Die schlechtesten FCB-Spieler der letzten Jahre!?

Diskussionen rund um den FCB.
fifa07
Neuer Benutzer

Beitrag von fifa07 »

Burgmeier
DER MANN MIT DEN 2 GESICHTERN/ACCOUNTS

alteschule
Erfahrener Benutzer

Beitrag von alteschule »

marco tschopp

Lällekenig
Neuer Benutzer

Beitrag von Lällekenig »

jetzt geht das schon wieder los mit dem Runtermachen.

es ist einfach nur peinlich, dass wir Basler uns mit nichts anderem beschäftigen können als damit wer die grösste Pfeife, Fliegenfänger oder Hassfratze ist.
Wir pfeifen die eigenen Spieler aus, haben keinen Respekt vor dem Trainer und fordern zwar ständig wie kleine Kinder mehr Geld von Mami Gigi, um sie dann wieder verspotten zu können.

Ich bin mir sicher, dass das vor allem daher kommt, dass viele dieser "Hardcorefans" erst dazugekommen sind, als es immer gut lief und wir von Titel zu Titel, von Erfolg zu Sensation surften.

Kurz man könnte mit dem Gedanken spielen, ob es nicht das Beste wäre, wenn Basel mal 2-3 Saisons so richtig unten durch müsste damit eine Fankultur spriessen kann, wie sie andere Klubs in der Schweiz haben.

und jetzt montiere ich den Stahlhelm damit die Hartegsottenen auf mich einprügeln können

Teigaff
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Teigaff »

Lällekenig hat geschrieben: und jetzt montiere ich den Stahlhelm damit die Hartegsottenen auf mich einprügeln können
Warum denn? Ich kann Dich verstehen.

We Love House
Benutzer

Beitrag von We Love House »

Cetin Güner :(

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Lällekenig hat geschrieben:jetzt geht das schon wieder los mit dem Runtermachen.

es ist einfach nur peinlich, dass wir Basler uns mit nichts anderem beschäftigen können als damit wer die grösste Pfeife, Fliegenfänger oder Hassfratze ist.
Wir pfeifen die eigenen Spieler aus, haben keinen Respekt vor dem Trainer und fordern zwar ständig wie kleine Kinder mehr Geld von Mami Gigi, um sie dann wieder verspotten zu können.

Ich bin mir sicher, dass das vor allem daher kommt, dass viele dieser "Hardcorefans" erst dazugekommen sind, als es immer gut lief und wir von Titel zu Titel, von Erfolg zu Sensation surften.

Kurz man könnte mit dem Gedanken spielen, ob es nicht das Beste wäre, wenn Basel mal 2-3 Saisons so richtig unten durch müsste damit eine Fankultur spriessen kann, wie sie andere Klubs in der Schweiz haben.

und jetzt montiere ich den Stahlhelm damit die Hartegsottenen auf mich einprügeln können
Morge

Isch doch nüt schlimms dra mol zsage, wär für di dr schlächtescht Spieler ever gsi isch. Ebe, Webber, Zanni (?)... glaub das ghört genau so derzue wie irgendwelchi Superstar-Threads.

Lällekenig
Neuer Benutzer

Beitrag von Lällekenig »

John_Clark hat geschrieben:Morge

Isch doch nüt schlimms dra mol zsage, wär für di dr schlächtescht Spieler ever gsi isch. Ebe, Webber, Zanni (?)... glaub das ghört genau so derzue wie irgendwelchi Superstar-Threads.
im Grunde stimme ich deinem Argument völlig zu.

wenn man sich den Thread aber ansieht stellt man fest, dass auch hier primär über aktuelle Spieler hergezogen wird. Da für mich das Runtermachen der aktuellen Mannschaft langsam aber sicher ein Reizthema ist, habe ich wohl mal Dampf ablassen müssen.

Cedi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cedi »

Thierry Ebeeeeee!!!!! loooooser
Stolz als Basler geboren zu sein

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

Cedi hat geschrieben:Thierry Ebeeeeee!!!!! loooooser
unübertroffe ;)
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

Pfoschte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pfoschte »

Jenzer und Tschopp, die 2 Sieche hani ghasst

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Cecca
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Homer
Benutzer

Beitrag von Homer »

Steigrueber, Jeitziner, Vilmar, Moro......

Homer
Benutzer

Beitrag von Homer »

Heavy hat geschrieben:Er het 4 Gool gmacht 2 sind offside gsi... isch gege YB gsi...
muess di entüsche, isch gege lutschern gsi ;) d Goal sin zurecht aberkannt worde

Echo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Echo »

In der Zeit nach 2000: Ze Maria. Dieser Brasil-Transfer beruhte damals wohl auf einem Schreibfehler im Notizbüchlein von Zbinden.

pro carignano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pro carignano »

het doch no e andere kaa wo zäme mit em ze maria zue basel cho isch, het aber nie gspielt..!?

Eugen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eugen »

We Love House hat geschrieben:Cetin Güner :(
He!

Als Mitglied der Aktion "Bring Güner" muss ich da vehement wiedersprechen. Der war ein Riesen Talent, den man nur richtig fördern hätte müssen. Das hat er nach dem Weggang auch bewiesen.... ehm.. also... naja... es lief vielleicht nicht... so objektiv gesehen... aber wie auch immer...

[CENTER]BRING GUENER!!![/CENTER]
[CENTER]rotoloso geh weg![/CENTER]

[CENTER]NEVER FORGET 07.12.2004! DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL! IN MEMORIAM[/CENTER]

d123
Erfahrener Benutzer

Beitrag von d123 »

es het scho fascht zu viil fläschene gä wo irgendwie alli bim fcb glandet sin...

zu de oberfläschene ghöre mine meinig noch ischer mol de :
- webber (het dä au dr zbinden gfunde?)
- falub
- ebe

und die vo de hütigi zyt
- ganz klar dr zanni
- buckly
- christiano (dä wird die gliich träffer quaote ha ir superlig wie dr cecca)
- eduardo
"May you be in heaven half an hour, before the devil knows you are dead"

Blue Jay
Benutzer

Beitrag von Blue Jay »

Es kann nur einen geben:

Andy Meier forever

pro carignano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pro carignano »

d123 hat geschrieben:es het scho fascht zu viil fläschene gä wo irgendwie alli bim fcb glandet sin...

zu de oberfläschene ghöre mine meinig noch ischer mol de :
- webber (het dä au dr zbinden gfunde?)
- falub
- ebe

und die vo de hütigi zyt
-ganz klar dr zanni
- buckly
- christiano (dä wird die gliich träffer quaote ha ir superlig wie dr cecca)
- eduardo
die sind alli gar nid schlächt...
zanni het halt sini hochs und tiefs, buckley het in de letzte spiel zeigt das er gued isch und au e verstärgig, cristianohet uns gege yb grettet sust het er nonig so viel zeigt, aber de chunt und dr edu het im uefa-cup (letzt johr) zeigt wie wichtig er für s team isch

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

es git eländ viel Spiler wo eifach so untertaucht si, wil si nix wärt gsi sin

Als erschts chunt mr do grad dr Mart van Duuren in Sinn kei ahnig wiso. I has mega cool gfunde wo si dä gholt hän abr brocht het dä jo wirklich nüt( usser i has vrgässe, i ha efang soooooo viel Spiler gseh in dene 15 Johr Fcb :p )
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

Neuseeländer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Neuseeländer »

Also de Okolossi isch ganz eifach gschnitte worde...pfielschnäll, meischtens aspielbereit, aber nie hetter de ball becho, und wenn denn heisen eifach vil zspot lanciert, so dasser, wäg sinere schnälligkeit scho im Offside gschtande isch....

Do bini scho eher für de Barbosa Webber oder wie de au immer gheisse het, isch würkli e riese Nuss gsi, no schlimmer als di anderne miese Transfers i dere Zit...
Absolut scheisse hani au de Mister van Duren gfunde! 1. Spiel: super genials Freistossgoal gäg Lugano, hanen scho als euse superstar aglueget :rolleyes: scham über mich....
Und was denn cho isch, de Rescht, isch nur no unterschti Schublade gsi...

witteri überragendi Spieler:
Marco Sas, en wittere holländische Ballkünschtler...

Adrian Falub, wobi de sich doch mit de Zit um einige gschteigeret het

Thierry Ebe, au scho erwähnt do inne

Ganz aktuell Cristiano...Mensch hei do Gross und Konsorte Tomate uf de Auge gha, hoffe das i mit mim Urteil scho zfrüeh bin...

Deniz Mendi, ei Spiel gäg Kriens mit 2 töpf im Schnee, das isch alles gsi...

Ganz geil au de Quattara, wo de Ball irgendwie nie inebrocht het, aber en Maschiene mit Kampf sondergliche, drum glich en Beriecherig.

Und de super Goalie Slavan Matan ischmer au no guet in Erinnerig wobi de jo eh nur Ersatzgoali gsi isch, aber dört gäg Lugano hetter eifach de Vogel abgschosse...

Do gäbs sicher no jedi Mängi anderi Transfers wo eifach nur lächerlich gsi sind, vorwiegend zu Nussbaumers Zitte...

Ach jo fascht vergässe, de Brasilianer im defensive Mittelfäld, wie hetter scho wieder gheisse? ze Maria oder so? wo de Gross gholt het und denn natürli nur wieder so en Bankdekoration gsi isch...

Wie gseit gäbdi no e Mängi anderi, wonmer jetz nit grad in Sinn chöme

Neuseeländer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Neuseeländer »

ach jo stimmt öberts het no de saric ufglistet, au so en kandidat...
und de typ wo irgendwie Beziehige mittem copperfield söll gha ha...
glaubs so en italiäner,mit längerem Name kei Ahnig me wiener gheise het...

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

l'antimilan hat geschrieben:Ghisoni
WORD
preis/leistung: wie hiess er schon wieder, der der mit Autos handelte
Gaudino?
© Basilou, 2024

Prahalad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Prahalad »

Enzo Palumbo :rolleyes:

Europäer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Europäer »

Markus Hodel
Gonçalo (der in den 80er Jahren, Pen. Torschütze gegen YB)
Ja, ich bin ein Europäer!
Ja, ich bin RSCA Supporter!

Fragen? Block D4, Reihe 1, Platz 328

http://www.mechelen.be
http://www.brugge.be
http://www.rsca.be

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

Bruno Berner......Zanni wurde soeben von meine liste gestrichen^^
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

Antworten