Die schlechtesten FCB-Spieler der letzten Jahre!?
- Lällekenig
- Neuer Benutzer
jetzt geht das schon wieder los mit dem Runtermachen.
es ist einfach nur peinlich, dass wir Basler uns mit nichts anderem beschäftigen können als damit wer die grösste Pfeife, Fliegenfänger oder Hassfratze ist.
Wir pfeifen die eigenen Spieler aus, haben keinen Respekt vor dem Trainer und fordern zwar ständig wie kleine Kinder mehr Geld von Mami Gigi, um sie dann wieder verspotten zu können.
Ich bin mir sicher, dass das vor allem daher kommt, dass viele dieser "Hardcorefans" erst dazugekommen sind, als es immer gut lief und wir von Titel zu Titel, von Erfolg zu Sensation surften.
Kurz man könnte mit dem Gedanken spielen, ob es nicht das Beste wäre, wenn Basel mal 2-3 Saisons so richtig unten durch müsste damit eine Fankultur spriessen kann, wie sie andere Klubs in der Schweiz haben.
und jetzt montiere ich den Stahlhelm damit die Hartegsottenen auf mich einprügeln können
es ist einfach nur peinlich, dass wir Basler uns mit nichts anderem beschäftigen können als damit wer die grösste Pfeife, Fliegenfänger oder Hassfratze ist.
Wir pfeifen die eigenen Spieler aus, haben keinen Respekt vor dem Trainer und fordern zwar ständig wie kleine Kinder mehr Geld von Mami Gigi, um sie dann wieder verspotten zu können.
Ich bin mir sicher, dass das vor allem daher kommt, dass viele dieser "Hardcorefans" erst dazugekommen sind, als es immer gut lief und wir von Titel zu Titel, von Erfolg zu Sensation surften.
Kurz man könnte mit dem Gedanken spielen, ob es nicht das Beste wäre, wenn Basel mal 2-3 Saisons so richtig unten durch müsste damit eine Fankultur spriessen kann, wie sie andere Klubs in der Schweiz haben.
und jetzt montiere ich den Stahlhelm damit die Hartegsottenen auf mich einprügeln können
-
- Erfahrener Benutzer
MorgeLällekenig hat geschrieben:jetzt geht das schon wieder los mit dem Runtermachen.
Isch doch nüt schlimms dra mol zsage, wär für di dr schlächtescht Spieler ever gsi isch. Ebe, Webber, Zanni (?)... glaub das ghört genau so derzue wie irgendwelchi Superstar-Threads.
- Lällekenig
- Neuer Benutzer
im Grunde stimme ich deinem Argument völlig zu.John_Clark hat geschrieben:Morge
Isch doch nüt schlimms dra mol zsage, wär für di dr schlächtescht Spieler ever gsi isch. Ebe, Webber, Zanni (?)... glaub das ghört genau so derzue wie irgendwelchi Superstar-Threads.
wenn man sich den Thread aber ansieht stellt man fest, dass auch hier primär über aktuelle Spieler hergezogen wird. Da für mich das Runtermachen der aktuellen Mannschaft langsam aber sicher ein Reizthema ist, habe ich wohl mal Dampf ablassen müssen.
unübertroffeCedi hat geschrieben:Thierry Ebeeeeee!!!!! loooooser

tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.
Cecca
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- pro carignano
- Erfahrener Benutzer
He!We Love House hat geschrieben:Cetin Güner![]()
Als Mitglied der Aktion "Bring Güner" muss ich da vehement wiedersprechen. Der war ein Riesen Talent, den man nur richtig fördern hätte müssen. Das hat er nach dem Weggang auch bewiesen.... ehm.. also... naja... es lief vielleicht nicht... so objektiv gesehen... aber wie auch immer...
[CENTER]BRING GUENER!!![/CENTER]
[CENTER]rotoloso geh weg![/CENTER]
[CENTER]NEVER FORGET 07.12.2004! DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL! IN MEMORIAM[/CENTER]
[CENTER]NEVER FORGET 07.12.2004! DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL! IN MEMORIAM[/CENTER]
es het scho fascht zu viil fläschene gä wo irgendwie alli bim fcb glandet sin...
zu de oberfläschene ghöre mine meinig noch ischer mol de :
- webber (het dä au dr zbinden gfunde?)
- falub
- ebe
und die vo de hütigi zyt
- ganz klar dr zanni
- buckly
- christiano (dä wird die gliich träffer quaote ha ir superlig wie dr cecca)
- eduardo
- falub
- ebe
und die vo de hütigi zyt
- ganz klar dr zanni
- buckly
- eduardo
"May you be in heaven half an hour, before the devil knows you are dead"
- pro carignano
- Erfahrener Benutzer
die sind alli gar nid schlächt...d123 hat geschrieben:es het scho fascht zu viil fläschene gä wo irgendwie alli bim fcb glandet sin...
- falub
- ebe
und die vo de hütigi zyt
-ganz klar dr zanni
- buckly
- eduardo
zanni het halt sini hochs und tiefs, buckley het in de letzte spiel zeigt das er gued isch und au e verstärgig, cristianohet uns gege yb grettet sust het er nonig so viel zeigt, aber de chunt und dr edu het im uefa-cup (letzt johr) zeigt wie wichtig er für s team isch
es git eländ viel Spiler wo eifach so untertaucht si, wil si nix wärt gsi sin
Als erschts chunt mr do grad dr Mart van Duuren in Sinn kei ahnig wiso. I has mega cool gfunde wo si dä gholt hän abr brocht het dä jo wirklich nüt( usser i has vrgässe, i ha efang soooooo viel Spiler gseh in dene 15 Johr Fcb
)
Als erschts chunt mr do grad dr Mart van Duuren in Sinn kei ahnig wiso. I has mega cool gfunde wo si dä gholt hän abr brocht het dä jo wirklich nüt( usser i has vrgässe, i ha efang soooooo viel Spiler gseh in dene 15 Johr Fcb

Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit
They say time is a healer
They say time is a healer
-
- Erfahrener Benutzer
Also de Okolossi isch ganz eifach gschnitte worde...pfielschnäll, meischtens aspielbereit, aber nie hetter de ball becho, und wenn denn heisen eifach vil zspot lanciert, so dasser, wäg sinere schnälligkeit scho im Offside gschtande isch....
Do bini scho eher für de Barbosa Webber oder wie de au immer gheisse het, isch würkli e riese Nuss gsi, no schlimmer als di anderne miese Transfers i dere Zit...
Absolut scheisse hani au de Mister van Duren gfunde! 1. Spiel: super genials Freistossgoal gäg Lugano, hanen scho als euse superstar aglueget
scham über mich....
Und was denn cho isch, de Rescht, isch nur no unterschti Schublade gsi...
witteri überragendi Spieler:
Marco Sas, en wittere holländische Ballkünschtler...
Adrian Falub, wobi de sich doch mit de Zit um einige gschteigeret het
Thierry Ebe, au scho erwähnt do inne
Ganz aktuell Cristiano...Mensch hei do Gross und Konsorte Tomate uf de Auge gha, hoffe das i mit mim Urteil scho zfrüeh bin...
Deniz Mendi, ei Spiel gäg Kriens mit 2 töpf im Schnee, das isch alles gsi...
Ganz geil au de Quattara, wo de Ball irgendwie nie inebrocht het, aber en Maschiene mit Kampf sondergliche, drum glich en Beriecherig.
Und de super Goalie Slavan Matan ischmer au no guet in Erinnerig wobi de jo eh nur Ersatzgoali gsi isch, aber dört gäg Lugano hetter eifach de Vogel abgschosse...
Do gäbs sicher no jedi Mängi anderi Transfers wo eifach nur lächerlich gsi sind, vorwiegend zu Nussbaumers Zitte...
Ach jo fascht vergässe, de Brasilianer im defensive Mittelfäld, wie hetter scho wieder gheisse? ze Maria oder so? wo de Gross gholt het und denn natürli nur wieder so en Bankdekoration gsi isch...
Wie gseit gäbdi no e Mängi anderi, wonmer jetz nit grad in Sinn chöme
Do bini scho eher für de Barbosa Webber oder wie de au immer gheisse het, isch würkli e riese Nuss gsi, no schlimmer als di anderne miese Transfers i dere Zit...
Absolut scheisse hani au de Mister van Duren gfunde! 1. Spiel: super genials Freistossgoal gäg Lugano, hanen scho als euse superstar aglueget

Und was denn cho isch, de Rescht, isch nur no unterschti Schublade gsi...
witteri überragendi Spieler:
Marco Sas, en wittere holländische Ballkünschtler...
Adrian Falub, wobi de sich doch mit de Zit um einige gschteigeret het
Thierry Ebe, au scho erwähnt do inne
Ganz aktuell Cristiano...Mensch hei do Gross und Konsorte Tomate uf de Auge gha, hoffe das i mit mim Urteil scho zfrüeh bin...
Deniz Mendi, ei Spiel gäg Kriens mit 2 töpf im Schnee, das isch alles gsi...
Ganz geil au de Quattara, wo de Ball irgendwie nie inebrocht het, aber en Maschiene mit Kampf sondergliche, drum glich en Beriecherig.
Und de super Goalie Slavan Matan ischmer au no guet in Erinnerig wobi de jo eh nur Ersatzgoali gsi isch, aber dört gäg Lugano hetter eifach de Vogel abgschosse...
Do gäbs sicher no jedi Mängi anderi Transfers wo eifach nur lächerlich gsi sind, vorwiegend zu Nussbaumers Zitte...
Ach jo fascht vergässe, de Brasilianer im defensive Mittelfäld, wie hetter scho wieder gheisse? ze Maria oder so? wo de Gross gholt het und denn natürli nur wieder so en Bankdekoration gsi isch...
Wie gseit gäbdi no e Mängi anderi, wonmer jetz nit grad in Sinn chöme
-
- Erfahrener Benutzer
- Europäer
- Erfahrener Benutzer
Markus Hodel
Gonçalo (der in den 80er Jahren, Pen. Torschütze gegen YB)
Gonçalo (der in den 80er Jahren, Pen. Torschütze gegen YB)
Ja, ich bin ein Europäer!
Ja, ich bin RSCA Supporter!
Fragen? Block D4, Reihe 1, Platz 328
http://www.mechelen.be
http://www.brugge.be
http://www.rsca.be
Ja, ich bin RSCA Supporter!
Fragen? Block D4, Reihe 1, Platz 328
http://www.mechelen.be
http://www.brugge.be
http://www.rsca.be