch kürzlich hat er mir mitgeteilt, dass er eventuell nach Zürich ziehen werde. Wenn ich da an die möglichen Nachmieter denke, wird mir mulmig. Denn die Wohnung ist zwar gross, aber auch entsprechend teuer (CHF 2'100.00). Die Möglichkeit, dass wieder ein geiler Siech einzieht, ist entsprechend gering.
was wäre dir denn ein party-freudiger nebenmieter wert? :D

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Delgado hat geschrieben:Ich hatte nur Probleme als diese ganze Music Star scheisse auf SF1 anfing. Meine Nachbarin hat sich qualifiziert und nur noch Gesungen. Den ganzen lieben langen Tag. Die Ständige Wiederholungen der gleichen Phrasen ging mir auf den Sack. Vor allem hört sich die Stimme gedämpft durch die Wand echt scheisse an.

Aha.. au e Freidörfler, he? :)

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

John_Clark hat geschrieben:Aha.. au e Freidörfler, he? :)
???
Nö, Blätzbumser. ;)

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Wasserflasche hat geschrieben:bisch öbe nit de Nochber vo de Valentina Preite oder wie die heisst...

Isch doch no e Schüssli..... schön unschuldig wie sie driluegt...
:cool:
Nö, kenn ich überhaupt nid, Ha jo gseit, Music Star Staffel 1

Obs bis ind Finalsändige glängt het weiss ich nümme, glaub es isch vorhär fertig si. Aber güebt worde isch zimmlig lang.

sämf
Neuer Benutzer

Beitrag von sämf »

also mini nochbere könnti umbringe... mit däne gitz bur stress!! letschte summer hani sturmfrei kha, denn hets halt e party gäh, aber nid seeehr gross! und kum isch 22:00h gsi hän si usegschraue mir sölle ruhig si und inegoh... so lauft das aber au wennd eltere debi sin... zum kotze!
---------

Ych kum vo Basel City
Stadt vo de Graffiti
Wenn de Europa aluegsch
genau in dr Middi

---------

aight! :cool:

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

gruusigeSiech hat geschrieben:Mein jetziger Nachbar ist cool. Wir haben auch schon manche Party zusammen gefeiert.
was isch es denn für e wohnig? suech ebbe eini...
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Antworten