Guns N' Roses kommen!

Der Rest...
nogomet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nogomet »

bulldogu2122 hat geschrieben:di wo im 92' no z jung gsi sin ... :p :D
zu jung gibts nicht, nur zu eng.

;)
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.

[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]

Callmund
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Callmund »

Bild

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

[quote="nogomet"]zu jung gibts nicht, nur zu eng.

]

:D

abr stimmt scho, i ha im 92 scho unbedingt welle go, ha abr sälmol nit dörfe vo mine Eltere us, dorum wird i si mr sicher aluege am Rock am Ring, mol luege wies wird. Das Feeling woni sälmol vo Guns n' Roses griegt ha, grieg i zwar nurno einigermasse ahne wenn i die alte Cds loos abr wenns scheisse wird hani immerno gnueg anderi Acts zum abgo
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

Onkel hat geschrieben:dorum wird i si mr sicher aluege am Rock am Ring, mol luege wies wird...
Bild
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

;)
Rock im Park ungleich
Bild
Guns N’ Roses bei Rock am Ring

Bild

----------------------
oder was wollte die verehrte Dogge mit dem Display sagen :p
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

I freu mi bim RaR vorallem au uf Metallica, die hani au nonie dörfe Live gseh, mei das wird öpis, i will nochhär garnüm in d Zivilisation zrugg
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

so, das ischs gsi, wär isch am ring drby gsi? do g n'r mini jugendidol par excellence gsi sin, hani mr notürlich au s'lange warte aadue, und ich muess ganz ehrlich sage, es isch trotz allem dr höhepunggt vo mym weekend gsi!!! welcome to the jungle, und d'hienerhuut isch überall gsi. ich ha mi wieder gfühlt wie vor 13 joor im joggeli, ich ha nie dra glaubt, dass ich das nomol wird erläbe. und halt gliich dr bescht usspruch vom konzärt: WIR WOLLN' SLASH! well dä neu gitarrischt chasch rauche. gliich, wenni irgendwie no an tickets chum für in 2 wuche... ;)

wyteri höhepunggt übrigens: metallica (mann, wie cha me in däm alter no soooo abgoh!!!), korn (trotz scheissplatz), tool, deftones (if somebody goes down, you help him up!)... und villes mehr... langs, unvrgässlichs weekend!

tsakras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tsakras »

uf wdr lauft grad s'konzärt vom rock am ring. und ich muess ehrlich sage ich bi am comeback vo guns and roses bezw. am axel eher skeptisch gegeüber gstande. in de 90er aini vo de grösste bands mit songs, wo di läbe beeiflusst hän, ha ich dänkt de lieb axel brucht aifach wieder gäld und ohni si band wird das nüt...aber, ich ha mi tüscht.
au wen er mit sine dreadlocks aifach nur dämlich usseht aber d'qualität vo de songs het nüt ibüesst. macht sehr viel freud -und weckt erinnerige- das wieder mol "live" z'höre.
Karten sind des Teufels ABC

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

dr Oral Sex - Axl Rose (höhö Anagramm halt) isch ain vo de gröschte Witzfigure ohni Stimm, s'ainzig guete GnR Album isch "Appetite for Destruction" us em '87 gsy und was sell jetz e Comeback mit lutter neye Lütt ohni Slash, Izzy Stradlin, Matt Sorum etc. - good ole times aber die sin definitiv umme! William Bailey go home!!!
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Marylou hat geschrieben:metallica (mann, wie cha me in däm alter no soooo abgoh!!!)
Absolut word, das Konzärt hani in voller Längi vo MTV live uffgnoh... y ha ändi 90er Johr scho ainigi schlächteri Konzärt gseh vo Hetfield & Co. wo s'Gfiehl gha hesch sy hän d'Puschte und d'Energie nümmi, vor allem für ihri ältere Speedsongs (Whiplash etc.). Dorum hetts my umso mehr gfreut dass sie zem 20jöhrige Jubiläum die GANZI Master Of Puppets Schyybe Schtugg für Schtugg gspielt hän, und denn no wie!! --> Power at it's best; als erschti Zuegoob denn eh no grad One - ha grad e pfyffs Stiffli bikoh ohni z'ryybe! :p

Bi gspannt öb sie au wieder emol - ändlig - e guets Studiowärgg usebringe im 2007, St. Anger isch für mi dr bishär absoluti Diefpunggt gsy, die letschti geili Langrille isch nämmlig die schwarzi usem 1991 (sic!); und scho an dere schaide sich z.T. d'Gaischter.

tsakras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tsakras »

El Capullo hat geschrieben:dr Oral Sex - Axl Rose (höhö Anagramm halt) isch ain vo de gröschte Witzfigure ohni Stimm, s'ainzig guete GnR Album isch "Appetite for Destruction" us em '87 gsy und was sell jetz e Comeback mit lutter neye Lütt ohni Slash, Izzy Stradlin, Matt Sorum etc. - good ole times aber die sin definitiv umme! William Bailey go home!!!
ich widersprich...bi ich vorähr au ganz klar dinere mainig gsi frog mi aber jetzt, ob du ihn jetzt scho gseh hesch.
ich denk du läbsch, gliich wie ich vorhär, in dine erinnerige und den isch's unvorstellbar.
aber ich ha mi grad müesse belehre lo. und es het an qualität nüt ibüesst.

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Ok Tsakras muessi zuegäh, vo dr aktuelle Tour hani nüt gseh/ghört - wär sin aigentlig die andere Mitglieder vom Axl, hettr öbbr bekannts könne an Land zieh für sy Tour? Gemäss RockHard ??/06 hettr jo e baar original ex-Gunners* aagfroggt wo glaub zimmli alli abgsait hän.

*Mitglieder vo dr ehemalige Music-Combo namens Guns'n Roses, nitt öbbe Spieler vo Arsenal London! :D

tsakras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tsakras »

sind alles neui..hesch rächt und au ich -obwohl früehner rächt begaisteret- het kai rappe zahlt zum's seh will ich's aifach nur billig gfunde ha.
aber nomol, nachdem live konzärt im färnseh, muess ich sage ha mi tüscht. wen früehner uf e sound gstande bisch würdsch au hüt no bi jedem konzärt abgoh.

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

tsakras hat geschrieben:sind alles neui..hesch rächt und au ich -obwohl früehner rächt begaisteret- het kai rappe zahlt zum's seh will ich's aifach nur billig gfunde ha.
aber nomol, nachdem live konzärt im färnseh, muess ich sage ha mi tüscht. wen früehner uf e sound gstande bisch würdsch au hüt no bi jedem konzärt abgoh.
isch eigentlich s konzert in dr schwiz scho gsi? wenn jo: wer isch gsi, wie isch es gsi? wenn nai: gits no tickets? ich bi meeega hi und här grisse, isch jo schliesslich mi erscht kontakt mit good old rock'n'roll gsi... (guet, the hoff isch irgendwie au rock'n'roll :D )

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

Ludwig van hat geschrieben:isch eigentlich s konzert in dr schwiz scho gsi? wenn jo: wer isch gsi, wie isch es gsi? wenn nai: gits no tickets? ich bi meeega hi und här grisse, isch jo schliesslich mi erscht kontakt mit good old rock'n'roll gsi... (guet, the hoff isch irgendwie au rock'n'roll :D )
ich war vor 3 Wochen im HaSta. Jedem seine Meinung über die Retorten-Ausgabe: ich fand's arschgeil....

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

tsakras hat geschrieben:wen früehner uf e sound gstande bisch würdsch au hüt no bi jedem konzärt abgoh.
wie gsait, mir hett vor allem AfD gfalle, mit dr Doppel-CD Use Your Illusions hani nüt mehr gross könne afoh (jo y waiss, jetz wirds näggschtens Protescht hagle wg. "November Rain..." :rolleyes: :D ) - aber my wirgliggs Ding isch eh "reale" Heavy Metal (aua Klischee, I know... ;) ) à la friehne Metallica, Slayer, Annihilator - und nadyrlig Motörhead, es lebe der Warzengott! :cool:

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Ludwig van hat geschrieben:good old rock'n'roll gsi... (guet, the hoff isch irgendwie au rock'n'roll :D )
die geilschti/dräggigschti/lüttischti Rock'n'Roll Band vo dr Wält isch syt über 30 Johr...

Motörhead :cool:

Antworten