lugano, letzte spiel joggeli: hueber roti karte, hesch det di gratisbrötli gworfe???king72 hat geschrieben:Zu dinere erschte froog. Jo ich war a de Spiel. Und mis bier hann ich immer selber trunke und niemeds a de kopf gworfe. Wenn du e befürworter vo dem bisch muen mir nümm diskutiere. das isch eifach unterschti schublade. sorry.
und das hett nüt me mit fan si z´tue.
ich persönlich wirf nie eppis uffs fäld (usert a däm lugano spiel

aber mini frog hesch nid verstande: wieso het das vor 10 joor niemert kümmeret wenn uff em spielfäld brotwürst, papier oder sunst irgend eppis uff em spielfäld gfloge isch... hützutags jede tuet als obs wältuntergang isch... (oder hesch di friener au scho gschämt?????)
das wo ich befürworte isch: fuessball isch e proletarier sportart und wenn bits wohlhabenderi lüt das spiel wänd luege, dass sie sich an grundlag vom spiel ahpassed. hützutags isch aber tendenz do: mir händ gäld mir wänd fuessball, aber es muess alles so sie wie wenn mir an e opere in venedig gönd...
ich gang jo au nid ins theater und bi jedere tolle aktion fang ich ah juble und gröll 10 minute... (ps: jo gang ab und zue ins theater