Handy - weles sölli näh?
Handy - weles sölli näh?
Sali zäme
I möcht in Kürze e neus Natel.. jetzt hani kei Ahnig was im Moment so aktuell isch.. kennt z.B. öbber s Sony Ericsson 750i?
Taugt das öbbis? ich möcht eifach e Natel wome cha telefoniere, sms, mms, fötele.. und no so diversi anderi Sache.. also scho eher eins vode moderne dänggi..
saged doch mol was ihr so händ und wiedr zfriide sind.. messi!
Git sicher scho sone Fred, abr die alte widr uffrüsche isch au nid so das..
I möcht in Kürze e neus Natel.. jetzt hani kei Ahnig was im Moment so aktuell isch.. kennt z.B. öbber s Sony Ericsson 750i?
Taugt das öbbis? ich möcht eifach e Natel wome cha telefoniere, sms, mms, fötele.. und no so diversi anderi Sache.. also scho eher eins vode moderne dänggi..
saged doch mol was ihr so händ und wiedr zfriide sind.. messi!
Git sicher scho sone Fred, abr die alte widr uffrüsche isch au nid so das..
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Jep, mein Bruder hat es, vom funktionellen her ist es sehr gut; die Kamera liefert für ein Handy umwerfende Bilder! Mit der Qualität scheint es hingegen nicht so gut bestellt zu sein: es ist zum 2. Mal seit er es im Sommer gekauft hat in ReparaturSim hat geschrieben:Sali zäme
I möcht in Kürze e neus Natel.. jetzt hani kei Ahnig was im Moment so aktuell isch.. kennt z.B. öbber s Sony Ericsson K750i?

- Beizensportler
- Erfahrener Benutzer
schnäll! das muesch dr sichere!
http://cgi.ebay.com/Vintage-old-school-cell-phone_W0QQitemZ5843116444QQcategoryZ64355QQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/Vintage-old-school-cell-phone_W0QQitemZ5843116444QQcategoryZ64355QQrdZ1QQcmdZViewItem
[CENTER]▲
▲ ▲[/CENTER]
▲ ▲[/CENTER]
Hab mir das Samsung SGH 760 geholt, bin sehr zufrieden damit.
Mir hats einfach vom Design her gut gefallen, Nokias und SonyE finde ich ziemlich hässlich, Motorolas überzeugen mich technisch nicht.
ht.
Mir hats einfach vom Design her gut gefallen, Nokias und SonyE finde ich ziemlich hässlich, Motorolas überzeugen mich technisch nicht.

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir noch nicht sicher.
Albert Einstein
Albert Einstein
hab das K750i und bin sehr zufrieden. Gibt zu diesem Handy schon mehrere Threads mit Vor- und Nachteilen, musst halt trotzdem suchen, ich schreibe nicht alle paar Monate dasselbe wieder
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
frikshow hat geschrieben:Hab mir das Samsung SGH 760 geholt, bin sehr zufrieden damit.
ht.
ou z'yäääs isch das hässlich

Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.
-
- Benutzer
habe auch ein K750i. vor allem der akku und die kamera überzeugen. habe einen 1GB memorystick drin, läuft tadellos. Das headset ist miserabel (zum telefonieren gehts aber für mp3...
) jedoch passt das W800er headset auch dran ;-)
einziger nachteil ist der joystick, der bei mir nach nun ungefähr 4 monaten täglichen gebrauchs manchmal etwas zickt.

einziger nachteil ist der joystick, der bei mir nach nun ungefähr 4 monaten täglichen gebrauchs manchmal etwas zickt.
[quote="Schluggspächt"]habe auch ein K750i. vor allem der akku und die kamera überzeugen. habe einen 1GB memorystick drin, läuft tadellos. Das headset ist miserabel (zum telefonieren gehts aber für mp3...
) jedoch passt das W800er headset auch dran ]
Könnte von mir geschrieben sein.
K750i, da läuft...

Könnte von mir geschrieben sein.
K750i, da läuft...
ALTE SÄCKE BASEL
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
Ich auch K750i
- Memory Stick 65mb (erweiterbar 256mb, 512mb oder 1 gb)
- mp3 - Player (selber Alben erstellen, Abspieloptionen, etc.)
- 2.0 Megapixelkamera (mit Video, solange Filmen wie du willst. Extra Lampe, Nachtmodus, Effekte, Videogrösse, Weissabgleich, Helligkeit, etc.)
- Detailliertes Telefonbuch
- Ausführlicher & genauer Organizer
- Bluethoot
Ich habe mir noch einen 512mb & 1gb Stick dazu gekauft, wegen den mp3 und es funktioniert super. Der 65mb Stick ging nach ca. 2 Wochen kaputt (das Natel nahm ihn einfach nicht mehr an) aber die vom Swisscom-Shop gaben mir auf den 1gb - Stick 20 Franken Reduktion (Garantieabzug nannten die das
)
Seit ein paar Tagen weist das Headset ein bisschen Wakkelkontakt auf, aber nicht gravierend.
Damit du die mp3 vom PC aufs Natel laden kannst, kriegst du mit dem Natel alle nötigen Zusätze (USB-Kabel, Install-CD, etc.) mit, also keine überraschenden zusätzlichen Kosten (ausser den Memory-Stick)
Akku ist mE auch i.O.
Würd ich wieder kaufen!

- Memory Stick 65mb (erweiterbar 256mb, 512mb oder 1 gb)
- mp3 - Player (selber Alben erstellen, Abspieloptionen, etc.)
- 2.0 Megapixelkamera (mit Video, solange Filmen wie du willst. Extra Lampe, Nachtmodus, Effekte, Videogrösse, Weissabgleich, Helligkeit, etc.)
- Detailliertes Telefonbuch
- Ausführlicher & genauer Organizer
- Bluethoot
Ich habe mir noch einen 512mb & 1gb Stick dazu gekauft, wegen den mp3 und es funktioniert super. Der 65mb Stick ging nach ca. 2 Wochen kaputt (das Natel nahm ihn einfach nicht mehr an) aber die vom Swisscom-Shop gaben mir auf den 1gb - Stick 20 Franken Reduktion (Garantieabzug nannten die das

Seit ein paar Tagen weist das Headset ein bisschen Wakkelkontakt auf, aber nicht gravierend.
Damit du die mp3 vom PC aufs Natel laden kannst, kriegst du mit dem Natel alle nötigen Zusätze (USB-Kabel, Install-CD, etc.) mit, also keine überraschenden zusätzlichen Kosten (ausser den Memory-Stick)
Akku ist mE auch i.O.
Würd ich wieder kaufen!
ha es sony ericsson t630
bini dr einzig wo no e "alts" natel het? für was bruuchet ihr e natel mit halbbatzigem mp3-player (wo no muesch e grösseri charte chaufe damit gnueg platz hesch für paar lieder), beschissne kopfhörer (chasch nid mol normali ahänke, gits adapter?) und ere cam wo nid vill wärt isch??

bini dr einzig wo no e "alts" natel het? für was bruuchet ihr e natel mit halbbatzigem mp3-player (wo no muesch e grösseri charte chaufe damit gnueg platz hesch für paar lieder), beschissne kopfhörer (chasch nid mol normali ahänke, gits adapter?) und ere cam wo nid vill wärt isch??
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.
- Haltestelle
- Benutzer
Das nennsch du alt? Ich ha 2 Joor das do gha und mer jetzt e K750i "gönnt". 
http://gsmphones.nm.ru/t28.gif
Joystick isch wirklich nach paar Mönet am Zicke. Dr Räscht isch ywandfrei. Isch mer au scho paar moll am Bode dätscht und immer no rächt robuscht.

http://gsmphones.nm.ru/t28.gif
Joystick isch wirklich nach paar Mönet am Zicke. Dr Räscht isch ywandfrei. Isch mer au scho paar moll am Bode dätscht und immer no rächt robuscht.
wennd schwoobe gwinne isch das IMMER worst case.. ©Suffbrueder
- housestyle
- Erfahrener Benutzer
klar, d`Qualität isch nid glich guet wie wenn me die Grät einzeln kauft (mp3 Player, Kamera, etc.) aber d`Grössi (1.5 gb mp3 - Player, 2.0 Megapixelkamera) isch nid schlächt und längt mir und überall hesch au nid immer grad au s`andere Grät drbii und schleppsch es mit. Und zuedem hesch d`Viedeos, Bilder, Sounds, etc. immr drbii und chasches au vorfüehre (de Kollege, etc.)eleven hat geschrieben:ha es sony ericsson t630![]()
...und suscht hesch jo Lüüt wo d`Kamera drbii händ (tilllate, etc.)

Abr hesch scho rächt, weiss was d`meinsch. Für spezielli Sache hani nodüürlig scho e richtigi Cam z.B. drbii..
ich nenns "alt" und nid alt!Haltestelle hat geschrieben:Das nennsch du alt? Ich ha 2 Joor das do gha und mer jetzt e K750i "gönnt".![]()

jo wenni das nid vom vater becho hät will är sich e neus kauft het, hätti allwä no s t68i und das hani gfunde und sunscht hätti no s 3330... lol. ich ha mir bis jetzt erscht ei natel kauft... mis erschte, dr räscht isch occasion... hehehe
@housestyle
schiss uf tilllate!!!

- Haltestelle
- Benutzer
- Snowy
- Erfahrener Benutzer
Ka mini Vorschrieber nur unterstütze:
K750i bzw no besser s W800i sind DIE Handys uf em MArkt momentan...
Ich sag aber bewusst MOMENTAN!! Will in 1 Monat kunnts Sony Ericsson P990 use - das wird öppe sgliche Erdbebe uslöse wie damols slegendäre P 800!
Kann kaum mehr warten....
K750i bzw no besser s W800i sind DIE Handys uf em MArkt momentan...
Ich sag aber bewusst MOMENTAN!! Will in 1 Monat kunnts Sony Ericsson P990 use - das wird öppe sgliche Erdbebe uslöse wie damols slegendäre P 800!
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
- Snowy
- Erfahrener Benutzer
P 990
20min 25.5.2007:
Au e Hammer isch abers W900i !!! (Aber halt e ganz anders Kundesegment als P990)Snowy hat geschrieben: Ich sag aber bewusst MOMENTAN!! Will in 1 Monat kunnts Sony Ericsson P990 use - das wird öppe sgliche Erdbebe uslöse wie damols slegendäre P 800!
Also bim W800i und em W900i isch scho einiges an Speicher onboard, und aständigi Chopfhörer chasch au ahänge, d Buchse isch vorhandeeleven hat geschrieben:für was bruuchet ihr e natel mit halbbatzigem mp3-player (wo no muesch e grösseri charte chaufe damit gnueg platz hesch für paar lieder), beschissne kopfhörer (chasch nid mol normali ahänke, gits adapter?) und ere cam wo nid vill wärt isch??
- ..::suex::..
- Benutzer
Merci scho mol für die Antworte bisher..
Ha imene Thread gläse, das das Vodafone züg e Drägg sig.. wie isch das? Bi bis jetzt ebe bi Sunrise und möcht eigentlich zu Swisscom wäggsle.. was sind denn d Vor- und Nochteil vo Vodafone??
Messi
Ha imene Thread gläse, das das Vodafone züg e Drägg sig.. wie isch das? Bi bis jetzt ebe bi Sunrise und möcht eigentlich zu Swisscom wäggsle.. was sind denn d Vor- und Nochteil vo Vodafone??
Messi
- ..::suex::..
- Benutzer
Wenn Vodafone hesch, isch s'Handy eifach imene feschtä Design vo denä, aso du kasch es nid e Benutzerdefinierts vo dir druf machä. Es isch hässlig und hesch e Vodafonezeichä uf em Handy. Wenn Bildli und Klingelton verruckt bisch könntsch es glaub no bruchä...
I würd nie eins mit Vodafone neh... finds scheisse.
I würd nie eins mit Vodafone neh... finds scheisse.
FC Dreizehn (471980) - Liga: VI.977
Ich würde dir stark anraten, die Version ohne vodafone live zu nehmen! http://www.chip.de/c1_forum/thread.html?bwthreadid=844926Sim hat geschrieben:Merci scho mol für die Antworte bisher..
Messi
-
- Erfahrener Benutzer