Matur '06
Matur '06
Wer vo euch isch au in dr tolle laag, in nöchster zit sini matur z mache?
bi mir fohts morn a mit dütsch und i freu mi scho wahnsinnig...
gits ächtsch vo dene, wo d matur scho abgschlosse händ wertvolli tips für die schriftliche und mündliche prüefige?
gits ächtsch vo dene, wo d matur scho abgschlosse händ wertvolli tips für die schriftliche und mündliche prüefige?
- Beizensportler
- Erfahrener Benutzer
Aight, bini au am Start!edge hat geschrieben:Wer vo euch isch au in dr tolle laag, in nöchster zit sini matur z mache?
[CENTER]▲
▲ ▲[/CENTER]
▲ ▲[/CENTER]
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Schriftliche Prüfungen: Deutsch ist einfach zum vorbereiten. Vielleicht nochmals nachlesen, wie man eine Erörterung am besten aufbaut. Was für Einleitungen sich gut eignen usw. Im Französisch ist es sowieso zu spät, entweder kannst du es oder nicht. Am Vortag nochmals die wichtigsten grammatischen Regeln nachlesen. Beim Mathe zu jedem Thema eine alte Maturaufgabe lösen. Und das wars dann auch schon.
Mündliche Prüfungen: Wenn du mit den Lehrer einigermassen ausgekommen bist, werden die dich nicht Dinge fragen, bei denen sie sicher sind, dass du sie nicht weisst. Ansonsten, wenn es geht, auf das Thema ablenken, das du beherrschst. In den Sprachen geht das relativ einfach. Aber wenn du einigermassen gute Vornoten hast, kann die bei den mündlichen nicht viel passieren. Die Lehrer wollen einem eigentlich auch nicht verarschen. Und die Lehrer werden dir eigentlich nie eine Note geben, die viel unter der Vornote liegt. Weil sie dann ja dem Experten zugeben müssten, dass die Vornote nicht gerechtfertigt war. Dies gilt natürlich nicht, wenn du zum Beispiel ein Buch nicht gelesen hast.
An welchem Gym machst du die Matur?
Mündliche Prüfungen: Wenn du mit den Lehrer einigermassen ausgekommen bist, werden die dich nicht Dinge fragen, bei denen sie sicher sind, dass du sie nicht weisst. Ansonsten, wenn es geht, auf das Thema ablenken, das du beherrschst. In den Sprachen geht das relativ einfach. Aber wenn du einigermassen gute Vornoten hast, kann die bei den mündlichen nicht viel passieren. Die Lehrer wollen einem eigentlich auch nicht verarschen. Und die Lehrer werden dir eigentlich nie eine Note geben, die viel unter der Vornote liegt. Weil sie dann ja dem Experten zugeben müssten, dass die Vornote nicht gerechtfertigt war. Dies gilt natürlich nicht, wenn du zum Beispiel ein Buch nicht gelesen hast.
An welchem Gym machst du die Matur?
Wichtig ist halt sowohl in den schriftlichen als auch in den mündlichen Prüfungen, das du nicht zuviel Masse reinbringen willst. Lieber auf ein paar wenige Punkte konzentrieren und die sauber und strukturiert verknüpfen.
Und wenn du dich ausdrücken kannst, musst du in den mündlichen Prüfungen nicht mal gross Ahnung vom Thema haben.
Und wenn du dich ausdrücken kannst, musst du in den mündlichen Prüfungen nicht mal gross Ahnung vom Thema haben.
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
1.3? Ich bin verwirrt. An der Matur gibts doch nur halbe Noten.Alge hat geschrieben:mündliche Prüfung ist ausschliesslich eine Sache der Einstellung, der Rhetorik und der Schlüssigkeit. Ein Kumpel von mir hat mit einem sehr ordentlichen THC-Wert vom Vorabend in der mündlichen Franz-Prüfung eine 1,3 gemacht.
(und das ist jetzt ausnahmsweise kein Forums-Blabla)
-
- Erfahrener Benutzer
BTW wie lange dauern die schriftlichen Maturprüfungen, ich meinte, meine hätten je vier Stunden gedauert, bin mir aber nicht mehr sicher.
Tipps habe ich keine, da ich der Meinung bin, dass wenn man es einigermassen komfortabel bis zur Matur gebracht hat, diese kein Problem mehr sein sollte und wenn man es mit hängen und würgen zur Matur brachte, wird wohl auch die Matur eher mühsam...
Tipps habe ich keine, da ich der Meinung bin, dass wenn man es einigermassen komfortabel bis zur Matur gebracht hat, diese kein Problem mehr sein sollte und wenn man es mit hängen und würgen zur Matur brachte, wird wohl auch die Matur eher mühsam...
4 stundenCaptain Sky hat geschrieben:BTW wie lange dauern die schriftlichen Maturprüfungen, ich meinte, meine hätten je vier Stunden gedauert, bin mir aber nicht mehr sicher.
es gibt so kurz vorher eigentlich nur noch einen tipp: nimms locker... einfach keinen stress machen, vor den prüfungen nicht unbedingt mit nervösen leuten reden, die dich noch was fragen wollen. unbedingt getränke und essen mitnehmen (sofern erlaubt). aber wie einige schon gesagt haben, wenns bis zur matur gut lief, dann ist auch die matur kein problem
-
- Erfahrener Benutzer
ha d maduur vor e me joor gmacht.
i wuurd unbedingt e bitzeli schoggi mitnää: vier stund sin sehr lang, wenn di nonstop muesch konzentriere. wenn merggsch, ass d konzentration langsam noochelosst, druggsch e bitz schoggi iine, das goot erheet dr bluetzuggerspiegel und du kasch sofort wieder voll konzentriert wittermache. het sich bi mir sehr bewäärt
usserdäm wuurd i frie gnueg koo und unbedingt luege, ass e fänschterblatz hesch. d meegligkait, ab und zue kenne uss em fänschter luege und so dr kopf fir e baar sekunde kenne "duurelyfte" ka e riisige vordail syy.
vor allem: wenn in dr mitti vom zimmer hoggsch muesch bi jeedere kopfbeweegig uffpasse, ass es nit so ussgseet, ass wuurdsch versueche z spigge! wenn am fänschter hoggsch, hesch daas probleem scho mol nit.
und zem schluss: nimm d priefige ärnscht - aber verkrampf di nit. lieber am oobe voorhär rächtzyttig ins bett - jetz isch eh z spoot zem leere (v.a. bi de schriftlige). wenn dr kopf ainigermasse frei hesch, denn wirdsch gsee, ass das alles halb so wild isch.
i wintsch dir uff jeede fall viil gligg!
p.s. was hesch fir e schwerpunggtfach?
i wuurd unbedingt e bitzeli schoggi mitnää: vier stund sin sehr lang, wenn di nonstop muesch konzentriere. wenn merggsch, ass d konzentration langsam noochelosst, druggsch e bitz schoggi iine, das goot erheet dr bluetzuggerspiegel und du kasch sofort wieder voll konzentriert wittermache. het sich bi mir sehr bewäärt
usserdäm wuurd i frie gnueg koo und unbedingt luege, ass e fänschterblatz hesch. d meegligkait, ab und zue kenne uss em fänschter luege und so dr kopf fir e baar sekunde kenne "duurelyfte" ka e riisige vordail syy.
vor allem: wenn in dr mitti vom zimmer hoggsch muesch bi jeedere kopfbeweegig uffpasse, ass es nit so ussgseet, ass wuurdsch versueche z spigge! wenn am fänschter hoggsch, hesch daas probleem scho mol nit.
und zem schluss: nimm d priefige ärnscht - aber verkrampf di nit. lieber am oobe voorhär rächtzyttig ins bett - jetz isch eh z spoot zem leere (v.a. bi de schriftlige). wenn dr kopf ainigermasse frei hesch, denn wirdsch gsee, ass das alles halb so wild isch.
i wintsch dir uff jeede fall viil gligg!
p.s. was hesch fir e schwerpunggtfach?
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
- chickens**t
- Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
däm fall muttenz?chickens**t hat geschrieben:bi mir fohts hüt inere wuche ah... wird e riese gaudi!![]()
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Han y jezz au no nie gheert, abbr wohrschynzz hän d Fyzz in dr Klass (wo jo am Gym sicher in dr Yberzahl sin) das welle, will eini uf Vox gseh het, dass es dert potänti Stächer umehet.Lou C. Fire hat geschrieben:E Maturreis uf Tunesie?
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef