waere zubi so oft auf der bank gehockt wie MED, wuerde die ganze sache noch mal besser aussehen.Beckenpower hat geschrieben:Würden Delgado's Leistungen gleich bewertet wie die von Zubi müssten viele hier drin sehr vehement fordern, dass er auf die Ersatzbank verbannt wird!
PS: Das ist nicht gegen Delgado gerichtet sondern an jene die bei Zubi andere Massstäbe ansetzen als bei anderen.
Der Torhüter 2006/7 beim FCB
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
- suga
- Erfahrener Benutzer
Gegenfrage: Wie oft wurde MED ausgewechselt?Beckenpower hat geschrieben:Wie oft isch dr MED die Saison nit in dr Startuffstellig gsii?
man kann ein feldspieler nicht mit dem torhüter vergleichen! das ist hart, aber der torhüter ist nun mal der letzte mann und wenn der halt einen fehler macht.....dann......!
ich hab zubi auch lange die stange gehalten, aber irgendwann musste auch ich einsehen, dass er die schwachstelle ist!!
wenn bei jedem gegentor zu lesen/hören ist: zubi sah nicht gut aus beim gegentor.......!ob im langen eck, im kurzen eck, beim rauslaufen, kann doch nicht sein das ein mannsbild von 2 meter grösse jede flanke unterläuft...ich weiss ja nicht

Bevor wir fallen...fallen wir lieber auf 
suga minchia....
"Senza arbitri e creatina la juve va in rovina"

suga minchia....

- Aussie-Man
- Benutzer
und dann willst du einen petric der uns verbrennt vileicht holst du noch einen cabanas plus einen nunez dazu und dann gleich noch fabrice borerzBasel Fondue hat geschrieben:Das bringt uns aber auch nicht in die CL! Lieber einen Goalie der nicht so viel Bezug hat wie einen Fliegenfänger!
:D Ja, zum Zeitpunkt meiner Registrierung, stand ich unter Einfluss von Genussmitteln.
was ist dir wichtiger erfolg oder ehre ???
pro zubi
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
är muess kei übermensch sy, aber eifach e solide gooli ohni grossi patzer. aber mit so aktione wie bym hapelmaa in bremen und by sine unglückliche aktione in middlesbrough bringt är dr fcb um e erfolg. do gohts au nid um irgendwelchi fäldschpiilerquerverglych, sondern drum, ob dr zubi de aschprüch gnüegt, und das muess ich byn eme gooli mit so viilne patzer in einere saison klar verneine.Querdängger hat geschrieben:Keine vergötteret dr Zubi. Die meischte wänn eifach nur sage, dass der Zubi international gseh nur e Durchschnittsgoalie isch, genauso wie die allermeischte vo unserne Fäldspieler. Au unseri Fäldspieler produziere ei blöde Fählpass am andere. Nur regt sich keine drüber uf.
Do verliert e FCB Verteidiger im eigene Strofruum blöd dr Ball und plötzlig stoht e gegnerische Stürmer allei vor em Zubi und spielt im Zubi dr Ball zwische de Bei ins Goal. Vieli närve sich denn über das Goal und gänn im Zubi Schuld. Keine redet über dr Fähler vom Verteidiger !
Au gege St. Galle wirds Gegegoal säbverständlig im Zubi in dSchueh gschobe. Nur sin däm Goal zwei
ganz diggi Verteidigunsfähler vorusgange. Zu däre Situation hätts gar nie ko sölle ! Nur keine
ka oder will sich meh erinnere, wies zu däre Situation ko isch.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Bim Zubi luegt jede genau ane und luegt auno d'Wiederholig 10 mol zum sicher go dass meh irgend es Hoor in dr Suppe findet. Bim Coltorti z.B. gitts es Goal (nocheme klar haltbare Schuss) doch keine intressierts, sondern s'isch halt eifach es Goal passiert.suga hat geschrieben:wenn bei jedem gegentor zu lesen/hören ist: zubi sah nicht gut aus beim gegentor.......!ob im langen eck, im kurzen eck, beim rauslaufen, kann doch nicht sein das ein mannsbild von 2 meter grösse jede flanke unterläuft...ich weiss ja nicht![]()
Dr Vergliich mit dem Delgado goht drum, will meh vom Zubi in jedem Match e Meisterleischtig verlangt wie dass nur ganz wenigi Wältklassegoalies so guet wie jedes Wuchenänd abrüefe chönne. Dr Zubi macht Fähler und hett au mol schlächti Phasene, wie jede Mensch. Nur wird bi ihm diesbezüglich mit ganz andere Elle gmässe.
Und dass dr Zubi im Momänt e schlächte Lauf hett stimmt. Aber unter uns, kennsch dass wenn dr öppis beschisse lauft? Denn wotsch s'näggschte umso perfekter mache, damit jede merggt dass's doch chasch. Vo däm wirsch aber so verchrampft, dass's dr erscht rächt in d'Hose goht.
Gwüssi Lütt hän eifach noni gmerggt dass sie mit ihrem ewige Zubi-bashing (i mein nit s'berächtigte kritische aluege vo sine Leischtige, sondern s'absolut übermässige kritisiere und umehacke uff em) ihm und dodemit em Team extrem schade.
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
1. Zum x-te mol: wo bliebts umehacke uff dr Verteidigung? Was die gäge Middlesbrough gleischtet hett isch um e vielfachs katastrophaler gsii als dr Zubi!the kaiser. hat geschrieben:är muess kei übermensch sy, aber eifach e solide gooli ohni grossi patzer. aber mit so aktione wie bym hapelmaa in bremen und by sine unglückliche aktione in middlesbrough bringt är dr fcb um e erfolg. do gohts au nid um irgendwelchi fäldschpiilerquerverglych, sondern drum, ob dr zubi de aschprüch gnüegt, und das muess ich byn eme gooli mit so viilne patzer in einere saison klar verneine.
2. Dass är dr FCB ume Erfolg bringt isch schlicht und eifach e Frächheit. Zum eine gwünnt und verliert dr Zubi nit elläi, Fuessball isch e Mannschaftssport und als Team gwünnt oder verliert meh. Es isch nie nur eine schuld! Zum andere chotzts mi langsam aa. Do wird dr Murat wo dr Vertrag nit verlängeret wird vergötteret und mit Samthändsche agfasst, will'r soviel füre FCB do hett (und vergisst dodebii sis z.T. sehr Mannschaftsundienliche Verhalte die letschte zwei Joor über). Gliichzytig wird en Zubi verrisse und bös verhöhnt (Hampelmaa, Fliegefänger usw.) und uff sine Fähler umegritte und drbi sini riesige Verdienscht für das Team völlig vergässe!!!

(Wohlgmerggt meini dodemit nit nur z.B. Liverpool oder Celtic etc. sondern au was dr Zubi hinter dr Kulisse, in dr Kabine, uff em Trainingsfäld, etc. mit sinere Art mit sinere Füehrigspersönlichkeit, mit sinere Atriebigskraft für dr rescht vom Team bedütet!!!)
Auch zum x-ten mal, ich mache Zubi keine grossen Vorwürfe wegen den gelegentlichen Flops, was mich aber an ihm grausam stört, ist die Tatsache, dass er nach einem Flop mehrere Matches am Stück einfach nur pure Unsicherheit ausstrahlt, was für die gesamte Mannschaft einfach nur schlecht ist. Bestes Beispiel dafür war der Match gegen Boro. Meiner Meinung nach ist er auch ein wenig zu sensibel für den Job des Torhüters, was sich vor allem in seiner Kritikunfähigkeit zeigt...
- suga
- Erfahrener Benutzer
sorry, aber bim coltorti freuts mi wenn er so böck ihnelosst, bim zubi freuts mi ganz und gar nit! ich glaub eifach si zyt isch abgloffe!Beckenpower hat geschrieben:Bim Zubi luegt jede genau ane und luegt auno d'Wiederholig 10 mol zum sicher go dass meh irgend es Hoor in dr Suppe findet. Bim Coltorti z.B. gitts es Goal (nocheme klar haltbare Schuss) doch keine intressierts, sondern s'isch halt eifach es Goal passiert.
.
ok, er isch e identifikationsfigur, und das isch jo au ok, aber dr karli odermatt oder dr cecca isches au mol gsi

ich bi dr meinig, dasses eifach mol zyt isch für e neue, starke goali! was nutzt wenn er sich z'tot indendifiziert und eifach ständig näbe de schuhe stoht! falls er blieb, so hoffi doch schwer er erläbt e 2.früehlig und isch den au wieder e ruckhalt für dr FCB, aber e so wies die saison lauft und au scho die letscht saison ufghört het isch er überhaupt kei ruckhalt! sorry für dr zubi und sini fans!

suga minchia....

suga minchia....

- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Es goht meh drum, dass meh bim Zubi d'Fähler eher wohrnimmt als bi anderne will meh druff wartet!suga hat geschrieben:sorry, aber bim coltorti freuts mi wenn er so böck ihnelosst, bim zubi freuts mi ganz und gar nit! ich glaub eifach si zyt isch abgloffe!
ok, er isch e identifikationsfigur, und das isch jo au ok, aber dr karli odermatt oder dr cecca isches au mol gsi![]()
ich bi dr meinig, dasses eifach mol zyt isch für e neue, starke goali! was nutzt wenn er sich z'tot indendifiziert und eifach ständig näbe de schuhe stoht! falls er blieb, so hoffi doch schwer er erläbt e 2.früehlig und isch den au wieder e ruckhalt für dr FCB, aber e so wies die saison lauft und au scho die letscht saison ufghört het isch er überhaupt kei ruckhalt! sorry für dr zubi und sini fans!![]()
Öbs Zyt für e neue Goalie isch findi schwierig z'sage. D'Froog isch wer isch denn so viel stärker als dr Zubi und würd ächt au zum FCB cho???
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
ich möcht eifach mol e debatte, wo me nur über s' thema redet. s' thema isch: zubi leischtig 2005/06, do gohts nid um verdientscht, verteidigung oder sunscht öbbis. dr zubi het mehr patzer gha in däre saison, als e guete gooli ha dörf.Beckenpower hat geschrieben:1. Zum x-te mol: wo bliebts umehacke uff dr Verteidigung? Was die gäge Middlesbrough gleischtet hett isch um e vielfachs katastrophaler gsii als dr Zubi!
2. Dass är dr FCB ume Erfolg bringt isch schlicht und eifach e Frächheit. Zum eine gwünnt und verliert dr Zubi nit elläi, Fuessball isch e Mannschaftssport und als Team gwünnt oder verliert meh. Es isch nie nur eine schuld! Zum andere chotzts mi langsam aa. Do wird dr Murat wo dr Vertrag nit verlängeret wird vergötteret und mit Samthändsche agfasst, will'r soviel füre FCB do hett (und vergisst dodebii sis z.T. sehr Mannschaftsundienliche Verhalte die letschte zwei Joor über). Gliichzytig wird en Zubi verrisse und bös verhöhnt (Hampelmaa, Fliegefänger usw.) und uff sine Fähler umegritte und drbi sini riesige Verdienscht für das Team völlig vergässe!!!![]()
(Wohlgmerggt meini dodemit nit nur z.B. Liverpool oder Celtic etc. sondern au was dr Zubi hinter dr Kulisse, in dr Kabine, uff em Trainingsfäld, etc. mit sinere Art mit sinere Füehrigspersönlichkeit, mit sinere Atriebigskraft für dr rescht vom Team bedütet!!!)
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
falco

falco
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Au die Saison hett'r em FCB scho s'eint oder s'andermol dr Arsch grettet. Und was i ganz am Schluss gschriebe ha hett au für die Saison Gültigkeit!the kaiser. hat geschrieben:ich möcht eifach mol e debatte, wo me nur über s' thema redet. s' thema isch: zubi leischtig 2005/06, do gohts nid um verdientscht, verteidigung oder sunscht öbbis. dr zubi het mehr patzer gha in däre saison, als e guete gooli ha dörf.
Um was es mir goht isch dass ewige Zubi-Bashing und Beleidige wo für en Spieler wie ihn, mit sim Leistigsuswiis eifach unter aller Sau isch.* Dass dr Zubi nit grad e Bombesaison hett wüsse inzwüsche glaubs alli, aber glaubsch mit däm wo ihr do verastaltet traged ihr viel zur Besserig bi?
Und dass'r kei Wältklassegoali isch weiss jede, doch immer und immer wieder: Wo sind d'Alternative? Dr Herzog isch guet in Form, aber au är hett scho e mänge Flop gha, nur ebbe, an das erinnered meh sich do gar nit. Und ebbe, bezüglich däm woni am Schluss gschriebe ha, isch ebefalls d'Froog, wer übernimmt das denn?
*und in genau däm Zämmehang isch dr MuriThread grad näbedra dr reinschti Witz. Dört wird vo grosse Verdienscht greded und jede wo öppis über s'Mannschaftsundienliche Verhalte vonem säit wird zum Niider, Motzer, Undankbare etc. Wenns aber ume Zubi goht, wo für mich das Bispil vo kampfgeischt, Isatz und Härz in däm team isch, denn föhn plötzlich alli aa drizhaue ohni dass meh nur ei Sekunde an sini verdienscht dänggt.
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
im eu-ruum gäbts gnueg alternative. ich galub, dass es in dütschland mind. 20 besseri gooli als dr zubi git. wenn r in dr asl dr eint oder ander bogg het, findi dass nid eso tragisch, do mr eh immer meischter wärde, macht höchschtens dr wettbewerb schpannenderBeckenpower hat geschrieben:Au die Saison hett'r em FCB scho s'eint oder s'andermol dr Arsch grettet. Und was i ganz am Schluss gschriebe ha hett au für die Saison Gültigkeit!
Um was es mir goht isch dass ewige Zubi-Bashing und Beleidige wo für en Spieler wie ihn, mit sim Leistigsuswiis eifach unter aller Sau isch.* Dass dr Zubi nit grad e Bombesaison hett wüsse inzwüsche glaubs alli, aber glaubsch mit däm wo ihr do verastaltet traged ihr viel zur Besserig bi?
Und dass'r kei Wältklassegoali isch weiss jede, doch immer und immer wieder: Wo sind d'Alternative? Dr Herzog isch guet in Form, aber au är hett scho e mänge Flop gha, nur ebbe, an das erinnered meh sich do gar nit. Und ebbe, bezüglich däm woni am Schluss gschriebe ha, isch ebefalls d'Froog, wer übernimmt das denn?
*und in genau däm Zämmehang isch dr MuriThread grad näbedra dr reinschti Witz. Dört wird vo grosse Verdienscht greded und jede wo öppis über s'Mannschaftsundienliche Verhalte vonem säit wird zum Niider, Motzer, Undankbare etc. Wenns aber ume Zubi goht, wo für mich das Bispil vo kampfgeischt, Isatz und Härz in däm team isch, denn föhn plötzlich alli aa drizhaue ohni dass meh nur ei Sekunde an sini verdienscht dänggt.

aber in kapitale schpiil dörf das eifach nid passiere, und dä abpraller bim 4:1 by boro isch kei bogg, sondern e zubischtandartverhalte gsi, är kas eifach nid besser.
und e bitz mehr differenzierter könntisch myni meinig scho betrachte, me söll nid dr nägschtbescht hole, in dr schwyyz wäre das no dr razetti oder dr coltorti. letztgennanter söll in züri verrotte. au söll me dr zubi nid zum tüfel jage, aber gege e argentinische natigooli hätti wirklich nüt yzwände.
ich wünsch mr nur e gooli wie dr borer 02/03 , wo einigermasse guet hebt, aber meischt fählerlos blyybt. so hani au dr zubi vor sym kusen abschtächer in erinnerig, syt är zrugg isch, het är die dört erlitteni verunsicherig nie zu 100% könne ablege.
falco

falco
- Johnny Holiday
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
Jo und die dütsche Goalies chömme alli sofort zu uns...the kaiser. hat geschrieben:im eu-ruum gäbts gnueg alternative. ich galub, dass es in dütschland mind. 20 besseri gooli als dr zubi git.

Jo es cha sii dass dr FCB langsam en Ruef gwünnt wo au e chli ussergwöhnlichi Spieler zu uns cho losst. Aber dä mit de 20 Goalies überlegsch dr nomol. oder warum isch ächtsch bi Ängland Jorelang en Seaman im Chaschte gstande? Mr. Sicherheit in person = dr bescht Goalie vo Ängland. Jetzt chasch dr öppe ussrächne wie viel Goalies es gitt vom Kaliber wo du wünschisch.
Läck du mir i glaubs jo nit, mit däre Ussag hesch die jetzt soebe ziemlich lächerlich gmacht. 95% (wenn nit meh) vo allne Goalies hätte dä Ball zur Sitte abwehrt!!! Es isch e typischs Bispiil wie meh em Zubi Fähler ahängt will meh Fähler gseh wott.the kaiser. hat geschrieben:aber in kapitale schpiil dörf das eifach nid passiere, und dä abpraller bim 4:1 by boro isch kei bogg, sondern e zubischtandartverhalte gsi, är kas eifach nid besser.
Dr Coltorti produziert mindeschtens soviel Flops wie dr Zubi. Dr Razetti no meh. Nur wird halt in de Medie nit so breitgschlage.the kaiser. hat geschrieben:und e bitz mehr differenzierter könntisch myni meinig scho betrachte, me söll nid dr nägschtbescht hole, in dr schwyyz wäre das no dr razetti oder dr coltorti. letztgennanter söll in züri verrotte.
Argentinische Nationalgoalie dönt guet, aber isch'r au würgligg besser? Warum hett'r denn dr Sprung nach Europa nit gschafft? Und chum mr jetzt bitte nit mit "Argentinie isch e grossi Fuessballnation, das heisst öppis", Ängland isch au e grossi Fuessballnation und hett joorelang en David Seaman als Nationalgoali gha!the kaiser. hat geschrieben:au söll me dr zubi nid zum tüfel jage, aber gege e argentinische natigooli hätti wirklich nüt yzwände.
Das isch wohr. Nur träit das undifferenzierte Umegehacke jetzt würgligg nit zue ere Besserig vo däre Situation bi. Isch doch logisch, wie giengti's dir oder mir, wenn jede nur druff wartet dass de en Flop leischtisch, damit wieder alli mit em Zeigefinger uff di zeige chönne und irgendwelchi Hämetirade lossloh chönne.the kaiser. hat geschrieben:so hani au dr zubi vor sym kusen abschtächer in erinnerig, syt är zrugg isch, het är die dört erlitteni verunsicherig nie zu 100% könne ablege.
Im übrige, das möchti jetzt doch au no sage, findi's grundsätzlich positiv wie du dich im letschte Posting usdruckt hesch. Meh cha sich en andere Goalie wünsche, meh cha Kritik üssere und dodegege isch au grundsätzlich nütt izwände. Aber was im Momänt vo vielne Lütt (nit nur do im Forum) här chunnt isch wiit vo däre differenzierte Art entfärt und isch nur no reins Umegehacke!
PS: Gäll mit dr Zyt stinkts eim Middlesbrough usszschriebe?

- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
galant zerschnipple wie dus gmacht hesch isch mr jetzt klar z'ufwändigBeckenpower hat geschrieben: 1.Jo und die dütsche Goalies chömme alli sofort zu uns...
Jo es cha sii dass dr FCB langsam en Ruef gwünnt wo au e chli ussergwöhnlichi Spieler zu uns cho losst. Aber dä mit de 20 Goalies überlegsch dr nomol. oder warum isch ächtsch bi Ängland Jorelang en Seaman im Chaschte gstande? Mr. Sicherheit in person = dr bescht Goalie vo Ängland. Jetzt chasch dr öppe ussrächne wie viel Goalies es gitt vom Kaliber wo du wünschisch.
2.Läck du mir i glaubs jo nit, mit däre Ussag hesch die jetzt soebe ziemlich lächerlich gmacht. 95% (wenn nit meh) vo allne Goalies hätte dä Ball zur Sitte abwehrt!!! Es isch e typischs Bispiil wie meh em Zubi Fähler ahängt will meh Fähler gseh wott.
3. Dr Coltorti produziert mindeschtens soviel Flops wie dr Zubi. Dr Razetti no meh. Nur wird halt in de Medie nit so breitgschlage.
4. Argentinische Nationalgoalie dönt guet, aber isch'r au würgligg besser? Warum hett'r denn dr Sprung nach Europa nit gschafft? Und chum mr jetzt bitte nit mit "Argentinie isch e grossi Fuessballnation, das heisst öppis", Ängland isch au e grossi Fuessballnation und hett joorelang en David Seaman als Nationalgoali gha!
5. Das isch wohr. Nur träit das undifferenzierte Umegehacke jetzt würgligg nit zue ere Besserig vo däre Situation bi. Isch doch logisch, wie giengti's dir oder mir, wenn jede nur druff wartet dass de en Flop leischtisch, damit wieder alli mit em Zeigefinger uff di zeige chönne und irgendwelchi Hämetirade lossloh chönne.
6. Im übrige, das möchti jetzt doch au no sage, findi's grundsätzlich positiv wie du dich im letschte Posting usdruckt hesch. Meh cha sich en andere Goalie wünsche, meh cha Kritik üssere und dodegege isch au grundsätzlich nütt izwände. Aber was im Momänt vo vielne Lütt (nit nur do im Forum) här chunnt isch wiit vo däre differenzierte Art entfärt und isch nur no reins Umegehacke!
PS: Gäll mit dr Zyt stinkts eim Middlesbrough usszschriebe?![]()

1. wär nach salzburg abwanderet, kunnt au zu basel. kreuzer/gaudino/hartmann, mr hän scho mol e paar schwobe gha. s' het e paar gfruschteti nummer 2 goolies, wo sich liebendgärn noch basel würde ko.
2. zur syte abpralle: natürlich hett me dä ball nid könne hebe. ich ha mi allerdings unklar usdruggt: dä ball isch nid sytwärts, sondern diagonal abprallt, e topgooli hätti dä ball in corner glänkt, e ziemlich guete zumindescht zur syte, also parallel zur torlinie oder zumindescht in eme so schpitze winkel, dass dr maccaroni kei kunschtschuss hätte könne abgäh.
3. betracht die beide als ähnlich guet, aber nid besser. über crayton/herzog müemer scho gar nid diskutiere. me het sich höchschtens früezyytig um e jakupovic köne kümmere. dorum au 1., in dr ch gits kei bessere, usser viilicht dr coltorti, aber uff die hackfrässi könne mr glaub wirklich verzichte

4. jetzt machsch du die aber e bitz lächerlich. du suechsch jetzt nach gründ, um ihn schlächtzmache, will du dyni meinig willsch durezwängele. es wär dr jo rächt, wenn ärs nid paggt hätti, wenn nein wärsch uff dr suechi noch em näggschte alibiargumänt (nid persönlich näh

5 + 6. ich tue nid dr gooli, sondern d' aktion bewärte, es isch mr z' schaad, my vo myynere persönliche empfindig zunere parteiische, ideoöogische unobjektive meinig verleite z' loh. ich bewärt dr sympathischt basler schpiiler genau gliich wie dr unsympasthischt gczl'er.
falco

falco
-
- Benutzer
Ich bi ganz eidütig PRO ZUBI! Klar mach ich mängmol blödi sprüch über ihn. Aber die mach ich über alli :-). Alli spieler mache Fähler, wenn dr Zubi eine macht isches halt jenachdäm verheerender (isch als Goalie eifach eso!). Aber dr Zubi isch fürd Mannschaft und fürd Fans do. Ich wünsch ihm wieder emol e paar spiel wo är sich kah uszeichne!!
Zubi.. bisches! Aine vo uns!
Zubi.. bisches! Aine vo uns!

Ich möchte eines noch klarstellen: von mir aus muss Zubi nicht ersetzt werden. Aber seine Leistungen müssen deutlich solider werden und dies geht halt einfach nicht, wenn er genau weiss "ich hab' ja ne Stammplatzgarantie". Alle anderen (ok, vieleicht mit Ausnahme Zanni's...) müssen sich immer wieder aufs Neue beweisen nur Zubi nicht, und das nervt! Wenn Zubi wieder die Leistungen von vor seinem Wechsel zu Leverkusen bringen würde: hey, ich würde auf der Stelle die Klappe halten! Aber einfach so weitermachen und zu tun als wäre alles in bester Ordnung: nein, danke!
dä match als bispiel aanezie isch sowieso falsch, will dört sind jetzt emolBeckenpower hat geschrieben: 1. Zum x-te mol: wo bliebts umehacke uff dr Verteidigung? Was die gäge Middlesbrough gleischtet hett isch um e vielfachs katastrophaler gsii als dr Zubi!
10 ma uffem platz gsi, wo ab der 46.minute alles falsch gmacht händ
( der 11 sowieso

und sowieso, wo wäredt dir i der MK, wenn der zibi nid wär
kaei "gschänggti" reis uff chodfonds, keini stehplätz der zubi isch halt jetzt
der fcb
und wie scho oft gseit, bi ihm luegte me und luegte me (ha amme sgfühel, die vom färnseh steele äxtra eine aaane, wo d'fähler zelt) und bi de andere gooli isches eifach päch gsi
[quote="Schluggspächt"]Ich bi ganz eidütig PRO ZUBI! Klar mach ich mängmol blödi sprüch über ihn. Aber die mach ich über alli :-). Alli spieler mache Fähler, wenn dr Zubi eine macht isches halt jenachdäm verheerender (isch als Goalie eifach eso!). Aber dr Zubi isch fürd Mannschaft und fürd Fans do. Ich wünsch ihm wieder emol e paar spiel wo är sich kah uszeichne!!
Zubi.. bisches! Aine vo uns! ]
hüt wirsch gseh
Zubi.. bisches! Aine vo uns! ]
hüt wirsch gseh

ja ja die CL, immer jammern wenns um tix ,alkfreies bier, konsumfussballgesellschaft, cüplischlürfer und geldgeilspack etc.zBasel Fondue hat geschrieben: Das bringt uns aber auch nicht in die CL! Lieber einen Goalie der nicht so viel Bezug hat wie einen Fliegenfänger!
Ja, zum Zeitpunkt meiner Registrierung, stand ich unter Einfluss von Genussmitteln.
aber jetzt zubi vorschieben, wenn es mit der CL nicht geklappt hat
modefans bisches, eventgeil, susch nüt
wenn unserei stürmer alli gool gmacht hätte (100%) denn wäri maischterschaft sooo langwilig, mir in der CL gsi und am 10.5. in eindhoven

- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Do hesch absult rächt, mir ischs aber nit drum gange jetzt d'Verteidigung z'kritisiere (i ha eh e chli e anderi Erklärig fürs Usscheide als die meischte andere do inne und die Erklärig hett erscht no dr Vorteil dass sie kei Sündebock bruucht), sondern die wo das ganze em Zubi in d'Schueh schiebe und ewigs uffem umehacke druff uffmerksam z'mache, dass sie denn konsequänterwiis s'gliiche au mit dr Abwehr müsstet mache.tanner hat geschrieben:dä match als bispiel aanezie isch sowieso falsch, will dört sind jetzt emol
10 ma uffem platz gsi, wo ab der 46.minute alles falsch gmacht händ
( der 11 sowieso) wasme im fuessball numme cha falsch mache
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
1. Nur sind die gfruschtete Nr. 2 Goalies tatsächlich besser? Au in dr erschte Bundesliga wird gflopperet nur ebbe, das bichunnt meh do eifach nit so mit.the kaiser. hat geschrieben:galant zerschnipple wie dus gmacht hesch isch mr jetzt klar z'ufwändig
1. wär nach salzburg abwanderet, kunnt au zu basel. kreuzer/gaudino/hartmann, mr hän scho mol e paar schwobe gha. s' het e paar gfruschteti nummer 2 goolies, wo sich liebendgärn noch basel würde ko.
2. zur syte abpralle: natürlich hett me dä ball nid könne hebe. ich ha mi allerdings unklar usdruggt: dä ball isch nid sytwärts, sondern diagonal abprallt, e topgooli hätti dä ball in corner glänkt, e ziemlich guete zumindescht zur syte, also parallel zur torlinie oder zumindescht in eme so schpitze winkel, dass dr maccaroni kei kunschtschuss hätte könne abgäh.
3. betracht die beide als ähnlich guet, aber nid besser. über crayton/herzog müemer scho gar nid diskutiere. me het sich höchschtens früezyytig um e jakupovic köne kümmere. dorum au 1., in dr ch gits kei bessere, usser viilicht dr coltorti, aber uff die hackfrässi könne mr glaub wirklich verzichte![]()
4. jetzt machsch du die aber e bitz lächerlich. du suechsch jetzt nach gründ, um ihn schlächtzmache, will du dyni meinig willsch durezwängele. es wär dr jo rächt, wenn ärs nid paggt hätti, wenn nein wärsch uff dr suechi noch em näggschte alibiargumänt (nid persönlich näh).
5 + 6. ich tue nid dr gooli, sondern d' aktion bewärte, es isch mr z' schaad, my vo myynere persönliche empfindig zunere parteiische, ideoöogische unobjektive meinig verleite z' loh. ich bewärt dr sympathischt basler schpiiler genau gliich wie dr unsympasthischt gczl'er.
2. Dr Zubi hett dr erschti Ball gha und en nit grad nach vorne abpralle loh. Wenn de die Szene mol nit durch d'Anti-Zubi-Brülle aluege würdsch wirsch merke dass's en extrem beschissene Schuss für en Goalie (zumal vo sinere Grössi) isch, nämlich extrem flach, perfekt in Ecke zielt und erscht no verdeckt abgäh. S'Problem isch gsii dass d'Teigware denn elläi dört gstande isch und hett chönne frey schiesse.
3. Dr Jakupovic isch e tolls Talänt, aber no lang nit uff dr Höchi vomene Zubi. Und dr Coltorti flopt genauso (wenn nit meh), nur wird bi däm nit so es TamTam gmacht. Är hett e bärestarki Saison gha bi Thun, doch sitt'r bi GC isch, isch'r extrem schwächer worde.
4. Nei persönlich nimmi's nit du Arsch

Im Ärnscht, cha guet sii dass d'Änte e guete Goali isch. Nur wieviel hän en scho live gseh? Und die wonen bi Argentinie-Kroatie gseh hän sin jo au nit so riesig überzügt vonem.
I ha eifach drmit welle sage, dass wohl keine do inne ihn gnueg guet kennt zum sage könne dass'r besser isch als dr Zubi. (Guet möglich ischs aber scho)
5+6. Die meischte bewärte dr Zubi härter. Nitr mol absichtlich sondern unbewusst. Will so es Theater gmacht wird luegt meh automatisch genauer ane. Und will es sones Theater gmacht wird isch dr Zubi logischerwiis nervöser.
- suga
- Erfahrener Benutzer
[ATTACH]5733[/ATTACH]
Diego Benaglio
08-09-1983
Gewicht - 83kg
Grösse - 1,93m
......ist zwar noch jung, aber sicher ein sehr interessanter TW! er ist unser U-21 Nationaltorwart
ich würde es mal mit einem jungen TW versuchen und zubi als nummer 2 laufen lassen...........was ist eigentlich mit Louis Crayton? taugt der was oder ist er als zubi-aufsteller angestellt?
er ist mir ein sehr symphatischer mensch und straht soviel freude aus....trotz bänkliwärmer dasein! ich an seiner stelle wär bestimmt frustriert......bei den leistungen der N.1
Diego Benaglio
08-09-1983
Gewicht - 83kg
Grösse - 1,93m
......ist zwar noch jung, aber sicher ein sehr interessanter TW! er ist unser U-21 Nationaltorwart

ich würde es mal mit einem jungen TW versuchen und zubi als nummer 2 laufen lassen...........was ist eigentlich mit Louis Crayton? taugt der was oder ist er als zubi-aufsteller angestellt?

er ist mir ein sehr symphatischer mensch und straht soviel freude aus....trotz bänkliwärmer dasein! ich an seiner stelle wär bestimmt frustriert......bei den leistungen der N.1

suga minchia....

suga minchia....

Wär sait denn, dass es e gfruschtete Nr. 2-Goalie sy muess? Jede Goalie vomene Mittelfäld- oder Schwanzclub würd sich mit eme Wächsel zum FCB sportlich verbessere (Titel + internationali Schpiil). Sicher wird au in dr Bundesliga gflopperet, doch wenn me das drei Schpiil hinterenander macht, hoggt me uf em Bänggli...Beckenpower hat geschrieben:1. Nur sind die gfruschtete Nr. 2 Goalies tatsächlich besser? Au in dr erschte Bundesliga wird gflopperet nur ebbe, das bichunnt meh do eifach nit so mit.

Sorry, aber ich kann mit dieser Argumentation nicht viel anfangen. Man kann ja nach jedem verlorenen Spiel und sogar nach jeder vergegebenen Torchance sagen, dass es besser so ist, schliesslich wäre bei einem Sieg/Erfolg die CL, welche Modefans anzieht, eine mögliche Konsequenz...tanner hat geschrieben:ja ja die CL, immer jammern wenns um tix ,alkfreies bier, konsumfussballgesellschaft, cüplischlürfer und geldgeilspack etc.
aber jetzt zubi vorschieben, wenn es mit der CL nicht geklappt hat
modefans bisches, eventgeil, susch nüt
wenn unserei stürmer alli gool gmacht hätte (100%) denn wäri maischterschaft sooo langwilig, mir in der CL gsi und am 10.5. in eindhoven![]()

- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Dä Vorschlag chunnt vom the kaiser und i ha uff dä Vorschlag gantwortetMaverick hat geschrieben:Wär sait denn, dass es e gfruschtete Nr. 2-Goalie sy muess? Jede Goalie vomene Mittelfäld- oder Schwanzclub würd sich mit eme Wächsel zum FCB sportlich verbessere (Titel + internationali Schpiil). Sicher wird au in dr Bundesliga gflopperet, doch wenn me das drei Schpiil hinterenander macht, hoggt me uf em Bänggli...![]()
![]()

Dass die vo dir gnennte Goalies alli zum FCB cho wette würdi stark bezwiifle. Titel + internationali Spiel sind nit alles, dodezue ghört au:
- Chance zumene (dütsche) Grossclub z'wächsle (=viel grösser wenn meh jedi Wuche im dütsche Rampeliecht stoht als wenn meh irgendwo in dr Schwiiz spielt)
- Gäld (d'Löhn in dr Bundesliga sind viel höcher als bim FCB, au bi "Schwanzclubs")
- Atmosphäre (in dr BL spielsch jede Spieltag vor riesigem Publikum. Bi uns dörfsch nach Schaffhuuse, Yverdon, Thun etc. go vor es paar Tuusig Nase go spiele)
(es gitt sicherlich no es paar anderi Sache, die drey falle mr aber grad spontan ii)
Dass es eventuell mol chönnti klappe en BL-Goali zu uns z'hole cha sii, d'Chance drzue isch aber - bi unserem momentane internationale Level - sehr, sehr chläi
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
-frankfurt, mainz, bielefeld, duisburg, jo genau, wie wärs mit em koch ?Beckenpower hat geschrieben:Dä Vorschlag chunnt vom the kaiser und i ha uff dä Vorschlag gantwortet
Dass die vo dir gnennte Goalies alli zum FCB cho wette würdi stark bezwiifle. -Titel + internationali Spiel sind nit alles, dodezue ghört au:
- Chance zumene (dütsche) Grossclub z'wächsle (=viel grösser wenn meh jedi Wuche im dütsche Rampeliecht stoht als wenn meh irgendwo in dr Schwiiz spielt)
- Gäld (d'Löhn in dr Bundesliga sind viel höcher als bim FCB, au bi "Schwanzclubs")
- Atmosphäre (in dr BL spielsch jede Spieltag vor riesigem Publikum. Bi uns dörfsch nach Schaffhuuse, Yverdon, Thun etc. go vor es paar Tuusig Nase go spiele)
(es gitt sicherlich no es paar anderi Sache, die drey falle mr aber grad spontan ii)
Dass es eventuell mol chönnti klappe en BL-Goali zu uns z'hole cha sii, d'Chance drzue isch aber - bi unserem momentane internationale Level - sehr, sehr chläi

glaub nid, dass die obe erwähnte clubs attraktiver sin.
-und wenn wie scho erwähnt e zickler noch öschteryych wägslet, würd s' für basel au no länge.
-huuse, yverdon abe, denn sehts mit dr atmosphäre au scho wiider anderscht us.
-in basel verdient me nid viil schlächter, glaub nid, dass me by de obe erwähnte klubs viil mehr bekunnt.
-perschpektive cl, au unseri uefacup-saison loht sich seh. bisch lieber byneme abschtiigskandidat uff dr bangg oder mit em fcb in dr cl. d' chance schtiige frapant mit dr wohrschyynlige setzig in dr quali (bloss nit salzburg als gegner).
ich erwähn dorum immer d' ersatzgoolis, wills in de letschte 2, 3 joor so viili gooliwägsel gä het, d.h. in viilne clubs liige d1 und 2 ziimlich noch bynenanader.
worum mi das thema langsam agurkt: mi vorschlag het öbbe e quote vo 1: 500, und dr zubi wird e schtammgooli blyybe, dorum isch es müssig, überhaupt über alternative z' diskutiere. aka zanni, petric
falco

falco