kommentar zur pippo umfrage und allgemein zur fankultur/registrierung

Diskussionen rund um den FCB.
oldschool
Neuer Benutzer

Beitrag von oldschool »

majster hat geschrieben:dä fred isch einzig und elei gege lüüt grichtet, wo uff andersdänkendi agressiv und beleidigend reagiere.
Entschuldige wenn ich mich hier in diesen fast privaten Thread einmische,
aber habe ich mich durch all die Postings durchgeackert um dann diese Antwort zu lesen ? :eek:

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

oldschool hat geschrieben:Entschuldige wenn ich mich hier in diesen fast privaten Thread einmische,
aber habe ich mich durch all die Postings durchgeackert um dann diese Antwort zu lesen ? :eek:
als urschprungsgedangge, dass es denn doch no konschtruktiv worde isch jo nur erfreulich ;)

ps: lies emol die letschte 2 abschnitt vo dr themeeröffnig dure, hätsch es dört scho köne mergge ;)
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

die schwerste tugend ist die objektivität

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

[quote="Elleni"]Und dafür brauchts nen neuen Fred ?

*kopfschüttel* :p ]

90:150, wool doch kei schlächti idee gsi, am pippo sy byytrag nid myym gezünde zrhunze. :p
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

@ elleni: myni byyträg wärde also je konschtruktiver, je mehr ich vo de boykottgegner lies :p
dh erscht denn, wenn ich uff e uri syyte übereschwab (sorry, aber e bitz ziggle mues jo scho no dinneliige)

Elleni

Beitrag von Elleni »

Hi Majster,

Richtig, denn wenn Du wie bisher die Registrierung rechtfertigst, und mit Deinen Statements den Boykotteuren an den Karren fährst, dann bist Du ein Gegner.

Es wurde schon die Terminologie Krieg gebraucht. Die MK von Vereinsseite zu Unrecht verteufelt... Wenn ich Dich dann anmache, dann weil ich meiner Emotion freien Lauf lasse, aber in dem Moment hast Du auch nix anderes verdient. Schliesslich bist Du auf einer Linie mit Laub, wenn Du pro Registrierung plädierst, und somit Gegner.

Wenn Du vom hohen Ross aber runtersteigst, und sagst, Du respektierst die Kurve und ihre Anliegen, dann ist Diskussionsbasis da und ich muss auch nicht rumzünden, so einfach ist das !

Wenn Du aber wie z.B. Homunculus sachlich bleibst, und es um die Sache geht, dann bist Du für mich schon nicht mehr ein rotes Tuch, so einfach ist dass...

Edit: Es kam bisweilen von den Boykottgegnern bei mir oft folgende Message an:

- He Ihr, Boykott isch Bullshit, d Mannschaft brucht Eu, tüend nit so blöd, mached mol

Und das brachte mich in der kürzeren Vergangenheit relativ schnell auf 100...

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Elleni hat geschrieben:Hi Majster,

1.Richtig, denn wenn Du wie bisher die Registrierung rechtfertigst, und mit Deinen Statements den Boykotteuren an den Karren fährst, dann bist Du ein Gegner.

2.Schliesslich bist Du auf einer Linie mit Laub, wenn Du pro Registrierung plädierst, und somit Gegner.

3.Wenn Du vom hohen Ross aber runtersteigst, und sagst, Du respektierst die Kurve und ihre Anliegen, dann ist Diskussionsbasis da und ich muss auch nicht rumzünden, so einfach ist das !

4.Wenn Du aber wie z.B. Homunculus sachlich bleibst, und es um die Sache geht, dann bist Du für mich schon nicht mehr ein rotes Tuch, so einfach ist dass...
1. sorry elleni, lies wie gseit mol dr letscht abschnitt vo dr themeröffnig, denn söttsch mergge, wär ich agschproche ha. also wirf mir nid desinträsse vor, du liesisch mi züüg jo anschyynend au nid richtig.

2. also dörf me kei anderi meing mehr ha :p lies lieber mol 148 anschtatt ideologisch drhärrede.

3. anderi meinig = hoches ross ? :p

4. sachlich = dyyni meinig adaptiere ? alte, lies lieber mol byytrag 148 dure, ich ha eh s gfüül, du goosch nur uff die schtelle i, wo für di agriffbar sin.

Elleni

Beitrag von Elleni »

Hör mal auf mit dem Nummerieren :p

Habs schon gelesen, aber man reagiert mit der Zeit allergisch auf so oft widerholten Nonsense ;)

Man darf natürlich eine andre Meinung haben, muss aber von mir - grad in dieser Sache - kein Verständnis erwarten.

Ne, Homunculus hat mir ein Paradebeispiel gegeben, wie man es anders machen kann, obwohl nicht der gleichen Meinung

Nicht meine Meinung, sondern die Anliegen der Kurve.

Die Kurve hat sich für einen Boykott entschieden. Wenn man das nicht ernst nehmen kann, muss man sich nicht wundern was zurückkommt.

Naja, wie dem auch sei, mag Dich nicht mehr überzeugen, glaub Du doch, was Du willst und lass mich zufrieden :p

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

majster hat geschrieben:(...) du liesisch mi züüg jo anschyynend au nid richtig. (...)
Wieso sollte man sich auch das Gehirn mit der Übersetzung von Endlostexten zermartern, nur um festzustellen, dass nichts Neues drin steht?
(c) moulegou, 2007 - alle Rechte vorbehalten

@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" etc: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

Elleni

Beitrag von Elleni »

Absolute Word :D

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

[quote="Elleni"]Hör mal auf mit dem Nummerieren :p

Habs schon gelesen, aber man reagiert mit der Zeit allergisch auf so oft widerholten Nonsense ]

sorry, aber ich ha vo dir no kei vorschlag ghört, wie me e wiiderholigsfall ka vrhindere. du riefsch nur us, bringsch aber keini argumänt. und kumm nid wiider mit de alte freds, ha die nomoll duregläse, ha aber au wirklig nüüt gfunde abgseg vo mehr polizeiufgebot, wie me e wyytere 13.5. könnt vrhindere. mit dyynere haltig nimmsch du in kauf, dass sich das ganze wiiderholt und dr schtüürzaaler e wyyters mol zur kasse bätte bzw dr aschtändig fan uss em schtadion usgschperrt wird.
öbber wo an eme dialog intressiert isch, wüd emol e diplomatischs " das mit mehr plizei seeni ähnlig" oder so ybaue, aber du bisch gar nid dra intressiert, will du mir us exzentrische gründ kei zuegeschtändnis kasch gä, do ich jo die feind bi. :p

es git vorschläg wie zb alti hools oder ultras uss de 90-er inezpflanze, aber dä vorschlag isch ziemlig unrealistisch, do würde sich polizei und konsorte wohl mit aller macht drgege schträube.

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Elleni hat geschrieben:Hi Majster,
Es kam bisweilen von den Boykottgegnern bei mir oft folgende Message an:

- He Ihr, Boykott isch Bullshit, d Mannschaft brucht Eu, tüend nit so blöd, mached mol

Und das brachte mich in der kürzeren Vergangenheit relativ schnell auf 100...
@meischter

genau das isches, was mi mängisch au hässig macht! mir mache dä boykott jo nid us spass.. nur könne mir eifach nid akzeptiere, dass mit dene massnahme unseri fankultur im keim erstickt wird! was sötte mir suscht mache, wenn mir das nid könne akzeptiere? s isch s einzige druckmittel wo mir hän! dr dialog isch jo nid vorhande gsi, wo si die massnahme gmacht hän, kei verträter vo uns am "runde" tisch! mir hän jetze d arschkarte..drum ischs fruschtrierend wenn d lüt so kömme und säge "hey dir trötzeler, e ächte fcb-fan unterstützt sini mannschaft und akzeptiert die massnahme!"
do seh ich eifach wider s problem vo dr andere wohrnähmig wenn me diräkt betroffe isch..
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

moulegou hat geschrieben:Wieso sollte man sich auch das Gehirn mit der Übersetzung von Endlostexten zermartern, nur um festzustellen, dass nichts Neues drin steht?
het dä vorschlag, nur d billetbsitzer in dr mk per id z identifiziere, wirklig scho mol öbber brocht ? ;)
denn isch er aber e schlaus kärli :p

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

Je länger der Boykott geht, desto besser kann ich damit leben.
Meinetwegen kann man das ganze noch 10 Jahre weiterziehen.
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Elleni

Beitrag von Elleni »

majster hat geschrieben:sorry, aber ich ha vo dir no kei vorschlag ghört, wie me e wiiderholigsfall ka vrhindere. du riefsch nur us, bringsch aber keini argumänt. und kumm nid wiider mit de alte freds, ha die nomoll duregläse, ha aber au wirklig nüüt gfunde abgseg vo mehr polizeiufgebot, wie me e wyytere 13.5. könnt vrhindere. mit dyynere haltig nimmsch du in kauf, dass sich das ganze wiiderholt und dr schtüürzaaler e wyyters mol zur kasse bätte bzw dr aschtändig fan uss em schtadion usgschperrt wird.
öbber wo an eme dialog intressiert isch, wüd emol e diplomatischs " das mit mehr plizei seeni ähnlig" oder so ybaue, aber du bisch gar nid dra intressiert, will du mir us exzentrische gründ kei zuegeschtändnis kasch gä, do isch jo die feind bi. :p

es git vorschläg wie zb alti hools oder ultras uss de 90-er inezpflanze, aber dä vorschlag isch ziemlig unrealistisch, do würde sich polizei und konsorte wohl mit aller macht drgege schträube.
Pass uf, Majster, gli bisch de erscht uf miner igno Lischte.

Verdammi nomol stimmt aifach nit:

- Argument sind im Forum scho diskutiert worde. De Joggeli hat sich die Mühe genommen, und alles in dieser Beziehung (Was kann man machen, etc) geschrieben. Da muss ich das nicht nochmal wiederholen, wenn wirklich wissen willst, was meine Meinung diesbezüglich ist, do hesch:

http://www.fcbforum.ch/showpost.php?p=6 ... stcount=94

Und wie es au dört stoht, isch alles scho diskutiert worde, aber go on wenns Die glücklich macht, und denk doch, wenn me gege Registrierig isch, denn isch me für d Randale, resp. es sigi eim Egal... no comment

Und übrigens, auch Homunculus (war?) für eine Registrierung. Ist also Deiner Meinung. Würde mal nochmals nachlesen, was er Dir zu Deinem Auftriff hier drin schreibt...

Schau, der Verein hat der Kurve den Krieg erklärt, und wenn Du in des Feindes Linien stehst, und immer so provozierst, dann wundere Dich bitte nicht, was zurückkommt.

Kann auch anders, aber nur, wenn ich das Gefühl bekomme, es lohne sich, und dies musst Du Dir bei mir erst erarbeiten...

Have fun
Elleni

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

gwalt ganz verhindere wirsch nie könne (gsellschaftlichs, menschlichs problem)
aber zb:

netz, haag mit kompetänter polizei vornedra

nid prinzip kollektivstroof (massnahme) sondern gezielt dä wo öppis macht bestrofe, ohni dass alli drunter liide

pyro-kontingänt wo kontrolliert zündet wird (zb fahnepass goht jo gege pyro)

besseri kontrolle am igang, va aber e system wo NUR die mit sv usefiltered ohni dass alli fichiert sin (zb id zeige)

vorem stadion agmässes polizeiuffgebot(leider!)

d kurve sinnvoll läbe loh, aber klari und fairi gränze setze(dh e gwüsse freiruum ohni zensur, aber kei toleranz vo gwalt)

es goht jo ums abwäge vo koschte und nutze. dr br leueberger hed letscht johr vom projekt 0 toti uff schwitzer strosse gredet...sin mir alli drfür, nid? aber um das z schaffe miest me dr verkehr abschaffe und au denn gäbs wohrschinlich none idiot wo bim überquere no blöd stolpered!
es räschtrisiko wirsch au mit dr gemeinschte repression no ha..
so nähme d koschte im gränzberiich exponentiell zue, dr nutze nur no gring!

edit: was d elleni seit stimmt leider...si hän dr kurve dr krieg erklärt!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

[quote="majster"]het dä vorschlag, nur d billetbsitzer in dr mk per id z identifiziere, wirklig scho mol öbber brocht ? ]

Was soll daran so innovativ sein? Ändert es irgendwas am Problem? Solange der Name der ID zu jenem auf dem Ticket passen muss, ist keine Übertragung möglich.

@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" etc: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

oldschool
Neuer Benutzer

Beitrag von oldschool »

majster hat geschrieben:es git vorschläg wie zb alti hools oder ultras uss de 90-er inezpflanze, aber dä vorschlag isch ziemlig unrealistisch, do würde sich polizei und konsorte wohl mit aller macht drgege schträube.
Solche Vorschläge können nur von Unwissenden, die keine Ahnung haben kommen! Vermutlich hat hier ein übereifriger Journalist oder Forümler ein paar Medienartikel mit ein paar im Internet gefunden Forenpostings vermischt und gedacht das wäre jetzt die Idee!

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

moulegou hat geschrieben:Was soll daran so innovativ sein? Ändert es irgendwas am Problem? Solange der Name der ID zu jenem auf dem Ticket passen muss, ist keine Übertragung möglich.
denn söll me das ebe ändere. würd sogar von ere regischtrierig vo de mk-jk-bsitzer abwiiche, eifach die, wo mit billet in mk göön, sölle sich identifiziere loo, und wäm s nid passt ka jo in e andere sektor. also würde d krawallbrieder, wo mit so motiv ins schtadion göön , wohl eher dusseblyybe als in s c, und me hätt scho mol e problem weniger.

@elleni: wenn du nid uff kompromis vo mir ygosch, denn bisch nur am schtryyte intressiert und das isch e ebeni, wo mr jetzt langsam z dumm wird. loss di fruscht , dass du nid an d mätsch gosch neumme anderscht use, e s het die niemerts zwunge, myni byyträg z läse und scho gar nid dich drüber z enerviere also suech dr e anders ventil.

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

majster hat geschrieben:(...)würd sogar von ere regischtrierig vo de mk-jk-bsitzer abwiiche, eifach die, wo mit billet in mk göön, sölle sich identifiziere loo, (...)
Und die Stewards merken sich die Namen auswendig?

Elleni

Beitrag von Elleni »

Kompromiss ja, darum freue ich mich über die Gespräche zwischen Verein und Kurve.

Mit Dir brauch ich auch keinen Kompromiss, aber wenn ich sehe, wie Du nur provozieren magst, dann sage ich Dir das auch, und zwar auf meine Weise.

Stimmt schon, niemand zwingt mich, Deine Ergüsse zu lesen.

Genausowenig zwingt Dich jemand, mich von Dir zu überzeugen also lass es und gut is...

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Elleni hat geschrieben:Kompromiss ja, darum freue ich mich über die Gespräche zwischen Verein und Kurve.

Mit Dir brauch ich auch keinen Kompromiss, aber wenn ich sehe, wie Du nur provozieren magst, dann sage ich Dir das auch, und zwar auf meine Weise.

Stimmt schon, niemand zwingt mich, Deine Ergüsse zu lesen.

Genausowenig zwingt Dich jemand, mich von Dir zu überzeugen also lass es und gut is...
elleni, syyt geschtr schtreu ich immer wiider diplomatischi aschpäggd und kompromis i, aber du gosch nid druff i. denn könne mr jo jetzt höre. :cool:

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

dir zwei miend jo au kei kompromiss finde, im gegesatz zu fcb-mk!!!
jedem si meinig und ok isch ;) mir sitze halt in verschiedene sektore und liide nid glich unter dr situation!

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

moulegou hat geschrieben:Und die Stewards merken sich die Namen auswendig?
nei, das würd natürlig uff dr gschäftschtell oder am schalter, wo me d billet ka hole, schtatfinde (also nid an dr obigkasse). also s glyyche prozedere, aber nur mit nicht-jk bsitzer.

NOX
Neuer Benutzer
Beitrag von NOX »

majster ... drei worte:

" mach dir gedanken "

... gedanken über:

- deine haltung
- deine aussagen
- deine vorstellungen
- und das resultat quer über, aus all dem zusammen...

im ganzen habe ich einfach den eindruck, das du dir nicht sonderlich tiefgehende gedanken gemacht hast.
Benutzer ist nicht mehr aktiv

Elleni

Beitrag von Elleni »

majster hat geschrieben:elleni, syyt geschtr schtreu ich immer wiider diplomatischi aschpäggd und kompromis i, aber du gosch nid druff i. denn könne mr jo jetzt höre. :cool:
lol, nei Majser, so ischs nit.

Agfange hets mit puurer Provokation. Als Du dann merktest, dass Du nicht allzuviel überzeugendes fandest, kamen Kompromisse und Diplomatische Winkelzüge, aber im Grundsatz magst Du das ganze offenbar nicht verstehen. Na fein, dann bleib bei Deiner Meinung.

Und ja, hören wir auf...

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

majster hat geschrieben:ich wär persönlig für e regischtrierig vo mynere person, au im b, will i nid wüsst, worum i in e prekäri situation söll inegroote. dorum würdi au i d myyni date abgää
jo, wenn s ganze stadion das würd mache und die andere massnahme wider abgschafft würde..aber ha au denn chli angscht vor willkür wenn zb e fahne schwingsch und sv kasch becho will öpper grad verdecksch ohni das z wüsse (wie in sion)
majster hat geschrieben:ha nur myyni meinig gseit und die het me z reschpektiere
jep ]vrschtändnis han i scho, au dass gwüssi lüüt nümm göön, dorum muess dr fcb ändlig reagiere und vo synere grossskotzigkeit abwiiche. d gitfschlange oeri, wo sich wirklig ab jedem scheiss agriff füült und duet ummezigge, söll gfälligsch au mol e bitz meschlichkeit zeige, also nur ihrem profilierigsdrang , wo dä vo de yakins längscht überschritte het, emol e bitz züügle. dr edelmaa hinterloot menschlig e grosse vrluscht, viilicht wird das einige erscht jetzt klar.[/QUOTE] FUCKING WORD!!!

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

seth hat geschrieben:@meischter

genau das isches, was mi mängisch au hässig macht! mir mache dä boykott jo nid us spass.. nur könne mir eifach nid akzeptiere, dass mit dene massnahme unseri fankultur im keim erstickt wird! was sötte mir suscht mache, wenn mir das nid könne akzeptiere? s isch s einzige druckmittel wo mir hän! dr dialog isch jo nid vorhande gsi, wo si die massnahme gmacht hän, kei verträter vo uns am "runde" tisch! mir hän jetze d arschkarte..drum ischs fruschtrierend wenn d lüt so kömme und säge "hey dir trötzeler, e ächte fcb-fan unterstützt sini mannschaft und akzeptiert die massnahme!"
do seh ich eifach wider s problem vo dr andere wohrnähmig wenn me diräkt betroffe isch..
@seth: He Ihr, Boykott isch Bullshit, d Mannschaft brucht Eu, tüend nit so blöd, mached. hey dir trötzeler, e ächte fcb-fan unterstützt sini mannschaft und akzeptiert die massnahme!

die ussage, wo du zitiert hesch, sin absoluti blödschwätzerei. mir schtoots nid zue, euch z sage, was ihr z tue händ.
die idee nur d billet bsitzer im b z identifiziere wär für mi nur e notlösig, scho lieber e regischtrierig, aber wenn dr priis wär, dass d mk leer bliibt, denn lieber dä kompromis.
dr vorschtand isch grosskotzig, dr gernegross gass sowiiso, dorum isch dä boykott scho nochvollziebar. ich als d-bsitzer hätt eifach ins b gwäggslet, will i mir vo dene diletante nid los um d mätsch bringe.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Elleni hat geschrieben:lol, nei Majser, so ischs nit.

Agfange hets mit puurer Provokation. Als Du dann merktest, dass Du nicht allzuviel überzeugendes fandest, kamen Kompromisse und Diplomatische Winkelzüge, aber im Grundsatz magst Du das ganze offenbar nicht verstehen. Na fein, dann bleib bei Deiner Meinung.

Und ja, hören wir auf...
cooli interpretation :p (au wenn sie nid schtimmt). jetzt bisch scho herr meiner gedanken :p

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

majster hat geschrieben:nei, das würd natürlig uff dr gschäftschtell oder am schalter, wo me d billet ka hole, schtatfinde (also nid an dr obigkasse). also s glyyche prozedere, aber nur mit nicht-jk bsitzer.
Also habe ich das richtig verstanden?:
  • Keine Fotos, sondern nur vorweisen einer ID beim Kauf einer Jahreskarte
  • unbeschränkte Übertragbarkeit der Jahreskarte ohne irgend einen zusätzlichen Kriechgang zu der Geschäftsstelle oder irgendwas in der Art
  • Vorweisen der ID beim Kauf eines Einzeltickets
Unterschreibst Du?

Elleni

Beitrag von Elleni »

@ Maijster: So typisch, eigentlich lieber Registrierung (obwohls ja nix bringt), aber da die MK ja so schwul tut (diese Gedanken dichte ich Dir hier einfach mal an), dann halt nen Kompromiss.

Immer noch nicht geschafft, Joggeli's Post durchzulesen und va. zu verstehen ? :p

Du hast die gleiche Haltung wie der Verein / Vorstand, als sie auf die Kurve gespuckt haben und diese Massnahmen ins Leben riefen.

Auch der FCB verhandelt, weil er muss, weil die Kurve zu stark ist, um sich weiterhin so behandeln zu lassen.

Und da man diese nun (gezwungenermassen) ernstnimmt, denkt man über Kompromisse nach, nicht aus ideologischer Einsicht...

Gesperrt