Understatment, Bescheidenheit und ähnliche charakterliche Eigenschaften haben nichts, aber auch gar nichts damit zu tun, ob Petric nun eine "Fussballhure" (hätt ich doch ein neutraleres Wort gewählt....) ist oder nicht. Was ich damit meine ist, dass Petric uns beim nächst passenden Angebot verlassen wird um seine eigene Karriere vorwärts zu bringen. Der FCB war/ist für ihn nichts weiter als eine Zwischenstation. (was ja Rotoloso's Beitrag offensichtlich bestätigt) Aber wie bereits im ersten Post angedeutet, ist mir dies ziemlich Wurst da dies die Zeichen der Zeit sind.Phebus hat geschrieben: Ich bin mir nicht so sicher, ob Petric eine "Fussballhure" ist. Ich, jedenfalls, wäre an seiner Stelle schon längst abgehauen. Mir scheint eher, dass Petric einen gar nicht so schlechten Charakter hat. Sein Inteview auf SF 2 nach dem Spiel war Understatement und Bescheidenheit pur!!!
Mladen Petric Superstar
http://www.fcbforum.ch/showpost.php?p=665683&postcount=235Nur So... hat geschrieben:Zum Glück han i gestert nit miesse in dere Kurve stoh wo am Petric si Name skandiert worde isch. Dä truurigi Vorgang isch für mi e Zeiche drfür das zwenig Idiologie und Mentalität in dr Kurve ume isch.
Was d Person vom Petric agoht so bini durchus dr Meinig das är sich gmacht het d Verantwortig an de Mätch übernimmt und au ansunste e sehr guete Job macht, si Fuessballerischs Tälänt isch unbestritte. Respäkt für das! Das ändert aber nix dra das ich ihn nit mag, denn är het d Ehr vo UNS (FCBASEL) mit sim Schalverbrenne zu arg in Schmutz zoge. Im übertragene Sinn het är uns alli Verbrennt.
@ Eule
Din Itrag kann i nur als puri Provokation aseh, du sötsch besser wüsse wie gwüssi vo uns dänke.
grössere feind z wärde? meinsch irgendein vo de anti petric hätt ihm d schuld gäh wen dr ball inne wär?? also bitte...John_Clark hat geschrieben:naja, i bezwiefle grad irgendwie, dass du d initiative ergriffe hätsch, in die ussichtslosi rolle vom gooli zschlüpfe, wenn de eh scho e reputation hesch, wo de fascht nid loswärde chasch, mit em risiko, zum no grössere feind zwärde...
är het in dere situation rein gar nix z vrliere kha und nur z gwünne!
Basel ai Liebi!!!
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
Dorum spielt dä Typ in letschter Zyt nümme so konzentriert.... Isch mit sine Gedangge scho wäg. Är isch und bliibt e Huererotoloso hat geschrieben:Ha dr geschtrigi Spiel uffem Tessiner uffgnoh und nochhär gluegt. Dr Esposito (Ex-FCB) hett uffem Tessiner Co-Kommentiert und gseit är heig bis kurz vorem Spiel mitm Agänt vom MP gredet und dä hettem gseit dass dr MP mehreri offärte vo Ängland het und eini vo Frankriich het und är will unbedingt goh aber dr FCB stellt z'hochi Finanzielli Forderige und jetzt sige sie z'mittzt in de Verhandlige.
Jede wo dr Spiel uffem TSI2 gseh het, wird das bestätige.
Tolli leischtig gse geschter aber jetzt, wäg mit ihm!
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten
hochi forderig?? was versteht man darunter??rotoloso hat geschrieben:Ha dr geschtrigi Spiel uffem Tessiner uffgnoh und nochhär gluegt. Dr Esposito (Ex-FCB) hett uffem Tessiner Co-Kommentiert und gseit är heig bis kurz vorem Spiel mitm Agänt vom MP gredet und dä hettem gseit dass dr MP mehreri offärte vo Ängland het und eini vo Frankriich het und är will unbedingt goh aber dr FCB stellt z'hochi Finanzielli Forderige und jetzt sige sie z'mittzt in de Verhandlige.
Jede wo dr Spiel uffem TSI2 gseh het, wird das bestätige.
Tolli leischtig gse geschter aber jetzt, wäg mit ihm!
2 mio CHF oder gar 6??
2 mio euro?? oder gar 6??? der vermittler darf ja (wenn er seriös ist) die transfersumme über die verhandelt wird nicht bekanntgeben, doch ist es
so, dass etliche vereine und gerade england und frankreich, das gefühl haben, wenn sie einen fussballer aus der schweiz wollen, sie seien in einem secandhand shop
auch die ch-vereine haben das recht für gute spieler (wie mp halt nun mal zur zeit ist) gutes geld zu verlangen

- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
Han ich dä Film gmacht...Legolas hat geschrieben:http://www.fcbforum.ch/showpost.php?p=665683&postcount=235

Grüsse gehen an alle die es verdienen...
-
- Neuer Benutzer
Nei, aber du redisch vo zwenig Ideologie in dr Kurve.Nur So... hat geschrieben:Han ich dä Film gmacht...![]()
Villicht isch dini Mentalität drnäbe, nit die vo dr MK. Villicht entwicklet sich d Kurve wyter und du bliebsch stoh?Nur So... hat geschrieben:Zum Glück han i gestert nit miesse in dere Kurve stoh wo am Petric si Name skandiert worde isch. Dä truurigi Vorgang isch für mi e Zeiche drfür das zwenig Idiologie und Mentalität in dr Kurve ume isch.
So long..
- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
Mängisch ischs besser de öffentlichkeit z sage was sie höre will....Legolas hat geschrieben:Nei, aber du redisch vo zwenig Ideologie in dr Kurve.
Villicht isch dini Mentalität drnäbe, nit die vo dr MK. Villicht entwicklet sich d Kurve wyter und du bliebsch stoh?
So long..

Ich zwiefle nit an minere Mentalität...

Grüsse gehen an alle die es verdienen...
Muuahahahaha!!! Dummbeutel!Stiffmeister hat geschrieben:Dr Petric het ä 100%igi nit gmacht und er het ä 100%igi vereitelt, also dasch kai wahnsinns leistig.....
S Problem mit em Petric isch eifach das: Er duet d Kurve spalte, wäge ihm hets hüt selbst innerhalb vo mim chlaine Kollegegrüpli fascht ä Schlegerei geh. Das chas doch nit si. Es wär für alli besser wen er endlich würd go. Wens got für viel Geld wen nit... au egal.
Frog di dure!
Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit
Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit
[quote="mimpfeli"]Mein liebes Robotnik
Jemandem die eigene Meinung aufdrängen zu wollen nennt man missionieren.
Und apropos erwachsen werden]
Nicht Missionieren Mimpfeli, argumentieren ist die Bestrebung zu Überzeugen.
Wer mit seinen Ansichten/Meinungen/Haltungen in Ruhe gelassen werden möchte, ist in einem Forum (lat. forum, Marktplatz-auch Diskussionsforum) sicher schlecht aufgehoben.
(PS.:der Robotnik)
Jemandem die eigene Meinung aufdrängen zu wollen nennt man missionieren.
Und apropos erwachsen werden]
Nicht Missionieren Mimpfeli, argumentieren ist die Bestrebung zu Überzeugen.
Wer mit seinen Ansichten/Meinungen/Haltungen in Ruhe gelassen werden möchte, ist in einem Forum (lat. forum, Marktplatz-auch Diskussionsforum) sicher schlecht aufgehoben.
(PS.:der Robotnik)
Echo hat geschrieben: Was machen wir, wenn ER tatsächlich geht?
Wir freuen uns und haben uns alle wieder lieb!

(c) ZeroZero, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Welch Ende eines ansonsten eher mässigen Spiels.
Irgendwie war ja klar, dass es Petric sein würde, der ins Goal geht. Aber warum eigendlich? Jedenfalls mag ich es den Franzosen gönnen.
Ein Hoch auf unsere Nummer 10. Für mich ist die Sache mit dem Schal endgültig gegessen. Denn nicht jeder Spieler hätte sich so für die Mannschaft eingesetzt wie es Mladen getan hat.
http://www.fcb.ch/gallery/view_photo.php?set_albumName=album586&id=0609_G Das wohl genialste Bild ever. Die heulenden Franzosen und die lachenden Basler (Ivan du geile Siech!)
Irgendwie war ja klar, dass es Petric sein würde, der ins Goal geht. Aber warum eigendlich? Jedenfalls mag ich es den Franzosen gönnen.
Ein Hoch auf unsere Nummer 10. Für mich ist die Sache mit dem Schal endgültig gegessen. Denn nicht jeder Spieler hätte sich so für die Mannschaft eingesetzt wie es Mladen getan hat.
http://www.fcb.ch/gallery/view_photo.php?set_albumName=album586&id=0609_G Das wohl genialste Bild ever. Die heulenden Franzosen und die lachenden Basler (Ivan du geile Siech!)