Genau die Iistellig isch doch dis Grundproblem. Wie wärs wenn de halt mol genau so öppis würsch mache... unabhängig öb de jetz Gäld verdiensch drmit oder nid.IV_Rentner hat geschrieben:Aber so Arbeitseinsaetz vom Arbeitsamt uss verdiensch jo nuet, ich muess e richtig gueti Stelle ha wo ich au guet verdien denn ha ich au Motivation zum schaffe.
Es würd dir wohrschiins guet tue e greglete Tagesablauf ha und e Beschäftigung z'ha wo de am Aendi vom Tag chasch saage, so hüt hani öppis gleischtet. Öb die Arbet zahlt isch oder nid isch doch absolut sekundär, griegsch jo immer no di Stutz ändi Monat vo dr IV.
Wenn de das mol e Zytli duureziehsch, macht sich das garantiert au guet wenn di denn neume bewirbsch. Du hättsch denn nämlig bewiise das dr Wille zum Schaffe vorhande wär. Und erwart nit das du nach X-Johr Arbetslosigkeit irgendwelchi Lohnforderige stelle chasch. Nimm was de griegsch, chlemm di in Arsch und gib Alles das de di Job guet machsch. Das sin die beschte Ussichte uff e aständige Lohn resp. e anderi Stell mit besserem Lohn. Im Momänt bisch halt leider nit inere Position zum allzu wählerisch z'si...

Weisch... Dr Wunsch z' üssere nüm vo dr IV z'läbe und d' Rückkehr in Bruefsläbe z'schaffe isch jo absolut positiv. NUR wenn du dene Wort keini Tate folge lohsch und jede Uffwand wo di zu däm Ziel füehrt schüchsch, denn sin die schöne Wort genau überhaupt nüt Wärt.
So wie du schriibsch isch di eigentlichs Bedürfnis. "I möcht wiiterhin e gmüetlichs Lääbe uf chöschte vo Anderne füehre, möcht aber das ganze negative Image wo das mit sich bringt nit." Wenn das nit dini Meinig isch, denn nimm dr Finger uuse und bewiis allne, aber vor allem dir sälber, das es nit so isch!