Die Stürmerfrage

Diskussionen rund um den FCB.
panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

neue Stürmer bringen auch nichts, wenn der Trainer es auch nach dem 1:3 nicht nötig hält eine zusätzlichen Offensivspieler zu bringen und auf Resultat-halten zu spielen scheint...

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

the kaiser. hat geschrieben:
maldini hat geschrieben: ...wo dr schurm jetzt neu muess bsetze und do ka d' lösig nur petric heisse, sowie em erfolg vom fcb.
Wie lang willsch däm Typ no gäh? Är isch kein Knipser und wird au nie eine wärde.
Copyrights @ el presidente!

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

el presidente hat geschrieben: Wie lang willsch däm Typ no gäh? Är isch kein Knipser und wird au nie eine wärde.
aber im momänt leider Gottes dr einzig näbenem Ergic und em Chippy wo offensiv öppis bringt...

el presidente
Erfahrener Benutzer

panda hat geschrieben:aber im momänt leider Gottes dr einzig näbenem Ergic und em Chippy wo offensiv öppis bringt...
und das isch truurig!

Chartking
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chartking »

el presidente hat geschrieben:
the kaiser. hat geschrieben: Wie lang willsch däm Typ no gäh? Är isch kein Knipser und wird au nie eine wärde.
Wie lang willsch Du ihm no si Usrutscher mitem Schal vorwärfe? Er isch übrigens au nie als Knipser apriese oder ikauft worde. Er isch aber mit Abstand sBeschte wo mir im Momänt in dr Offensive no hän. Und er ackeret jedes Spiel wie kei Zweite. Und er ka meh als ei Spiel unverletzt überstoh. Und, ganz näbeby, er isch, trotz e paar Latte- und Pfoschteschüss, dr torgföhrlichschti Spieler in dr ganze Mannschaft. Wenn er au no würd usfalle: denn isch aber ganz finschteri Nacht....

el presidente
Erfahrener Benutzer

Chartking hat geschrieben:
el presidente hat geschrieben: Wie lang willsch Du ihm no si Usrutscher mitem Schal vorwärfe? Er isch übrigens au nie als Knipser apriese oder ikauft worde. Er isch aber mit Abstand sBeschte wo mir im Momänt in dr Offensive no hän. Und er ackeret jedes Spiel wie kei Zweite. Und er ka meh als ei Spiel unverletzt überstoh. Und, ganz näbeby, er isch, trotz e paar Latte- und Pfoschteschüss, dr torgföhrlichschti Spieler in dr ganze Mannschaft. Wenn er au no würd usfalle: denn isch aber ganz finschteri Nacht....
Ych ha gseit, dass dr MP nid d'Lösig vom Stürmerproblem bim FCB isch! Me chas no wiiteri 2 Johr probiere, bringt nüt! Hinter de Spitze villicht, aber nid im Sturm.
PS: Mi persönliche Hass het nüt mit dere Ussag z'tue!

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Chartking hat geschrieben:
el presidente hat geschrieben: Wie lang willsch Du ihm no si Usrutscher mitem Schal vorwärfe? Er isch übrigens au nie als Knipser apriese oder ikauft worde. Er isch aber mit Abstand sBeschte wo mir im Momänt in dr Offensive no hän. Und er ackeret jedes Spiel wie kei Zweite. Und er ka meh als ei Spiel unverletzt überstoh. Und, ganz näbeby, er isch, trotz e paar Latte- und Pfoschteschüss, dr torgföhrlichschti Spieler in dr ganze Mannschaft. Wenn er au no würd usfalle: denn isch aber ganz finschteri Nacht....
:) Danke für den (offenbar nötigen) Hinweis auf Tatsachen !

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

Chartking hat geschrieben: ...............................Er isch übrigens au nie als Knipser apriese oder ikauft worde. Er isch aber mit Abstand sBeschte wo mir im Momänt in dr Offensive no hän. Und er ackeret jedes Spiel wie kei Zweite. Und er ka meh als ei Spiel unverletzt überstoh. Und, ganz näbeby, er isch, trotz e paar Latte- und Pfoschteschüss, dr torgföhrlichschti Spieler in dr ganze Mannschaft. Wenn er au no würd usfalle: denn isch aber ganz finschteri Nacht....
leider hast du da nicht ganz unrecht, wenn man es so anschaut steht es nicht gerade besonders um unseren FCB wenn man ihn vom felde nähme :o
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

John Doe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John Doe »

Man wünscht ja niemandem Schlechtes, aber die Verletzung von Eduardo könnte sowas wie ein 'blessing in disguise' für dieses Team werden: nun steigt der Druck, den Stürmertransfer zu forcieren und nicht bis zum Ende der Transferperiode einfach 'e bitzeli umme z'luege'.

carigool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von carigool »

de edu fallt für unbestimmte zeit us! darum müen mir grad 2 stürmer verpflichte! aber zum glück isch dr carignano bald wieder fit, und wird hoffentlich wieder ischloo!

Pusher
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pusher »

carigool hat geschrieben:aber zum glück isch dr carignano bald wieder fit, und wird hoffentlich wieder ischloo!
ich kann mich gar nicht daran erinnern, wie oft ich genau diesen Gedanken gehabt habe... unzählige Male schon. Und was ist daraus geworden? Ein Funken Hoffnung hab ich noch...

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

Chartking hat geschrieben: Ha gmeint e Stürmer isch do zum Goal schiesse...? Nei, dr Euardo muess wäg! Friehner hän mir au keine gha wo um jede Prys het könne Bäll halte derfür zwei wo sGoal troffe hän.
nei e stürmer isch nid do zum goal schiesse, e stürmer isch do zum goal zkreiere, eb er sie sälber macht oder vorlage macht chunt nid druff ah...
sini störarbet het scho zu viele konter gfierht.

stell e zweite stürmer näbet dä edu, den gsehts au anders us: aber allei gäge 4 verteidiger cha dr besti stürmer nid viel mache... und e spielvariante wie italie mit dauer halbhochi päss uffd spitze händs au nid (obwohl det sinds au 1 und 2 halbi stürmer gsi)...

eduardo plus knipser = traumduo... nur eduardo ellai isch total nutzlos (wie gimenez ellai in OM nüt stand brocht het...)
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

el presidente hat geschrieben:
the kaiser. hat geschrieben: Wie lang willsch däm Typ no gäh? Är isch kein Knipser und wird au nie eine wärde.
kai Knipser ? 2 Spiel = 2 Goal isch kai schlächti Bilanz ! Im erschte Spiel isch er jo gsperrt gsi. Und gege SH isch er erscht gege dr Schluss ufs Fäld ko. Und im UEFA Cup Spiel het er ebefalls troffe !

Varela-8
Erfahrener Benutzer
Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
Beitrag von Varela-8 »

ab em Carignano binis jo wirklich emol gspannt: wämmer hoffe är schafft ändlig emol d'wändi un bliebt vrletzigsfrei, denn spielt är ei gueti Rückrundi un näggschte Summer goht är denn in d'Türkei. C'est la vie :rolleyes:

Die gliechi Befürchtig hanis aber au bim Caicedo, nid umsuscht ischers jo scho nochem Trainingslager vo de Ecuadorianer vor de WM in aller Munde gsi... i würde langfrischtig nid numme mit ihm plane - im Zwiefel ischers schnäller ewäg als ers do gsi isch.

.... isch numme so mi idruck. Drumm oder dennoch: es brucht no mindeschtens ei Kracher mit Erfahring, dä dörf ruihig au scho 30 si, aber är muess es Goalgarantie mitbringe. I ha khört, es git söttigi Spieler...

ever&ever red&blue
Benutzer

Beitrag von ever&ever red&blue »

Querdängger hat geschrieben:
el presidente hat geschrieben: kai Knipser ? 2 Spiel = 2 Goal isch kai schlächti Bilanz ! Im erschte Spiel isch er jo gsperrt gsi. Und gege SH isch er erscht gege dr Schluss ufs Fäld ko. Und im UEFA Cup Spiel het er ebefalls troffe !
genau hackt nicht immer auf petric rum er ist nicht schuld an der missere er kämpft jedes spiel bis zum umfalle und macht seine sache super (ein schlechter tag kan jeder mal haben, kam jedoch diese saison noch nicht vor)
[CENTER]PURA PASSION!!![/CENTER]

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

Varela-8 hat geschrieben: I ha khört, es git söttigi Spieler...
aber die koschte und hän "schwierigi" charakter

AUF JETZ KLUIVERT
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

Querdängger hat geschrieben:
el presidente hat geschrieben: kai Knipser ? 2 Spiel = 2 Goal isch kai schlächti Bilanz ! Im erschte Spiel isch er jo gsperrt gsi. Und gege SH isch er erscht gege dr Schluss ufs Fäld ko. Und im UEFA Cup Spiel het er ebefalls troffe !
zu beziehen im Senioren-fachhandel...

Bild

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Cocolores hat geschrieben:und Zanni Berner Eduardo Kawewilli mal ehrlich würde einer von euch einem von diesen Spielern nach einem Wechsel nachtrauern?
Vielleicht, wenn ich die Frau oder Freundin eines dieser Spieler wäre...

Varela-8
Erfahrener Benutzer
Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
Beitrag von Varela-8 »

Nino Brown hat geschrieben:aber die koschte und hän "schwierigi" charakter

AUF JETZ KLUIVERT
naja, öb's jetzt grad en Kluivert muess si... denn chönne jo d'Basler Vätter ihri Maitli iischperre ]Verstärkig [/B]vo genau so Kaliber brucht.

Tsunami
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tsunami »

Pusher hat geschrieben:ich kann mich gar nicht daran erinnern, wie oft ich genau diesen Gedanken gehabt habe... unzählige Male schon. Und was ist daraus geworden? Ein Funken Hoffnung hab ich noch...
Ähhh.. wer ist "Carignano?" :rolleyes: Eduardo: Das ist ein Top-Stürmer, wie wir dies an dieser Stelle schon lesen durften! CG müsste ihm halt einmal sagen, dass:
1. Er auch mal in den Strafraum des Gegners eintreten darf.
2. Den Ball auf's Tor schiessen darf
3. Es nicht verboten ist, auch mal ins Tor gegen bestandene SL-Clubs zu schiessen.
Aber er ist halt schon sehr anständig, unser Edu, vor allem mit seinen Gegnern.... :D
Ich weiss noch letzte Saison hat uns CG auf die Frage nach weiteren Transfers Folgendes erzählt:" Der schweizer Markt gibt nichts mehr her. Wir müssen uns im Ausland umsehen." :o Ich denke, diesen Satz würde er auch heute noch unterschreiben.

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

Fenta hat geschrieben:Vielleicht, wenn ich die Frau oder Freundin eines dieser Spieler wäre...
ich geh mal davon aus das sich diese nicht hier drin aufhalten :D

Pusher
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pusher »

Eduardo ist mit bestimmtheit einer der besten "Techniker" beim FCB. Aber ihm fehlt die Agressivität. Er müsste einfach mal draufhalten. Gibts keine Agressivitäts-Therapie? Gehirnwäsche oder so? Vielleicht so ein spezielles Stürmer-Training, wo er Elektro-Schock abkriegt wenn er den Ball zu lange am Fuss hält vor dem Tor ;)

Tsunami
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tsunami »

[quote="Pusher"]Eduardo ist mit bestimmtheit einer der besten "Techniker" beim FCB. Aber ihm fehlt die Agressivität. Er müsste einfach mal draufhalten. Gibts keine Agressivitäts-Therapie? Gehirnwäsche oder so? Vielleicht so ein spezielles Stürmer-Training, wo er Elektro-Schock abkriegt wenn er den Ball zu lange am Fuss hält vor dem Tor ]
Doch, doch gibt's schon. Aber dann würde er von CG nicht mehr eingesetzt. ;)

FCB-FOREVER
Neuer Benutzer

2. Chance Fyr E Jimmy

Beitrag von FCB-FOREVER »

jetzt emol e ganz andere vorschlag!

dr haki het nach sim erschte "franzöische" missgschick e zweiti chance becho!

jetzt sött me eifach au im ene JIMMY, wo bi de schnäggefrässer sehr unglücklich isch, e zweiti chance gäh! und glaubed mrs, är wirds mit gool zruckzahle! wie vermiss ich doch si füür (wenn au künschtlig) fyr rot-blau und erscht si gooljubel!!!

är und no e wietere offensive (polivalänte :D ) spieler und alles wird gut!

unter dr vorussetzig dass dr glatzkopf au s einzig richtige system (rombus)
wählt!

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

FCB-FOREVER hat geschrieben: unter dr vorussetzig dass dr glatzkopf au s einzig richtige system (rombus)
wählt!
3-5-2 klassisch
4-4-2 klassisch

find ich persönlich beides besser als dä diamant...

au e 4-5-1 cha guet sie, aber gross legt das so us 9 verteidiger 1 stürmer...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Cocolores hat geschrieben:ich geh mal davon aus das sich diese nicht hier drin aufhalten :D
Bisch sicher ????

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

nobilissa hat geschrieben:Bisch sicher ????
frau Zanni.. Frau Berner... Frau Kawewilli... Mit wem hab ich die Ehre?

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Cocolores hat geschrieben:frau Zanni.. Frau Berner... Frau Kawewilli... Mit wem hab ich die Ehre?
Also ich nähmt am liebschte dr ........Oder doch dr ??????? Oder dr ......... Hmm, dr ....... wär aber au no nätt.....

erlebnisorientierter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erlebnisorientierter »

Sion holt sich dr Torjäger vo de Ö-Stricher, wo m.E. in etwa e glichstarki Liga het wie mir.

St. Galle holt sich dr Aquirre, wo die letzte 2-3 doch bewisse het das er sini Töpf macht.

Dass sind numme 2 Spieler wo sicherlich z hole gsi were, und sich kum gege dr FCB hätte entschiede.

Denk mr eifacht dass dr Gross sim System treu bliebe will und s nit für nötig haltet offensive spektal zeige.

Aber genau das möchte doch d Fans gseh.

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

nobilissa hat geschrieben:Also ich nähmt am liebschte dr ........Oder doch dr ??????? Oder dr ......... Hmm, dr ....... wär aber au no nätt.....
am beschte grad allli hmm ;)

Antworten