Fifa Football 2005

Der Rest...
Anti-Zi!rü
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Anti-Zi!rü »

bulldogu2122 hat geschrieben:EA hett s FIFA street akündigt ... ]http://images.ea.com/easportsbig/games/ ... rn_001.jpg[/IMG]

do d quelle
:eek:
geil

smith
Benutzer
Beitrag von smith »

no es paar me...
Bild
Bild
Bild
Bild

smith
Benutzer
Beitrag von smith »

Bild

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

Gooooooil :eek:
B6X & Durchschnittsuser 2004

Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!

art-of-football
Erfahrener Benutzer

Beitrag von art-of-football »

Ächt kewl das ganze, freestyle, schürfwunde und geili Bandepäss/ Bandegoal... yeah... :D

Veeegeeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Veeegeeli »

Ich weiss jo nit wieu2019s bi euch isch, aber bi Fuessball-Games hol ich mir du2019langzyt Motivation vorallem dur du2019Europacupspiel und Qualifikatione... aber was motiviert mi sone Street-Fuessballgame lang zu2019spiele? Es git jo z. B. au e NFL Street... wie sehtu2019s dört us? Modus usw.? Oder isch es au wie bi all denä Games dass ich mir denn meh Style mit Klamotte und so Quatsch cha zue lege umso besser ich wird? Würd mi no wunderneh...

Raffi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raffi »

ich denke, dass es mit der Zeit verleiden wird, denn zu einem fussballgame gehört einfach auch die Stadionathmosphäre...

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

ha e FIFA 2005 lingg fir d wärbebande us em joggeli gfunde ... :D

Bild

zem installiere bruuchts denn --->
How to install: With the 2G adboard importer from FIFA International (http://www.FifaInternational.com)
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

die Sache wos dört zum abelade het, wäre sicher no luschtig abr ufem Gamecube bringts mr nit viel
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

pan_mundial
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pan_mundial »

Veeegeeli hat geschrieben:Ich weiss jo nit wieu2019s bi euch isch, aber bi Fuessball-Games hol ich mir du2019langzyt Motivation vorallem dur du2019Europacupspiel und Qualifikatione... aber was motiviert mi sone Street-Fuessballgame lang zu2019spiele? Es git jo z. B. au e NFL Street... wie sehtu2019s dört us? Modus usw.? Oder isch es au wie bi all denä Games dass ich mir denn meh Style mit Klamotte und so Quatsch cha zue lege umso besser ich wird? Würd mi no wunderneh...
Es git jo scho so ä street soccer game, aber das isch rächt schlächt.

meh zuefall als öpis anders. heisst urban street soccer und ä kolleg het uf xbox...

in fifa street setzi hochi hoffnige, wieso sie dä hallemodus us em rtwc 98 abgschafft hän verstand ich immer nonig....
ex. esp
Menschen müssen sich verändern,
um sich selber treu zu sein.
Nur das Wechseln von Gewändern
kann kein wahrer Wandel sein.

Konstantin Wecker

O-Bolle
Erfahrener Benutzer
Beitrag von O-Bolle »

y weiss nid öbs öprm interressiert... aber ich ha geschtr no zuesätzlich zum FIFA 2005 ds PES 4 gkauft... bis jetzte no ansprechend, numme's grafik isch nid so dr hammr...

bünzli
Benutzer

Beitrag von bünzli »

übrigens:

ea sports bringt jetzt auch noch uefa champions league 2004 / 2005 auf den markt.
Features:

* Missionssteuerung: Das erste Story-basierte Fußball-Spiel mit 50 komplexen Missionen, die es zu meistern gilt.

* Einzigartige Spieltiefe: Die hohen Erwartungen des Managements müssen durch Erfolg auf dem Transfermarkt, dem Trainingsgelände und auf dem Platz erfüllt werden.

* Völlig neue Standardsituationen: In Standardsituationen hoch konzentriert bleiben und sich in ultrarealistischen und intuitiven Freistößen und Eckbällen beweisen.

* Offiziell und exklusiv: Die einzige Möglichkeit, das wahre Drama des hochrangigsten Vereinsturniers im Fußball mit der offiziellen Lizenz der UEFA zu erleben.

* EA SPORTSu2122 Talk Radio: Hier kommen die Leute zu Wort, die für den Verein einfach unentbehrlich sind: im ultimativen Radio-Fanforum.

der story modus wurde bereits für die letzten drei ausgaben von fifa angekündigt ...

was ich vom rest halten soll ... keine ahnung.

hauptsache 3 spiele herausbringen wo auch eins reichen würde ...

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

bünzli hat geschrieben:der story modus wurde bereits für die letzten drei ausgaben von fifa angekündigt ...
genau das han i au dänggt wo i das gläsä ha!!!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

bulldog™

Beitrag von bulldog™ »

hett epper bim FIFA 2005 dr FC Basel Kit Pack scho ussprobiert ?

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

repplyfire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von repplyfire »

bulldogu2122 hat geschrieben:hett epper bim FIFA 2005 dr FC Basel Kit Pack scho ussprobiert ?
has mol abeglade, jedoch bruch ich do glaub no e programm, um das z installiere

Game: FIFA 2005

Made by: Savantaz

How to install: With the 2GK Kit Raptor from Socceraccess (http://www.socceraccess.com)

Copyright: This download may only be used to play with in FIFA 2004.
You may not use this download for other things like putting them one
another site with or without an other (auther)name. For questions about
the copyright go to http://www.fifainternational.com/

Questions/problems: Go to our forums at http://www.fifainternational.com

PizzaBaecker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PizzaBaecker »

O-Bolle hat geschrieben:y weiss nid öbs öprm interressiert... aber ich ha geschtr no zuesätzlich zum FIFA 2005 ds PES 4 gkauft... bis jetzte no ansprechend, numme's grafik isch nid so dr hammr...
D'Grafik kunnt lang nid ans FIFA ane, das stimmt, aber s'Gameplay und d'Langziitmotivation mit em geniale Karrieremodus (Meisterliga) duet dass LOCKER wieder wettmache!! Und d'Stadionatmosphäre findi im PES au viel besser bzw. realistischer.

Als erschts hani übrigens grad d'Stadion- und Clubnäme umbenennt.. denn gseht das ganze scho viel besser us ;)

bulldog™

Beitrag von bulldog™ »

wiedermol e lingg ---> soccer gaming downloads ;)

Bild

bulldog™

Beitrag von bulldog™ »

wieder emol e lingg firs FIFA 2005

bulldog™

Beitrag von bulldog™ »

quelle: fifafootball.de/fifa4fans/
Bild
jetzt hoff y s git bald no flags-patch fir anderi ligene/länder :D

shabba
Erfahrener Benutzer

was wänder no me?

Beitrag von shabba »

also ich bi voll überzügt vo däm game, ha bis jetzt nie sone gamer geilheit gha ( ha au erscht nochfascht 24johr äntlich sone gameteil deheime, u. es isch nidemol mini ps2 sonern die vom mitbewohner), aber ich chönt mi z'tot game, bi mr scho am überelge obi nit no das manager teil 2005 söll drzue kaufe...

lieber anal als garnit

bulldog™

Beitrag von bulldog™ »

e link fir graphischi sache im FIFA 2005 ;)
unter anderem ... mit FCB - banner und flags ... ;)

fcbch_fcbde
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcbch_fcbde »

also ich has fifa 05 kauft und sehr hochi erwartige ka wo leider nid erfüllt worde sin, d grafik isch ganz witzig me cha im karriere modus länger als nur 5 johr spiele d kommentatore sin liecht verbesseret worde. aber es git so vieles wo mi nervt an EA, jedes johr bringe si es neues spiel use und s einzige wo sich wirklich verbesseret isch d graphik. es git mines erachtens so viel wo fehlt z.b. im karriere modus, agfange binere tabelle vo de beschte torschütze us dr liga, denn sin die eigene spieler immer weniger wärt uf em transfermarkt und wenn de wie ich mit eme third division club afosch und johr für johr ufstiegsch hesch fascht kei chance emol e richtig gueti mannschaft ufzbaue. denn wenn de nid grad im amateur modus spielsch kasch mit 3 sterne spieler chum höcher gege topclubs als 2-3 zu 0 gwünne. denn kriegsch chum kohle, kasch dini trainer nid stark verbessere etc etc. ich find entlöhnigssystem im 05 eifach scheisse und unrealistisch, ich bi in england meischter worde und ha in der ganze saison mit uefa cup gwünn im ufstiegsjohr und cup gwünn grad emol 27 000 verdient.

würds besser finde wenn me gäld bechunt für d tv-rächt, hauptsponsore, zueschauer gälder etc.

ich gib emol mini mannschaft und ufstellig dure, würd mi interessiere was ihr so händ!

---------------McShane-----------------
66
Dorsin----Adailton----Lense----Briscoe---
79 80 79 68
--Sterijovski--DjembaDjemba--Pennant---
77 84 82
-----------------Nolan------------------
86
-----------A.Frei----------M.Petric------
84 77

das isch mini mannschaft, ha unbedingt welle es paar fcb spieler ha, aber dr kleber, dr carignano und dr egic hän eifach umsverrecke nid zue mir welle cho.... sauhünd :-)

was i au no kacke find isch dass i d ruckenummere nid chan ändere

uf die neu saison wott i mir jetzt no dr lahm vo stuttgart, dr ibrahimovic und en bessere goali kaufe wo nid jede abpraller inelost kaufe! aber dr für muess i denn dr petric (was sicher wieder einige wird gfalle), zwei gurke verteidiger vo dr bank mit einem stärn und min goalie verkaufe, bi also immer hart an dr grenze mit 18-19 spieler und ha e hammer lausigi bank. aber ich bi fascht scho stolz uf mini mannschaft (so wie das halt goht bime game) denn sie sin eso wie si do stöhn mit mir ufgstiege und dr frei het in dr ufstiegs saison unglaubliche 130 goal gschosse

fallout
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fallout »

fcbch_fcbde hat geschrieben: ---------------McShane-----------------
66
Dorsin----Adailton----Lense----Briscoe---
79 80 79 68
--Sterijovski--DjembaDjemba--Pennant---
77 84 82
-----------------Nolan------------------
86
-----------A.Frei----------M.Petric------
84 77
dieser sturm ist schwul

fcbch_fcbde
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcbch_fcbde »

fallout hat geschrieben:dieser sturm ist schwul
super antwort.... 2 johr kommunikations wüsseschaften studiert und denn abbroche???

Rony
Erfahrener Benutzer

froog

Beitrag von Rony »

schpielt öbber vo euch au fifa 2005 uf ps2 Online?

Rony
Erfahrener Benutzer

und...

Beitrag von Rony »

was mi närvt isch, das me online div. schpieler nit ka usswähle ( carignano z.b.s ) aber sunscht hets scho no schpassfaktor, im internet gege "internationali gegner" z'zogge *g*

stuessy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stuessy »

[quote="PizzaBaecker"]...Und d'Stadionatmosphäre findi im PES au viel besser bzw. realistischer.

Als erschts hani übrigens grad d'Stadion- und Clubnäme umbenennt.. denn gseht das ganze scho viel besser us ]

falls es di intressiert, ich ha e pes4 option file gmacht... ev. kennt me jo zämespanne bi dr wiiterentwigglig.

wiiteri infos...

PizzaBaecker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PizzaBaecker »

stuessy hat geschrieben:falls es di intressiert, ich ha e pes4 option file gmacht... ev. kennt me jo zämespanne bi dr wiiterentwigglig.

wiiteri infos...
Ich spiels uff Xbox.. dört ka me nur Patch drufflade wenn me e Modchip het :(

skraggy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von skraggy »

PizzaBaecker hat geschrieben:Ich spiels uff Xbox.. dört ka me nur Patch drufflade wenn me e Modchip het :(
Uff dr PS2 ebeso. Lohnt sich aber uff jede Fall, s'git a paar richtig geili Patch wo einige Lüt extrem viil Zyt inveschtiert hänn.

Rony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rony »

skraggy hat geschrieben:Uff dr PS2 ebeso. Lohnt sich aber uff jede Fall, s'git a paar richtig geili Patch wo einige Lüt extrem viil Zyt inveschtiert hänn.
und wie funzt dass?

Antworten