bulldogu2122 hat geschrieben:EA hett s FIFA street akündigt ... ]http://images.ea.com/easportsbig/games/ ... rn_001.jpg[/IMG]
do d quelle

geil
bulldogu2122 hat geschrieben:EA hett s FIFA street akündigt ... ]http://images.ea.com/easportsbig/games/ ... rn_001.jpg[/IMG]
do d quelle
Es git jo scho so ä street soccer game, aber das isch rächt schlächt.Veeegeeli hat geschrieben:Ich weiss jo nit wieu2019s bi euch isch, aber bi Fuessball-Games hol ich mir du2019langzyt Motivation vorallem dur du2019Europacupspiel und Qualifikatione... aber was motiviert mi sone Street-Fuessballgame lang zu2019spiele? Es git jo z. B. au e NFL Street... wie sehtu2019s dört us? Modus usw.? Oder isch es au wie bi all denä Games dass ich mir denn meh Style mit Klamotte und so Quatsch cha zue lege umso besser ich wird? Würd mi no wunderneh...
Menschen müssen sich verändern,
um sich selber treu zu sein.
Nur das Wechseln von Gewändern
kann kein wahrer Wandel sein.
Konstantin Wecker
Features:
* Missionssteuerung: Das erste Story-basierte Fußball-Spiel mit 50 komplexen Missionen, die es zu meistern gilt.
* Einzigartige Spieltiefe: Die hohen Erwartungen des Managements müssen durch Erfolg auf dem Transfermarkt, dem Trainingsgelände und auf dem Platz erfüllt werden.
* Völlig neue Standardsituationen: In Standardsituationen hoch konzentriert bleiben und sich in ultrarealistischen und intuitiven Freistößen und Eckbällen beweisen.
* Offiziell und exklusiv: Die einzige Möglichkeit, das wahre Drama des hochrangigsten Vereinsturniers im Fußball mit der offiziellen Lizenz der UEFA zu erleben.
* EA SPORTSu2122 Talk Radio: Hier kommen die Leute zu Wort, die für den Verein einfach unentbehrlich sind: im ultimativen Radio-Fanforum.
genau das han i au dänggt wo i das gläsä ha!!!bünzli hat geschrieben:der story modus wurde bereits für die letzten drei ausgaben von fifa angekündigt ...
has mol abeglade, jedoch bruch ich do glaub no e programm, um das z installierebulldogu2122 hat geschrieben:hett epper bim FIFA 2005 dr FC Basel Kit Pack scho ussprobiert ?
D'Grafik kunnt lang nid ans FIFA ane, das stimmt, aber s'Gameplay und d'Langziitmotivation mit em geniale Karrieremodus (Meisterliga) duet dass LOCKER wieder wettmache!! Und d'Stadionatmosphäre findi im PES au viel besser bzw. realistischer.O-Bolle hat geschrieben:y weiss nid öbs öprm interressiert... aber ich ha geschtr no zuesätzlich zum FIFA 2005 ds PES 4 gkauft... bis jetzte no ansprechend, numme's grafik isch nid so dr hammr...
Ich spiels uff Xbox.. dört ka me nur Patch drufflade wenn me e Modchip hetstuessy hat geschrieben:falls es di intressiert, ich ha e pes4 option file gmacht... ev. kennt me jo zämespanne bi dr wiiterentwigglig.
wiiteri infos...