majster hat geschrieben:sorry, aber ich ha vo dir no kei vorschlag ghört, wie me e wiiderholigsfall ka vrhindere. du riefsch nur us, bringsch aber keini argumänt. und kumm nid wiider mit de alte freds, ha die nomoll duregläse, ha aber au wirklig nüüt gfunde abgseg vo mehr polizeiufgebot, wie me e wyytere 13.5. könnt vrhindere. mit dyynere haltig nimmsch du in kauf, dass sich das ganze wiiderholt und dr schtüürzaaler e wyyters mol zur kasse bätte bzw dr aschtändig fan uss em schtadion usgschperrt wird.
öbber wo an eme dialog intressiert isch, wüd emol e diplomatischs " das mit mehr plizei seeni ähnlig" oder so ybaue, aber du bisch gar nid dra intressiert, will du mir us exzentrische gründ kei zuegeschtändnis kasch gä, do isch jo die feind bi.
es git vorschläg wie zb alti hools oder ultras uss de 90-er inezpflanze, aber dä vorschlag isch ziemlig unrealistisch, do würde sich polizei und konsorte wohl mit aller macht drgege schträube.
Pass uf, Majster, gli bisch de erscht uf miner igno Lischte.
Verdammi nomol stimmt aifach nit:
- Argument sind im Forum scho diskutiert worde. De Joggeli hat sich die Mühe genommen, und alles in dieser Beziehung (Was kann man machen, etc) geschrieben. Da muss ich das nicht nochmal wiederholen, wenn wirklich wissen willst, was meine Meinung diesbezüglich ist, do hesch:
http://www.fcbforum.ch/showpost.php?p=6 ... stcount=94
Und wie es au dört stoht, isch alles scho diskutiert worde, aber go on wenns Die glücklich macht, und denk doch, wenn me gege Registrierig isch, denn isch me für d Randale, resp. es sigi eim Egal... no comment
Und übrigens, auch Homunculus (war?) für eine Registrierung. Ist also Deiner Meinung. Würde mal nochmals nachlesen, was er Dir zu Deinem Auftriff hier drin schreibt...
Schau, der Verein hat der Kurve den Krieg erklärt, und wenn Du in des Feindes Linien stehst, und immer so provozierst, dann wundere Dich bitte nicht, was zurückkommt.
Kann auch anders, aber nur, wenn ich das Gefühl bekomme, es lohne sich, und dies musst Du Dir bei mir erst erarbeiten...
Have fun
Elleni