Pascilicious hat geschrieben:Das 750i holi au. Isch es also empfählenswärt? Wie isch s Menü für e Nokia Jünger? Easy?
Binis au e Nokia-Jünger gsi (ha vorher nume Nokia gha), isch aber kei Problem imfall. Bruuchsch viilicht 1-2 Täg aber denn klappts immer besser und am Schluss verabscheusch Nokia
Sozusage pure hass uf Nokia...hmm klingt guet! hehe.
Jo wirds mr au hole. Wo gits gueti Agebot mit neuem Swiss Liberty Abo? Ha gseh Mediamarkt für 1.- gits das au neume anderscht?
S`gitts nid nume vo Swisscom sondern au no vo Quickshave oder soo...
Git viili Möglichkeite (mobileHouse, die Post, MediaMarkt, sunrise - shop, swisscom ,etc.) abr mach e Priisvergliich! Hani bim Memorystick au gmacht und bis 50 Stutz Differenz aatroffe...
vodafone isch jo vo dr swisscom, odr? ämel bi dr Boscht bechunsch so e Quickshave oder wie das heisst, und das isch denn glaubis au nümi vodafone, abr bi au nid gaaanz sichr...
Sim hat geschrieben:jä gits denn bidr Poscht au mit Abo?? ich bi ebe momentan bidr Sunrise, möcht aber zu swisscom.. aber ohni das Vodafone.. in dem Fall..
denn bechumi au bidr Poscht, oder Mobilezone kei mit dem quickshare mit swisscom abo, oder?
bi dr Poscht chasch wie bi Mediamärt, Interdiscount etc. praktisch jedes Abo ha. Ob mit oder Vodafone weiss i aber nid
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
has als vodafone branded, nur händ die irgendwie fähler bim brande oder so gmacht, cha in ordner mp3 nüt ihnelade drfür in klingelton ordner und dä wie ä mp3 ordner bruche (und au als klingelton)
sunst sind alli optione 1:1 wie s original (usert dä mobileportal taste, wo ich genau ans glieche ort gmacht heti).
aber lön mir vodafone: snatel isch eifach top klass, sid 10joor ändli wieder eis wo i länger als 2 monet zfriede bin (das het bis jetzt nur mi ersts natel gschaft bis es gstorbe isch noch 3 joor, scheiss sturz )
Welches Handy würdet ihr nehmen, SonyEricsson W800 oder W810i? Bezahlen muss ich dafür eh nix, kommt nicht draufan, welches billiger ist. Oder kennt ihr ein anderes gutes Handy mit den gleichen Funktionen?Danke vielmals für brauchbare Antworten
Boris Smiljanic in der AZ nach dem UEFA-Cup Geisterspiel im Belgrader Marakana-Stadion:
" Ich habe das Gefühl, vor leeren Rängen aufzutreten, schon gekannt. Ich habe ja früher für GC gespielt."