Du meinsch "Wir haben uns vorgenommen.." ;Vasil Levski hat geschrieben:hehehe....4tage vor der WM nochmal die Stimmung aufheizen...muah....
![]()
![]()
"Wir haben uns geschwoooooren...."

Du meinsch "Wir haben uns vorgenommen.." ;Vasil Levski hat geschrieben:hehehe....4tage vor der WM nochmal die Stimmung aufheizen...muah....
![]()
![]()
"Wir haben uns geschwoooooren...."
Wenn mi nit tüüsch, isch FF au e UK Produktion? Und dr Frodo-Hool-Film e US Produktion? I muess ganz ehrlich sage, ha dr Hooligans besser in Erinnerig. Ha nach dr Hälfti abgschalte.. do isch mr FF doch einiges lieber, welches no e bizeli style und fun dine het a la trainspotting. Und i find so Film sötte au chli fun dine ha, alzu ärnscht sött me die ganz Sach eh nit näh. Wenn ja, den empfiehl ich paar BBC-Reportage mit "versteckter" Kamera binere Firm..Rammstein hat geschrieben:S'Jäse an däm Film findi, wie verherrlichend alles gmacht isch. Durchus unterhaltsam, aber naivi Buebe könnte no luscht bekoh sälber e Firm z'Gründe, schliesslig het sich jo e Bubi wieder Wood au kenne duure Setze![]()
FF eidüdig besser! Scho nur wägenem geile Änglisch (bi Hooligans halt nid working class sondern s'Filmtauglige Änglisch)
die szene läbt doch sit eh und je vo so charismatische lüt wo esone faszinierendi usstrahlig hän, dass viili dra hängebliibe!Rammstein hat geschrieben:S'Jäse an däm Film findi, wie verherrlichend alles gmacht isch. Durchus unterhaltsam, aber naivi Buebe könnte no luscht bekoh sälber e Firm z'Gründe, schliesslig het sich jo e Bubi wieder Wood au kenne duure Setze![]()
FF eidüdig besser! Scho nur wägenem geile Änglisch (bi Hooligans halt nid working class sondern s'Filmtauglige Änglisch)
hehe, das hani au dängt. Isch doch wie frühner bi de Rocky Film, jetzt chömme no x-tuusigi jungi halbstarki meh fürre....und wän au eso si. Viel Spassmimpfeli hat geschrieben: Witzig vo Pro7 dä no vor dr WM z'bringe....![]()
Gar nit gwüsst. Hehe.. jo sind halt kranki Sieche bi Rockstar..Russe hat geschrieben:FF isch e rockstar film.....rockstar bekannt vo....GTA....man hunt.....etc....kei wunder fallt do au dr film bitzeli krasser uss!
Das befürcht ich ebbe au. Ha "Hooligan" geschtert s'erschtmol gseh. Isch e guete Film vom Unterhaltigswärt her, aber vo dr Message här e bitzli zu verherrlichend.Sharky hat geschrieben:hehe, das hani au dängt. Isch doch wie frühner bi de Rocky Film, jetzt chömme no x-tuusigi jungi halbstarki meh fürre....und wän au eso si. Viel Spass![]()
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
aber genau so isch es sehr noch an dr realität............bis uff e ehrekodex - wo au im film nid wirklich aagsproche und scho gar nid iighalte wird!Diggi_Eier hat geschrieben: Wenn me Hooliganismus so im Licht mit Ehrekodex, wohrer Fründschaft unterander, luschtige Stunde in Pubs und als Gsellschaftserschyynig, wo me nach däm Film grad sälber wött drbyy syy, darstellt, denn find-y das nid grad so "locker flockig".
mE überhaupt nicht. Man sieht ziemlich gut, dass es gefährlich ist, dass es blutig ist, und dass es genug Typen dabei hat, die sich nicht oder zuwenig unter Kontrolle haben. Inwieweit die Gangfights bewusst so gestellt waren, dass da kodexmässig nicht sauber geboxt wurde (Mann am Boden, Anderer kniet drauf & boxt weiter), oder ob man einfach drauflos gemacht hat, weiss ich nicht.Diggi_Eier hat geschrieben:Das befürcht ich ebbe au. Ha "Hooligan" geschtert s'erschtmol gseh. Isch e guete Film vom Unterhaltigswärt her, aber vo dr Message här e bitzli zu verherrlichend.
Es ist ja allgemein bekannt, dass Schlägereien gefährlich sind, das braucht der Film ja nicht weiter zu betonen. Verhamlost wird es aber durch den Vorteil des Zusammengehörigkeitsgefühls und der Aussage von Klein Frodo, dass es ja gar nicht mehr so schlimm ist, wenn man die ersten Schläge mal eingesteckt hat.Gevatter Rhein hat geschrieben:mE überhaupt nicht. Man sieht ziemlich gut, dass es gefährlich ist, dass es blutig ist, und dass es genug Typen dabei hat, die sich nicht oder zuwenig unter Kontrolle haben. Inwieweit die Gangfights bewusst so gestellt waren, dass da kodexmässig nicht sauber geboxt wurde (Mann am Boden, Anderer kniet drauf & boxt weiter), oder ob man einfach drauflos gemacht hat, weiss ich nicht.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
find ich genaugliich wi du!Diggi_Eier hat geschrieben:Es ist ja allgemein bekannt, dass Schlägereien gefährlich sind, das braucht der Film ja nicht weiter zu betonen. Verhamlost wird es aber durch den Vorteil des Zusammengehörigkeitsgefühls und der Aussage von Klein Frodo, dass es ja gar nicht mehr so schlimm ist, wenn man die ersten Schläge mal eingesteckt hat.
Klar kamen am Schluss die alten Rechnungen, die beglichen werden mussten, doch irgendwie kamen diese durch diesen eher kitschigen Schluss nicht so dramatisch und eindrucksvoll rüber, wie zuvor die dargestellte Euphorie, wenn man sich mit seinen besten Freunden und anderen Firm- Mitgliedern mit anderen Firmen prügeln kann.
Dies wird sogar bestärkt durch den Schluss als er durch die einsame Strasse schlendert "Wir haben uns vorgenommen, im Leben zu nichts zu kommen...."
Diggi_Eier hat geschrieben:Ich würde sogar jeglichen Drecksverein unterstützen aus Ländern, in denen es Geburtenregelungen, Frauenbeschneidungen und Kindersextourismus gibt, ehe ich dem FCZ die Daumen drücke.
http://www.deinesaetzekannmannnichtverstehen.ch
ziemlich genau so seh ichs auch!Gevatter Rhein hat geschrieben:mE überhaupt nicht. Man sieht ziemlich gut, dass es gefährlich ist, dass es blutig ist, und dass es genug Typen dabei hat, die sich nicht oder zuwenig unter Kontrolle haben. Inwieweit die Gangfights bewusst so gestellt waren, dass da kodexmässig nicht sauber geboxt wurde (Mann am Boden, Anderer kniet drauf & boxt weiter), oder ob man einfach drauflos gemacht hat, weiss ich nicht.
Ich fand den Film realistisch und das Mobster-Leben in etwa so, wie ich mir das auch vorstellen würde.
Schwach ist mE die Schlussviertelstunde. Ein moralingetränkter dümmlicher Schluss, wo der Major nochmal unnötig an die Kasse kommt, der Bruder mit dem Leben bezahlt, und Klein-Frodo dann dank Hooliganismus endlich die Eier hat, seinem College-"Kumpel" auf die Zehen zu trampeln. Wenn verherrlichend, dann sicherlich die Schluss-Message, dass man mit Hooliganismus zu einem tolleren Typen (oder so) wird.
haha.. hmm stimmt.. irgendwie hesch rächt.. kopfstoss vor einige joore im sixty het mr gar nit weh gmacht..nix gspührt..bi eifach am bode wieder ufgwache und voller bluet gsi und den isch s adrenaling gstiege und den merksch, dass de läbsch und di quasi nit ufhalte ka..bis den eines tages wirklich hart oder evtl. in tot zämetramt wirdsch. S het scho was..Russe hat geschrieben:ziemlich genau so seh ichs auch!
denke, dass die fights extra unsauber abgehen, wobei die GSE sich noch einigermassen zurück hält.....sind ja auch "die guten"!
aber auch leute aus ihrem mob schmeissen mit ziegelsteinen etc.......und die oben so schön genannten "typen, die sich zuwenig oder gar nicht unter kontrolle haben" zücken dann ja auch totschlägers (ahh macht mer grad wider weh wenn i an d szene dängg, wonerem uff d knü git...aaah) und würden nicht davor zurück schrecken die wunderhübsche frau des majors umzudocken!
so auch in FF gesehen: harris dr mobführer wo einigermasse normal isch und dr diggi voll hängebliibeni........het halt immer beides ume!
@ diggi eier
i glaub wenn neume uffgwagse bisch, wo körperlichi gwalt kei thema isch, well weder dini familie no di umfäld öbbis drmit z tue het (was jo eigentlich au dr optimalfall wär), denn stohsch glaub erere aadrohig vo schläg ganz anderscht gegenüber, als wenn scho x-mol vo dim vater oder schuel"kamerade" beko hesch.......es macht dr eifach fascht nüt me uss!!
jetzt stell dr vor: machsch kei körperbetonte sport, hesch nie e fight ka, bisch ohni gwalt uffgwagse......gohsch uff ängland und bekunnsch mit 23 s erscht mol in dim läbe eins ans kiini......eigentlich hesch aagnoh, dass di kopf fascht platzt, wenn e fuscht vo sonere "kahlköpfige maschine" bekunnsch.....bisch zwar uff d schnure gfloge.....aber es macht dr gar nid richtig weh......ES MACHT GAR NID RICHTIG WEH.......du wixer....jetzt standi....jetzt hol di......jetzt bekunnsch!!
.....also ich find das kunnt sau guet übere!!!
Y weiss, y kumm do e bitz düpflischysserisch drhär... das mach-y unter anderem au mit Absicht. Y weiss, dass es nid weh macht, es sei dem är breicht di voll am Mage. Und klar kunnt das sau guet übere, das main y jo grad.Russe hat geschrieben: @ diggi eier
i glaub wenn neume uffgwagse bisch, wo körperlichi gwalt kei thema isch, well weder dini familie no di umfäld öbbis drmit z tue het (was jo eigentlich au dr optimalfall wär), denn stohsch glaub erere aadrohig vo schläg ganz anderscht gegenüber, als wenn scho x-mol vo dim vater oder schuel"kamerade" beko hesch.......es macht dr eifach fascht nüt me uss!!
jetzt stell dr vor: machsch kei körperbetonte sport, hesch nie e fight ka, bisch ohni gwalt uffgwagse......gohsch uff ängland und bekunnsch mit 23 s erscht mol in dim läbe eins ans kiini......eigentlich hesch aagnoh, dass di kopf fascht platzt, wenn e fuscht vo sonere "kahlköpfige maschine" bekunnsch.....bisch zwar uff d schnure gfloge.....aber es macht dr gar nid richtig weh......ES MACHT GAR NID RICHTIG WEH.......du wixer....jetzt standi....jetzt hol di......jetzt bekunnsch!!
.....also ich find das kunnt sau guet übere!!!
emmel nid ganz eso abartig pervers, wie me sich das als durchschnittsinformierte mitt30er vo brichterstattige gwohnt isch......mit em kleie fingerzeig: villicht isch au di kind in sinere schuel.....villicht fahrsch au du jede morge mit sim bus.....villicht bekunnsch dr ganz täg uffträg und kochsch kaffi für en......für dr "hooligan"......übergwichtig, kahlköpfig und tätowiert!!Diggi_Eier hat geschrieben:denn han-y jetzt eigentlich s'Gfühl, dass Hooliganismus eigentlich e ganz geili Sach isch.
...
Sälbscht, wo dr Pete stirbt, merggt jede Hool, dass das nid dr Sinn isch.
moulegou hat geschrieben:Muss gestehen, dass ich mir den Film auch angesehen habe. Wirklich keine schlechte Hoolywood-Produktion,.