Handy - weles sölli näh?

Der Rest...
Sim
Benutzer

Handy - weles sölli näh?

Beitrag von Sim »

Sali zäme

I möcht in Kürze e neus Natel.. jetzt hani kei Ahnig was im Moment so aktuell isch.. kennt z.B. öbber s Sony Ericsson 750i?

Taugt das öbbis? ich möcht eifach e Natel wome cha telefoniere, sms, mms, fötele.. und no so diversi anderi Sache.. also scho eher eins vode moderne dänggi..

saged doch mol was ihr so händ und wiedr zfriide sind.. messi!

Git sicher scho sone Fred, abr die alte widr uffrüsche isch au nid so das..

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

das do isch no rächt praggtisch und irgendwie so zytloos

Bild
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

Sim hat geschrieben:Sali zäme

I möcht in Kürze e neus Natel.. jetzt hani kei Ahnig was im Moment so aktuell isch.. kennt z.B. öbber s Sony Ericsson K750i?
Jep, mein Bruder hat es, vom funktionellen her ist es sehr gut; die Kamera liefert für ein Handy umwerfende Bilder! Mit der Qualität scheint es hingegen nicht so gut bestellt zu sein: es ist zum 2. Mal seit er es im Sommer gekauft hat in Reparatur :eek: :mad:

Italiano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Italiano »

s 6230i chani nur witerempfäle s andere weiss i nid wies isch abgseh vo dere uper kamara

Beizensportler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beizensportler »

[CENTER]▲
▲ ▲[/CENTER]

Fart
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fart »

Ericsson haben gute Handfree kits

Bild
No more blues...

ebe de
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ebe de »

am beschte eis wohmer cha telefoniere..... :rolleyes:
Fc Basel 1893

frikshow
Benutzer

Beitrag von frikshow »

Hab mir das Samsung SGH 760 geholt, bin sehr zufrieden damit.

Mir hats einfach vom Design her gut gefallen, Nokias und SonyE finde ich ziemlich hässlich, Motorolas überzeugen mich technisch nicht.

Bildht.
Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir noch nicht sicher.
Albert Einstein

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

hab das K750i und bin sehr zufrieden. Gibt zu diesem Handy schon mehrere Threads mit Vor- und Nachteilen, musst halt trotzdem suchen, ich schreibe nicht alle paar Monate dasselbe wieder
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

frikshow hat geschrieben:Hab mir das Samsung SGH 760 geholt, bin sehr zufrieden damit.

Mir hats einfach vom Design her gut gefallen, Nokias und SonyE finde ich ziemlich hässlich, Motorolas überzeugen mich technisch nicht.

Bildht.

ou z'yäääs isch das hässlich :rolleyes: ;)
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

Schluggspächt
Benutzer

Beitrag von Schluggspächt »

habe auch ein K750i. vor allem der akku und die kamera überzeugen. habe einen 1GB memorystick drin, läuft tadellos. Das headset ist miserabel (zum telefonieren gehts aber für mp3... :eek: ) jedoch passt das W800er headset auch dran ;-)
einziger nachteil ist der joystick, der bei mir nach nun ungefähr 4 monaten täglichen gebrauchs manchmal etwas zickt.

Karli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Karli »

[quote="Schluggspächt"]habe auch ein K750i. vor allem der akku und die kamera überzeugen. habe einen 1GB memorystick drin, läuft tadellos. Das headset ist miserabel (zum telefonieren gehts aber für mp3... :eek: ) jedoch passt das W800er headset auch dran ]

Könnte von mir geschrieben sein.
K750i, da läuft...
ALTE SÄCKE BASEL

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

Ich auch K750i ;)

- Memory Stick 65mb (erweiterbar 256mb, 512mb oder 1 gb)
- mp3 - Player (selber Alben erstellen, Abspieloptionen, etc.)
- 2.0 Megapixelkamera (mit Video, solange Filmen wie du willst. Extra Lampe, Nachtmodus, Effekte, Videogrösse, Weissabgleich, Helligkeit, etc.)
- Detailliertes Telefonbuch
- Ausführlicher & genauer Organizer
- Bluethoot

Ich habe mir noch einen 512mb & 1gb Stick dazu gekauft, wegen den mp3 und es funktioniert super. Der 65mb Stick ging nach ca. 2 Wochen kaputt (das Natel nahm ihn einfach nicht mehr an) aber die vom Swisscom-Shop gaben mir auf den 1gb - Stick 20 Franken Reduktion (Garantieabzug nannten die das ;) )
Seit ein paar Tagen weist das Headset ein bisschen Wakkelkontakt auf, aber nicht gravierend.
Damit du die mp3 vom PC aufs Natel laden kannst, kriegst du mit dem Natel alle nötigen Zusätze (USB-Kabel, Install-CD, etc.) mit, also keine überraschenden zusätzlichen Kosten (ausser den Memory-Stick)
Akku ist mE auch i.O.

Würd ich wieder kaufen!

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

ha es sony ericsson t630 :eek:

bini dr einzig wo no e "alts" natel het? für was bruuchet ihr e natel mit halbbatzigem mp3-player (wo no muesch e grösseri charte chaufe damit gnueg platz hesch für paar lieder), beschissne kopfhörer (chasch nid mol normali ahänke, gits adapter?) und ere cam wo nid vill wärt isch??
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

Haltestelle
Benutzer

Beitrag von Haltestelle »

Das nennsch du alt? Ich ha 2 Joor das do gha und mer jetzt e K750i "gönnt". :D

http://gsmphones.nm.ru/t28.gif

Joystick isch wirklich nach paar Mönet am Zicke. Dr Räscht isch ywandfrei. Isch mer au scho paar moll am Bode dätscht und immer no rächt robuscht.
wennd schwoobe gwinne isch das IMMER worst case.. ©Suffbrueder

housestyle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von housestyle »

eleven hat geschrieben:ha es sony ericsson t630 :eek:

bini dr einzig wo no e "alts" natel het? für was bruuchet ihr e natel mit halbbatzigem mp3-player (wo no muesch e grösseri charte chaufe damit gnueg platz hesch für paar lieder), beschissne kopfhörer (chasch nid mol normali ahänke, gits adapter?) und ere cam wo nid vill wärt isch??
klar, d`Qualität isch nid glich guet wie wenn me die Grät einzeln kauft (mp3 Player, Kamera, etc.) aber d`Grössi (1.5 gb mp3 - Player, 2.0 Megapixelkamera) isch nid schlächt und längt mir und überall hesch au nid immer grad au s`andere Grät drbii und schleppsch es mit. Und zuedem hesch d`Viedeos, Bilder, Sounds, etc. immr drbii und chasches au vorfüehre (de Kollege, etc.)

...und suscht hesch jo Lüüt wo d`Kamera drbii händ (tilllate, etc.) :D

Abr hesch scho rächt, weiss was d`meinsch. Für spezielli Sache hani nodüürlig scho e richtigi Cam z.B. drbii..

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

Haltestelle hat geschrieben:Das nennsch du alt? Ich ha 2 Joor das do gha und mer jetzt e K750i "gönnt". :D
ich nenns "alt" und nid alt! ;)

jo wenni das nid vom vater becho hät will är sich e neus kauft het, hätti allwä no s t68i und das hani gfunde und sunscht hätti no s 3330... lol. ich ha mir bis jetzt erscht ei natel kauft... mis erschte, dr räscht isch occasion... hehehe

@housestyle
schiss uf tilllate!!! ;)

Haltestelle
Benutzer

Beitrag von Haltestelle »

[quote="eleven"]ich nenns "alt" und nid alt! ]
Denn han i dämfall no nie e Natel kauft. :D
P.S. "alt" isch bis jetzt immer guet xi. Bi gspannt, öb s K750i nach 2 Joor au no ywandfrei lauft.
wennd schwoobe gwinne isch das IMMER worst case.. ©Suffbrueder

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

Ka mini Vorschrieber nur unterstütze:

K750i bzw no besser s W800i sind DIE Handys uf em MArkt momentan...

Ich sag aber bewusst MOMENTAN!! Will in 1 Monat kunnts Sony Ericsson P990 use - das wird öppe sgliche Erdbebe uslöse wie damols slegendäre P 800!

Kann kaum mehr warten....
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

Snowy
Erfahrener Benutzer

P 990

Beitrag von Snowy »

Do henders Bilder etc vom P 990 etc...

http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t ... y+Ericsson
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Snowy hat geschrieben: Ich sag aber bewusst MOMENTAN!! Will in 1 Monat kunnts Sony Ericsson P990 use - das wird öppe sgliche Erdbebe uslöse wie damols slegendäre P 800!

Kann kaum mehr warten....
Au e Hammer isch abers W900i !!! (Aber halt e ganz anders Kundesegment als P990)

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

eleven hat geschrieben:für was bruuchet ihr e natel mit halbbatzigem mp3-player (wo no muesch e grösseri charte chaufe damit gnueg platz hesch für paar lieder), beschissne kopfhörer (chasch nid mol normali ahänke, gits adapter?) und ere cam wo nid vill wärt isch??
Also bim W800i und em W900i isch scho einiges an Speicher onboard, und aständigi Chopfhörer chasch au ahänge, d Buchse isch vorhande

baslerin
Benutzer

Beitrag von baslerin »

ich hab ein sharp gx30, das ist sehr robust, macht nix wenn es mal hinunterfällt :D
acab

..::suex::..
Benutzer
Beitrag von ..::suex::.. »

Aso ich cha dir s'Sony Ericsson W800i empfähle, dasch echt dr Hammer!

Hesch alles wo dä bruchsch, e MP3-Player mit 512MB und e 2.0 Mega Pixel Camera isch au no dra...
FC Dreizehn (471980) - Liga: VI.977

Sim
Benutzer

Vodafone?

Beitrag von Sim »

Merci scho mol für die Antworte bisher..

Ha imene Thread gläse, das das Vodafone züg e Drägg sig.. wie isch das? Bi bis jetzt ebe bi Sunrise und möcht eigentlich zu Swisscom wäggsle.. was sind denn d Vor- und Nochteil vo Vodafone??

Messi

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

ciao

also ich ha s k750i und bi sehr zfriede.. keini problem, dr akku hebt schön lang, d kamera isch sensationell 2 megapixel, sms, mms, etc. also ich kauf nur no sonyericsson..

cheers

..::suex::..
Benutzer
Beitrag von ..::suex::.. »

Wenn Vodafone hesch, isch s'Handy eifach imene feschtä Design vo denä, aso du kasch es nid e Benutzerdefinierts vo dir druf machä. Es isch hässlig und hesch e Vodafonezeichä uf em Handy. Wenn Bildli und Klingelton verruckt bisch könntsch es glaub no bruchä...

I würd nie eins mit Vodafone neh... finds scheisse.
FC Dreizehn (471980) - Liga: VI.977

tonton
Benutzer

Beitrag von tonton »

Sim hat geschrieben:Merci scho mol für die Antworte bisher..

Ha imene Thread gläse, das das Vodafone züg e Drägg sig.. wie isch das? Bi bis jetzt ebe bi Sunrise und möcht eigentlich zu Swisscom wäggsle.. was sind denn d Vor- und Nochteil vo Vodafone??
Messi
Ich würde dir stark anraten, die Version ohne vodafone live zu nehmen! http://www.chip.de/c1_forum/thread.html?bwthreadid=844926

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Das 750i holi au. Isch es also empfählenswärt? Wie isch s Menü für e Nokia Jünger? Easy?

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

das:
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying

Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man

Antworten