Querdängger hat geschrieben: 1) In Bremen lag der grosse Schwachpunkt beim Sturm. Beim Stand von 0:0 wurden zwei hundertprozentige Chancen einfach nicht genutzt.
2) Aber wirklich spielentscheidend sind diese Gegentore nie. Die Fehlerquote von Zubi liegt nicht hörer als bei den übrigen FCB Spielern.
3) Ich ärgere mich viel mehr über die unnötigen Dripplings und die fahrlässigen Ballverluste in der eigenen Platzhälfte, die gefährliche Konter zulassen.
4 )Es ist bei gewissen Usern in diesem Forum Usanz, einfach für jedes Gegentor dem Zubi die Schuld zu geben.
..also ich weiss nit.. das isch doch jetzt gar e bits fescht alles durch d"Zubi-Brülle agluegt:
zum 1): es stimmt, dass e gueti Chance im Stand vo 0:0 in Bremen nit gnutzt worde isch. Aber dr Zubi gumpt denn völlig unnötig am Ball vorbi und ermöglicht em Gegner 1:0. Und das isch dört nit erst und leider au nit s'lescht mol gsi. Es gilt halt immer no:
wenn er usekunnt, muess er dr Ball ha!
zum 2): Doch! sini Fähler sin matchentscheidend. Gege Breme isch es gsi.
au gege Israel und Frankrich hätte sie gwunne wenn nit.. ebbe jo. Und es gäbt do no mehr Biespiel..
zum 3): über die Ballverluscht regi mi au uf. Aber me muess festhalte, die Patzer vo dene mir do rede, passiere nit uf Konter vom Gegner. Das sin alles relativ eifachi Bäll, vo er falsch ischätze tuet!
zum 4): ich find nit, dass me eifach bi jedem Gegegoal em Zubi tschult gid.
Nur bi de offesichtliche, wo me muess sage: dä muess er jetzt eifach ha oder
das dörf nit passiere. Und das seit denn au jede, wo kei "Zubi-Rosa-dr-Zubi-
ka-mache-was-er-will-er isch-dr-bescht-Brülle" ahet.
Ich find die disskusion bzw. Kritikrecht, an andere Ort würd die no viel härter usfalle. Zudem verstandi grundsätzlich nit, wie dr Zubi amme öffendlich uf die Kritik reagiert. Ich find e Fuessballprofi mit sinere Erfahrig sott könne anders dermit umgo! Aber nit no go klari Fähler sinersiets go abstritte und es anderne wie Journaliste oder Zueschauer in d'Schue schiebe. Das goht doch nit und giech niene sunscht. Nur do.