Matur '06

Der Rest...
edge
Erfahrener Benutzer

Matur '06

Beitrag von edge »

Wer vo euch isch au in dr tolle laag, in nöchster zit sini matur z mache?

bi mir fohts morn a mit dütsch und i freu mi scho wahnsinnig...

gits ächtsch vo dene, wo d matur scho abgschlosse händ wertvolli tips für die schriftliche und mündliche prüefige?

Beizensportler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beizensportler »

edge hat geschrieben:Wer vo euch isch au in dr tolle laag, in nöchster zit sini matur z mache?

bi mir fohts morn a mit dütsch und i freu mi scho wahnsinnig...

gits ächtsch vo dene, wo d matur scho abgschlosse händ wertvolli tips für die schriftliche und mündliche prüefige?
Aight, bini au am Start!
[CENTER]▲
▲ ▲[/CENTER]

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

Ha se im Septämber abgschlosse, aber di eidgenössischi, also ohni Vornote, mit fremde Examinatore etc.

Wenn d Huusmatur machsch und di mit de Lehrer nit allzu sehr vrkracht hesch und ahständigi Vornote hesch, hesch se scho im Sagg.
ZANNI RAUS

tsakras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tsakras »

edge hat geschrieben:gits ächtsch vo dene, wo d matur scho abgschlosse händ wertvolli tips für die schriftliche und mündliche prüefige?
beantworte die fragen!
Karten sind des Teufels ABC

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

kai Stress mache, ruhig am obig vorher 1 bierli näh, die ganze nervöse kollege ignoriere, usführlichi raucherpause ilegge, denn hesch e viel klarere kopf und denn wirds au nit s problem syy.

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Schriftliche Prüfungen: Deutsch ist einfach zum vorbereiten. Vielleicht nochmals nachlesen, wie man eine Erörterung am besten aufbaut. Was für Einleitungen sich gut eignen usw. Im Französisch ist es sowieso zu spät, entweder kannst du es oder nicht. Am Vortag nochmals die wichtigsten grammatischen Regeln nachlesen. Beim Mathe zu jedem Thema eine alte Maturaufgabe lösen. Und das wars dann auch schon.
Mündliche Prüfungen: Wenn du mit den Lehrer einigermassen ausgekommen bist, werden die dich nicht Dinge fragen, bei denen sie sicher sind, dass du sie nicht weisst. Ansonsten, wenn es geht, auf das Thema ablenken, das du beherrschst. In den Sprachen geht das relativ einfach. Aber wenn du einigermassen gute Vornoten hast, kann die bei den mündlichen nicht viel passieren. Die Lehrer wollen einem eigentlich auch nicht verarschen. Und die Lehrer werden dir eigentlich nie eine Note geben, die viel unter der Vornote liegt. Weil sie dann ja dem Experten zugeben müssten, dass die Vornote nicht gerechtfertigt war. Dies gilt natürlich nicht, wenn du zum Beispiel ein Buch nicht gelesen hast.

An welchem Gym machst du die Matur?

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

Wichtig ist halt sowohl in den schriftlichen als auch in den mündlichen Prüfungen, das du nicht zuviel Masse reinbringen willst. Lieber auf ein paar wenige Punkte konzentrieren und die sauber und strukturiert verknüpfen.
Und wenn du dich ausdrücken kannst, musst du in den mündlichen Prüfungen nicht mal gross Ahnung vom Thema haben.

edge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von edge »

The Dome hat geschrieben:...

An welchem Gym machst du die Matur?
m'stei.

danke fürd tips!

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Sig froh, denn hesches hinter Dir, y muess näggscht Joohr an d Sägg!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Lou C. Fire hat geschrieben:Sig froh, denn hesches hinter Dir, y muess näggscht Joohr an d Sägg!
ha doch scho immer dänggt dä vrkappti schwoob het sicher nit meh als e baumschuelabschluss...
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Lou C. Fire hat geschrieben:Sig froh, denn hesches hinter Dir, y muess näggscht Joohr an d Sägg!
:confused:

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Basic hat geschrieben: :confused:
jä was jezz, doch nid Baumschuel?
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Lou C. Fire hat geschrieben:jä was jezz, doch nid Baumschuel?
nei hüt nit y ha kopfweh

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

mündliche Prüfung ist ausschliesslich eine Sache der Einstellung, der Rhetorik und der Schlüssigkeit. Ein Kumpel von mir hat mit einem sehr ordentlichen THC-Wert vom Vorabend in der mündlichen Franz-Prüfung eine 1,3 gemacht.
(und das ist jetzt ausnahmsweise kein Forums-Blabla :) )

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Alge hat geschrieben:mündliche Prüfung ist ausschliesslich eine Sache der Einstellung, der Rhetorik und der Schlüssigkeit. Ein Kumpel von mir hat mit einem sehr ordentlichen THC-Wert vom Vorabend in der mündlichen Franz-Prüfung eine 1,3 gemacht.
(und das ist jetzt ausnahmsweise kein Forums-Blabla :) )
1.3? Ich bin verwirrt. An der Matur gibts doch nur halbe Noten.

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

The Dome hat geschrieben:1.3? Ich bin verwirrt. An der Matur gibts doch nur halbe Noten.
nid in Schwoobeland

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Alge hat geschrieben:nid in Schwoobeland
Achso dann war das ja eine richtig gute Note.

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

The Dome hat geschrieben:Achso dann war das ja eine richtig gute Note.
Ebe! Und ich war schuld :eek:

heisbeis
Benutzer

Beitrag von heisbeis »

es interessiert kei sau wär wenn sini scheiss matur het.. thread löschen!

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

BTW wie lange dauern die schriftlichen Maturprüfungen, ich meinte, meine hätten je vier Stunden gedauert, bin mir aber nicht mehr sicher.

Tipps habe ich keine, da ich der Meinung bin, dass wenn man es einigermassen komfortabel bis zur Matur gebracht hat, diese kein Problem mehr sein sollte und wenn man es mit hängen und würgen zur Matur brachte, wird wohl auch die Matur eher mühsam...

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Captain Sky hat geschrieben:BTW wie lange dauern die schriftlichen Maturprüfungen, ich meinte, meine hätten je vier Stunden gedauert, bin mir aber nicht mehr sicher.

Tipps habe ich keine, da ich der Meinung bin, dass wenn man es einigermassen komfortabel bis zur Matur gebracht hat, diese kein Problem mehr sein sollte und wenn man es mit hängen und würgen zur Matur brachte, wird wohl auch die Matur eher mühsam...
4 stunden

fcbianer
Benutzer

Beitrag von fcbianer »

heisbeis hat geschrieben:es interessiert kei sau wär wenn sini scheiss matur het.. thread löschen!
vom gym geflogen und daher frustriert ;) ?

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

es gibt so kurz vorher eigentlich nur noch einen tipp: nimms locker... einfach keinen stress machen, vor den prüfungen nicht unbedingt mit nervösen leuten reden, die dich noch was fragen wollen. unbedingt getränke und essen mitnehmen (sofern erlaubt). aber wie einige schon gesagt haben, wenns bis zur matur gut lief, dann ist auch die matur kein problem

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

ha d maduur vor e me joor gmacht.
i wuurd unbedingt e bitzeli schoggi mitnää: vier stund sin sehr lang, wenn di nonstop muesch konzentriere. wenn merggsch, ass d konzentration langsam noochelosst, druggsch e bitz schoggi iine, das goot erheet dr bluetzuggerspiegel und du kasch sofort wieder voll konzentriert wittermache. het sich bi mir sehr bewäärt

usserdäm wuurd i frie gnueg koo und unbedingt luege, ass e fänschterblatz hesch. d meegligkait, ab und zue kenne uss em fänschter luege und so dr kopf fir e baar sekunde kenne "duurelyfte" ka e riisige vordail syy.
vor allem: wenn in dr mitti vom zimmer hoggsch muesch bi jeedere kopfbeweegig uffpasse, ass es nit so ussgseet, ass wuurdsch versueche z spigge! wenn am fänschter hoggsch, hesch daas probleem scho mol nit.

und zem schluss: nimm d priefige ärnscht - aber verkrampf di nit. lieber am oobe voorhär rächtzyttig ins bett - jetz isch eh z spoot zem leere (v.a. bi de schriftlige). wenn dr kopf ainigermasse frei hesch, denn wirdsch gsee, ass das alles halb so wild isch.

i wintsch dir uff jeede fall viil gligg!

p.s. was hesch fir e schwerpunggtfach?

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

chickens**t
Benutzer

Beitrag von chickens**t »

bi mir fohts hüt inere wuche ah... wird e riese gaudi! :D

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

chickens**t hat geschrieben:bi mir fohts hüt inere wuche ah... wird e riese gaudi! :D
däm fall muttenz?

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

chickens**t hat geschrieben:bi mir fohts hüt inere wuche ah... wird e riese gaudi! :D
war nur druf, bis noch dr letztschte mündliche allne chasch dr stinkefinger zeige und go. :cool:

M!VV!
Benutzer

Beitrag von M!VV! »

Heute in einer Woche gehts auf die Maturreise nach Tunesien (verpasse 2 Heimspiele :( ) und erst im März fängts dann richtig an. Davor noch die Maturarbeit..

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

E Maturreis uf Tunesie?

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Lou C. Fire hat geschrieben:E Maturreis uf Tunesie?
Han y jezz au no nie gheert, abbr wohrschynzz hän d Fyzz in dr Klass (wo jo am Gym sicher in dr Yberzahl sin) das welle, will eini uf Vox gseh het, dass es dert potänti Stächer umehet.
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

Antworten