Green Street Hooligans

Der Rest...
Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

Vasil Levski hat geschrieben:hehehe....4tage vor der WM nochmal die Stimmung aufheizen...muah....

:eek: :cool:

"Wir haben uns geschwoooooren...."
Du meinsch "Wir haben uns vorgenommen.." ; :cool:
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

dini muetter hat geschrieben:"Wir sind die berühmte GSE"
Wir haben uns vorgenommen, im Leben zu nichts zu kommen!
Was uns auch Gott sei Dank, bisher gelang!
Trinkfest und arbeitsscheu sind wir UNITED treu!
So leben wir daher !!! So leben wir!!!
UNITED
UNITED
UNITED

Italiano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Italiano »

Pascilicious hat geschrieben:Dunkts mi nume so, oder laufe die Film immer wie früener im Free-TV??
nei das isch glaub numme will am fritig d wm ahfot.
so chli uf panikmache... :eek:
[CENTER]EIN MAL BASEL IMMER BASEL[/CENTER]

Nedim
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nedim »

Wird trotzdem wieder mal ein langer Abend...

Schlecht ist der Film nämlich nicht - Im Vergleich zur sonstigen Kacke!

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

pro7 heinis hän dr film sälber au nid gse :o

05.06.2006, 22:05 Uhr
Hooligans
Blockbuster in HDTV, Spielfilm, Action, USA 2005
Dolby Digital 5.1,
Nachdem er ungerechtfertigt von der Harvard Universität exmatrikuliert wird, fliegt Matt Bruckner nach London zu seiner Schwester Shannon. Ihr Mann, der charismatische Pete Dunham, führt Matt in die englische Hooliganszene ein. Pete ist Mitglied der Green Street Elite, einer knallharten Fantruppe des Fußballclubs West Ham United. Ihr einziges Ziel: Sie wollen die meistgefürchtetsten Hooligans Englands sein - koste es, was es wolle...
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

Bier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bier »

is suckt eifach derb, dass alli gsäng und so uf dütsch übersetzt worde sind... ansunste isches e guete film...
[CENTER]das wort "vegetarier" kommt aus dem indianischen und bedeutet soviel wie: "zu dumm zum jagen!".[/CENTER]

[CENTER]A.C.A.B.[/CENTER]

Rammstein
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rammstein »

S'Jäse an däm Film findi, wie verherrlichend alles gmacht isch. Durchus unterhaltsam, aber naivi Buebe könnte no luscht bekoh sälber e Firm z'Gründe, schliesslig het sich jo e Bubi wieder Wood au kenne duure Setze :D

FF eidüdig besser! Scho nur wägenem geile Änglisch (bi Hooligans halt nid working class sondern s'Filmtauglige Änglisch)
Albert Einstein: "Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher." -

Pro Weisse Goalnetze und Tormusik abstellen
(Ich schliesse mich an)

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Rammstein hat geschrieben:S'Jäse an däm Film findi, wie verherrlichend alles gmacht isch. Durchus unterhaltsam, aber naivi Buebe könnte no luscht bekoh sälber e Firm z'Gründe, schliesslig het sich jo e Bubi wieder Wood au kenne duure Setze :D

FF eidüdig besser! Scho nur wägenem geile Änglisch (bi Hooligans halt nid working class sondern s'Filmtauglige Änglisch)
Wenn mi nit tüüsch, isch FF au e UK Produktion? Und dr Frodo-Hool-Film e US Produktion? I muess ganz ehrlich sage, ha dr Hooligans besser in Erinnerig. Ha nach dr Hälfti abgschalte.. do isch mr FF doch einiges lieber, welches no e bizeli style und fun dine het a la trainspotting. Und i find so Film sötte au chli fun dine ha, alzu ärnscht sött me die ganz Sach eh nit näh. Wenn ja, den empfiehl ich paar BBC-Reportage mit "versteckter" Kamera binere Firm.. :cool:

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Rammstein hat geschrieben:S'Jäse an däm Film findi, wie verherrlichend alles gmacht isch. Durchus unterhaltsam, aber naivi Buebe könnte no luscht bekoh sälber e Firm z'Gründe, schliesslig het sich jo e Bubi wieder Wood au kenne duure Setze :D

die szene läbt doch sit eh und je vo so charismatische lüt wo esone faszinierendi usstrahlig hän, dass viili dra hängebliibe!

findi ebbe in hooligan sau guet gmacht......charismatische typ.....easy druff.....lehrer......öbbis uff dr platte und d möglichkeit sini aktione und die drmit verbundene gfühl in wort z fasse.....

wenn dr jimmy damals im schwizer färnseh seit: "jo penalty an kopf.....penalty an kopf......ich voll e pfuscht, weisch geil, he, weisch!"

het das wohl viel weniger aaziehigskraft als wenn e gepflegte typ in sportlich elegante klamotte eim ruhig uff e punkt erklärt, was en am ganze flasht - und s au absolut in ordnig findet, wenn du sälber mit däm nüt kasch aafoh......

wie au immer - find dr film in sache "faszination" und "aaziehigskraft" sau stark gmacht......rein krawall und actionmässig goht FF scho anderi wäg.....isch halt aber au e rockstar-games film....hehe
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Dä Film muesch uff Änglisch luege, sunscht ischer jo zum drvo laufe.
An sich find ich en guet, besser als FF.

Witzig vo Pro7 dä no vor dr WM z'bringe.... :D

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

mimpfeli hat geschrieben: Witzig vo Pro7 dä no vor dr WM z'bringe.... :D
hehe, das hani au dängt. Isch doch wie frühner bi de Rocky Film, jetzt chömme no x-tuusigi jungi halbstarki meh fürre....und wän au eso si. Viel Spass :D
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

@ Russe: Welle isch Rockstar-Games-Film Film ? (beachte das Wortspiel..) :D
I weiss, was de meinsch. I persönlich find eifach vo dr reine unterhaltig, dr FF besser, will dä au bizeli zuuu überspitzt isch und grad deshalb so guet isch.
Sind beidi ok, aber ebe, me hets schnäll mol gseh, do ziehsch dr ebe lieber Dokus ine, wo authentisch sind und 10x mehr Adrenalin fürekunnt. Oder wenn dr vorgno hesch, im Läbe nix z wärde (hehe..), den laufsch halt grad mit.. ;)

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Sharky hat geschrieben:hehe, das hani au dängt. Isch doch wie frühner bi de Rocky Film, jetzt chömme no x-tuusigi jungi halbstarki meh fürre....und wän au eso si. Viel Spass :D
He mann!!! Nix gege Rocky!!! ;)
PS: Rocky 6 - 2007

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

FF isch e rockstar film.....rockstar bekannt vo....GTA....man hunt.....etc....kei wunder fallt do au dr film bitzeli krasser uss!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Russe hat geschrieben:FF isch e rockstar film.....rockstar bekannt vo....GTA....man hunt.....etc....kei wunder fallt do au dr film bitzeli krasser uss!
Gar nit gwüsst. Hehe.. jo sind halt kranki Sieche bi Rockstar..
"I don't want be to a rockstar...don't wan't to be a rockstar..I wanna be supermodel.." lala..hehehe.
BBC - Troubles on the terraces - check it out! :D

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Sharky hat geschrieben:hehe, das hani au dängt. Isch doch wie frühner bi de Rocky Film, jetzt chömme no x-tuusigi jungi halbstarki meh fürre....und wän au eso si. Viel Spass :D
Das befürcht ich ebbe au. Ha "Hooligan" geschtert s'erschtmol gseh. Isch e guete Film vom Unterhaltigswärt her, aber vo dr Message här e bitzli zu verherrlichend.

Wenn me Hooliganismus so im Licht mit Ehrekodex, wohrer Fründschaft unterander, luschtige Stunde in Pubs und als Gsellschaftserschyynig, wo me nach däm Film grad sälber wött drbyy syy, darstellt, denn find-y das nid grad so "locker flockig".
Dä Film vermittelt unter anderem em Zueschauer, dass es gar nid so schlimm isch enander uff d'Glocke z'gäh, wenn me jo denn merggt ,"dass man ja nicht aus Glas ist" und "man Spass daran bekommt" und me zueglyych euphorisch inere Gruppedynamik ka mitschwimme.

Mit so Methodene und Propaganda het me jo no zue NS Zyte gschafft.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Diggi_Eier hat geschrieben: Wenn me Hooliganismus so im Licht mit Ehrekodex, wohrer Fründschaft unterander, luschtige Stunde in Pubs und als Gsellschaftserschyynig, wo me nach däm Film grad sälber wött drbyy syy, darstellt, denn find-y das nid grad so "locker flockig".
aber genau so isch es sehr noch an dr realität............bis uff e ehrekodex - wo au im film nid wirklich aagsproche und scho gar nid iighalte wird!

apropos luschtigi stunde unterenander im pub:

findi sau stark gmacht, dass d stimmig oft mol am kippe isch unds meischtens nur em pete z verdanke isch, dass si nid ganz kippt..........die luschtige stunde hätte sunscht au anderscht könne ussgseh - wär das sälber guet kennt, däm isch das sicher ufgfalle.......do schnäll e spruch und e klaps uff e kopf zum e situation entspanne - do schnäll e bier und e kuss uff d glaze zum s thema wäggsle.......!

und: wohri fründschaft gits nur unter wohre fründe.....ob das e rudel hools, e horde investment bänkers oder solitudestrichers sin - me seht jo au im film, wär fründeskreis und wär firm isch!

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

Diggi_Eier hat geschrieben:Das befürcht ich ebbe au. Ha "Hooligan" geschtert s'erschtmol gseh. Isch e guete Film vom Unterhaltigswärt her, aber vo dr Message här e bitzli zu verherrlichend.
mE überhaupt nicht. Man sieht ziemlich gut, dass es gefährlich ist, dass es blutig ist, und dass es genug Typen dabei hat, die sich nicht oder zuwenig unter Kontrolle haben. Inwieweit die Gangfights bewusst so gestellt waren, dass da kodexmässig nicht sauber geboxt wurde (Mann am Boden, Anderer kniet drauf & boxt weiter), oder ob man einfach drauflos gemacht hat, weiss ich nicht.

Ich fand den Film realistisch und das Mobster-Leben in etwa so, wie ich mir das auch vorstellen würde.

Schwach ist mE die Schlussviertelstunde. Ein moralingetränkter dümmlicher Schluss, wo der Major nochmal unnötig an die Kasse kommt, der Bruder mit dem Leben bezahlt, und Klein-Frodo dann dank Hooliganismus endlich die Eier hat, seinem College-"Kumpel" auf die Zehen zu trampeln. Wenn verherrlichend, dann sicherlich die Schluss-Message, dass man mit Hooliganismus zu einem tolleren Typen (oder so) wird.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Russe hat geschrieben:aber genau so isch es sehr noch an dr realität............bis uff e ehrekodex - wo au im film nid wirklich aagsproche und scho gar nid iighalte wird!
Ehm, wotsch aber nit wirklich sage, dr Ehrekodex wird im reale Läbe ighalte? Do weissi aber anders.. ;)

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Gevatter Rhein hat geschrieben:mE überhaupt nicht. Man sieht ziemlich gut, dass es gefährlich ist, dass es blutig ist, und dass es genug Typen dabei hat, die sich nicht oder zuwenig unter Kontrolle haben. Inwieweit die Gangfights bewusst so gestellt waren, dass da kodexmässig nicht sauber geboxt wurde (Mann am Boden, Anderer kniet drauf & boxt weiter), oder ob man einfach drauflos gemacht hat, weiss ich nicht.
Es ist ja allgemein bekannt, dass Schlägereien gefährlich sind, das braucht der Film ja nicht weiter zu betonen. Verhamlost wird es aber durch den Vorteil des Zusammengehörigkeitsgefühls und der Aussage von Klein Frodo, dass es ja gar nicht mehr so schlimm ist, wenn man die ersten Schläge mal eingesteckt hat.

Klar kamen am Schluss die alten Rechnungen, die beglichen werden mussten, doch irgendwie kamen diese durch diesen eher kitschigen Schluss nicht so dramatisch und eindrucksvoll rüber, wie zuvor die dargestellte Euphorie, wenn man sich mit seinen besten Freunden und anderen Firm- Mitgliedern mit anderen Firmen prügeln kann.
Dies wird sogar bestärkt durch den Schluss als er durch die einsame Strasse schlendert "Wir haben uns vorgenommen, im Leben zu nichts zu kommen...."
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

[quote="Pascilicious"]Ehm, wotsch aber nit wirklich sage, dr Ehrekodex wird im reale Läbe ighalte? Do weissi aber anders.. ]

http://www.zusammenhaengeverstehen.de

:p

Irriducibili
Benutzer
Beitrag von Irriducibili »

Diggi_Eier hat geschrieben:Es ist ja allgemein bekannt, dass Schlägereien gefährlich sind, das braucht der Film ja nicht weiter zu betonen. Verhamlost wird es aber durch den Vorteil des Zusammengehörigkeitsgefühls und der Aussage von Klein Frodo, dass es ja gar nicht mehr so schlimm ist, wenn man die ersten Schläge mal eingesteckt hat.

Klar kamen am Schluss die alten Rechnungen, die beglichen werden mussten, doch irgendwie kamen diese durch diesen eher kitschigen Schluss nicht so dramatisch und eindrucksvoll rüber, wie zuvor die dargestellte Euphorie, wenn man sich mit seinen besten Freunden und anderen Firm- Mitgliedern mit anderen Firmen prügeln kann.
Dies wird sogar bestärkt durch den Schluss als er durch die einsame Strasse schlendert "Wir haben uns vorgenommen, im Leben zu nichts zu kommen...."
find ich genaugliich wi du!

fo däm ziitpunggt a, wo dr bower zu de millwall-hools goot isch fo aafang a klar, dass nid dr major sondern dr bruedr fo ihm verreggt.

abr sunsch ischdr film guet. das mit de kollege abhenge, and match go, usw. chunnt vrdammt guet ybere!

aifach dr schluss isch huere vorusseebar...
http://www.padronidiroma.it

contro tutto, tutti e TOTTI

V F
Basel

Für eine unabhängige Region Basilensis

http://www.armada-rijeka.hr

Diggi_Eier hat geschrieben:Ich würde sogar jeglichen Drecksverein unterstützen aus Ländern, in denen es Geburtenregelungen, Frauenbeschneidungen und Kindersextourismus gibt, ehe ich dem FCZ die Daumen drücke.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

http://www.deinesaetzekannmannnichtverstehen.ch :p
Bleede Hund! HEHE.. bi nit sicher gsi, wie's meinsch.. aber mir verstöhnt uns. :cool:

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Gevatter Rhein hat geschrieben:mE überhaupt nicht. Man sieht ziemlich gut, dass es gefährlich ist, dass es blutig ist, und dass es genug Typen dabei hat, die sich nicht oder zuwenig unter Kontrolle haben. Inwieweit die Gangfights bewusst so gestellt waren, dass da kodexmässig nicht sauber geboxt wurde (Mann am Boden, Anderer kniet drauf & boxt weiter), oder ob man einfach drauflos gemacht hat, weiss ich nicht.

Ich fand den Film realistisch und das Mobster-Leben in etwa so, wie ich mir das auch vorstellen würde.

Schwach ist mE die Schlussviertelstunde. Ein moralingetränkter dümmlicher Schluss, wo der Major nochmal unnötig an die Kasse kommt, der Bruder mit dem Leben bezahlt, und Klein-Frodo dann dank Hooliganismus endlich die Eier hat, seinem College-"Kumpel" auf die Zehen zu trampeln. Wenn verherrlichend, dann sicherlich die Schluss-Message, dass man mit Hooliganismus zu einem tolleren Typen (oder so) wird.
ziemlich genau so seh ichs auch!

denke, dass die fights extra unsauber abgehen, wobei die GSE sich noch einigermassen zurück hält.....sind ja auch "die guten"!
aber auch leute aus ihrem mob schmeissen mit ziegelsteinen etc.......und die oben so schön genannten "typen, die sich zuwenig oder gar nicht unter kontrolle haben" zücken dann ja auch totschlägers (ahh macht mer grad wider weh wenn i an d szene dängg, wonerem uff d knü git...aaah) und würden nicht davor zurück schrecken die wunderhübsche frau des majors umzudocken!

so auch in FF gesehen: harris dr mobführer wo einigermasse normal isch und dr diggi voll hängebliibeni........het halt immer beides ume!

@ diggi eier

i glaub wenn neume uffgwagse bisch, wo körperlichi gwalt kei thema isch, well weder dini familie no di umfäld öbbis drmit z tue het (was jo eigentlich au dr optimalfall wär), denn stohsch glaub erere aadrohig vo schläg ganz anderscht gegenüber, als wenn scho x-mol vo dim vater oder schuel"kamerade" beko hesch.......es macht dr eifach fascht nüt me uss!!

jetzt stell dr vor: machsch kei körperbetonte sport, hesch nie e fight ka, bisch ohni gwalt uffgwagse......gohsch uff ängland und bekunnsch mit 23 s erscht mol in dim läbe eins ans kiini......eigentlich hesch aagnoh, dass di kopf fascht platzt, wenn e fuscht vo sonere "kahlköpfige maschine" bekunnsch.....bisch zwar uff d schnure gfloge.....aber es macht dr gar nid richtig weh......ES MACHT GAR NID RICHTIG WEH.......du wixer....jetzt standi....jetzt hol di......jetzt bekunnsch!!

.....also ich find das kunnt sau guet übere!!!

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Russe hat geschrieben:ziemlich genau so seh ichs auch!

denke, dass die fights extra unsauber abgehen, wobei die GSE sich noch einigermassen zurück hält.....sind ja auch "die guten"!
aber auch leute aus ihrem mob schmeissen mit ziegelsteinen etc.......und die oben so schön genannten "typen, die sich zuwenig oder gar nicht unter kontrolle haben" zücken dann ja auch totschlägers (ahh macht mer grad wider weh wenn i an d szene dängg, wonerem uff d knü git...aaah) und würden nicht davor zurück schrecken die wunderhübsche frau des majors umzudocken!

so auch in FF gesehen: harris dr mobführer wo einigermasse normal isch und dr diggi voll hängebliibeni........het halt immer beides ume!

@ diggi eier

i glaub wenn neume uffgwagse bisch, wo körperlichi gwalt kei thema isch, well weder dini familie no di umfäld öbbis drmit z tue het (was jo eigentlich au dr optimalfall wär), denn stohsch glaub erere aadrohig vo schläg ganz anderscht gegenüber, als wenn scho x-mol vo dim vater oder schuel"kamerade" beko hesch.......es macht dr eifach fascht nüt me uss!!

jetzt stell dr vor: machsch kei körperbetonte sport, hesch nie e fight ka, bisch ohni gwalt uffgwagse......gohsch uff ängland und bekunnsch mit 23 s erscht mol in dim läbe eins ans kiini......eigentlich hesch aagnoh, dass di kopf fascht platzt, wenn e fuscht vo sonere "kahlköpfige maschine" bekunnsch.....bisch zwar uff d schnure gfloge.....aber es macht dr gar nid richtig weh......ES MACHT GAR NID RICHTIG WEH.......du wixer....jetzt standi....jetzt hol di......jetzt bekunnsch!!

haha.. hmm stimmt.. irgendwie hesch rächt.. kopfstoss vor einige joore im sixty het mr gar nit weh gmacht..nix gspührt..bi eifach am bode wieder ufgwache und voller bluet gsi und den isch s adrenaling gstiege und den merksch, dass de läbsch und di quasi nit ufhalte ka..bis den eines tages wirklich hart oder evtl. in tot zämetramt wirdsch. S het scho was..

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Russe hat geschrieben: @ diggi eier

Y weiss, y kumm do e bitz düpflischysserisch drhär... das mach-y unter anderem au mit Absicht. Y weiss, dass es nid weh macht, es sei dem är breicht di voll am Mage. Und klar kunnt das sau guet übere, das main y jo grad.
Aber wenn y so nur rein ussem emotionale här (was mir dä Film für e Grundgfühl vermittlet) s'resumé mach, denn han-y jetzt eigentlich s'Gfühl, dass Hooliganismus eigentlich e ganz geili Sach isch.

Es macht nid weh.
Bisch unter Kollege, wo ihre Arsch für di Iisetze.
Sälbscht, wo dr Pete stirbt, merggt jede Hool, dass das nid dr Sinn isch.

Unseri Ussage/Mainige stöhn sich jo nid voll gegenüber, mer hän aifach e verschiedene Standpunkt inere Grauzone.

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Diggi_Eier hat geschrieben:denn han-y jetzt eigentlich s'Gfühl, dass Hooliganismus eigentlich e ganz geili Sach isch.

...

Sälbscht, wo dr Pete stirbt, merggt jede Hool, dass das nid dr Sinn isch.
emmel nid ganz eso abartig pervers, wie me sich das als durchschnittsinformierte mitt30er vo brichterstattige gwohnt isch......mit em kleie fingerzeig: villicht isch au di kind in sinere schuel.....villicht fahrsch au du jede morge mit sim bus.....villicht bekunnsch dr ganz täg uffträg und kochsch kaffi für en......für dr "hooligan"......übergwichtig, kahlköpfig und tätowiert!!

90% przoänt vo däne wo am fight drbii gsi sin wärde wohl au an nägschte goh.....leider!

moulegou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von moulegou »

Muss gestehen, dass ich mir den Film auch angesehen habe. Wirklich keine schlechte Hoolywood-Produktion, die durch die heutige Diskussion hier drin auch schon recht gut kommentiert wurde. Was dabei auch schon angedeutet wurde, aber, weil dermassen offensichtlich, doch noch zu wenig zur Geltung kam, ist der Zeitpunkt der Ausstrahlung.

Ob die Verherrlichung jetzt in der Schlussszene oder im Kameradschaftskult zu suchen ist oder in beidem, der Film hat mit Sicherheit das Potential um auf zahlreiche Jugendliche oder junge Erwachsene inspirierend zu wirken. Zwar wird im Moment von den Sendern alles verbraten, was irgendwie mit Fussball zu tun hat, aber die für Sportbegeisterte doch eher störenden Begleiterscheinungen werden beim Antrieb des Hypes normalerweise ausgeblendet. Wieso also den Film genau jetzt ansetzen und nicht zwei Monate später, wenn sich die Sender während der Sommerferien sowieso wieder ihre Blockbuster um die Ohren schlagen? Geht es den Programmdirektoren von Pro7 etwa darum, während des WM-Fiebers ganz in der Tradition pflichtbewusster Gesellschaftskritiker auch auf die dunklen Seiten im Umfeld des Sports hinzuweisen oder liegt die Motivation nicht eher darin, dass man mit diesem Film die Entstehung von Bildmaterial fördert, die man in ein paar Wochen mit Kopfschütteln und ernsthaften Kommentaren begleitet ausstrahlen kann, weil diese Bilder ja wirklich niemand sehen wollte?

Eine andere Möglichkeit für die Wahl des Zeitpunkts sähe ich darin, dass bei der Annahme, derartige Schlagzeilen seien bei der WM sowieso gesetzt, ein Programmdirektor damit rechnen müsste, massiv in die Kritik zu geraten, wenn er diesen Film gleich während einer Empörungswelle ausstrahlt. Aber diese Theorie funktioniert nur bei der Annahme, dass der Sender die Rechte sowieso schon hat und damit rechnen muss, dass ihm irgendwann in nächster Zeit die Konkurrenz die Premiere wegschnappt. Hier handelt es sich jedoch um einen Film aus dem Jahr 2005, womit die normale Spanne zwischen Erscheinen im Kino und Free TV klar unterschritten wurde. Damit wird klar, dass der Zeitpunkt der WM schon beim Kauf der Rechte eine Rolle gespielt haben muss. Und gerade heute dürfen wir in den Zeitungen wieder von der Mitverantwortung der Fans lesen. Mir kommt das Kotzen.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Ich dänk, dass dr Film sehr "passend" zur WM bewusst usgwählt worde isch. Es isch Fuessball Fieber und ich dänk, Pro7 wird sich dadurch dänkt ha, locke mir au paar "hools", "fuessball fans" oder "möchtegärn hools" vor e TV. Strategisch absolut ok. Jedoch bini sehr erstuhnt drüber, dass dä Film scho so früeh usgstrahlt worde isch.. isch er nit erscht vomene halbe Joor bi uns uf DVD erschiene? Isch dä scho im Pay-TV glofe? Ha gmeint es würd do feschti Abmachige gäh, ab wenn e Film im Free-TV laufe darf..Zerscht Kino, DVD, Pay-TV, FreeTV...
Klar, Pro7 häts könnte anderscht agoh mit "Bend it like Beckham", aber dä isch jo au scho einigi Joor alt.. :)

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

moulegou hat geschrieben:Muss gestehen, dass ich mir den Film auch angesehen habe. Wirklich keine schlechte Hoolywood-Produktion,.
:D

Antworten