ich sehe es insofern anders, als ich nicht wie cg und andere an den Titel glaube(n kann) - leiderBender hat geschrieben:Siehst du das anders?

am schluss war es bestimmt auch unvermögen, wir hätten die meisterschaft in den letzten 2 spielen so oder so gewinnen müssen. aber wir haben immer wieder punkte nach uefa spielen liegen lassen, daher gebe ich dir recht!Bender hat geschrieben:Siehst du das anders?
Dorum kömme hüt jo au 16'000 Lüt...chinatown hat geschrieben:ja es lohnt sich!
letscht Johr so noch am 1/2Final gsi.
Europapokal isch aifach geil!
Nume findi echli mager. Gege Sion 28000 und hüt zobe 16000 ganz schwach, nume wills zuesätzlich kostetBlauderi hat geschrieben:Dorum kömme hüt jo au 16'000 Lüt...![]()
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
geg Sion sind au ned 28000 im stadion gsi....Realist hat geschrieben:Nume findi echli mager. Gege Sion 28000 und hüt zobe 16000 ganz schwach, nume wills zuesätzlich kostet![]()
Git sicher e intressante Matsch und Nancy isch jo kei kleine Verein. I hoff FCB git alles und am Sunntig au nomol, den klappts au mit dene 2 Sieg![]()
Am Vortag hend si emel in dr BAZ gschribe es sige 28500 Billett verkauft und die Zahl im Stadion stimmt e nie. Bschisse sowieso weg de kosteFreektaler hat geschrieben:geg Sion sind au ned 28000 im stadion gsi....
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
Es kommt drauf an. Zur Zeit glaube ich nicht, dass der UEFA-Cup die Meisterschaft disturbiert, aber bis zum Umfallen würde enden wie ein Tag im Mai...wickedap hat geschrieben:Euchi Meinig interessiert mi. Isch es sinnvoll nomol alles z'geh im UEFA Cup um evtl doch nomol ä Rundi wieter z'cho? Oder isches g'schieder die Sach jetzt ruhig a z'go, evtl. usscheide, drfür aber mit volle Kräft und voller Konzentration in dr Maisterschaft!?
ohni dass i s bös mein, aber genau die 2 buechschtabe sin näbe em ck schuld, dass me als ch-er hohn und schpott i unseren nochberland ärnte und als basler könne mr nid emol gross öbbis drfürwickedap hat geschrieben:Euchi Meinig