Die Stürmerfrage
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
Wie lang willsch Du ihm no si Usrutscher mitem Schal vorwärfe? Er isch übrigens au nie als Knipser apriese oder ikauft worde. Er isch aber mit Abstand sBeschte wo mir im Momänt in dr Offensive no hän. Und er ackeret jedes Spiel wie kei Zweite. Und er ka meh als ei Spiel unverletzt überstoh. Und, ganz näbeby, er isch, trotz e paar Latte- und Pfoschteschüss, dr torgföhrlichschti Spieler in dr ganze Mannschaft. Wenn er au no würd usfalle: denn isch aber ganz finschteri Nacht....el presidente hat geschrieben:the kaiser. hat geschrieben: Wie lang willsch däm Typ no gäh? Är isch kein Knipser und wird au nie eine wärde.
- el presidente
- Erfahrener Benutzer
Ych ha gseit, dass dr MP nid d'Lösig vom Stürmerproblem bim FCB isch! Me chas no wiiteri 2 Johr probiere, bringt nüt! Hinter de Spitze villicht, aber nid im Sturm.Chartking hat geschrieben:el presidente hat geschrieben: Wie lang willsch Du ihm no si Usrutscher mitem Schal vorwärfe? Er isch übrigens au nie als Knipser apriese oder ikauft worde. Er isch aber mit Abstand sBeschte wo mir im Momänt in dr Offensive no hän. Und er ackeret jedes Spiel wie kei Zweite. Und er ka meh als ei Spiel unverletzt überstoh. Und, ganz näbeby, er isch, trotz e paar Latte- und Pfoschteschüss, dr torgföhrlichschti Spieler in dr ganze Mannschaft. Wenn er au no würd usfalle: denn isch aber ganz finschteri Nacht....
PS: Mi persönliche Hass het nüt mit dere Ussag z'tue!
Copyrights @ el presidente!
Chartking hat geschrieben:el presidente hat geschrieben: Wie lang willsch Du ihm no si Usrutscher mitem Schal vorwärfe? Er isch übrigens au nie als Knipser apriese oder ikauft worde. Er isch aber mit Abstand sBeschte wo mir im Momänt in dr Offensive no hän. Und er ackeret jedes Spiel wie kei Zweite. Und er ka meh als ei Spiel unverletzt überstoh. Und, ganz näbeby, er isch, trotz e paar Latte- und Pfoschteschüss, dr torgföhrlichschti Spieler in dr ganze Mannschaft. Wenn er au no würd usfalle: denn isch aber ganz finschteri Nacht....

leider hast du da nicht ganz unrecht, wenn man es so anschaut steht es nicht gerade besonders um unseren FCB wenn man ihn vom felde nähmeChartking hat geschrieben: ...............................Er isch übrigens au nie als Knipser apriese oder ikauft worde. Er isch aber mit Abstand sBeschte wo mir im Momänt in dr Offensive no hän. Und er ackeret jedes Spiel wie kei Zweite. Und er ka meh als ei Spiel unverletzt überstoh. Und, ganz näbeby, er isch, trotz e paar Latte- und Pfoschteschüss, dr torgföhrlichschti Spieler in dr ganze Mannschaft. Wenn er au no würd usfalle: denn isch aber ganz finschteri Nacht....

Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967
Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967
nei e stürmer isch nid do zum goal schiesse, e stürmer isch do zum goal zkreiere, eb er sie sälber macht oder vorlage macht chunt nid druff ah...Chartking hat geschrieben: Ha gmeint e Stürmer isch do zum Goal schiesse...? Nei, dr Euardo muess wäg! Friehner hän mir au keine gha wo um jede Prys het könne Bäll halte derfür zwei wo sGoal troffe hän.
sini störarbet het scho zu viele konter gfierht.
stell e zweite stürmer näbet dä edu, den gsehts au anders us: aber allei gäge 4 verteidiger cha dr besti stürmer nid viel mache... und e spielvariante wie italie mit dauer halbhochi päss uffd spitze händs au nid (obwohl det sinds au 1 und 2 halbi stürmer gsi)...
eduardo plus knipser = traumduo... nur eduardo ellai isch total nutzlos (wie gimenez ellai in OM nüt stand brocht het...)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
kai Knipser ? 2 Spiel = 2 Goal isch kai schlächti Bilanz ! Im erschte Spiel isch er jo gsperrt gsi. Und gege SH isch er erscht gege dr Schluss ufs Fäld ko. Und im UEFA Cup Spiel het er ebefalls troffe !el presidente hat geschrieben:the kaiser. hat geschrieben: Wie lang willsch däm Typ no gäh? Är isch kein Knipser und wird au nie eine wärde.
- Varela-8
- Erfahrener Benutzer
- Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
ab em Carignano binis jo wirklich emol gspannt: wämmer hoffe är schafft ändlig emol d'wändi un bliebt vrletzigsfrei, denn spielt är ei gueti Rückrundi un näggschte Summer goht är denn in d'Türkei. C'est la vie
Die gliechi Befürchtig hanis aber au bim Caicedo, nid umsuscht ischers jo scho nochem Trainingslager vo de Ecuadorianer vor de WM in aller Munde gsi... i würde langfrischtig nid numme mit ihm plane - im Zwiefel ischers schnäller ewäg als ers do gsi isch.
.... isch numme so mi idruck. Drumm oder dennoch: es brucht no mindeschtens ei Kracher mit Erfahring, dä dörf ruihig au scho 30 si, aber är muess es Goalgarantie mitbringe. I ha khört, es git söttigi Spieler...

Die gliechi Befürchtig hanis aber au bim Caicedo, nid umsuscht ischers jo scho nochem Trainingslager vo de Ecuadorianer vor de WM in aller Munde gsi... i würde langfrischtig nid numme mit ihm plane - im Zwiefel ischers schnäller ewäg als ers do gsi isch.
.... isch numme so mi idruck. Drumm oder dennoch: es brucht no mindeschtens ei Kracher mit Erfahring, dä dörf ruihig au scho 30 si, aber är muess es Goalgarantie mitbringe. I ha khört, es git söttigi Spieler...
- ever&ever red&blue
- Benutzer
genau hackt nicht immer auf petric rum er ist nicht schuld an der missere er kämpft jedes spiel bis zum umfalle und macht seine sache super (ein schlechter tag kan jeder mal haben, kam jedoch diese saison noch nicht vor)Querdängger hat geschrieben:el presidente hat geschrieben: kai Knipser ? 2 Spiel = 2 Goal isch kai schlächti Bilanz ! Im erschte Spiel isch er jo gsperrt gsi. Und gege SH isch er erscht gege dr Schluss ufs Fäld ko. Und im UEFA Cup Spiel het er ebefalls troffe !
[CENTER]PURA PASSION!!![/CENTER]
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
aber die koschte und hän "schwierigi" charakterVarela-8 hat geschrieben: I ha khört, es git söttigi Spieler...
AUF JETZ KLUIVERT
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Ähhh.. wer ist "Carignano?"Pusher hat geschrieben:ich kann mich gar nicht daran erinnern, wie oft ich genau diesen Gedanken gehabt habe... unzählige Male schon. Und was ist daraus geworden? Ein Funken Hoffnung hab ich noch...

1. Er auch mal in den Strafraum des Gegners eintreten darf.
2. Den Ball auf's Tor schiessen darf
3. Es nicht verboten ist, auch mal ins Tor gegen bestandene SL-Clubs zu schiessen.
Aber er ist halt schon sehr anständig, unser Edu, vor allem mit seinen Gegnern....

Ich weiss noch letzte Saison hat uns CG auf die Frage nach weiteren Transfers Folgendes erzählt:" Der schweizer Markt gibt nichts mehr her. Wir müssen uns im Ausland umsehen."

Eduardo ist mit bestimmtheit einer der besten "Techniker" beim FCB. Aber ihm fehlt die Agressivität. Er müsste einfach mal draufhalten. Gibts keine Agressivitäts-Therapie? Gehirnwäsche oder so? Vielleicht so ein spezielles Stürmer-Training, wo er Elektro-Schock abkriegt wenn er den Ball zu lange am Fuss hält vor dem Tor 

[quote="Pusher"]Eduardo ist mit bestimmtheit einer der besten "Techniker" beim FCB. Aber ihm fehlt die Agressivität. Er müsste einfach mal draufhalten. Gibts keine Agressivitäts-Therapie? Gehirnwäsche oder so? Vielleicht so ein spezielles Stürmer-Training, wo er Elektro-Schock abkriegt wenn er den Ball zu lange am Fuss hält vor dem Tor ]
Doch, doch gibt's schon. Aber dann würde er von CG nicht mehr eingesetzt.
Doch, doch gibt's schon. Aber dann würde er von CG nicht mehr eingesetzt.

-
- Neuer Benutzer
2. Chance Fyr E Jimmy
jetzt emol e ganz andere vorschlag!
dr haki het nach sim erschte "franzöische" missgschick e zweiti chance becho!
jetzt sött me eifach au im ene JIMMY, wo bi de schnäggefrässer sehr unglücklich isch, e zweiti chance gäh! und glaubed mrs, är wirds mit gool zruckzahle! wie vermiss ich doch si füür (wenn au künschtlig) fyr rot-blau und erscht si gooljubel!!!
är und no e wietere offensive (polivalänte
) spieler und alles wird gut!
unter dr vorussetzig dass dr glatzkopf au s einzig richtige system (rombus)
wählt!
dr haki het nach sim erschte "franzöische" missgschick e zweiti chance becho!
jetzt sött me eifach au im ene JIMMY, wo bi de schnäggefrässer sehr unglücklich isch, e zweiti chance gäh! und glaubed mrs, är wirds mit gool zruckzahle! wie vermiss ich doch si füür (wenn au künschtlig) fyr rot-blau und erscht si gooljubel!!!
är und no e wietere offensive (polivalänte

unter dr vorussetzig dass dr glatzkopf au s einzig richtige system (rombus)
wählt!
3-5-2 klassischFCB-FOREVER hat geschrieben: unter dr vorussetzig dass dr glatzkopf au s einzig richtige system (rombus)
wählt!
4-4-2 klassisch
find ich persönlich beides besser als dä diamant...
au e 4-5-1 cha guet sie, aber gross legt das so us 9 verteidiger 1 stürmer...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
Sion holt sich dr Torjäger vo de Ö-Stricher, wo m.E. in etwa e glichstarki Liga het wie mir.
St. Galle holt sich dr Aquirre, wo die letzte 2-3 doch bewisse het das er sini Töpf macht.
Dass sind numme 2 Spieler wo sicherlich z hole gsi were, und sich kum gege dr FCB hätte entschiede.
Denk mr eifacht dass dr Gross sim System treu bliebe will und s nit für nötig haltet offensive spektal zeige.
Aber genau das möchte doch d Fans gseh.
St. Galle holt sich dr Aquirre, wo die letzte 2-3 doch bewisse het das er sini Töpf macht.
Dass sind numme 2 Spieler wo sicherlich z hole gsi were, und sich kum gege dr FCB hätte entschiede.
Denk mr eifacht dass dr Gross sim System treu bliebe will und s nit für nötig haltet offensive spektal zeige.
Aber genau das möchte doch d Fans gseh.